اگر Lonsdor K518 Pro نتواند با خودرو ارتباط برقرار کند و بگوید آسیب خطا شناسایی شد یا کابل OBD شناسایی نشد، میتوانید خودآزمایی OBD را به شرح زیر انجام دهید.
راهنمای خودآزمایی OBD Lonsdor K518 Pro
هدف: بررسی اینکه آیا کابل OBD یا سخت افزار معیوب است.
رویه:
به تابع OBDII->OBDII upgrade->OBDII upgrade بروید
این تابع می تواند برنامه OBDII را به روز کند.
قبل از عملیات کابل OBD را به K518 Pro وارد کنید. سر دیگر کابل OBDII را به هیچ دستگاهی وصل نکنید.
این اطلاعات OBDII را شناسایی می کند.
اگر بگوید کابل OBD در طی خودآزمایی شناسایی نشد، کابل OBD خراب است. برای ارسال کابل جایگزین یا خرید کابل OBD II برای K518 Pro با فروشنده خود تماس بگیرید .
میتوانید برای بررسی اینکه آیا سختافزار کار میکند یا خیر، خودآزمایی سختافزاری انجام دهید.
OBDII Hardware self-check را انتخاب کنید .
این عملکرد باید دستگاه را به برق 12 ولت وصل کند و مطمئن شود که دستگاه به خوبی با کابل OBD متصل است.
فقط کابل OBD را به دستگاه وصل کنید، نیازی به اتصال آن به پورت OBD خودرو نیست.
Lonsdor K518 Pro OBD خودآزمایی کامل شد و عملکرد سخت افزاری عادی است.
اگر خودآزمایی OBD بگوید عملکرد سخت افزاری کار نمی کند، پس مشکلی در سخت افزار شما وجود دارد.
https://www.obdii365.com/service/lonsdor-k518-pro-obd-self-test-guide.html
تفاوت Launch X431 Pro3 ACE (دقیقا مشابه Pro3 APEX ) در حدود 1000 دلار و Launch CRP919E BT اسکنر کمتر از 500 دلار چیست؟ مقایسه زیر را بررسی کنید:
هر دو نسبت به یکدیگر عمل می کنند. هر دو ابزار اسکن خوبی هستند.
1. مقایسه سخت افزار
هر دو دارای DBScar VII VCI هستند. هر دو دارای کانکتورهای USB Type C در پایین هستند. DBScar7 5 برابر سریعتر از VCI قدیمی آنها است.
Pro3 ACE دارای صفحه نمایش 10 اینچی ، CRP919E BT دارای صفحه نمایش 7 اینچی است . هر دو سیستم اندروید 10 را اجرا می کنند. هر دوی آنها یک پردازنده 2G 4 هسته ای دارند.
وضوح در PRO3 1280 * 800 و وضوح در CRP919E BT 1024 * 600 است . هر دوی آنها 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت رام دارند. هر دوی آنها دارای دوربین 8 مگاپیکسلی در
پشت هستند. باتری هر دو 6300 میلی آمپر ساعت است. باتری را در یک روز خالی نخواهید کرد. اگر تمام روز کار می کنید، می توانید باتری را تا 50٪ کاهش دهید.
USB A و پورت USB در بالای CRP919E BT برای لوازم جانبی قرار دارند. شما دکمه پاور خود را در گوشه و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت دارید.
Pro3 ساختار بسیار مشابهی دارد، فقط بزرگتر است، شما همان کانکتورهای USB A و C، همان دکمه پاور، دوربین را دارید. شما روی Pro3 یک پایه دارید .
هر دوی اینها بسیار قوی هستند.
2. مقایسه عملکرد
پرو 3 به خودروهای سال 1984 باز خواهد گشت. Pro با جعبه ای همراه با کانکتورهای ویژه شما برای وسایل نقلیه OBD1 ارائه می شود. CRP919 ندارد و برای خودروهای سال 1996 به بعد است.
Pro3 ACE دارای 41 عملکرد یا عملکرد ویژه است در حالی که CRP919E BT دارای 35 عملکرد ویژه است.
PRO3 دارای توپولوژی است که بسیاری از مردم آن را دوست دارند. در حالی که CRP توپولوژی ندارد.
هر دو با FCA یا AutoAuthority سازگار هستند. بنابراین اگر خودروهای دوج فیات یا کرایسلر مدل 2018 یا جدیدتر دارید، به ابزار اسکنی نیاز دارید که با Auto Authority سازگار باشد.
برای رفتن به وب سایت Auto Authority و ثبت ابزار اسکن خود در سایت، 50 دلار هزینه دارد تا بتوانید از آن در مدل های 2018 یا جدیدتر کرایسلر جیپ دوج استفاده کنید.
