دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

چگونه Mini VCI Techstream را روی Win10 64bit نصب کنیم؟

 بسیاری از افراد در بارگیری نرم افزار و درایور Mini VCI Toyota Techstream روی سیستم 64 بیتی ویندوز 10 مشکل دارند. Obdii365.com در اینجا برخی از رویکردها را برای راه اندازی آن در Win10 64bit به اشتراک می گذارد.    

اگر یکی شکست خورد، دیگری را امتحان کنید.

 

روش 1:

راهنمای زیر از یک انجمن استرالیایی بسیار مفید می آید.

کار می کند.

mini vci را روی win10 64bit 1 نصب کنید


mini vci را روی win10 64bit 2 نصب کنید


این راهنما به این معناست:
1) شما می دانید که در اطراف رایانه ها چه می کنید و مهارت های اساسی لازم برای ایجاد دایرکتوری ها، کپی فایل ها و وارد کردن کلیدهای رجیستری را دارید.
2) فایل لینک زیر را دانلود می کنید (یا یک سی دی Mini-VCI با محتویات تقریباً مطابق با فایل های ارائه شده دارید)

درایور Win64 MVCI برای TOYOTA TIS
3) نسخه Techstream شما تا جایی که می توانم بگویم مهم نیست، من از V12 استفاده می کنم (دانلود v12 را در وبلاگ ما جستجو کنید).
4) ویندوز 10، 64 بیت (سایر نسخه های 64 بیتی، 7، 8 و غیره همگی باید کار کنند)
5) روی کابل Mini-VCI J2534 با سیستم عامل 1.4.1 تست شده (باید روی کابل های جدیدتر نیز کار کند)

فایل بالا را بگیرید، حاوی فایل های 64 بیتی Mini-VCI ضروری است. مطمئن شوید که کل پیوند را کپی و جایگذاری کرده اید و URL را به درستی تجزیه نمی کنید.
برای ایمنی خود، با استفاده از https://www.virustotal.com/ یا هر ابزار آنلاین مختلف تست ویروس آنلاین، مطمئن شوید که فایل در برابر ویروس ها ایمن است.

 

هنگامی که فایل را استخراج می کنید، حاوی محتویات زیر خواهد بود.

mini vci را روی win10 64bit 3 نصب کنید


باشه بریم سراغش

 

1) چند پوشه جدید در پوشه C:\Program Files (x86) خود ایجاد کنید و چند فایل را در آنجا کپی کنید.
C:\Program Files (x86)\XHorse Electronics

سپس
C:\Program Files (x86)\XHorse Electronics\MVCI Driver برای TOYOTA TIS

2) فایل‌های  FirmwareUpdateTool  و  MVCI32.dll  را از فایل ZIP پیوند داده شده در پوشه «MVCI Driver for TOYOTA TIS» کپی کنید.
می بایست شبیه به این باشه

mini vci را روی win10 64bit 4 نصب کنید
من متوجه شده ام که هر بار که درایورهای VCI را از فایل MSI نصب کردم، هرگز آن پوشه ها را ایجاد نکرد و آن دو فایل را در آنجا قرار داد. این یکی از مراحل کلیدی برای به کار انداختن این کار است.

اگر آن فایل‌ها در آن پوشه‌ها نباشند، Techstream با ویندوز 64 بیتی و کابل Mini VCI کار نخواهد کرد. در واقع، اگر هر کار دیگری را روی سیستم 64 بیتی خود انجام داده اید، ابتدا این را بررسی کنید، و اگر آن فایل ها در آن پوشه نیستند، این مرحله را انجام دهید و Techstream را آزمایش کنید، ممکن است کار کند.

