CG AT-200 قادر است در عرض 3 دقیقه BMW ECU Mevd17.2 را روی نیمکت بخواند. لطفاً این مقاله را برای انجام مراحل مطالعه کنید.
F22 با موتور N20 ، 2 دقیقه طول کشید تا از ماشین خارج شود.
به یک CG AT-200 متصل شوید.
به سیم متصل به جعبه موتور CG AT-200 و N20 نگاه کنید.
به یک منبع تغذیه قابل تنظیم متصل شوید که می تواند ولتاژ پایدار را تضمین کند.
نرم افزار AT200 را باز کنید ، "BMW" را انتخاب کرده و "mevd" را جستجو کنید و سپس "Bosch MEVD17.2.9 TC1797_N20" را انتخاب کنید.
برای مراجعه بر روی "نمودار سیم کشی" کلیک کنید.
بر روی "شناسایی" کلیک کنید و نتایج تراشه ، شماره سریال ، شناسه سخت افزار را بدست آورید ...
بر روی "Read DFLASH" کلیک کنید و داده ها را با موفقیت ذخیره کنید.
بر روی "Read PFLASH" کلیک کنید ، تکمیل CG AT-200 1 دقیقه طول می کشد ، لطفا صبر کنید و داده ها را ذخیره کنید.
لذت بردن!
پیشنهاد:
بدون شک ، Autel MaxiIM باید دستگاهی را برای قفل ساز خریداری کند.
IM508 + XP400 / X400Pro همان پوشش ایمو مانند IM608 / IM608 pro ، از جمله بنز و هزینه به روزرسانی بسیار ارزان تر در مقایسه با IM608.
برای اهداف بی حرکت کننده ، بهترین انتخاب Autel IM508 + XP400Pro + APB112 + GBOX است
مزایای بسته بسته را در اینجا بررسی کنید:
Xhorse VVDI Key Tool Plus PAD (KTP):
VVDI می تواند کارهای بیشتری انجام دهد ، برای برخی از خودروهای داخلی مانند آسیا ، کره و داخلی ایالات متحده به نظر می رسد و در محدوده VAG و مرسدس بنز بهتر عمل می کند ، شما همچنین از مزایای استفاده از کلیدهای Xhorse استفاده می کنید که به نظر می رسد از راه دور انتخاب شده اند. همچنین وقتی صحبت از قابلیت های توسعه یافته می شود ، این نسخه بسیار جدید دارد.
ابزار اصلی به علاوه ابزاری با پتانسیل زیاد ، هنوز کاملاً توسعه نیافته است
اگرچه آن چیزی که ادعای xhorse کمتر است ، اما ما می دانیم که هنگام خرید آن ، همان چیزی که با کلید ابزار حداکثر در هنگام بیرون آمدن وجود داشت ، اکنون این یک ابزار بسیار خوب است.
منو به گونه ای متفاوت از آنچه ما به آن عادت کرده ایم ، تنظیم شده است ، اما وقتی راه خود را در این ابزار فرا گرفتید ، کار بسیار ساده تری است.
چند نکته متوجه شده ایم که بهتر از خواندن کد پین autel im608 است ، با ابزار کلیدی بعلاوه وقتی می خواهیم کد کد را بخوانیم ، کد پین را خیلی سریع لعنت می کند ، im608 چندین دقیقه طول می کشد و چندین بار مجبور به انجام آن می شوید سعی کنید چندین بار سنجاق را بکشید قبل از اینکه سنجاق را بکشد.
همچنین در چند فورد متوجه شدیم که ما این کار را انجام داده ایم که با استفاده از 10 دقیقه دسترسی به امنیت ، در بسیاری از مواقع ، این کلیدها را دور زده و یاد می گیرد.
تاکنون ابزار اصلی را به علاوه دوست داریم ، به شرطی که آنها برای حل مشکلات با به روزرسانی ها ادامه دهند ، این ابزار ابزاری عالی برای داشتن خواهد بود. Key Tool Plus فضای زیادی برای به روزرسانی و بهبود دارد. Xhorse آن را تقریباً هر روز در میان به روز می کند ، که از دیدن آن خوشحال می شویم.