هر دو با CAN FD و DoIP سازگار هستند. Pro 3 با ADAS سازگار است ، CRP سازگار نیست. هر دو دارای عملکرد VAG Guided هستند. هر دو قادر به فعال کردن توابع مخفی سطح بالا هستند.
بنابراین بسیاری از ویژگی های پنهان بسیاری از این اتومبیل های مدرن وجود دارد. میتوانید این ابزارهای اسکن را روشن و خاموش کنید یا به دلخواه خود سفارشی کنید.
هر دو دارای عملکرد کدگذاری هستند. در مورد CRP919E BT از نظر کدنویسی کمی محدودتر خواهید بود. Pro3 به همان اندازه ای که یک ابزار اسکن می تواند قابلیت کدنویسی داشته باشد، خواهد داشت.
تا آنجا که برنامه نویسی کلیدی، این کدهای پین را در برخی از وسایل نقلیه مانند نیسان و جنرال موتورز می کشد. آنها رمز عبور و کد پین را می کشند. هر دوی آنها دو سال به روز رسانی رایگان دارند.
به برخی از ویژگی ها نگاهی بیندازید. شما چند نماد دیگر در اینجا در صفحه جلویی PRO3 دارید.
ابتدا نگاهی به توابع سرویس می اندازیم، هر دو دارای توابع سرویس هستند.
آنها بسیار شبیه هستند، چند مورد دیگر در PRO وجود دارد.
شما در اینجا یک TPMS و دکمه دارید. شما می توانید به سرعت وارد آن شوید که به روز رسانی نرم افزار شما را دریافت کرده است.
شما تاریخچه تشخیصی در هر دوی آنها گرفتید که خوب است. شما بازخورد خود را دریافت کردید، بنابراین اگر مشکلی دارید، اگر چیزی درست کار نمی کند، باید بازخورد را ارسال کنید.
هر دو مرکز خرید دارند. شما میتوانید ماژولها یا نرمافزارهای افزودنی به اسکنرها، یعنی نرمافزار موتور سیکلت، تسلا، ریست را خریداری کنید.
این موتور سیکلت پشتیبانی میکند، بنابراین شما BMW، Ducati، Harley، Honda، Indian، Polaris، Suzuki، Triumph، Yamaha و Victor یا Victory را دریافت میکنید.
بسیار نادر است که ابزار اسکن از موتور سیکلت پشتیبانی کند.
سپس میتوانید بستههای نرمافزاری دیگر را بازنشانی کنید و اگر نمیخواهید همه آنها را بخرید، میتوانید بازنشانیهای جداگانه بخرید. شما فقط می توانید موارد خاصی را دریافت کنید.
درباره پوشش خودرو فقط به شما می گوید که چه نوع پوششی می توانید دریافت کنید و چه کاری انجام می دهد.
جایی که PRO3 واقعاً بر CRP919 می درخشد، درست اینجاست. وقتی برو برو ماژول های دیگر، به Toolbox بروید، چند آیکون بیشتر از CRP919 دریافت می کنید.
جعبه ابزار در CRP شما دارای TPMS ، تستر باتری ( BST360 ) و ویدئوسکوپ ( VSP600 ) هستید.
Pro3 شما خیلی بیشتر از آن را دریافت کردید. شما یک اسیلوسکوپ، scopebox ، ویدئوسکوپ، TPMS، تستر باتری دارید، البته باید جعبه اسکوپ و سایر ماژول های الحاقی را جداگانه بخرید،
همچنین برنامه نویس ایموبلایزر را دریافت کرده اید که جعبه متفاوتی است که برای خرید X-prog3 به آن نیاز دارید. . Pro3 همچنین با برنامه نویس کلید Launch X431 سازگار است که ریموت های جهانی Launch را تولید می کند.
آنها این ابزار اسکن را برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس کلیدی کامل باز می کنند. می توانید کلیدهای BMW، Mercedes و Porsche را برنامه ریزی کنید و ECM/TCU را شبیه سازی کنید.
شما گیره فعلی نوع دیگری از مولتی متر اسیلوسکوپ دارید. سپس یک تستر عایق که مربوط به EV است برای وسایل نقلیه الکتریکی برای آزمایش عایق است.
Pro3 همچنین از ماژول وظیفه سنگین smartlink HD پشتیبانی می کند ، CRP از نرم افزار کامیون پشتیبانی نمی کند.
ما وارد نمودار می شویم و یک اسکن انجام می دهیم و خواهیم دید که چگونه می دانید این کار تا آنجا که فقط انجام یک اسکن معمولی است، چگونه کار می کند.
ما به بخش Diagnostic می رویم و می توانید ببینید که ما توگولوژی را در اینجا در PRO3 داریم. در CRP ما فقط لیست را دریافت می کنیم.
ما میخواهیم Health Report را بزنیم و سپس Smart Detection را بزنیم. هر دو سعی می کنند همزمان با ماژول ارتباط برقرار کنند. هر دو سریع هستند.
