اگر نیاز به خواندن Hyundai/Kia sim2k-240 sim2k141 sim2k241 sim2k245 sim2k251 ECU در حالت بوت لودر دارید، pinout نقطه شروع بسیار خوبی خواهد بود.
در اینجا نمودار سیم کشی sim2k-240 IROM TC1767 آمده است
اطلاعات
BSL130 | نه |
BSL131 | آره |
BSL132 | نه |
BSL-ADP | لازم نیست |
یا pinout را از dimsport بررسی کنید
این ECU را می توان با استفاده از درایور هیوندای قاره ای sim2k240 توسط ktag خواند.
PCMTuner /KTM Bench/ PCM Flash مشکلی ندارد.
اگر هنگام ذخیره فایل یک خطای تایید شده چکسوم را نشان دهد، اما ذخیره شده است، نگران نباشید، همچنان هنگام نوشتن به درستی محاسبه میشود.
SIM2K-140 و SIM2K-141 دارای پایه های مشابه هستند.
زیمنس SIM2K-140/141/341/D160 روی دسکتاپ (کانکتور بزرگ):
1،3،5 – ECU زمین (فقط یکی از کنتاکت ها را وصل کنید)
77 – CAN-High
78 – CAN-Low
76 – K-Line
2 – + 12 ولت (اشتعال روشن)
4 – + 12 ولت (منبع تغذیه رله اصلی)
6 – + 12 ولت (برق بدون سوئیچ)
64 – خروجی کنترل رله اصلی
توجه داشته باشید که هنگام کار با SIM2K-140/141/341 / D160 روی میز، کاملاً ضروری است که رله را از طریق خروجی کنترل رله اصلی (شصت و چهارمین تماس رایانه) وصل کنید. در غیر این صورت، عملیات ضبط سیستم عامل ممکن است موفق نباشد.
Siemens SIM2K-241 روی دسکتاپ (کانکتور کوچکتر):
1،2،4 – ECU زمین (فقط یکی از مخاطبین را وصل کنید)
77 – CAN-High
60 – CAN-Low
3،5،6،75 – + 12V (اصلی منبع تغذیه رله)
41 – + 12 ولت (اشتعال روشن)
58 – + 12 ولت (برق بدون سوئیچ)
53 – خروجی کنترل رله اصلی
SIM2K245 پایه سه هسته ای BSL
نمودار سیم کشی SIM2K251
CONTINENTAL SIM2K 251 IROM TC1782 HYUNDAI KIA