دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

بررسی DRB III در مورد کرایسلر 300M ABS bleeding

این چیزی است که من پیدا کردم وقتی که ABD را برای 300 متری فرو کردم. بسیار مفید…. امیدوارم این کار برای شما هم مفید باشد

شکایات من در https://300mclub.org/forums/ ارسال شد:

من چیزی را با ماشینم متوجه شدم که میخواستم از زمان "آزمایش" ABS برای اولین بار در این فصل نظر بدهم. پس از رسیدن به مدرسه فقط در زمان برای نهایی من پای من به سختی بر روی ترمز در حالی که کشیدن به مقدار زیادی سنگ، که منجمد بیش از درست مثل یک اسکیت باز. همانطور که پیش بینی کردم، ABS شروع شد و موثر بود. با این حال، هنگامی که من به توقف کامل رسیدم، پدال نرم شد و من مجبور شدم آن را 6 یا 7 بار قبل از اینکه به عقب برگرداندم (بدون جوک لطفا) پمپ کنید. من متوجه شدم پدال ترمز کمی کوچک تر از سایر اتومبیل های LH من است که من رانده است، اما من هرگز متوجه واریانس مانند این پس از ABS ترمز. من با ترمز با استفاده از ABS در ماشین من آشنا هستم و فکر می کنم این چیزی غیر طبیعی است.

راهنمایی هایی که از user97 دریافت کردم:
آیا سطح مایع کاهش یافته است - اگر آن را انجام داد، پس احتمالا نشتی در جایی و هوا در سیستم بود.

اگر سطح مایع خوب است اما پدال پس از تعویض ABS نرم تر است، احتمال وجود یک دریچه در سیستم ABS به طور کامل وجود ندارد.

به منظور ارائه قابلیت ضد قفل، واحد ABS قادر به جداسازی هر چرخ از فشار M / C و همچنین کاهش فشار به ذخیره سازی موقت (باتری) است. پمپ ABS سپس مایع اضافی را به M / C (به این ترتیب پالس پالس) را پر می کند.

احتمال وجود دارد که سوپاپ در یک چرخ به طور کامل بسته نشده و اجازه می دهد خونریزی به "باتری". به عنوان سیستم ABS مشغول نیست، پمپ شروع به خالی کردن باتری می کند. بنابراین شما اساسا فشرده سازی بهار بهار قبل از هر گونه عملکرد ترمز مهم در آن مدار آغاز خواهد شد. باتری دارای حجم نسبتا کوچک است، بنابراین ظرفیت آن بسیار سریع می شود. من متوجه شدم که میزان قابل توجه زنگ زدگی که در مایع ترمز بوجود می آید، به دلیل خطوط زنگ زدگی از داخل به علت تجمع رطوبت است. ممکن است یک تکه زنگ از زنگ در شیر گیر کرده و یک نشت کوچک را به یک باتری متصل کند. ABS وضعیت دریچه ها را بررسی می کند - هر چیزی مهم است که یک خطای ABS ایجاد کند.

این ممکن است چیز دیگری، مانند M / C انتشار پیستون های داخلی در داخل باشد. اما در شانس من، من می توانم ABS چند بار بیشتر ورزش. در صورتی که مشکل باشد، اقدام دریچه به احتمال زیاد مشکل را حل خواهد کرد.

جستجو در یوتیوب و برخی از ویدیوهایی که عملیات ABS HCU را نشان می دهد وجود دارد
(AFAIK، در اتومبیل ما ABS کنترل چرخ های عقب به طور مستقل به جای یک جفت).

بازی با  DRB III ، شما کشف سیستم ABS قوی است. هنگام انجام آزمون ABS HCU، شما دستور فشار را به ترمز (با موتور خاموش / تقویت بیل) اعمال می کنید. سپس دریچه های ABS باز می شود، پر کردن باتری ها. این بسیار چشمگیر است - پدال بدون مقاومت به طبقه می افتد. به عنوان مرحله بعدی تست، دریچه ها را بسته می کند و پمپ را روشن می کند که به معنای واقعی کلمه پدال را به حالت اولیه پمپ می کند. در حالی که می دانستم که چگونه ABS به طور کلی کار می کند، من هرگز متوجه نشدم که سیستم ABS به طور بالقوه می تواند با سیستم ترمز معمولی مواجه شود. جای تعجب نیست، این واحد طراحی شده است تا به طوری نتواند به طور صحیح، به عنوان برای جلوگیری از این شکست (خود را خاموش در کوچکترین نشانه ای از مشکل).

به طور معمول، نیازی به ABS نیست، تا زمانی که مایکروفر هرگز خشک نشود، شما باید OK باشید. من در مورد مایع مکش خارج از MC مراقب هستم - کمی خوب است، فقط مطمئن شوید که نیمی از آن برای جلوگیری از تزریق هوا خالی می شود.

توجه داشته باشید که برای DRB iii، بهتر است از VCI Pod استفاده کنید  نه کلاچ Micropod 2 (حتی  SP271-C1 با کیفیت بالا  نمیتواند با شبیه ساز DRB کار کند). اینجا:  http://blog.obdii365.com / 2019/01/16 / drb3-emulator-worked-with-micropod-2-or-vci-pod /  300M آزمایش شده است. VCI Pod می گوید بله اما کلون Micropod2 نمی تواند کار کند ...
witech-v17-review
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.