شما به این توپولوژی نگاه می کنید و ماژول های مختلفی را خواهید دید که از خطوط مختلف خارج می شوند. ممکنه دقیق باشه ممکنه نه فقط از آن به عنوان مرجع استفاده کنید.
هر کدام از اینها و اگر به لیست سیستم بروید، همان چیزی را دریافت می کنید.
چه خوب در مورد آن این است که هر ماژول را با یک کد در بالا قرار می دهد، بنابراین شما می دانید که به این ترتیب نیازی نیست که اگر 20 ماژول مانند برخی از این خودروهایی که ما دریافت کرده ایم، در آنها اسکرول کنید، لازم نیست آنها را مرور کنید. همه برای پیدا کردن همه کدهای مختلف در ابزار اسکن.
اگر می خواهید وارد آن ماژول شوید کافی است Enter را بزنید. می توانید وارد آن ماژول شوید.
بیایید نگاهی به تست محرک بیندازیم. بیایید مقایسه کنیم و ببینیم که آیا تست تحریک یکی از دیگری بیشتر است یا خیر.
آنها فقط با یک اسکن سریع تا آنجا که تست فعال سازی یکسان به نظر می رسند.
وارد دیتا استریم خواهیم شد. می توانید ببینید که هر دوی آنها 161 پید ممکن را نشان می دهند.
بیایید به نمودار برویم و میبینید که ظاهراً 12 نمودار در آنجا داریم.
CRP می تواند تا 8 نمودار، Pro3 با صفحه نمایش بزرگتر می تواند تا 12 را نمودار کند.
CRP919 چرخش خودکار ندارد، بسیاری از افراد ممکن است نحوه چرخش خودکار Pro3 را دوست داشته باشند. صفحهای که باعث میشود خیلی وقتها خوب باشد، اگر میخواهید به چیزهای مختلف نگاه کنید، میتوانید صفحه را بچرخانید و ببینید چه چیزی را بهتر دوست دارید.
هر دوی آنها نمودارهای عملکرد صاف و سریع خوبی دارند. خوب، صاف و رنگارنگ آنها برجسته هستند.
در مجموع:
بنابراین راه اندازی X431 Pro3 ACE و CRP919E BT کدام یک را انتخاب کنید؟
اینکه کدام ابزار اسکن می توانید بخرید بستگی به این دارد که آیا مکانیک حرفه ای خودرو هستید یا یک مرد DIY.
Pro3 برای مکانیک حرفه ای خودرو بهتر است در حالی که CRP919 برای افراد DIY مناسب است.
http://blog.obdii365.com/2024/10/17/launch-x431-pro3-ace-vs-launch-crp919e-bt/
برنامه نویس CGDI CG100X نرم افزار جدید V1.6.0.0 را در 16 اکتبر 2024 منتشر کرد. این نسخه 2 مدل اصلاح مسافت پیموده شده R7F7014xx را اضافه می کند.
نسخه جدید V1.6.0.0:
1. فولکس واگن MQB 2 مدل جدید تعمیر مسافت پیموده شده R7F7014xx اضافه می کند.
2. اضافه شدن 28 مدل به داشبورد.
3. اضافه شده 1 مدل برای خواندن و نوشتن.
فولکس واگن MQB-R7F7014xx از مدل های زیر پشتیبانی می کند.
فولکس واگن MQB R7F7014xx-حذف راه خازن R7F701404 (فقط خوشه های 5C) Volkswagen MQB R7F7014xx-حذف راه خازن R7F701406 (فقط خوشه های 5C)
مدل های زیر برای داشبورد اضافه شده است.
Dayun برنده STM32F103VE
Dayun Zhengtu STM32F103VE
Dayun V9 24C64
Dayun کامیون سبک xianglong 9S12HY48
Dongfanghong تراکتور 24C04
DongFeng DFSK K02L 24LC04
DongFeng کاپیتان
24Fx00000000D
i 24C02
FJMOTOR Keyton M70 9S12HA32
FOTON Auman 95640 (در حال کار + مدت زمان بیکاری)
Valley King 80S 25040 (25LC04 )(زمان کاری )
Valley King 80S 25040(25LC04)(مسافت پیموده شده)
Valley King 80S 25040(25LC04)(زمان سفر)
Guangtong auto Box وسیله نقلیه حمل و نقل 24C16
Guangtong auto 7 متری بزرگراه CAT1023
HaoJue
Longee7 VH128
Geely Long RangeEL6 25LC1024 JAC Kangling
2024- 24C16
JAC KAIDA 24C16
JAC Kaida X5 2024- 24C08
JMC Elushun 25256
JieFang Hanwei X5043
JINPENG T90 24C02
JOYLONG DAMA X504 X504x 4C08 V2
اکنون CG100X می تواند خوشه های زیر MQB RH850 R7F7014xx را انجام دهد:
پشتیبانی از عملکرد تصحیح مسافت پیموده شده داده های immo را رمزگشایی نمی کند. نمی تواند کلیدها را انجام دهد.
نمودار سیم کشی خوشه R7F701404 5C
نیاز به استفاده با آداپتور CG100X D1 و حذف خازن ها.
نمودار سیم کشی خوشه R7F701406 5C
نیاز به استفاده با آداپتور D1 و حذف خازن ها.
www.obdii365.com
چند دستورالعمل آنلاین برای فعال کردن عملکرد X-431 FIX در اسکنرهای تشخیصی پیشرفته Launch X431 وجود دارد. اما بیشتر راهنماها قدیمی هستند. برخی از روشها نامعتبر هستند و آن مجوزها دیگر در بازار موجود نیستند. در اینجا آخرین راهنمای رسمی برای افزودن پایگاه داده کارگاه X-431 FIX یا HaynesPro به Launch X431 [اکتبر 2024] ارائه شده است.
چگونه X-431 FIX یا HaynesPro را در اسکنرهای Launch X431 خود خریداری یا فعال کنیم؟
ابزارهای سازگار: راه اندازی X431 PAD VII Elite ، PAD V EliteV و Pro5 با Smartlink
قیمت: 1915 دلار آمریکا + 19 درصد مالیات بر ارزش افزوده
پرداخت: از طریق پی پال
تاریخ پردازش: شماره سریال روی دستگاه الزامی است و 3 روز کاری برای فعال سازی مجاز است.
به مرکز خرید بروید - سایر کالاها - مجوز پایگاه داده اروپا - اکنون خرید کنید
CarSET Pro (ماشین)
بسته جدید پایگاه داده LAUNCH PRO شامل بسیاری از ویژگی های ضروری برای کارگاه است. پایگاه داده CarSET PRO دسترسی فوری به طیف گسترده ای از بولتن های خدمات فنی (TSB) و همچنین پیوندهایی به کدهای خطا و شرح موارد مرتبط با کیفیت سازنده تجهیزات اصلی (OEM) را فراهم می کند. علاوه بر این، راهحلها و راهنماییهای آزمایششده و همچنین عیبیابی خودرو هدایتشده را شامل میشود. پایگاه داده CarSET PRO همچنین نمودارهای سیم کشی، مکان نصب و اطلاعات کد خطا را برای همه سیستم های خودرو (سیستم مدیریت موتور، ABS، تهویه مطبوع ESR) ارائه می دهد. پایگاه داده شامل تمام داده های رایج از سازندگان خودروهای اروپایی و آمریکایی است و به طور مداوم در حال توسعه بیشتر است.
چگونه به X-431 FIX دسترسی پیدا کنیم؟
1. از منوی Home، به Info Center -> Repair Info -> X-431 FIX بروید.
2. پس از فرآیند تشخیص هوشمند، روی دکمه X-431 FIX در زیر DTC کلیک کنید
3. با نام کاربری و رمز عبور X-431 FIX وارد شوید. دفعه بعد به طور خودکار وارد سیستم می شود.
نحوه تصحیح کیلومترشمار تویوتا پریوس 2014 با پروگرامر CG100 .
داشبورد را جدا کنید، تراشه 93A86 را پیدا کنید.
تراشه eeprom 93A86 و لحیم کاری را به آداپتور eeprom CG100 جدا کنید.
داشبورد->خودروهای آسیایی-> تویوتا->پریوس-> 2012- 93A86 را انتخاب کنید
اطلاعات مسافت پیموده شده را بخوانید و ذخیره کنید.
مقدار مسافت پیموده شده مورد نظر خود را وارد کنید
تصحیح مسافت پیموده شده CG100 با موفقیت انجام شد.
دسته ابزار را نصب کنید. مسافت پیموده شده جدید را بررسی کنید.
www.obdii365.comما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه کلید FBS3 مرسدس بنز را با دستگاه OBDSTAR X300 Classic G3 با استفاده از نرم افزار جدید بنز برنامه ریزی کنید. G3 به تازگی این نرم افزار را منتشر کرده است. همچنین برای کار با G3 باید کیت OBDSTAR Benz FBS3 را خریداری کنید.
در اینجا نحوه اضافه کردن کلید BE یدکی به W169 با استفاده از G3 در ماشین (از طریق OBD) را نشان می دهیم.
در منوی OBDStar میتوانیم بر اساس مدل یا شاسی انتخاب کنیم. برای مثال، A Class->2004-2012->by Car را انتخاب کنید.
می توانید آن را به صورت خودکار تشخیص دهید یا از W169 استفاده کنید.
