چگونه میتوان سیستم مدیریت باتری هیبریدی ملایم مرسدس بنز ۴۸ ولت را با استفاده از برنامهنویس OBDSTAR X300 Classic G3 یا P003 تنظیم مجدد کرد؟
ابزارهای مورد استفاده:
OBDSTAR X300 Classic G3 یا P50 (برای P50 به آداپتور Bench-A V3 و Bench-B V2 نیز نیاز است)
کابل تنظیم مجدد OBDSTAR T003 BMS
اتصال شبکه.
اگر خود باتری آسیب ندیده باشد و ولتاژ بالای ۴۵ ولت باشد، نیازی به جدا کردن ماژول باتری برای تنظیم مجدد نیست.
اگر ولتاژ باتری کمتر از ۴۵ ولت است، قاب باتری را جدا کنید، ماژول BMS را جدا کنید و باتری را تا زمانی که ولتاژ به ۴۵ تا ۴۷ ولت برسد، شارژ کنید. ولتاژ باتری بالاتر از ۴۸ ولت ممکن است باعث نقص عملکرد شود.
تنظیم مجدد ماژول BMS با OBDSTAR:
عملکرد تنظیم مجدد BMS - Benz BMS (48V) - باز کردن قفل ECU را انتخاب کنید.
کابل باتری آداپتور T003 و کابل DCDC را به ماژول باتری وصل کنید.
سپس آداپتور T003 را به آداپتور P004 وصل کنید.
همچنین منبع تغذیه ۱۲ ولت را به دستگاه OBDSTAR وصل کنید.
قفل BMS با موفقیت باز شد.
به بخش تست پلتفرم فانکشن - ۴۸ ولت BMS - ماژول باتری ۴۸ ولتی بنز W166 W205 W213 بروید.
سلام، استارت کنید و ولتاژ BMS را با مولتیمتر اندازهگیری کنید.
ولتاژ فعلی ۴۷ ولت را نشان میدهد. از ۴۸ ولت تجاوز نمیکند، که نشان میدهد تنظیم مجدد BMS با موفقیت انجام شده است.