 

اکنون، نسخه ویندوز من (Win 10 Creators Update – 1709) درایورهای کابل Mini VCI را به طور خودکار شناسایی و بارگذاری کرد. دریافته‌ام که این درایورها همیشه کار نمی‌کنند، بنابراین درایورهای ارائه شده در ZIP پیوند داده شده در بالا را به صورت دستی نصب کردم. برای نصب آنها و فعال کردن آنها در دستگاه های خود موارد زیر را انجام دهید:

1) در زیر پوشه ftdibus، روی فایل ftdibus.inf کلیک راست کرده و روی install کلیک کنید و هرگونه هشدار ظاهر شده را بپذیرید.
2) در زیر پوشه ftdiport، روی فایل ftdiport.inf کلیک راست کرده و روی install کلیک کنید، دوباره هر اخطار ظاهر شده را بپذیرید.
قبل از رفتن به بخش بعدی، آنها را از سر راه بردارید.
1) کابل Mini-VCI خود را وصل کنید و منتظر بمانید تا ویندوز آن را تشخیص دهد و درایورها را بارگذاری کند.
2) مدیر دستگاه را باز کنید (Win Key+X سپس Device Manager را انتخاب کنید) و گره "Ports (COM & LPT)" را باز کنید و روی دستگاه "USB Serial Port (COM?)" دابل کلیک کنید و سپس به "درایور" بروید. برگه ”
3) به این تصویر مراجعه کنید

mini vci را روی win10 64bit 5 نصب کنید


– اگر نسخه درایور 2.6.0.0 باشد، نیازی به تغییر چیزی ندارید، در غیر این صورت به مرحله بعد بروید.

4) اگر نسخه درایور 2.6.0.0 نیست، روی دکمه "Update Driver" کلیک کنید.
5) روی «Browse my computer for driver software»
کلیک کنید. 6) سپس روی «Let me pick from a list of drivers available on my computer» کلیک کنید.
7) باید دو درایور را فهرست کند.

mini vci را روی win10 64bit 6 نصب کنید


– موردی که ویندوز دوست دارد (2.12.28.0) و نصب دستی در مرحله 2 که 2.6.0.0 است. درایور نسخه 2.6.0.0 را انتخاب کنید و روی "بعدی" کلیک کنید و منتظر بمانید تا درایورها نصب شوند سپس آن پنجره را ببندید. اکنون باید نسخه درایور را همانطور که نصب شده است به صورت 2.6.0.0 نمایش دهد.
اکنون زمان آن رسیده است که همین کار را با دستگاه مبدل سریال USB انجام دهید. بنابراین کابل MiniVCI را به برق متصل نگه دارید.

1) با باز بودن مدیر دستگاه، گره "کنترل کننده های گذرگاه سریال جهانی" را گسترش دهید.
2) روی دستگاه “USB Serial Converter” دوبار کلیک کنید و به تب “Driver” بروید.
3) با انجام همین فرآیند در قسمت قبل، درایور را بررسی کرده و در صورت لزوم به نسخه 2.6.0.0 تغییر دهید. این روند یکسان است، فقط نام دستگاه را به طور مناسب جایگزین کنید.
4) هنگامی که پورت و مبدل هر دو روی 2.6.0.0 هستند، اکنون می توانید به فایل FirmwareUpdateTool.exe که کپی کرده اید برگردید و آن را باز کنید، پس از باز کردن، روی دکمه "اطلاعات دستگاه" کلیک کنید و باید بگوید متصل است و فایل را برگردانید. نسخه سیستم عامل کابل

mini vci را روی win10 64bit 7 نصب کنید


این همان  کابل Mini VCI  است.
—–

اکنون، باید فایل mvci-x64.reg موجود در ZIP را وارد کنید. بدون وارد کردن این، Techstream نمی‌داند چگونه فایل‌های لازم برای کابل MiniVCI، یعنی MVCI32.dll را که در بخش اول انجام شده است، بارگذاری کند. بنابراین به سادگی روی آن دوبار کلیک کنید و هنگامی که از شما خواسته شد آن را وارد کنید. به همین راحتی است.
—–
گفته می شود که شما قبلاً Techstream را نصب و مجوز دارید، این راهنما آن مرحله را پوشش نمی دهد (راهنماهای زیادی وجود دارد که در صورت نیاز آن را پوشش می دهند). همچنین ممکن است برای Techstream خود به فایل های IT3 ini در zip نیاز داشته باشید. آنها به پوشه ENV داخل پوشه نصب Techstream می روند.
اکنون، برای باز کردن Techstream و تأیید عملکرد باید ایمن باشید. بنابراین در حالی که کابل MiniVCI هنوز وصل است، Techstream را باز کنید.
1) به "Setup" و سپس "VIM Select" بروید. باید با تنظیمات رابط "XHorse - MVCI" باز شود.
2) به این تصویر در پایین، با فلش مراجعه کنید.