اگر Auto detect را فشار دهید فقط قرار است احتراق با کلید اصلی روشن شود.
ابزار OBDSTAR G3 را با برنامه نویس mp001 وصل کنید. نوع EIS را می گیرد و می گوید w169.
بله را فشار می دهیم، بنابراین اکنون عملکردهایی را داریم که کلیدها را اضافه می کنیم، همه کلیدها را از دست می دهیم یا ECU را بازنشانی می کنیم.
اگر به توابع نگاه کنیم، دارای توابع EIS virgin، ECM virgin، ISM، ELV است. ما قصد داریم کلیدها را اضافه کنیم.
افزودن کلیدها را بزنید. ما یک راهنمای گام به گام داریم. دقیقاً به ما می گوید که چگونه دستگاه واقعی را در اینجا وصل کنیم. ما mp001 را داریم، بخشی از آداپتور بنز را داریم
ما کابلی را داریم که همراه با آداپتور بنز است که یک کابل بلند است که دارای OBD نیز می باشد.
کابل OBD را به mp1 وصل کردم و برق به آن نیز می رود و سپس این کابل به OBD می رود و همه چیز در نمودار است.
ما راهنما را با تمام اتصالات داریم و مراحل را به ما می گوید.
بیایید جلو برویم و مراحل را انجام دهیم.
مرحله 1: کد پین را بخوانید
بنابراین اول از همه، پین کد-> مجموعه پین کد را بخوانید.
این عملکرد با اتصال به سرور در دسترس است بنابراین ما به اینترنت متصل هستیم. میگه ماژول c4-04 که آداپتور بنز هست رو وصل کن. ما اتصال را انجام داده ایم.
حالا قرار است ارتباط برقرار کند، بنابراین دستورالعملها را دنبال کنید و بعد از اینکه دستورالعملها را دنبال کردیم، ممکن است مجبور شویم کلید اصلی را دوباره فعال کنیم تا مطمئن شویم همه چیز درست کار میکند. Yes را فشار می دهیم، درج و حذف می کنیم.
اکنون سه بار از کلید کار و کلید احتراق از EIS استفاده می کنیم.
یک زمان انتظار وجود دارد که کلید احتراق را بردارید و آن را در سوراخ مادون قرمز قرار دهید، فقط آن را در آن قرار می دهیم.
اکنون این در حال خواندن داده های کلیدی است.
کلید احتراق را سه بار از EIS وارد کرده و خارج کنید، سپس آن را در EIS قرار دهید تا بتوانیم آن را وارد کنید، آن را خارج کنید، آن را وارد کنید، آن را خارج کنید و سپس کلید احتراق را در وضعیت روشن قرار دهید و ببینید که آیا داشبورد نور روشن می شود.
داشبورد اساساً روشن میشود، اگر کار نمیکند، باید آن را چند بار داخل و خارج کنیم و احتراق را روشن کنیم، کلید را از روی استریل خارج کرده و آن را در سوراخ قرار دهیم.
نه، این بیتی است که حدود 5 تا 10 دقیقه طول می کشد و اساساً اکنون با بازجویی از اطلاعات موجود در خودرو، داده ها را به صورت آنلاین روی سرورهای OBDStar محاسبه می کنیم. تا اینجای کار، چند دقیقه خوب بوده است، مطمئناً کمتر از 10 دقیقه .
ما در حال مشاهده آن هستیم که در پایان فرآیند قرار می گیرد و در این مرحله ما کلید اصلی را در رابط دریافت کردیم، در واقع هیچ کاری با کلید جدید انجام نداده ایم تا کنون تنها کاری که انجام داده ایم با کلید اصلی و کلید اصلی است. وسیله نقلیه و همه از طریق OBD.
ما دوباره همین کار را میکنیم و میشنوید که قفل فرمان به آنجا میرود، آن را درج کنید، آن را درج کنید، آن را بیرون بیاورید و حالا میخواهیم آن را فشار دهید. کلید احتراق را در وضعیت روشن قرار دهید و ببینید که آیا چراغ های داشبورد روشن می شوند یا خیر.
حالا دوباره یک محاسبه آنلاین دیگر وجود دارد. این در سرور OBDSTAR G3 است که یک تا پنج دقیقه طول می کشد، بنابراین ما کد پین را دریافت می کنیم.
این رمز اصلی وسیله نقلیه است. ما مرحله 1 محاسبه کد پین را انجام داده ایم.
مرحله 2: فایل کلیدی را ایجاد کنید.
دو روش وجود دارد. یکی این است که اگر قبلاً دادههای immo را داشتیم یا دو مورد، با خواندن دادههای immo است.
اکنون می خواهیم این کار را انجام دهیم که یک فایل کلیدی به صورت آنلاین تولید می کند.