ما در نهایت فکر می کنیم پد xhorse به ابزاری عالی و کاملا گرد تبدیل خواهد شد . ما همچنین یک IM608 با تمام توسعه ها نیز داریم. هر دو تقریباً همه پایه ها را پوشش می دهند ، اما ما فکر می کنیم KTP با وسایل نقلیه VAG موثرتر خواهد بود .
OBDSTAR X300 DP Plus / Key Master DP Plus:
OBDSTAR بر اساس قیمت و پوشش باید اولین انتخاب برای مبتدیان باشد.
بر روی تویوتا رنو فیات هیوندای / کیا به خوبی کار کنید ، مارک های GM که کار با آنها با یک ابزار دیگر آسان نیست.
با کارایی عالی برای اتومبیل های ایالات متحده آمریکا می تواند کد رمز را از Chevy Dodge و غیره بیرون بکشد
به خوبی روی ماشین های ژاپنی و اتومبیل های اروپایی آزمایش شده است
همراه با برنامه نویس پلاگین خارجی مانند Autel.
Xtool X100 PAD3 (X100 Pad Elite):
تصحیح مسافت پیموده شده خوب است
این می تواند کارهای دیگری را انجام دهد که دستگاه obdstar / xhorse انجام نمی دهد: تنظیم مجدد روغن ، TPMS ، EPB ، TPS ، BMS ، SAS ، DPF ، Seat match و غیره
در مقایسه با Autel / Xhorse / OBDSTAR پشتیبانی فنی دشوار است
شبیه سازهای تویوتا برای AKL از طریق OBD دارد
KC501 اند BMW و مرسدس IMMO امکانات. اما از Autel و Xhorse عقب بیفتید.
در مجموع:
OBDSTAR و Xtool دستگاه های سطح ورودی هستند. Autel MaxiIM و Key Tool Plus برنامه نویسان سطح حرفه ای هستند.
می توانید Autel MaxiIM و سایر دستگاه ها را به عنوان نسخه پشتیبان خریداری کنید.
به روز رسانی! OBDSTAR X300 DP Plus / X300 Pro4 می تواند کلیدهای GM Cadillac Chevrolet GMC Buick 2020 2021 را با پروتکل های CAN FD برنامه ریزی کند و در صورت لزوم ، یک آداپتور OBDSTAR CAN FD اضافی خریداری کنید.
تصویر: آداپتور OBDSTAR CAN FD
مدل های خاص خودروی GM که آداپتور OBDSTAR CAN FD را پوشش می دهد:
نام تجاری | مدل | سال |
کادیلاک | اسکالاد | 2021 |
CT4 | 2021 | |
CT5 | 2020 | |
شورولت | TRAX / TRACKER (4A) | 2020 |
CAVALIER / ONIX (4A) | 2020 | |
تاهو | 2021 | |
سیلورادو | 2021 | |
حومه شهر | 2021 | |
GMC | یوکان | 2021 |
سیرا | 2021 | |
دنالی | 2021 | |
بیوک | تجسم | 2021 |
GL8 (LSY) | 2021 |
در مرحله بعدی ، بیایید OBDSTAR X300 DP Plus (به عنوان مثال) ببینیم چگونه OBDSTAR CAN FD Adapter برای BUICK ENVISION کار می کند:
PS: ابتدا OBDSTAR X300 DP Plus GM V33.24 را به روز کنید.
این یک نسخه ی نمایشی ساده است: IMMO -> GM -> کلیدهای برنامه را انتخاب کنید - مدل ماشین Buick را انتخاب کنید -> USA -CANADA -> Envision -> Proximity -> 2021 -> with PIN -> Key Program -> لطفاً OBDII-16 را متصل کنید و اتصالات CANFD همزمان (از اتصال دهنده زن برای اتصال به OBDII-16 و اتصال نر با سوکت DLC Diag استفاده کنید.)
