امروز من کنترل واحد موتور را در Chevrolet Cruze A J300 2012Y 1.8L AT شلیک کردم.
ماشین پس از خدمت خطاهای خطا وارد شد، جایی که آنها لامبدا پشت را تغییر دادند، یک ترفند، سیم کشی را چک کردند، گربه را قطع کردند، و غیره:
صاحب ماشین از این همه خسته شده است، بنابراین تصمیم گرفت تا کالیبراسیون را تحت E2 فلش کند.
آنچه من در واقع انجام دادم)) واحد کنترل زیمنس سیمتک 76.1 :
برو
راه اندازی KSuite :
Chevrolet Cruze با واحد کنترل مشخص شده را انتخاب کنید :
ما در این منو سقوط میکنیم:
برای شروع، بیایید شناسایی اکو کنیم، ID را انتخاب کنیم :
Kess v2 اطلاعات ECU را نمایش می دهد HW: 10123891AM
SW: CAO95B20.DAT
VIN شماره:
SW نسخه:
Spare: 25182010
موتور: F1G3
HW نسخه: SIMTEC76
SW upg: J8IB20A4.DR
نصب:
در حال حاضر ما ecu را بخوانیم، READING را انتخاب کنید :
در این مورد، اکو به عنوان خوانده شده ~ 5min، اندازه درست آن 1Mb است، آن شامل کالیبراست. فایل را برای کالیبراسیون ارسال کنید یا فایل نرم افزار ویرایش شده را بخرید. بعد ما ضبط خواهیم کرد، WRITING را انتخاب کنید :
سپس فایل دلخواه را انتخاب کنید:
ما calibres ویرایش شده را بنویسید:
ضبط حدود 1 دقیقه طول می کشد. اکنون ما خطاهایی را که می توانیم در طول فرآیند ضبط ظاهر کنیم حذف کنیم، TOOL را انتخاب کنید :
در منوی جدید جدید، DEL ERRORS را فشار دهید :
ما با تمام آنچه که سیستم به ما ارائه می دهد، موافقت می کنیم. ما می بینیم که این کار با موفقیت انجام می شود:
ما ماشین را شروع می کنیم، ما خطاهای اضافی در پشت لامبدا را نمی بینیم، خوب است.
همه چیز خوب است
سلب مسئولیت: آموزش از روسی ترجمه شده است. شما در معرض خطر هستید