روش اول چیزی است که ما از آن استفاده خواهیم کرد. دلیل اینکه ما قصد داریم از روش یک استفاده کنیم این است که ما توسط OBD وصل شده ایم و اکنون آنچه این کار انجام داده است این است که واضح است که همه اطلاعات را در اختیار داریم. پین کدی را که ما خواندیم پیدا خواهید کرد که در آنجا آمده است. یکی ما اطلاعاتی را که این دادههای EIS ذخیره میکند محاسبه کردهایم و آن کد پین را به آن دادهها پیوست کردهایم، بنابراین فقط آن را واکشی کرده و بهطور خودکار پر میکند.
اگر فایل ایجاد کلید را فشار دهید، میپرسد اکنون در اینجا میبینید که در چه موقعیتی کلید قرار گرفته است، ما فقط از کلیدهای یک و دو استفاده میکنیم. کلید 4 را انتخاب کنید Okay را فشار دهید. در حال تولید فایل کلید است.
موفقیت در تولید فایل کلیدی
کلید را نیز از اشتعال خارج کنید و قبل از هر برنامه ریزی دیگری اقدام کنید. من مطمئن می شوم که وسیله نقلیه همچنان روشن است. خودرو هنوز هیچ چراغ هشداری روی داشبورد روشن نمیکند و میتوانید هر بار صدای جرقهزنی را بشنوید تا بدانیم همه چیز خوب است.
مرحله 3: داده های کلیدی Virbin BE
سپس میگوید دادههای کلید BE ویرجین را بازنشانی کنید، یعنی فرض کنید یک کلید پس از فروش خریدهاید یا یک کلید خریدهاید و قبلاً دادههای کلیدی در آن وجود دارد. به این ترتیب کلیدی که استفاده می کنید بازنشانی می شود.
کلید را در سوراخ کلید مادون قرمز قرار دهید. با قرار دادن کلید جدید در اینجا، کلید را بازنشانی کنید. بازنشانی نسخه با موفقیت انجام شد.
مرحله 4: اطلاعات کلیدی را بخوانید.
اطلاعات کلیدی را می خواند و کلید جدید را بازنشانی می کند. قبلاً باکره بود، اما بدیهی است که خواندن دوباره اطلاعات کلیدی تمرین خوبی است.
مرحله 5: داده های کلید BE را بنویسید
سپس اطلاعاتی را که از وسیله نقلیه ایجاد شده است، می نویسد.
کلید خالی را وارد کنید. فایل کلید تولید شده در مرحله 2 را انتخاب کنید.
فایل کلیدی را بنویسید اکنون این داده ها را روی کلید می نویسد.
نوشتن فایل کلید با موفقیت کلید را در EIS قرار دهید و بررسی کنید که آیا کلید می تواند وسیله نقلیه را روشن کند و آیا عملکردهای کنترل از راه دور به درستی کار می کنند.
مرحله 6: کلید تست
بنابراین ما همه کارها را انجام دادیم. ما باید این کار را روی وسیله نقلیه انجام دهیم. ما کد پین را از سرور خوانده ایم. ما یک فایل کلید ایجاد کردهایم و اکنون فقط آن را روی کلید قرار میدهیم و زمانی که آن را روی کلید قرار دادیم
کلید موفق کلید را وارد کنید و بررسی کنید که آیا می تواند شروع شود.
آداپتور بنز OBDStar در تاریخ 10 نوامبر 2024 در obdii365.com در دسترس خواهد بود. اکنون پیشسفارش شده است. اول از همه.
http://blog.obdii365.com/2024/10/12/program-benz-w169-key-with-obdstar-g3-fbs3-kit/
سوال:
من می خواهم مرسدس TCM VGS3 9GT را کلون کنم. آیا ابزاری دارید؟
بله، Yanhua Mini ACDP و ماژول 19 بنز VGS NAG3 9GTronic گیربکس TCU را شبیه سازی می کند.
در اینجا نمودار سیم کشی VGS3 است.
یکی از کاربران Launch X431 PAD VII در تلاش بود تا عملکردهای ویژه ای را در مدل 2021 مرسدس C کلاس W206 300d DoIP انجام دهد. PAD VII او را ناکام گذاشت و از او خواست قفل دروازه دسترسی را باز کند.
خطای تصویر 1:
احراز هویت دروازه رمزگذاری ناموفق بوده و عملکردهای آزمایشی محدود هستند.
تصویر خطای 2:
عملکرد فعال نمی شود. کد اشتباه: 1000699.
راه حل:
مرسدس بنز یک ماژول دروازه امنیتی را در بسیاری از مدل های جدید نصب کرده است تا از سیستم خودروی خود در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت کند، به این معنی که ارتباط نامحدود بین تجهیزات تشخیصی و خودرو تنها با دسترسی صحیح امکان پذیر است.
