دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

CG100X کیسه هوای بنز W907 R7F7010643 را بخوانید و بنویسید

نحوه خواندن و نوشتن ECU کیسه هوای مرسدس اسپرینتر W907 با پروگرامر CG100X . 

CG100X برای این ecu کیسه هوا راه حلی دارد. فقط خواندن و نوشتن، برای تنظیم مجدد اطلاعات تصادف، باید داده‌ها را به صورت دستی ویرایش کنید و در SRS بنویسید.

ماژول کیسه هوا HW: A907 901 79 00

شماره بوش: 0285015024

پردازنده: RENESAS R7F7010643 (RH850) eeprom 95128

کیسه هوای بنز W907 مدل CG100X با کد R7F7010643 و قابلیت خواندن و نوشتن

CG100X خواندن و نوشتن کیسه هوای بنز W907 R7F7010643 2

تابع پروگرامر را انتخاب کنید. میکروکنترلر R7F701064 را جستجو کنید.

کیسه هوای بنز W907 مدل CG100X مدل R7F7010643 3 را بخوانید و بنویسید

نمودار سیم کشی را بررسی کنید.

CG100X را از طریق آداپتور Pro V2 به ماژول کیسه هوا وصل کنید. فراموش نکنید که منبع تغذیه ۱۲ ولت را به CG100X وصل کنید . 

CG100X کیسه هوای بنز W907 R7F7010643 4 را بخوانید و بنویسید

CG100X کیسه هوای بنز W907 R7F7010643 5 را بخوانید و بنویسید

Dflash را بخوانید و ذخیره کنید.

کیسه هوای بنز W907 مدل CG100X با کد R7F7010643 و قابلیت خواندن و نوشتن

PFLASH را بخوانید و ذخیره کنید.

کیسه هوای بنز W907 مدل CG100X مدل R7F7010643 7 را بخوانید و بنویسید

داده‌های OPBT0 را بخوانید و ذخیره کنید.

CG100X کیسه هوای بنز W907 R7F7010643 8 را بخوانید و بنویسید

سپس داده‌های BOOT را بخوانید و ذخیره کنید.

CG100X کیسه هوای بنز W907 R7F7010643 9 را بخوانید و بنویسید

ویرایش/اصلاح داده‌های srs eeprom dflash توسط تیونر یا شخص ثالث.

داده‌های dflash اصلاح‌شده‌ی کیسه هوا را دوباره در ماژول SRS بنویسید.

کیسه هوای بنز W907 مدل CG100X با کد R7F7010643 10 قابل خواندن و نوشتن است.

CG100X کیسه هوای بنز W907 R7F7010643 11 را بخوانید و بنویسید

CG100X کیسه هوای بنز W907 R7F7010643 12 را بخوانید و بنویسید

ماژول کیسه هوا با موفقیت ریست شد.

 

کارپروتول هم این ecu ایربگ رو انجام میده.

پین اوت به CPT.

CPT-1 برای ریست کردن است.
CPT-2 برای VCC است.
CPT-5 برای RXD است.
CPT-6 برای TXD است. CPT
-7 برای FMLD0 است . CPT-8 برای
P10_8 است. در بعضی دستگاه‌ها، پین اختیاری است.
CPT-9 برای GND است.

 

OBDSTAR P50 این کیسه هوا را پوشش می‌دهد، اما فقط تشخیص می‌دهد و نمی‌تواند تصادف SRS را ریست کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد