من چرخ های جدید خود را به من 2012 E350 کانورتیبل تغییر داد. من با چرخ های پس از فروش رفتم. در طول فرآیند تصمیم گرفتم فقط با مجموعه جدیدی از سنسورهای TPMS کار کنم. بلافاصله پس از رانندگی ماشین از مغازه لاستیک سازی متوجه شدم TPMS من آنطور که فکر می کردم کار نمی کند. چراغ تایر زرد ثابت و "سیستم فشار باد لاستیک کار نمی کند".
شما باید یک برنامه نویس TPMS بخرید ، من از Autel تهیه کردم و تقریباً همه سنسورها از جمله OEM را پوشش می دهد.
برای مرجع TPMS خارج از جعبه به هیچ وجه برنامه ریزی نشده است و به این وسیله نیاز دارد تا وسیله نقلیه آن را تشخیص دهد.
در اینجا مراحلی وجود دارد که بدون مشکل کار کردند.
1. لاستیک ها را کاملاً پهن کنید. 2. Autel MaxiTPMS TS401 خود را دریافت کرده و آن را روشن کنید. 3. مدل ، مدل ، سال ، مدل فرعی خود را بیابید. 4. Y را فشار داده و نگه دارید . 5. auto create را انتخاب کنید 6. دوباره فشار داده و نگه دارید و به چرخ راست جلو بروید ، دستگاه را نزدیک ساقه نگه دارید ، و در عرض چند ثانیه در اینجا صدای زنگ دستگاه به معنی تشخیص آن است. 7. دوباره Y را فشار داده و نگه دارید و 3 چرخ باقی مانده را انجام دهید. 8. پس از اتمام این فرآیند ، به همان جایی که ماشین اصلی را انتخاب کرده اید ، بازگردید. 9. دکمه مرکزی را که شبیه یک فای اما نماد است فشار دهید و نگه دارید. 10. ماشین به شما پیشنهاد می کند که از کدام چرخ شروع کنید. 11. باز هم ، هنگامی که دستگاه TPMS را هنگام نزدیک شدن به ساقه دستگاه پیدا می کند ، زنگ زدن دستگاه به صدا در می آید. نماد را دوباره فشار داده و نگه دارید و تا کامل شدن کار را تکرار کنید. 12. پس از تکمیل رسمی ، لیستی از هر 4 حسگری را که اسکن و فعال کرده اید ، خواهید داشت. 13. لاستیک ها را دوباره باد کنید. 14- سوار شوید. TPMS هنوز ممکن است بگوید غیرفعال است. پس از رانندگی چند مایل و هیچ اتفاقی نمی افتد ، ماشین را خاموش کنید ، حرکت کنید. دوباره راه اندازی کنید و دوباره رانندگی کنید ، چراغ تایر باید چشمک بزند و در عرض چند دقیقه فشارهای شما باید روی صفحه ظاهر شود.