برای به دست آوردن این دسترسی باید مجوز خریداری کنید. شما می توانید فقط خواندن DTC، پاک کردن DTC و برخی از عملکردهای جریان داده را بدون مجوز آزمایش کنید.
به Mall->Other Goods->Other Software Packages بروید
مجوز عملکرد SGW اروپا را خریداری کنید .
این مجوز قفل دروازه مدل های مرسدس را که پس از سال 2020 تولید می شوند باز می کند.
مجوز عملکرد SGW اروپایی شامل:
*نیاز به تمدید مجوز پس از انقضای آن.
دستگاه های سازگار: Launch X431 PAD V , PAD VII, Launch X431 PAD VII Elite , PAD V Elite , PRO5 Smartlink
قیمت: 1151 دلار + 19٪ مالیات بر ارزش افزوده (قیمت واقعی را در رایانه لوحی خود بررسی کنید)
پرداخت: از طریق پی پال
تاریخ پردازش: شماره سریال در دستگاه مورد نیاز است و 3 روز کاری برای فعال سازی زمان می دهد.
دروازه امنیتی
با اجرایی شدن مقررات اتحادیه اروپا 2018/858، تولیدکنندگان خودروهای بیشتری شروع به محافظت از دسترسی به وسایل الکترونیکی خودرو از طریق رابط OBD با استفاده از به اصطلاح ماژول های دروازه امنیتی کرده اند. این بر ارتباط قبلی نامحدود بین دستگاه عیب یاب خودرو و وسیله نقلیه مربوطه تأثیر می گذارد. LAUNCH Europe GmbH در حال حاضر فعالسازی SGW را برای خودروهای فیات کرایسلر، مرسدس بنز و مدلهای رنو/داچیا ارائه میکند تا فعالسازی و در نتیجه دسترسی کامل دوباره به تمام عملکردهای تشخیصی را فعال کند.
MERCEDES
به عنوان بخشی از یک قرارداد همکاری با مرسدس، LAUNCH Europe GmbH فعال سازی SGW را برای تمام مدل های خودرو مجهز به فناوری دروازه امنیتی امکان پذیر می کند. به این ترتیب. ارتباط نامحدود وسیله نقلیه بین واحد عیب یاب خودرو و وسیله نقلیه می تواند دوباره برقرار شود و تمام عملکردهای تشخیصی به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد.
رنو و داچیا
به عنوان بخشی از یک قرارداد همکاری با رنو/داچیا، LAUNCH Europe GmbH امکان فعالسازی SGW تمام مدلهای خودرو مجهز به فناوری دروازه امنیتی را فراهم میکند. به این ترتیب ارتباط بدون محدودیت وسیله نقلیه بین واحد عیب یاب خودرو و خودرو می تواند دوباره تحقق یابد و از تمام عملکردهای عیب یابی به طور کامل استفاده شود.
خودروهای فیات کرایسلر
به عنوان بخشی از قرارداد همکاری با گروه FCA، LAUNCH Europe GmbH فعالسازی SGW را برای تمام مدلهای خودرو مجهز به فناوری دروازه امنیتی امکانپذیر میسازد. به این ترتیب، ارتباط بدون محدودیت وسیله نقلیه بین واحد عیب یاب خودرو و وسیله نقلیه می تواند دوباره تحقق یابد و از تمام عملکردهای عیب یابی به طور کامل استفاده شود.
اگر به پایگاه داده CarSET Pro (X-431 FIX، haynespro) نیز نیاز دارید ، می توانید بسته نرم افزاری حرفه ای اروپایی را در بازار خریداری کنید. بسته نرم افزاری Pro شامل CarSET Pro، مجوز اروپایی SGW و مجوز نرم افزار ماشین سواری 1 ساله است.
همچنین بررسی کنید: چگونه با Launch X431 قفل دروازه رنو SGW را باز کنیم؟
چگونه با راه اندازی X431 قفل دروازه امنیتی رنو SGW را باز کنیم؟
آموزش: نحوه برنامه نویسی 2021 Ford Explorer All Keys Lost با استفاده از OBDSTAR X300 DP Plus یا Code Cannibal و استفاده از کد درب برای غیرفعال کردن زنگ هشدار.
ما روی یک فورد اکسپلورر 2021 با ورودی بدون کلید کار می کنیم. زنگ هشدار روشن است. برای برقراری ارتباط باید زنگ فعال را غیرفعال کنیم. ما کابل های بای پس فورد AKL را برای غیرفعال کردن زنگ هشدار داریم. کابل بای پس راحت تر است. همچنین می توانیم از کد درب برای غیرفعال کردن دزدگیر استفاده کنیم.
در اینجا نحوه خاموش کردن زنگ هشدار را با صفحه کلید درب در صورتی که هیچ کابل بای پس ندارید نشان خواهیم داد.
کد روی ماژول امنیتی همه فوردها چاپ می شود.
