اکثر خودروهای فولکسواگن، آئودی، اشکودا و صندلیهای بعد از سال 2009 با کلاسترهای VDO NEC، همه کلیدها را میتوان با Autel IM508 / IM608 / IM608 Pro از طریق تخلیه و با استفاده از آداپتور گیره APA102 بدون لحیم کاری انجام داد. مثل کار 10 دقیقه ای است. واقعا سریع
روش:
دسته ابزار را بردارید
تشخیص خودکار نوع خوشه: VDO NEC+24C64
انتخاب همه کلیدهای گم شده (از طریق Dump)
مراحل زیر را برای تکمیل برنامه نویسی کلیدی دنبال کنید:
پشتیبان گیری کد ABS
خواندن EEPROM از طریق برنامه نویس
نوشتن EEPROM از طریق برنامه نویس
نوشتن EEPROM از طریق OBD
خواندن داده های IMMO
ساخت فروشنده
کلید یادگیری کلید
بازیابی کد ABS
کد پشتیبان ABS تمام
شد اتصال آداپتور گیره APA103 با xp400 pro و تراشه کلاستر NEC24C64
خواندن دادههای eeprom از طریق برنامهنویس
نوشتن دادههای eeprom از طریق برنامهنویس
برنامه نویس را خاموش کنید، EEPROM 24C64 را بردارید و آن را روی پانل ابزار نصب کنید
کانکتور OBD را وصل کنید، احتراق را روشن کنید و OK را فشار دهید
وارد حالت برنامه نویسی شوید، ممکن است زمان زیادی طول بکشد.
نوشتن اطلاعات EEPROM با موفقیت از طریق OBD
خواندن داده های immo
شروع به ساخت کلید فروشنده کنید
یک کلید خالی جدید را در شیار کلید XP400 قرار دهید
شروع یادگیری کلید
سوئیچ استارت را روشن کنید
Autel IM508 از شما می پرسد که آیا ماشین کلید هوشمند دارد یا خیر، در اینجا
شماره کلیدی را که برای یادگیری
کلید نیاز دارید فشار می دهیم، شماره کلید را فشار می دهیم.
احتراق را خاموش کنید، 5 ثانیه صبر کنید و سپس جرقه را روشن کنید
انجام شده.
FYI: اگر نمی خواهید خط تیره را حذف کنید، راه بسیار ساده تر این است که با استفاده از کلید xhorse به ماشین ریموت اضافه کنید. سپس کلید را کلون کنید. ID48 آن را توسط xhorse key tool max شبیه سازی کنید . کار انجام شد. هیچ ساعتی حذف نمی شود. یعنی گلف پلاس 2010.
http://www.key-programmer.org/2022/08/31/autel-im508-vw-gold-vdo-2009-all-keys-lost-in-service-mode/