دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

چه ابزاری برای آئودی TT 2003 اصلاح کیلومترشمار؟

در اینجا موفقیت و شکست تجربه Audi TT 2003 KM تغییر، با استفاده از ابزار اصلاح مختلف کیلومتر شمار.

 

خودرو: آئودی TT 8n 2003 D73

 

سوپر VAG:

من ارتباط برقرار کردم، اما من فقط   وقتی که می خواهم گزینه مسافت پیمانه را وارد کنم، پیام خطا را از دستگاه دریافت می کنم.

 

Digiprog 3 v4.94 :

این ابزار بسیار توصیه شده برای انجام این کار است. بنابراین من یکی از آن را خریدم اما با این ابزار  هیچ تغییری نمی کند.

به نظر می رسد کار خوب است. من وارد مسافت پیموده میشوم و ادامه میدهم سپس نمایشگر ماشین مجددا راه اندازی می شود و Digiprog 3 می گوید برای برداشتن فیوز، اما چیزی تغییر نکرده است، همچنان همان مسافت پیموده شده است. من هم سعی کردم که باتری را جدا کنم اما این نیز کمک نمی کند یا من فیوز های اشتباه را حذف کردم ^^ من از 11 و 15 استفاده می کنم که هر دو برای سرعت سنج استفاده می شود. من نیز آن را جداگانه سعی کردم، بنابراین تنها برای حذف یک فیوز.

 

پیشنهادی:

در مورد خوشه شما، احتمالا شامل یک MCU MC912DG128ACPV که حاوی اطلاعات مسافت پیموده شده است، بنابراین شما نیاز به یک ابزار است که می تواند آن چیپ را بخواند و آن را بنویسد. چندین ابزار شناخته شده که بیشتر شناخته شده نیستند و نمی توانند آن را بیش از OBD بخوانند و بنویسند (کلون های چینی بعضی از معروف ترین آنها برای خرابکاری این تراشه هستند و باعث خطای 999999 می شوند). شما باید از گرفتن خطرات با نوشتن روی این تراشه اجتناب کنید زیرا ممکن است اطلاعات ایملیک / اطلاعات کلیدی شما را خراب کند و پس از آن ماشین خود را شروع نکنید، ایموبیلر برش موتور را خاموش می کند.

 

اگر می خواهید از مسافت پیموده شده با ابزار ارزان استفاده کنید، به یک مرد از کلمات خود اعتماد کنید.

Vag  Tacho Pro U2008  HQ clone یا  Digimaster 3  اصلاح کننده کیلومتر شمار اتومبیل می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد

 

ارتباط:

توجه داشته باشید که: ابزارهای مختلف ممکن است اتصالات متفاوت و رنگ سیم ها داشته باشند

 

داشبورد:

digiprog-3-audi-tt-dashboard

کابل مورد نیاز - C12:

digiprog-3-audi-tt-cable-c12

نحوه اتصال و اتصال

1. داشبورد را بیرون بیاورید و با دقت باز کنید.

2. قسمت پشتی تیک را بردارید تا به صفحه اصلی بروید و آن را شناسایی کنید.

3. سیم کشی C12 را به نقاط در پشت صفحه اصلی داشبورد وصل کنید

digiprog-3-audi-tt-connection

4. اطمینان حاصل کنید که اتصال شما ساخته شده امن است.

5. برای ذخیره داده های پشتیبان گیری حافظه از EDITOR استفاده کنید.

6. دکمه READ KM را فشار دهید و بررسی کنید که آیا مقدار نشان داده شده روی صفحه صحت دارد یا خیر.

7. اکنون می توانید از عملکرد CHANGE KM استفاده کنید.

 

سعی کنید خود را در معرض خطر قرار دهید!

موفق باشید!

 

http://www.obdii365.com/service/which-tool-for-audi-tt-2003-odometer-correction-101086.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.