mini vci را روی win10 64bit 8 نصب کنید


Techstream باید "VIM - Xhorse - MVCI J2534 DLL v1.4.7" را نشان دهد (نسخه dll ممکن است در صورت استفاده از فایل های خود متفاوت باشد) نکته کلیدی این است که اگر تا اینجا پیش رفته اید و فقط گفتن "VIM - Xhorse - MVCI" نیست (که زمانی اتفاق می‌افتد که Techstream را بدون اتصال کابل MiniVCI باز می‌کنید) پس باید حق داشته باشید که به خودرو وصل شوید. پس احتراق را روشن کرده و وصل کنید.

3) اگر همه چیز به خوبی پیش رفته است، باید یک پنجره پیشرفت به شما نمایش داده شود و اگر تا اینجا پیش رفتید، Techstream در حال صحبت با کابل MiniVCI در ویندوز 64 بیتی شما است.

mini vci را روی win10 64bit 9 نصب کنید


تمام شد، لذت ببرید.

 

روش 2:

درایور صحیح را از وب سایت FTDI دریافت کنید. سند این است که رایانه 64 بیتی ویندوز 10 را بشناسد Mini VCI J2534 با سیستم عامل 1.4.1 (تراشه FT232RQ). این یک راهنمای جامع نیست، بلکه باید به عنوان مکملی برای انبوهی از دستورالعمل‌های درایور + Techstream در دسترس استفاده شود. امیدواریم این کار با کاهش تعداد ساعاتی که برای به کار انداختن این کار لعنتی طول می کشد به دیگران کمک کند.

دستگاه  Mini VCI J2534  (معروف به MVCI) یک "دانگل" OBDII به USB است که برای اتصال لپ‌تاپ‌ها به خودروهای تویوتا/لکسوس، اغلب به منظور استفاده از Techstream استفاده می‌شود. این دستگاه از مبدل سیگنال USB به سریال تولید شده توسط FTDI (ftdichip.com) استفاده می کند. این تراشه در اصل یک مترجم است تا کامپیوتر بتواند با خودرو ارتباط برقرار کند و بالعکس. MVCI که من خریدم دارای سیستم عامل 1.4.1 (نه 2.0.4) بود که دارای قسمت تراشه FTDI شماره FT232RQ است.

