دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Autel Ultra در مقابل Autel IM608 یا Pro

 مقایسه Autel: Autel MaxiSys Ultra در مقابل MaxiIM IM608 .   

IM608 VS Maxisys Ultra روی سخت افزار
 Autel IM608

autel im608 pro


Autel Ultra

autel-ultra


سیستم عاملاندروید 4.4.2، کیت کتسیستم عامل اندروید 7.0
پردازندهپردازنده شش هسته ای اگزینوس سامسونگ

(1.3 گیگاهرتز چهار هسته ای ARM Cortex-A7 +

ARM Cortex-A15 دو هسته ای 1.7 گیگاهرتز)

پردازنده هشت هسته ای سامسونگ Exynos8895V ( 2.3 گیگاهرتز چهار هسته ای Mongoose + 1.7 گیگاهرتز چهار هسته ای A53)
حافظه2 گیگابایت + 64 گیگابایت4 گیگابایت رم و  256 گیگابایت  حافظه داخلی
نمایش دادنصفحه نمایش لمسی خازنی LED 10.1 اینچی با وضوح 1920×1200

 

صفحه نمایش لمسی بزرگ 12.9 اینچی (2732 x 2048)
قابلیت اتصالWi-Fi (802.11 a/b/g/n/ac)
USB: 2.0
BT v.2.1 +
کارت SD EDR (پشتیبانی تا 32 گیگابایت)
HDMI
WiFix2 (802.11 a/b/g/n/ac 2×2 MIMO)

BT نسخه 2.1 + EDR

جی پی اس

USB 2.0 (دو هاست USB نوع A، یک دستگاه USB mini)

HDMI 2.0

کارت SD (پشتیبانی تا 256 گیگابایت)

 

دوربین (عقب)8.0 مگاپیکسل، AF با چراغ قوهعقب: 16 مگاپیکسل،  فوکوس خودکار با چراغ قوه

جلو: 5 مگاپیکسل

 

حسگرهاشتاب سنج جاذبه، سنسور نور محیطی (ALS)شتاب سنج جاذبه، سنسور نور محیطی (ALS)
ورودی/خروجی صدا

 

میکروفون
دو بلندگو
3 باند 3.5 میلی متری استریو / جک هدست استاندارد
میکروفون

بلندگوهای دوگانه

جک هدست 3 باند 3.5 میلی متری استریو/استاندارد

برق و باتریباتری لیتیوم پلیمری 3.8 ولتی 15000 میلی آمپر ساعتی
شارژ از طریق منبع تغذیه 12 ولت AC/DC با دمای بین 0 تا 45 درجه سانتی گراد
باتری 18000 میلی آمپر ساعتی 3.8 ولتی لیتیوم پلیمری 8 ساعت کار  مداوم

شارژ از طریق منبع تغذیه 12 ولت AC/DC با دمای بین 0 تا 45 درجه سانتی گراد

وزن

 

NW: 1.42 کیلوگرم (3.13 پوند) GW: 8.655 کیلوگرم (19.08 پوند)

 

2.18 کیلوگرم (4.81 پوند)
ابعاد (WxHxD)

 

300 میلی‌متر (11.81 اینچ) × 220 میلی‌متر (8.66 اینچ) × 50 میلی‌متر (1.97 اینچ)366.5 میلی‌متر (14.43 اینچ) × 280.9 میلی‌متر
پروتکلISO 9142-2، ISO 14230-2، ISO 15765-4، K/L-Line، کد چشمک زن، SAE-J1850 VPW،
SAE-J1850 PWM، CAN ISO 11898، Highspeed، Middlespeed، Lowspeed و Singlewire CAN
، پروتکل UART Echo Byte، Honda Diag-H Protocol، TP 2.0، TP 1.6، SAE J1939،
SAE J1708، Fault-Tolerant CAN
DoIP، PLC J2497، ISO-15765، SAE-J1939، ISO-14229 UDS، SAE-J2411 Single Wire Can (GMLAN)، ISO-11898-2، ISO-11898-3، SAE-J2819 (TP20)، TP16، ISO -9141، ISO-14230، SAE-J2610 (Chrysler SCI)، UART Echo Byte، SAE-J2809 (Honda Diag-H)، SAE-J2740 (GM ALDL)، SAE-J1567 (CCD BUS)، فورد UBP، نیسان DDL UART با ساعت، BMW DS2، BMW DS1، SAE J2819 (VAG KW81)، KW82، SAE J1708، SAE-J1850 PWM (Ford SCP)، SAE-J1850 VPW (GM Class2)
مقایسه اندازه بین Ultra و IM608.

اولترا بزرگ است. صفحه نمایش 13 اینچی راحت است.
پشت فیبر کربن احساس شگفت انگیزی دارد.

autel ultra vs im608 1

autel ultra vs im608 2

autel ultra vs im608 3

JVCI در مقابل VCMI یک تفاوت بزرگ است!

