Volkswagen Passat CC 2010 چگونه می توانم eeprom را با Autel MaxiIM Im608 / IM508 روی آن انجام دهم ؟
برد باز، تراشه لحیم کاری 95320 و تراشه خواندن. شما نمی توانید این تراشه را در مدار بخوانید.
لحیم کردن تراشه 95320 به آداپتور eeprom و قرار دادن آداپتور به برنامه نویس xp400 یا xp400pro
قبل از لحیم کردن تراشه، یک نقطه را در یک گوشه قرار دهید و یک عکس بگیرید تا دقیقا بدانید که چگونه برمی گردد.
کلید افزودن کلید AUTEL IM508 / IM608 Vw Passat b6 b7 cc (akl) از طریق روش dump eeprom:
کلید نوشتن از طریق تابع Dump را انتخاب کنید
Passat- > ماژول Comfort 95320 (ID48) - > پردازش با یک لمس
خواندن دادههای EEPROM
ذخیره دادهها
شناسایی اطلاعات کلید
یک موقعیت کلید استفاده نشده را انتخاب کنید و کلید
نوشتن کلید را انتخاب کنید.
ذخیره دادههای کلید جدید کلید
نوشتن موفق شود
اگر سعی کرده اید تراشه را در مدار بخوانید یا شکست خورده است به عنوان تراشه 48 خوانده می شود، مطمئن شوید که لحیم کاری را جدا کرده اید و در صورتی که پس از لحیم کاری تراشه 48 خوانده نشد، آن را به عنوان تراشه 46 بخوانید.
اگر نمی توانید آن را به عنوان تراشه 48 بخوانید، آن را به عنوان تراشه 46 بخوانید.
اگر باید دادههای immo را بهعنوان یک تراشه 46 بخوانید، دوباره بیرون بیایید، با استفاده از کد cs که استخراج کردهاید، یک کلید فروشنده 48 تراشهای را بهصورت دستی بسازید.
تراشه 95320 را دوباره روی برد لحیم کنید، ماژول را دوباره کنار هم قرار دهید و ماژول را جایگزین کنید.
با استفاده از نیروی جرقه زنی واگ، احتراق را روشن کنید و با استفاده از پین کدی که استخراج کرده اید، شکاف در کلید داشبورد را برنامه ریزی کنید.
انجام شده.