1) من ابتدا با یک لپ تاپ رایتر تازه فرمت شده با ویندوز 10 64 بیتی شروع کردم. هرگز به اینترنت وصل نشدم، به روز رسانی خودکار درایورها را با استفاده از سه روش غیرفعال کردم (1. تنظیمات نصب دستگاه - > «نه، اجازه بدهید انتخاب کنم»، 2. gpedit. msc، و 3.regedit)، و آنتی ویروس از پیش نصب شده/bloat را حذف نصب کرد.
2) MVCI را به لپ تاپ وصل کرد و دستگاه ناشناخته ای را در Device Manager دید. توجه داشته باشید که فقط یک دستگاه ناشناخته لیست شده بود، نه دو! بسیاری از راهنماها بیان می کنند که باید دو وجود داشته باشد: یکی ناشناخته/هشدار در "کنترل کننده های اتوبوس سریال جهانی" و دیگری در "پورت ها (COM & LPT)". داشتم فکر می کردم که دانگل من به نوعی آسیب دیده است، زیرا فقط یکی را دیدم.
3) دو روش رایج پیشنهادی برای نصب درایور برای تراشه FTDI این است که فایل های درایور را در C:\Program Files (x86)\XHorse Electronics\MVCI Driver برای TOYOTA TIS استخراج کنید یا از برنامه AutoKent استفاده کنید و به دنبال آن برنامه ویرایش رجیستری من هم استخراج و هم AutoKent را انجام دادم و ویرایش رجیستری (mvci-x64.reg) را اجرا کردم.
4) درایور دستگاه ناشناخته را توسط Device Manager به روز کرد -> کلیک راست کنید -> Update Driver -> Browse my computer for drivers -> اجازه دهید از لیست درایورهای موجود در رایانه خود انتخاب کنم -> Have Disk -> Browse -> [اکنون به پوشه XHorse یا Autokent بروید]. هیچکدام کار نکرد زیرا اکنون علامت تعجب زرد نشان می دهد. 5) درایور 2.12.36.4 را از ( ftdichip.com/drivers/d2xx-drivers/
دانلود/انتقال بر روی لپ تاپ) که جدیدترین درایور ویندوز 64 بیتی است. به محض اینکه درایور را روی لپ‌تاپ رایتر انداختم، Device Manager آن را برداشت و به‌طور خودکار به‌روزرسانی شد، حتی اگر نباید این کار را می‌کرد. تبدیل سریال USB دیگر علامت تعجب زرد را ندارد و ویژگی های مبدل نسخه درایور 2.12.36.4 را نشان می دهد. LED قرمز دانگل اکنون برای همیشه روشن است! led قرمز ثابت = کامپیوتر نحوه استفاده از دانگل را می داند.
6) techstream را نصب کنید.

احتمالاً دو مرحله مهم عبارتند از: 1) غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار درایورها و/یا قطع اتصال از اینترنت و 2) دانلود آخرین درایور FT232RQ. ماه‌ها پیش توانستم همین کابل را روی دستگاه Win7 32 بیتی کار کنم، اما کابل خود به خود کار نمی‌کرد. نمی دانم به این دلیل است که درایور به طور خودکار تعویض می شود؟

به هر حال، همه اینها کار می کنند تا بتوانم یک کلید جدید برنامه ریزی کنم. روش آنالوگ روشن-خاموش (x5)، باز-بستن (x6) برای افزودن ایموبلایزر تنها در صورتی کار می کند که 3 یا کمتر کلید ثبت شده باشد.

 

به روز رسانی ادامه دهید…

آیا Autel IM608 می تواند کدگذاری آنلاین BMW Benz را انجام دهد یا خیر؟

 آیا Autel IM608 قابلیت کدگذاری/برنامه نویسی آنلاین scn برای مرسدس و برنامه نویسی آنلاین برای BMW را دارد؟

عملکرد تشخیصی IM608 همانند  MaxiSys MS908S است.

شماره برنامه نویسی. برنامه نویسی مبتنی بر ابر بنز و BMW بخشی از عملکردهای IM608 نیست، نه از طریق سرور ابری Autel.

کد نویسی آنلاین BMW بله و خیر کدگذاری آنلاین SCN بنز. این برنامه کدگذاری ecu را انجام می دهد، برنامه نویسی ECU چندانی ندارد، فقط چند برنامه نویسی SCN و ماژول BMW را انجام می دهد.

 

عملکرد تشخیصی IM608  IM608 Pro  ، مانند MS908 را بررسی کنید.

عملکردآره یا نه
VIN خودکارآره
اسکن VINخیر
مجوز اسکنخیر
میز از راه دورآره
اسکن قبل و بعدآره
چاپ وای فایخیر
توابع اصلی، خواندن/پاک کردن DTC، جریان دادهآره
عملکرد خدماتآره
توابع ویژهآره
تست فعالآره
تابع کدگذاری
کدگذاری آنلاین SCN بنزخیر
کد نویسی آنلاین BMWآره
کد نویسی آنلاین پورشهآره
کد نویسی آنلاین VWآره
کد نویسی آنلاین آئودیخیر
BMW idriveآره
عملکردهای مخفی فلش VW Audi Skodaآره
عملکرد هدایت شونده صندلی VW آئودی اشکوداآره
عملکرد هدایت شونده بنتلیآره
برنامه نویسی
برنامه نویسی آنلاین بنزخیر
برنامه نویسی آنلاین BMWخیر
تشخیص مک لارنآره
تشخیص تسلاخیر
عملکرد TPMSخیر
اسیلوسکوپ MP408آره
آندوسکوپ MV105 MV108آره