خوب ، امیدوارم که کمک کند! برای سایر مدلهای ماشین که در بالا ذکر شده ، لطفاً با همان روش کار کنید.
مسئله:
با عنوان ، از کجا می توانم آخرین نسخه نرم افزار را در اسکنر Launch X431 V + v4.0 خود بدانم .
به اطلاعات کاربر-> تنظیمات-> درباره-> بررسی به روزرسانی ها بروید
آخرین نسخه به V6.01.014 (در آوریل 2021) می رود
https://www.obdii365.com/service/check-latest-launch-x431-v-software-version.html
Toyota Crown (تراشه A8 H) تمام کلیدهای هوشمند از دست رفته و کلید جدید Lonsdor K518S به علاوه شبیه ساز کلید (LKE) را از طریق OBD برنامه ریزی می کنند. کل فرآیند به اندازه یک تکه کیک ساده است.
در اینجا به جزئیات می پردازیم:
1) این عملکرد می تواند از داده های EEPROM پشتیبان تهیه کند.
2) پس از تکمیل نسخه پشتیبان ، به [Make emulator key] بروید تا یک کلید شبیه ساز اضطراری ایجاد کنید.
3) برای روشن کردن داشبورد و افزودن کلید از کلید برای لمس دکمه شروع استفاده کنید.
اطلاعات پشتیبان گیری eeprom کامل شد. لطفاً برای تهیه یک کلید اصلی یدکی به [Make emulator key] بروید.
این تابع می تواند با از بین رفتن همه کلید ، یک کلید اصلی جایگزین ایجاد کند. این کلید می تواند جایگزین کلید اصلی کار شود تا داشبورد برای افزودن کلید روشن شود.
شبیه ساز کلید (LKE) از قبل به دستگاه ملزم است ، آیا برای تهیه LKE فایل پشتیبان EEPROM مورد نیاز را انتخاب می کنید؟ برای ادامه [لغو] برای خروج ، روی [تأیید] کلیک کنید.
لطفاً فایلی را که در مرحله 3 ذخیره شده است انتخاب کنید.
اطلاعات فعلی EEPROM:
تعداد کلیدها: 1 نوع کلید: A8.
پس از تولید کلید ، کلید یدکی را نزدیک به جرقه زنی قرار دهید ، داشبورد را روشن کرده و برای افزودن کلید جدید عملکرد [افزودن کلید] را انتخاب کنید.
کلید شبیه ساز یا کلید اصلی قابل کار را نزدیک سوئیچ احتراق قرار دهید و آن را روشن کنید تا داشبورد روشن شود.
قسمت پشتی کلید ثبت شده را نزدیک دکمه شروع قرار دهید ، هنگامی که زنگ اخطار یک بار زنگ خورد ، کلید را بردارید.
تعداد کلیدهای ثبت شده: 2
تعداد کلیدهای ثبت (برای ثبت): 5
خوب ، کار می کند
کار تمام شد
فکر نمی کنید با پیروی از دستورالعمل های روی صفحه با Lonsdor K518S کار ساده ای باشد. و لطفاً بخاطر داشته باشید که ، شما به یک شبیه ساز کلید اصلی (LKE) نیاز خواهید داشت.
همچنین مشاهده کنید:
برنامه Toyota Prius 2011 همه کلیدها را با شبیه ساز Lonsdor و LKE گم کنید
http://www.lonsdor.org/lonsdor-k518s-and-lke-program-toyota-crown-all-key-lost/
سوال: چگونه می توان DME را بکر کرد یا در مدل 2008 BMW 535XI CAS3 کلون کرد؟
پاسخ: نیازی به بکر شدن نیست ، فقط ISN را بخوانید و در CAS بنویسید و CAS DME انجام شود. این همان کاری است که مردم در بیشتر موارد انجام می دهند.
گزینه 1. Autel MaxiIM IM508 + GBOX یا Autel MaxiIM IM608 : مشکلی نیست
اگر Autel MaxiIM IM508 و همچنین GBOX دارید. این س questionsالات در اشتراک های Autel پاسخ داده می شوند. شما باید برای اند هیدرولیک گیربکس برای قرار دادن msd80 / msd81 بر روی نیمکت اول، این است که به خواندن tricore PW. سپس tricore pw را یادداشت کنید و این بار فلش را با حالت BOOT بارگیری کنید. پس از آن می توانید DME ISN را با زیر فعال autel و با استفاده از ابزارهای آنها تغییر دهید. آنها برخی از ediabas ها را در IM508 دارند ، اما به طور کامل دارای کدگذاری با Autel MaxiIM IM608 هستند. اگر پرونده پشتیبانی را فلش نمی کنید یا DME را که جایگزین می کنید ، همان پرونده اصلی است. سپس شما باید sop8 eeprom را تغییر دهید. شما می توانید EEPROM را بخوانید و VIN ، ساعات کار ، احتمالاً vmx / pwrclass را تغییر دهید (اما اگر درست به خاطر بیاورم این در فلش قرار دارد) اگر هر دو DME کلاس قدرت یکسانی داشته باشند ، و vmax نیز تا حدی DME را تطبیق داده اید. تنها چیزی که برای شما باقی خواهد ماند رمزگذاری VIN جدید است. اگر فقط 8 مورد آخر VIN متفاوت باشد ، شما خوب هستید. اگر آنها متفاوت باشند ، شما باید Flash VIN و همچنین تنظیمات ediabas را به روز کنید. در صورت متفاوت بودن کلاس قدرت ، باید 0 ساعت کاری داشته باشید و کلاس "قدرت" را با "ابزار استاندارد" bmw تغییر دهید.
گزینه 2. میزبان Yanhua Mini ACDP به علاوه ماژول 1 برای CAS: مشکلی نیست
راه آسان برای جایگزینی DME برای اتومبیل های cas3 / 3 + / 3 ++. لحیم کاری ندارد
نیازی به انجام کلون DME نیست.
فقط DME ISN اهدا کننده را می خواند ، سپس ISN را از طریق OBD یا ICP در CAS3 می نویسید!
راهنما: ISN را از DME دست دوم جایگزین (دست دوم) بخوانید و این ISN را با استفاده از حالت OBD یا ICP در ماژول CAS بنویسید.
پس از نوشتن ISN در DME ، کلید اصلی اتومبیل همچنان می تواند به طور عادی در این وسیله نقلیه استفاده شود.
برای راهنمای دقیق ، لطفاً این مقاله را دنبال کنید:
http://blog.obdii365.com/2021/03/18/ نحوه-جایگزینی- bmw-cas3-dme- با-yanhua-mini-acdp/
با این حال ، برخی از افراد عقیده مخالف دارند ، شما می توانید آن را به عنوان مرجع بخوانید:
در هر صورت نمی توان فقط به CAS نوشت ، بیشتر شما نباید هرگز CAS ISN را تغییر دهید.
هنگامی که مشتری کلیدهای خود را گم می کند با وجود مشکلی در نمایندگی ، این مشکل در جاده است. فروشنده دوست ندارد وقتی چیزی را تغییر می دهید به گونه ای که تغییر ندهد. و اگر ISN را تغییر دهید ، اگر کلیدهای گمشده ای پیدا شود ، مشتری ناراحت است. همچنین با پیدا کردن دقیق DME سازگار ، شما مشغول کار زیادی هستید. Trans / Powerclass / Vmax / Vin / ZB da da da da da. نوشتن ISN جدید به CAS برای انجام کار به روشی مناسب. ماژول های CAS در زمان واقعی بودن از خطا استفاده می کنند و شناسه خودرو است و نباید فقط برای یک کلید گمشده اصلاح شود.
ISTA نمی تواند کلاس قدرت ، vmax یا ساعات کار را تغییر دهد. ISTA vin جدیدی را در سری خود ثبت می کند اما برای تصویب بازرسی ، باید در eeprom تغییر کنید. اثبات مفهوم ، دو MSD81 را بگیرید ، هر دو ZB (موفق باشید) ، VIN را با ista در یک تغییر دهید و آنها را با هم مقایسه کنید HEX یا هر ابزار اسکن گواهی شده را بخرید و یک خواندن VIN انجام دهید. Vin read out 1 OG vin به DME و VIN readout 2 VIN CAS است
امیدوارم که کمک کند!
