این برای شخصی است که به دنبال یک ابزار برنامه نویسی کلید مناسب BMW برای CAS1 / 2/3/3 + / 4/4 + ، FEM ، BDC است ، هنگامی که یک کلید یدکی وجود دارد یا تمام کلید ها از بین رفته اند.
ابزار برنامه نویسی کلید BMW | Microtronik AutoHEX II | Abrites AVDI | Xhorse VVDI2 | زید کامل | AD100 |
تصویر |  |  |  |  |  |
CAS1 / 2/3/3 + ISN را از طریق OBD بخوانید و بنویسید | بله | بله | بله | | |
برنامه نویسی کلید CAS1 / 2/3/3 از طریق OBD (تمام کلیدها گم شده یا یک کلید اضافی موجود است) | بله | بله | بله | بله | بله |
برنامه نویسی کلید CAS3 + از طریق OBD (با یک کلید اضافی) | بله | بله | بله | بله | |
برنامه نویسی کلید CAS3 + از طریق OBD (همه کلیدها گم شدند) | بله | بله | | | |
برنامه نویسی کلید اضافی CAS4 / CAS4 + | بله | بله | بله | | |
برنامه نویسی کلید CAS4 / CAS4 + با تمام کلیدهای از دست رفته | بله | بله | | | |
همه برنامه نویسی های کلیدی سری E و F | بله | بله | بله | | |
تعویض ECU (اهدا کننده جدید یا اهدا کننده) | بله | بله | | | |
برنامه نویسی فردی برای هر ECU در سری E / F | بله | بله | | | |
کدهای خطا خوانده و پاک می شوند | بله | بله | بله | بله | بله |
فعال سازی ، تنظیم مجدد ، سازگاری واحدهای کنترل | بله | بله | | | |
پروتکل اترنت (DoIP) | بله | بله | | | |
قفل امنیتی FEM و BDC | بله | بله | | | |
قفل امنیتی FEM و BDC روی نیمکت است | بله | | | | |
خواندن ISN از EGS | بله | بله | | | |
توابع روی نیمکت (خواندن خطا / برنامه نویسی کلیدی / مدیر ISN) | بله | | | | |
ISN برای ECU های Tricore در مدار بخوانید / بنویسید | بله | | | | |
WIFI Staple ، تشخیص قطع اتصال USB فوراً | بله | | | | |
نتیجه:
Original Autohex II بهترین راه حل برای کسانی است که به دنبال وسیله ای هستند که بتوانند کلیدهای BMW را در سری E و F برنامه ریزی کنند. این ابزار برای یادگیری کلیدها امکان پذیر است ، و کاربران را قادر به خواندن ، نوشتن ، مسدود کردن ، رفع انسداد ، ذخیره و حذف هر کلید در CAS می کند. Autohex II ابزاری پیشرفته برای رمزگذاری CAS ، CAS3 + و CAS4 + است که به کاربران امکان می دهد کلیدهای جدید را با یا بدون کلید کار اضافه کنند. سخت افزار HW 4 برای Autohex II از Microtronik به سطح بالاتری از مدیریت مؤلفه های تشخیصی و الکترونیکی وسیله نقلیه در مدل های BMW می رود. سخت افزار جدید با ثبات تر و با دوام تر می تواند انواع جدیدی از عملیات را تا آخرین مدل ها انجام دهد. ویژگی های اصلی این محصول به شرح زیر است:
پروتکل اتریت (DOIP)
BMW با رشد واحدهای الکترونیکی در وسایل نقلیه ، BMW یکی از شرکت های پیشرو است که از DoIP (Diagnostic Over پروتکل اینترنت) برای ارتباط با ماژول های خود در طیف وسیعی از ECU های خود استفاده می کند. Autohex II HW4 با سازگاری دستگاه خود با این حالت انتقال داده ، قدم بزرگی در این صنعت برداشته است. برنامه نویسی ECU برای آخرین بروزرسانی با کمک DoIP انجام می شود که باعث می شود زمان لازم برای چشمک زدن یک دهم از زمان گرفته شده توسط پروتکل اتوبوس CAN انجام شود. مزیت اصلی این کار با واحدهای کنترل مانند HU-H / NBT و سایر ماژول هایی است که قبلاً به راحتی برنامه نویسی نمی شدند ، اکنون قابل دستیابی است.
FEM و BDC SECURITY را باز کنید
ماژول های FEM و BDC جانشین واحد CAS در جدیدترین مدل های BMW هستند و این موارد همیشه برای کاربران با دستکاری های مختلف یک چالش بوده است. سخت افزار جدید قادر است امنیت این واحدها را زیر پا بگذارد و می تواند مجموعه ای از عملیات را به روشی سریع و مطمئن انجام دهد؛ از کلیدهای برنامه نویسی ، خواندن ISN و موارد دیگر. از ایمنی و قابلیت اطمینان این روش اطمینان حاصل می شود زیرا نرم افزار Autohex II بطور خودکار پشتیبان گیری می کند و می تواند FEM / BDC را به حالت اولیه بازگرداند.
محرمانه بودن BDC و FEM را باز کنید تا بتوانید: BDC و FEM VIN را تغییر دهید ، BDC و FEM ISN را تغییر دهید ، تنظیم مجدد مسافت پیموده شده برای BDC و FEM و ایجاد کلید برای BDC و FEM.
باز کردن قفل BDC / FEM
Autohex II به تازگی با HW4 بسیار امن تر شده است و یکی از امن ترین بازار است که می تواند ماژول های BMW BDC و FEM را باز کند. دیگر نیازی به حذف ماژول BDC / FEM نیست ، در عوض کار با یک کلیک یک دکمه به پایان می رسد.
پس از دریافت پرونده اطلاعات مخفی BDC / FEM ، می توانید:
- یک کلید جدید درست کنید (حتی اگر همه کلیدها گم شوند)
- تغییر VIN ، فرکانس
- اطلاعات DME ISN را از BDC / FEM بخوانید
ISN برای سری E و F جدید و قدیمی بخوانید:
- ISN های قدیمی را در BMW E سری های زیر بخوانید: Ecus: D62M57A0، D62M57B0، D60PSA0، D50M57A0، D50M57E1، D60M47A0، D60M57A0، MEV9N46L، ME9N45، ME9N62، ME9E65_6، N73_L0، N73_L0، S73
- Long ISN (SK) را در سری BMW E از زیر Ecus بخوانید: MSV80، MSD80، MSD81، MSD85، MSD85Y، MSS60، MEVD176K، ME17N45، MED17_2، MED17_2N، MEV17_2، MEV17N46، MEVD174K، MEVD174KW، MV1722، MVD17 MEVD1725، MEVD172Y، MEVD17KW، D70N47A0، D70N47B0، D71N47A0، D71N47B0، D71N47C0، D71N47D0، D72N47A0، D72N47B0، D73N47A0، D73N57A0، D73N57B0،
- Long ISN (SK) را در سری BMW F از زیر Ecus بخوانید: MEVD172Y، MEVD172، MEVD1724، MEVD1725، N63TU_L0، N63TU_R0، S63TU_L0، S63TU_R0
- ISN (SK) طولانی را در سری E و F سری BMW با استفاده از حالت Factory بخوانید. بدون نیاز به باز کردن DME / DDE (فقط Autohex II می تواند این عملکرد را انجام دهد)
- CAS1 ، CAS2 ، CAS3 و CAS3 + فقط ISN و SK را بخوانند
- ISN of MSD85، MSD87، MSV90 را در سری F بخوانید