چگونه از Openport 2.0 با سوبارو SSM4 استفاده کنیم؟

 آموزش: نحوه فعال کردن عملکرد HBA (دستیار نور بالا) در سوبارو با استفاده از نرم افزار Openport 2.0 passthru و SSM4 (Subaru Select Monitor IV).

 

من یک  آداپتور تراشه کامل Openport 2.0  از  obdii365.com گرفتم  تا تنظیمات پنهان احتمالی را در سوبارو فارستر 2019 خود بررسی کنم (دستیار نور بالا، چرخش آینه معکوس، بسته شدن پنجره در حین قفل شدن و غیره). از آنجایی که آداپتور بسیار ارزان بود، فکر کردم بیایید آن را امتحان کنیم. من نسخه Full Chip را از این فروشنده خریدم. اگر به یک کار حرفه ای نیاز دارید،  vxdiag subaru  بهتر است.

از Openport 2.0 با سوبارو SSM4 1 استفاده کنید

من همچنین نسخه SSM4 18.1 را از طریق تورنتی که در  یک انجمن پیدا کردم دانلود کردم. من مجبور شدم تاریخ لپ تاپ را به قبل از جولای 2019 برگردانم در غیر این صورت نصب نمی شود.

من SSM4 (Subaru Select Monitor 4) را در لپ تاپ Win 10 نصب کردم، آداپتور از طریق USB به درستی شناسایی می شود. من همچنین درایورها را از وب سایت Tactrix دانلود کردم، اما ظاهراً نیازی به آن نبود زیرا ویندوز 10 آداپتور Openport را به خوبی تشخیص داد.

من باید آداپتور Openport مناسب را برای استفاده در SSM4 در تنظیمات انتخاب کنم. بلافاصله وصل شد و شماره VIN را خودم تعیین کردم.

از Openport 2.0 با سوبارو SSM4 2 استفاده کنید

من مجبور شدم از WinSpy برای فعال کردن دکمه "پرش" در SSM4 استفاده کنم زیرا کد فعال سازی را نداشتم، دستورالعمل ها در انجمن هایی هستند که تورنت های SSM4 در آن منتشر می شوند.

آخرین مانع این بود که هیچ ارتباطی بین آداپتور و ماشین وجود نداشت و این به این دلیل بود که شما باید انتخاب کنید که از کدام آداپتور در SSM4 استفاده کنید.

در نهایت عملکرد High Beam Assist فعال شد، که به طور پیش فرض در منطقه من خاموش است (مطمئن نیستم چرا)، هنوز باید آن را آزمایش کنید و ببینید که در شب چگونه کار می کند.

سپس فقط به برگه سفارشی سازی در SSM4 رفتم و شروع به مرور تنظیمات احتمالی کردم، تا اینکه HBA را در بخش Body پیدا کردم، آن را روی "EyeSight" تنظیم کردم، نه از طریق آینه، و سپس تغییر را اعمال کردم. voila


از Openport 2.0 با سوبارو SSM4 3 استفاده کنید

از Openport 2.0 با سوبارو SSM4 4 استفاده کنید

تکمیل شد

از Openport 2.0 با سوبارو SSM4 5 استفاده کنید

قبل از

از Openport 2.0 با سوبارو SSM4 6 استفاده کنید

بعد از

 

همچنین عملکرد بستن پنجره کلید از راه دور را اضافه کرد که فعال نشد. الان حتی اگه ماشین خاموش باشه میتونم شیشه های جلو رو با جاکلیدی ببندم، اینطور نیست برای عقب که تک لمسی نیست به دلایلی عجیب.