سلام به همه ، من به دنبال یک برنامه نویس خوب برای خانواده mcu 9s12 هستم که می تواند با XEQ و ماسک های دیگر نیز کار کند.
بهترین نظرات برنامه نویس 9S12:
اما VVDI Prog تاکنون - بهترین ابزار به نظر شخصی من ، کاملاً بدون اشکال با 9s12 .
اما برای XEP100 BMW من از Yanhua Mini ACDP استفاده می کنم - بدون لحیم کاری آن ها را می خوانید که بسیار کارآمد است. در صورت انجام مسافت پیموده شده BMW یا کلیدهای بسیار مفید ، یا شاید در مهارت لحیم کاری خود چندان مطمئن نیستید.
من عمدتا در زمینه ایموبیلایزر کار می کنم و vvdiprog تاکنون کار بسیار خوبی انجام داده است (CAS برای BMW ها ، EIS برای مرسدس ، FRM برای BMW ، UCH renault ، J518 vag) 10 برابر یا بیشتر هزینه خود را پرداخت کرد.
با cg pro / UPA / vvdi prog مشکلی در خواندن / نوشتن ندارید ...
اما به طور کلی xprog ابزاری بسیار خوب است ...
از 6.5 در ترکیب با جدیدترین نسخه win10 ، نمی توانم به پرونده های ADOBE کمک کنم طولانی تر ...
در win7 همه خوب است ...
لذت بردن!
مسئله:
سعی کردم برنامه نویسی آنلاین GMC Acadia 2008 را از طریق SPS (سیستم برنامه نویسی سرویس) با Autel MaxiIM IM608 انجام دهم . اما IM608 که این گفتگو را نشان می دهد:
سیستم برنامه نویسی سرویس
E4403: خطای سرور: خواندن VIN از دستگاه یا کنترل کننده ناموفق بود.
راه حل:
این مشکل مرورگر بود.
قبل از این مرحله شما باید java را نصب کنید در حالی که نصب از شما می خواهد با j2534 بروید یا رد شوید.
از مطمئن شوید که به طور کامل نصب شده اید ، صرف نظر نکنید.
شما باید از اینترنت اکسپلورر استفاده کنید ، از google chrome یا مرورگر عادی windows استفاده نکنید.
Explorer را در حالت مدیر باز کنید تا بتوانید بسته بندی j2534 را به روز کنید و مشکل حل شده است.
هر مرحله ای با مشکل روبرو می شود و کامل شروع می شود و دوباره شروع می شود
اطلاعات مالی:
برنامه نویسی GM SPS بخشی از استفاده برنامه نویس autel im608 است . برای اشتراک در سیستم برنامه نویسی خدمات ، باید ACDelco TDS را وارد کنید.
در حال حاضر 40 دلار اشتراک "نرم افزار برنامه نویسی خودرو" وجود دارد که شامل 24 ماه دسترسی به برنامه همه ماژول ها برای یک VIN است.
پس از تعویض سنسور زاویه فرمان در خودروهای هوندا ، آنها نتوانستند چراغ های ABS و VSA را خاموش کنند. چراغ های ABS و چراغ های VSA روشن می شوند. روش کالیبراسیون باید این بار انجام شود.
Obdii365.com در اینجا ابزارهای برتر برای تنظیم مجدد SAS توسط اسکنرهای تشخیصی X431 ، Autel و Honda HDS را معرفی می کند.
X431 و Honda SAS Reset را راه اندازی کنید
ابزارهای اعمال شده: سری X431 Pros Mini ، X431 V ، X431 V + ، X431 PAD .
X431 از تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان برای هوندا CIVIC ، CITY ، JAZZ ، FIT ، ACCORD ، CR-V ، HR-V ، Odyssey ، Pilot و غیره تا سال 2020 پشتیبانی می کند.