این ماژول کنترل بدن شماست که پشت آن یک برچسب کد وجود دارد. برچسبی که روی آن یک کد برای باز کردن درب دارد تا بتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم تا بتوانیم کلیدهایی را به آن اضافه کنیم.
قرار است به عقب برگردد. چند پیچ 7 میلی متری وجود دارد که این پانل را پایین نگه می دارد و سپس یک مهره 7 میلی متری در اینجا وجود دارد که ماژول کنترل بدنه را روشن نگه می دارد.
شما به سر چرخان نیاز دارید زیرا واقعاً سفت است. این پیچ ها را باز کنید. بنابراین ماژول کنترل شما به آرامی به سمت پایین حرکت می کند.
برای اینکه بتوانید کد را ببینید به یک بورسکوپ نیاز دارید. می توانید برچسب را با بوروسکوپ ببینید.
سپس از آن عکس بگیرید.
سپس برنامه نویس کلید OBD را با وسیله نقلیه و کابل OBD وصل کنید.
برای مثال، از OBDSTAR X300 DP Plus یا Code Cannibal برای برنامهریزی 2021 Explorer همه کلیدهای هوشمند گم شده استفاده کنید.
Ford->USA-> Explorer-> Proximity-> 2021 به بعد را انتخاب کنید
شماره کلید را بخوانید.
سپس Add keys را انتخاب کنید.
پیکربندی سیستم
کلید هوشمند جدید را در اسلات کارت قرار دهید. فنجان آب جعبه دستکش نزدیک به سمت کابین. اسلات برنامه نویسی در اینجا است. کلید خود را در آنجا قرار دهید
دکمه Start/Stop را فشار دهید.
کلید برنامه با موفقیت
کلید جدید را تست کنید.
http://blog.obdii365.com/2024/10/08/how-to-disable-ford-akl-active-alarm-with-door-code/
میتسوبیشی اوتلندر 2023 در سیستم جدید نیسان است. این همان نیسان روگ است. در اینجا نحوه برنامه ریزی همه کلیدهای گم شده را با استفاده از OBDSTAR X300 DP Plus / X300 Classic G3 یا Code Cannibal (نسخه ایالات متحده) و کانکتور Nissan 40-PIN نشان خواهیم داد .
باید ماژول BCM را پیدا کنید و آداپتور دروازه 40 پین نیسان را وصل کنید.
این پوشش را بردارید.
سپس با کشیدن این درپوش، باز شدن کاپوت بیرون خواهد آمد.
یک پیچ پلاستیکی کوچک وجود دارد که از بین می رود.
این یک پنل فیوز همان جاست، فیوز سبز 30.
یک زبانه کوچک وجود دارد که این پنل فیوز را پایین نگه می دارد. آن را نگه دارید و پانل فیوز خاموش می شود،
ماژول کنترل بدن شما (BCM) دقیقاً اینجاست.
چیزی را بکشید و او بیرون میآید.
سپس یک سر را به OBD2 وصل کنید، سر دیگر را با کابل اصلی OBD2 و OBDSTAR too l وصل کنید.
همه ما وصل شده ایم.
حالا ما خطرات را در نظر می گیریم تا همه چیز بیدار شود. همچنین باید کلید استارت را برای شروع آن قرار دهید.
بهتر است از کلید اصلی استفاده کنید. اگر از یک کلید پس از فروش استفاده می کنید، دکمه ها کار می کنند اما نزدیکی کامل کار نمی کند.
میتسوبیشی->انتخاب از خودرو->آمریکای شمالی-> Outlander-> 2021 به بعد-> کلیدهای برنامه را انتخاب کنید
عملکرد به اتصال شبکه نیاز دارد.
تمام کلیدها را پاک می کند. هر بار فقط 2 کلید جدید قابل برنامه ریزی است.
جرقه را خاموش کنید، چراغ های خطر را روشن کنید.
می خواهد کابل BCM40 را وصل کند. ما آن را وصل کرده ایم.
OBDSTAR کد پین 28 رقمی را می خواند. کد پین می تواند برای برنامه ریزی کلید زمانی که همه کلیدها گم شده اند استفاده شود.
کلید را روی دکمه Start قرار دهید.
حالا خیلی مهم است که دکمه نزنید فقط کلید را روی دکمه Start نگه دارید.
قبلاً یک کلید جدید شناسایی کرده است. اگر میخواهید کلیدهای بیشتری اضافه کنید، Enter را بزنید و اگر فقط برنامهریزی کنید، Next را بزنید.
در اینجا Next را می زنیم.
ما شروع به برنامه نویسی کلید می کنیم.
کلید را بردارید
برنامه با موفقیت
یک کلید با موفقیت برنامه ریزی شده است.
کلید جدید و تابع مجاورت را تست کنید. همه کار می کنند.