تفاوت Launch X431 Pro3 ACE (دقیقا مشابه Pro3 APEX ) در حدود 1000 دلار و Launch CRP919E BT اسکنر کمتر از 500 دلار چیست؟ مقایسه زیر را بررسی کنید:
هر دو نسبت به یکدیگر عمل می کنند. هر دو ابزار اسکن خوبی هستند.
1. مقایسه سخت افزار
هر دو دارای DBScar VII VCI هستند. هر دو دارای کانکتورهای USB Type C در پایین هستند. DBScar7 5 برابر سریعتر از VCI قدیمی آنها است.
Pro3 ACE دارای صفحه نمایش 10 اینچی ، CRP919E BT دارای صفحه نمایش 7 اینچی است . هر دو سیستم اندروید 10 را اجرا می کنند. هر دوی آنها یک پردازنده 2G 4 هسته ای دارند.
وضوح در PRO3 1280 * 800 و وضوح در CRP919E BT 1024 * 600 است . هر دوی آنها 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت رام دارند. هر دوی آنها دارای دوربین 8 مگاپیکسلی در
پشت هستند. باتری هر دو 6300 میلی آمپر ساعت است. باتری را در یک روز خالی نخواهید کرد. اگر تمام روز کار می کنید، می توانید باتری را تا 50٪ کاهش دهید.
USB A و پورت USB در بالای CRP919E BT برای لوازم جانبی قرار دارند. شما دکمه پاور خود را در گوشه و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت دارید.
Pro3 ساختار بسیار مشابهی دارد، فقط بزرگتر است، شما همان کانکتورهای USB A و C، همان دکمه پاور، دوربین را دارید. شما روی Pro3 یک پایه دارید .
هر دوی اینها بسیار قوی هستند.
2. مقایسه عملکرد
پرو 3 به خودروهای سال 1984 باز خواهد گشت. Pro با جعبه ای همراه با کانکتورهای ویژه شما برای وسایل نقلیه OBD1 ارائه می شود. CRP919 ندارد و برای خودروهای سال 1996 به بعد است.
Pro3 ACE دارای 41 عملکرد یا عملکرد ویژه است در حالی که CRP919E BT دارای 35 عملکرد ویژه است.
PRO3 دارای توپولوژی است که بسیاری از مردم آن را دوست دارند. در حالی که CRP توپولوژی ندارد.
هر دو با FCA یا AutoAuthority سازگار هستند. بنابراین اگر خودروهای دوج فیات یا کرایسلر مدل 2018 یا جدیدتر دارید، به ابزار اسکنی نیاز دارید که با Auto Authority سازگار باشد.
برای رفتن به وب سایت Auto Authority و ثبت ابزار اسکن خود در سایت، 50 دلار هزینه دارد تا بتوانید از آن در مدل های 2018 یا جدیدتر کرایسلر جیپ دوج استفاده کنید.
هر دو با CAN FD و DoIP سازگار هستند. Pro 3 با ADAS سازگار است ، CRP سازگار نیست. هر دو دارای عملکرد VAG Guided هستند. هر دو قادر به فعال کردن توابع مخفی سطح بالا هستند.
بنابراین بسیاری از ویژگی های پنهان بسیاری از این اتومبیل های مدرن وجود دارد. میتوانید این ابزارهای اسکن را روشن و خاموش کنید یا به دلخواه خود سفارشی کنید.
هر دو دارای عملکرد کدگذاری هستند. در مورد CRP919E BT از نظر کدنویسی کمی محدودتر خواهید بود. Pro3 به همان اندازه ای که یک ابزار اسکن می تواند قابلیت کدنویسی داشته باشد، خواهد داشت.
تا آنجا که برنامه نویسی کلیدی، این کدهای پین را در برخی از وسایل نقلیه مانند نیسان و جنرال موتورز می کشد. آنها رمز عبور و کد پین را می کشند. هر دوی آنها دو سال به روز رسانی رایگان دارند.
به برخی از ویژگی ها نگاهی بیندازید. شما چند نماد دیگر در اینجا در صفحه جلویی PRO3 دارید.
ابتدا نگاهی به توابع سرویس می اندازیم، هر دو دارای توابع سرویس هستند.
آنها بسیار شبیه هستند، چند مورد دیگر در PRO وجود دارد.
شما در اینجا یک TPMS و دکمه دارید. شما می توانید به سرعت وارد آن شوید که به روز رسانی نرم افزار شما را دریافت کرده است.
شما تاریخچه تشخیصی در هر دوی آنها گرفتید که خوب است. شما بازخورد خود را دریافت کردید، بنابراین اگر مشکلی دارید، اگر چیزی درست کار نمی کند، باید بازخورد را ارسال کنید.
هر دو مرکز خرید دارند. شما میتوانید ماژولها یا نرمافزارهای افزودنی به اسکنرها، یعنی نرمافزار موتور سیکلت، تسلا، ریست را خریداری کنید.
این موتور سیکلت پشتیبانی میکند، بنابراین شما BMW، Ducati، Harley، Honda، Indian، Polaris، Suzuki، Triumph، Yamaha و Victor یا Victory را دریافت میکنید.
بسیار نادر است که ابزار اسکن از موتور سیکلت پشتیبانی کند.