مثال: هوندا سیتی 2013. همه هوندا روال مشابهی را انجام می دهند.
روش:
مارک هوندا -> 16 PIN DLC->
خواندن خودکار اطلاعات VIN و خودرو را انتخاب کنید
انتخاب سیستم-> ABS-> خواندن جریان داده-> دستی انتخاب کنید
خواندن سنسور زاویه فرمان را بررسی کنید
لیست اتوماتیک تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان X-431 هوندا را در زیر بررسی کنید:
HR-V 2014-2020
JADE 2014-2020
2CG 2013-2020
CRIDER 2013-2020
BALLADE 2012-2020
BRIO 2012-2020 CIIMO 2012-2020
N-BOX 2012-2020
ACTY VAN 2011-2020
FIT HYBRID 2011-2020
FIT SHUTTLE 2011- 2020
FIT SHUTTLE HYBRID 2011-2020
GB-1 EVERUS S1 2011-2020
JAZZ HYBRID 2011-2020
ACCORD_CROSSTOUR 2010-2020
CR-Z 2010-2020
SPIRIOR 2010-2020
ZDX 2010-2020
FIT ARIA
2009-2020 AIRWAVE 2007-2020
ASCOT 2007- 2020
AVANCIER 2007-2020
کلاه 2007-2020
شهر 2007-2020
مدنی 2007-2020
CR-V 2007-2020
CR-X / DELSOL 2007-2020
چهار راه 2007-2020
DOMANI 2007-2020
EDIX 2007-2020
ELEMENT 2007-2020
ELYSION 2007-2020
FIT 2007-2020
FR-V 2007-2020
بینش 2007-2020
INSPIRE 2007-2020
INTEGRA 2007-2020
JAZZ 2007-2020
LAGREAT 2007-2020
LEGEND 2007-2020
LIFE 2007-2020
LOGO
2007-2020 MOBILIO 2007-2020
MR-V 2007-2020
NSX
2007-2020 ORTHIA 2007-2020
PARTNER 2007-2020
PILOT 2007-2020
PRELUDE
2007-2020
RAFAGA 2007-2020 RIDGELINE 2007-2020
S-MX 2007 -2020
S2000 2007-2020
SHUTTLE 2007-2020
SPIKE 2007-2020
STEP WGN 2007-2020
STREAM 2007-2020
که 2007-2020
59TODAY 2007-2020
VAMOS 2007-2020
Z 2007-2020
مزه 2007-2020
ACCORD 2004-2020
ODYSSEY 2003-2020
تنظیم مجدد Autel و Honda SAS
برای اسکنرهای سری Autel Maxisys ، MaxiCOM ، MaxiDAS ، MaxiIM IM608 و غیره اعمال می شود.
مثال:
نحوه تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان به نقطه خنثی نقطه صفر آن در هوندا آکورد 2017 با استفاده از اسکنر آوتل. این کار باید پس از تراز شدن چرخ ، تعویض فنر ساعت یا تعویض ماژول abs انجام شود.
روش کار:
عملکرد داغ-> فرمان-> ABS VSA را انتخاب کنید
واحد کنترل ABS VSA ارتباط بالای 50 کیلومتر در ساعت را قطع می کند
پس از جایگزینی واحد کنترل VSA یا خوشه سنسور ، روش حفظ موقعیت خنثی را برای همه سنسورها انجام دهید.
شامل سنسور زاویه فرمان ، سنسور فشار ترمز ، سنسور G جانبی
برای ادامه تأیید را فشار دهید
OK را فشار دهید تا روش حفظ موقعیت خنثی
چرخ دنده در موقعیت P یا دنده در موقعیت N باشد و ترمز دستی را فشار دهید.
سوئیچ احتراق را روشن کرده و موتور را روشن کنید.
قفل فرمان را بچرخانید تا قفل شود
دکمه تایید را فشار دهید
کالیبراسیون سنسور زاویه فرمان انجام شده است.