لیست عملکرد آنلاین Autel MaxiIM IM608 2022

ما قبلاً   مارک‌ها و عملکردهای قابل اجرا Autel MaxiIM IM608 IM608 Pro IM508 XP400 را فهرست کرده‌ایم . 

اما تکمیل نشده است. این لیست عملکرد آنلاین کامل جدید سری MaxiIM 2022 است.

اگر اشتراک منقضی شود، توابع آنلاین زیر نامعتبر هستند.

لیست توابع آنلاین
توجه: شرط زیر برای انجام شرایط آنلاین نیاز دارد:

1.  شبکه در دسترس دستگاه است

2.  دستگاه با اشتراک معتبر است.

تابعچه وسیله نقلیه؟نسخه نرم افزار خودروعملکرد آنلاین یا نه؟اشتراک یا نه؟پرداخت یا نه؟
کلید اضافه کردن، تمام کلید گم شد، بخش ایممو تمدید پاک کردنبنزV1.00شارژ به صورت سالیانه
شناسایی ECU موتور و خواندن کد ISN OBD یا در بوتبی ام وV2.40شارژ به صورت سالیانه
تعویض ECU MQBفولکس واگنV3.80شارژ به صورت سالیانه
Immo 4 تعویض ECU، Immo 4 OBD همه کلید گم شدفولکس واگنV1.00شارژ به صورت سالیانه
موتور MED17 پسورد خوانده شده توسط OBDفولکس واگنV3.50شارژ به صورت سالیانه
موتور خواندن رمز عبور روی نیمکتفولکس واگننسخه 3.70شارژ به صورت سالیانه
کلید H همه کلید گم شدتویوتاV3.00شارژ به صورت سالیانه
47 کلید هوشمند همه کلید گم شده استمیتسوبیشیV3.50شارژ به صورت سالیانه
برنامه نویسی مزدا 2020 و Cx-30 بدون رمز عبورفورد مزداV3.40شارژ به صورت سالیانه
مزدا (2013-) نوع جدید ECU تنظیم مجددفورد مزداV3.40شارژ به صورت سالیانه
کلید H همه کلید گم شد (جدید)تویوتاV3.60شارژ به صورت سالیانه
B48/B58 موتور ISN را بخوانیدبی ام وxxxشارژ به صورت سالیانه
موتور زیمنس PCR2.1 داده های immo را می خواندفولکس واگنV5.20شارژ به صورت سالیانه
immo V از BCM2 خواندن رمزگذاری شده immoفولکس واگنV5.25شارژ به صورت سالیانه
موتور 7GV داده های immo را می خواندفولکس واگنV5.30شارژ به صورت سالیانه
9GV جدا می شود و ECU را می خواند تا عملکرد رمز عبور immo را بدست آوردفولکس واگنV5.30شارژ به صورت سالیانه
جایگزینی Immo V BCM2 (طول داده‌های immo 0x524)فولکس واگنV5.40شارژ به صورت سالیانه
immo V BCM2 جایگزین نوع دیگری می شودفولکس واگنV5.50شارژ به صورت سالیانه
عملکرد بازنشانی پارامتر Mazada 3 و Cx-30 2020فورد مزداV4.00شارژ به صورت سالیانه
عملکرد تنظیم مجدد پارامتر برای F-150، Fusion و مدل های دیگر پس از سال 2015فورد مزداV3.60شارژ به صورت سالیانه
عملکرد برنامه نویسی الگوریتم جعبه سیاه برای اکسپو عقب، فوکوس و مدل های دیگر در سال 2019فورد مزداV3.10شارژ به صورت سالیانه
22 سال کلید اضافه هوشمند جدید Sylphy B18 بدون رمز عبورنیسانV4.20شارژ به صورت سالیانه
/Kia K3 پسورد خواندن پس از 2021کیاV4.30شارژ به صورت سالیانه
عملکرد پسورد خواندن هیوندای توسان پس از سال 2021هیوندایV4.30شارژ به صورت سالیانه
خواندن رمز عبور کیا SELTOS Post-2021کیاV4.20شارژ به صورت سالیانه
خواندن رمز عبور هیوندای G90 پس از 2020هیوندایV4.20شارژ به صورت سالیانه
کیا کارناوال پس از خواندن رمز عبور 2020کیاV4.20شارژ به صورت سالیانه
جیپ 2015-2017 کلید مکانیکی فریمن پین کد خواندنیکرایسلرV3.21شارژ به صورت سالیانه
عملکرد شروع اضطراری کلیدهای مکانیکی Renegade 2015-2017 جیپکرایسلرV3.80شارژ به صورت سالیانه
Jeep 2013-2018 Cherokee Smart Key immo تجزیه و تحلیل داده، Jeep 2017-2021 Renegade Mechanical Key immo تجزیه و تحلیل دادهکرایسلرV3.90شارژ به صورت سالیانه