 

 

IM608 VS Maxisys Ultra در نرم افزار

 Autel MaxiIM IM608/proAutel MaxiSys Ultra
برنامه نویسیفقط برنامه نویسی کلیدی،

برنامه نویسی ECU آنلاین مرسدس و بی ام و را انجام نمی دهد

آیا مرسدس و بی ام و ECU آنلاین برنامه نویسی می کند؟
کلیدهای IMMOهمراه با XP400، برنامه نویسی کلید پیشرفته، تمام کلیدها گم شده، کلید اضافه کردن، کلید تغییر و غیرهبدون برنامه نویسی کلیدی،

تطبیق ضد سرقت می تواند کلید گم شده را غیرفعال کند و برنامه اطلاعات کلید جدید را برای اطمینان از امنیت وسیله نقلیه شما اضافه کند

 

خدمات تشخیصیکنترل دو جهته

سیستم های کامل پیشرفته DIganosics برای بیش از 80 محصول و مدل آمریکایی، Asain و اروپایی

کدها را بخوانید

پاک کردن کدها

داده های زنده

اطلاعات ECU

تست فعال

تشخیص کامل OBD

توابع خدمات

کنترل دو جهته

سیستم‌های کامل پیشرفته DIganosics برای بیش از 80 شرکت آمریکایی، آساین و مدل‌های اروپایی

کدها را بخوانید

پاک کردن کدها

داده های زنده

اطلاعات ECU

تست فعال

تشخیص کامل OBD

توابع خدمات

20+ خدمات ویژه20+ عملکرد سرویس ویژه، تنظیم مجدد روغن، EPB، TPMS، BMS، خونریزی خودکار، DPF، تنظیم مجدد کیسه هوا، انژکتور، SAS، تعلیق، دریچه گاز، سقف Winn DR، صندلی، کیلومتر شمار، تغییر زمین، چراغ جلو، اندازه لاستیک CHG، یادگیری TEC , سیلندر, توربوشارژ, انطباق ترانس26 عملکرد متداول بازنشانی برای تعمیر و نگهداری یا تعمیرات سریع +

تنظیم مجدد روغن، EPB، BMS، ABS Bleed، TPMS، تنظیم مجدد کیسه هوا، DPF Reg.، خدمات IMMO، کدگذاری انژکتور، کالیبراسیون SAS، کالیبراسیون تعلیق، سازگاری دریچه گاز، ABS/SRS، آموزش دنده، راه اندازی اولیه سانروف، کالیبراسیون صندلی ها، تغییر زبان، تطبیق چراغ جلو، تنظیم A/F، سقف WIN DR، کیلومتر شمار، اندازه تایر CHG، سیلندر، توربوشارژ، محدودیت، سازگاری ترانس.

 

نقشه برداری ماژول توپولوژیخیرآره،

تمام صفحه نمایش وضعیت سیستم در خودروهای پشتیبانی شده دارای کد رنگی است

صفحه نمایش تقسیم شده بله، چندین عملکرد را به طور همزمان مشاهده کنید
کمک تعمیر رویه های هدایت شده با تجزیه و تحلیل DTC و راه حل های کد خطا
موارد مربوطه عیب یابی DTC

نکات تعمیر کتابخانه ویدئویی

5 در 1 VCM1فقط JVCIبله، اسیلوسکوپ 4 کانالی، مولد شکل موج، مولتی متر و تستر CAN BUS 5 در 1
محدوده بله داخلی
منبع تغذیه داخلی آره
شناسایی VINVIN خودکار / VIN دستیVIN خودکار / VIN دستی /  اسکن VIN
جدیدترین جنرال موتورز/فورد CAN FDهمراه با پروتکل CAN FD نیست، به آداپتور CAN FD نیاز دارد از قبل با آداپتور CAN FD سازگار است
سرویس به روز رسانی1 سال به روز رسانی رایگان1 سال به روز رسانی رایگان

از نمودار مقایسه بین Maxisys Ultra و MaxiIM IM608:

برنامه کلید IM608 بهتر از Ultra است. اگر به برنامه نویسی کلیدی علاقه دارید و امید یک برنامه نویس کلید پیشرفته دارد، IM608 بهترین است.

Maxisys Ultra می تواند ECU بنز و بی ام و را برنامه ریزی کند و دارای عملکرد کدگذاری ECU یک برنامه نویس قدرتمند ECU و پیشرفته ترین اسکنر تشخیصی است. و IM608 فقط می تواند ECU کد کند، نمی تواند ECU ماشین ها را برنامه ریزی کند.

همانطور که در Ultra در مقابل IM608؟ اگر چنین است پس خیر. ابزارهای مختلف برای نیازهای مختلف MaxiIM یک ابزار کلیدی با تشخیص استاندارد است - Ultra یک ابزار پیشرفته Scantool با برنامه نویسی MB/BMW ECU شامل محدوده 4 کانال است.

 

به طور خلاصه،  IM608/ IM608 Pro  یک شاسی ms909 است که به طور خاص برای انجام کلیدها ساخته شده است و اکثر عملکردهای عیب یابی 909 را حفظ می کند.
این به این منظور است که اطمینان حاصل شود که خودرو قبل از انجام کدگذاری/برنامه نویسی کلید در حالت مربع قرار دارد. ممکن است چیز دیگری به درستی کار نکند.
از آنچه به یاد دارم،  Ultra می تواند برخی از یادگیری های کلیدی را انجام دهد، اما نه به اندازه im608، اما دارای ویژگی های دیاگ و ECU بسیار بیشتری در مقایسه با 608 خواهد بود.

 

im608 90٪ از کلیدها را در تجربه ما انجام می دهد. این یک منحنی یادگیری است، کار آسانی نیست، اما پس از تحقیق، ابزار خوبی است. j2534 فاقد مگا قوطی برای کار بر روی موپارس های جدیدتر است. عیب‌یابی می‌تواند مانند هر ابزار دیگری کدها را بکشد. تطبیق‌ها/کالیبراسیون‌ها - برنامه‌نویسی ماژول 25% واقعاً کار می‌کند. سیستم تعلیق بادی روی mb در حالت خودکار از کار می افتد.
ظاهراً IMMO نیز "اما همه کلیدها گم نمی شوند". تشخیص همان 608. افزونه ما می توانیم ببینیم آنالیز باتری، دوربین بازرسی است. همراه با محدوده گنجانده شده است. j2534 از mega-can پشتیبانی می کند تا Mopars جدید کار کند. تست شده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.