Autel دارای جزئیات لیست مدل تنظیم مجدد هوندا SRS نیست ، شما می توانید مدل و عملکرد را در وب سایت رسمی بررسی کنید:
https://www.autel.com/vehicle-coverage/coverage2
تنظیم مجدد هوندا HDS و SAS
HDL اصلی و HDMI HIM دو تخته می توانند این کار را انجام دهند.
هنگام برداشتن و نصب قرقره کابل ، باید هم قرقره کابل و هم سنسور زاویه فرمان را در
موقعیت خود نگه دارید . اگر این کار را نکنید ، نشانگر VSA ممکن است همراه با یک یا چند DTC VSA روشن شود. و وقتی
رویه حفظ خنثی را در i-HDS اجرا کنید ، کامل نخواهد شد.
به هر حال ، این روش به عنوان حفظ موقعیت خنثی سنسور VSA در اطلاعات سرویس پوشش داده می شود.
برای اینکه آن قسمت ها به درستی قرار بگیرند ، یک نکته در اینجا وجود دارد: ابتدا مطمئن شوید که چرخ های جلو به سمت راست و با
فرمان در حالت مستقیم جلو قرار گرفته اند. سپس قبل از برداشتن قرقره کابل ، هم قرقره کابل و
هم سنسور زاویه فرمان را با هم بچسبانید. این نه تنها قطعات را به درستی قرار می دهد ، بلکه باعث می شود سنسور به طور تصادفی
حرکت نکند .
هنگامی که فرمان را به
راست (یا سنسور در جهت عقربه های ساعت) می چرخانید ، میزان خوانش افزایش یافته یا در جهت مثبت حرکت می کند. وقتی آن را به سمت چپ
بچرخانید (یا سنسور را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید) ، قرائت کاهش می یابد یا در جهت منفی حرکت می کند
برای قرارگیری دستی سنسور زاویه فرمان ، ابتدا باید موقعیت فعلی آن را با i-HDS تعیین کنید. نحوه
انجام این کار بستگی به فاصله شما با تعمیرات دارد.
به عنوان مثال ، اگر ستون فرمان را کاملاً مونتاژ کرده باشید ، باید به لیست داده های ABS / TCS / VSA رفته و
مقدار STEERING ANGLE (CAN) را بررسی کنید. اگر هنوز سنسور زاویه فرمان را نصب نکرده اید ، باید حداقل
سنسور ، قرقره کابل و یا مجموعه کیسه هوا یا ابزار شبیه ساز قابل استفاده را متصل کنید ، سپس
مقدار سنسور را در لیست داده بخوانید .
در این مثال ، مقدار STEERING ANGLE (CAN) مثبت 180 درجه را نشان می دهد ، که به شما می گوید
سنسور زاویه فرمان 180 درجه از موقعیت عقربه ساعت عقب است. برای رفع این مشکل ، باید سنسور را از حلقه کابل خارج کرده و
دو زبانه را در خلاف جهت عقربه های ساعت 180 درجه بچرخانید تا سنسور به مرکز یا 0 درجه برگردد.
پس از پایان کار ، باید تمام اجزای حذف شده را نصب کرده و
روش حفظ خنثی را تکرار کنید . اگر تنظیم سنسور را درست انجام داده باشید ، مراحل کار باید تمام شود و سپس می توانید با
تعمیر کار خود را ادامه دهید.
تنظیم مجدد لیست مدل HDS هوندا SRS:
سال مدل اصلاح
2013-17 پیمان ALL
2014-17 پیمان Hybrid تمام
2014 پیمان پلاگین در تمام هیبریدی
2012-15 مدنی ALL
2012-15 مدنی هیبرید ALL
همراه 2017-19 وضوح سوخت ALL
2012-16 CR-V ALL
2013-15 DVD مباحث آموزشی معرفی ALL
2015-19 Fit ALL
2016-19 HR-V ALL
2014-19 Odyssey ALL
2016-19 Pilot ALL
2019 Passport ALL
2017-19-19 Ridgeline ALL
http://blog.obdii365.com/2021/04/04/honda-steering-angle-sensor-reset-by-launch-x431-autel-or-hds/