جیپ 2017-2021 کلید مکانیکی Renegade برای خواندن رمز عبور از موتورکرایسلرV3.60شارژ به صورت سالیانه
غیرفعال کردن تغییر قفل داده با کلید (30 هزار حجم داده)فیاتV3.60-V3.90شارژ به صورت سالیانه
غیرفعال کردن کلید برای باز کردن قفل تغییر داده ها (حجم داده بزرگ)فیاتV3.80-V3.90شارژ به صورت سالیانه
الگوریتم برنامه نویسی ECU فیات آرگو برزیلی 2701فیاتV3.50شارژ به صورت سالیانه
2020 Giulia خواندن کد پین تجزیه و تحلیل داده هافیاتV3.60شارژ به صورت سالیانه
Fiat 500/Doblo/Fiorino/Panda Seeds Crypto GetفیاتV3.80شارژ به صورت سالیانه
الگوریتم باز کردن قفل 2761 ECU تعویض قطعات مستعمل Giulia 2021فیاتV3.80شارژ به صورت سالیانه
الگوریتم 2761 برنامه نویسی ECU فیات Uno/Mobi برزیلفیاتنسخه 3.70شارژ به صورت سالیانه
الگوریتم 2763 برنامه نویسی فیات Uno/Mobi ECU برزیلیفیاتنسخه 3.70شارژ به صورت سالیانه
بازنویسی داده‌های imo کلید هوشمند Viaggioفیاتنسخه 3.70شارژ به صورت سالیانه
بازنویسی اطلاعات ایممو فیات فیورینو برزیلفیاتنسخه 3.70شارژ به صورت سالیانه
بازنویسی اطلاعات فیات Uno/Mobi immo برزیلفیاتV3.80شارژ به صورت سالیانه
بازنویسی اطلاعات immo فیات 93C86فیاتV3.80شارژ به صورت سالیانه
رمزگشایی اطلاعات immo فیات 93C86فیاتV3.80شارژ به صورت سالیانه
فیات 70F3633_46 محاسبه رمزگشایی اطلاعات کد پینفیاتV3.80شارژ به صورت سالیانه
رمزگذاری فایل برنامه نویسی فیات 7010343فیاتV3.90شارژ به صورت سالیانه
دانلود اصلاح داده های برنامه نویسی فیات آرگو ECU Boot11 برزیلفیاتV3.50شارژ به صورت سالیانه
تجزیه و تحلیل داده های ایممو ECU فیات آرگو برزیلفیاتV3.50شارژ به صورت سالیانه
تجزیه و تحلیل داده های فیات Uno/Mobi ECU immo برزیلفیاتV3.80شارژ به صورت سالیانه
Fiat 500 / Doblo / Fiorino / Panda ECU immo تجزیه و تحلیل داده هافیاتV3.80شارژ به صورت سالیانه
70F3556_70F3557 داده های ECU EEPROM پس از خواندن رمزگشایی می شوندفیاتV2.90شارژ به صورت سالیانه
تجزیه و تحلیل داده های ایممو ECU 70F3556_70F3557فیاتV2.90شارژ به صورت سالیانه
تجزیه و تحلیل داده های imo کلید هوشمند Viaggio 46فیاتV3.80شارژ به صورت سالیانه
تجزیه و تحلیل داده های ایممو ECU 7010343_7010563فیاتV3.90شارژ به صورت سالیانه
بازنویسی اطلاعات فیات 500/دوبلو/فیورینو/پاندافیاتV3.80شارژ به صورت سالیانه
70F3556_70F3557 بازنویسی داده ایممو ECUفیاتV3.90شارژ به صورت سالیانه
7010343_7010563 ECU immo بازنویسی دادهفیاتV3.90شارژ به صورت سالیانه
Qoros، Zhidou، Senova D50 blade key، Iveco: اطلاعات immo خوانده می شود.برند چینیxxxایکسشارژ به صورت سالیانه
کل کلید هوشمند BYD گم شده استBYDxxxایکسشارژ به صورت سالیانه
داده‌های PSA immo خوانده شده، پین کلید افزودن را بخوانیدPSAxxxایکسشارژ به صورت سالیانه
تویوتا: رمزگشایی VIN، کلید شبیه ساز SLK03 ~ SLK05 را ایجاد کنیدتویوتاxxxایکسشارژ به صورت سالیانه
داده های کیا 46 immo کلید شبیه سازکیاxxxایکسشارژ به صورت سالیانه
Fleunce/Zoe/Megane III/Scenic III، محاسبه داده‌های immo کلید افزودنرنوxxxایکسشارژ به صورت سالیانه
IMMO V A6/A7/A8 همه کلیدها گم شدندفولکس واگنxxxایکسشارژ به صورت سالیانه