سپس میتوانید بستههای نرمافزاری دیگر را بازنشانی کنید و اگر نمیخواهید همه آنها را بخرید، میتوانید بازنشانیهای جداگانه بخرید. شما فقط می توانید موارد خاصی را دریافت کنید.
درباره پوشش خودرو فقط به شما می گوید که چه نوع پوششی می توانید دریافت کنید و چه کاری انجام می دهد.
جایی که PRO3 واقعاً بر CRP919 می درخشد، درست اینجاست. وقتی برو برو ماژول های دیگر، به Toolbox بروید، چند آیکون بیشتر از CRP919 دریافت می کنید.
جعبه ابزار در CRP شما دارای TPMS ، تستر باتری ( BST360 ) و ویدئوسکوپ ( VSP600 ) هستید.
Pro3 شما خیلی بیشتر از آن را دریافت کردید. شما یک اسیلوسکوپ، scopebox ، ویدئوسکوپ، TPMS، تستر باتری دارید، البته باید جعبه اسکوپ و سایر ماژول های الحاقی را جداگانه بخرید،
همچنین برنامه نویس ایموبلایزر را دریافت کرده اید که جعبه متفاوتی است که برای خرید X-prog3 به آن نیاز دارید. . Pro3 همچنین با برنامه نویس کلید Launch X431 سازگار است که ریموت های جهانی Launch را تولید می کند.
آنها این ابزار اسکن را برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس کلیدی کامل باز می کنند. می توانید کلیدهای BMW، Mercedes و Porsche را برنامه ریزی کنید و ECM/TCU را شبیه سازی کنید.
شما گیره فعلی نوع دیگری از مولتی متر اسیلوسکوپ دارید. سپس یک تستر عایق که مربوط به EV است برای وسایل نقلیه الکتریکی برای آزمایش عایق است.
Pro3 همچنین از ماژول وظیفه سنگین smartlink HD پشتیبانی می کند ، CRP از نرم افزار کامیون پشتیبانی نمی کند.
ما وارد نمودار می شویم و یک اسکن انجام می دهیم و خواهیم دید که چگونه می دانید این کار تا آنجا که فقط انجام یک اسکن معمولی است، چگونه کار می کند.
ما به بخش Diagnostic می رویم و می توانید ببینید که ما توگولوژی را در اینجا در PRO3 داریم. در CRP ما فقط لیست را دریافت می کنیم.
ما میخواهیم Health Report را بزنیم و سپس Smart Detection را بزنیم. هر دو سعی می کنند همزمان با ماژول ارتباط برقرار کنند. هر دو سریع هستند.
شما به این توپولوژی نگاه می کنید و ماژول های مختلفی را خواهید دید که از خطوط مختلف خارج می شوند. ممکنه دقیق باشه ممکنه نه فقط از آن به عنوان مرجع استفاده کنید.
هر کدام از اینها و اگر به لیست سیستم بروید، همان چیزی را دریافت می کنید.
چه خوب در مورد آن این است که هر ماژول را با یک کد در بالا قرار می دهد، بنابراین شما می دانید که به این ترتیب نیازی نیست که اگر 20 ماژول مانند برخی از این خودروهایی که ما دریافت کرده ایم، در آنها اسکرول کنید، لازم نیست آنها را مرور کنید. همه برای پیدا کردن همه کدهای مختلف در ابزار اسکن.
اگر می خواهید وارد آن ماژول شوید کافی است Enter را بزنید. می توانید وارد آن ماژول شوید.
بیایید نگاهی به تست محرک بیندازیم. بیایید مقایسه کنیم و ببینیم که آیا تست تحریک یکی از دیگری بیشتر است یا خیر.
آنها فقط با یک اسکن سریع تا آنجا که تست فعال سازی یکسان به نظر می رسند.
وارد دیتا استریم خواهیم شد. می توانید ببینید که هر دوی آنها 161 پید ممکن را نشان می دهند.
بیایید به نمودار برویم و میبینید که ظاهراً 12 نمودار در آنجا داریم.
CRP می تواند تا 8 نمودار، Pro3 با صفحه نمایش بزرگتر می تواند تا 12 را نمودار کند.
CRP919 چرخش خودکار ندارد، بسیاری از افراد ممکن است نحوه چرخش خودکار Pro3 را دوست داشته باشند. صفحهای که باعث میشود خیلی وقتها خوب باشد، اگر میخواهید به چیزهای مختلف نگاه کنید، میتوانید صفحه را بچرخانید و ببینید چه چیزی را بهتر دوست دارید.
هر دوی آنها نمودارهای عملکرد صاف و سریع خوبی دارند. خوب، صاف و رنگارنگ آنها برجسته هستند.
در مجموع:
بنابراین راه اندازی X431 Pro3 ACE و CRP919E BT کدام یک را انتخاب کنید؟
اینکه کدام ابزار اسکن می توانید بخرید بستگی به این دارد که آیا مکانیک حرفه ای خودرو هستید یا یک مرد DIY.
Pro3 برای مکانیک حرفه ای خودرو بهتر است در حالی که CRP919 برای افراد DIY مناسب است.
http://blog.obdii365.com/2024/10/17/launch-x431-pro3-ace-vs-launch-crp919e-bt/