 

اشتراک IM608/IM608 TCP در تبلیغات:  600 دلار

اشتراک IM608/IM608 TCP

اشتراک IM508 TCP در تبلیغات:  245 دلار

اشتراک IM508 TCP

مقایسه بعدی Super MB Pro N3 و BMW ICOM

 تفاوت بین BMW ICOM Next (SP269-D) و ابزارهای تشخیصی جدید Super MB Pro N3 BMW چیست؟


موردBMW ICOM بعدیSuper MB Pro N3
تصویرsuper mb pro n3
راه حلراه حل VXDIAGراه حل بعدی ICOM اصلی
ارتباطUSB، وای فای

رمز وای فای: 12345678

نیازی به سرور یا روتر DHCP نیست، این برنامه داخلی است.

 

USB WiFi

رمز وای فای: 12345678

بدون تنظیم IP اتصال آسان

مدل خودروBMW، Mini، Rolls-RoyceBMW, Mini, Rolls-Royce, BMW Motorcycle
نرم افزارBMW ISTA-D

BMW ISTA-P

E-sys

WinKFP

ابزار32

INPA

ابزار کدنویسی BMW

کارشناس Ncs

KSD2

BMW ISTA-D

BMW ISTA-P

E-sys

WinKFP

ابزار32

INPA

ابزار کدنویسی BMW

کارشناس Ncs

KSD2

به روز رسانی نرم افزارتوسط HDD/SSDتوسط HDD/SSD
پورت USBUSB نوع CUSB 3.0
اتلاف گرماخیراتلاف حرارت دوگانه
نسخه سیستم عاملتصویر برنامه: 147

BootImage: 130

به روز رسانی سیستم عاملاز طریق VX Manager

راهنمای به روز رسانی FW

بله، همان روال ICOM Next اصلی است

http://192.168.92.38.60080/ ، نام کاربری: root

رمز عبور: NZY11502

FW UPDATE GUIDE

HDD/SSD سازگارفقط با vxdiag HDD/SSD سازگار استسازگار با هر دو ICOM Next (سری SS220) و VXDIAG HDD/SSD
برنامه نویسی فیبرخیرخیر
وسیله نقلیه 20 پینخیربله، با یک آداپتور 20 پین اختیاری
موتور سیکلت 10 پین BMWخیربله، با یک آداپتور 10 پین اختیاری

 

به طور خلاصه:

Super MB Pro N3 جدید از سازگاری نرم افزاری بهتر و سیستم عامل پایدارتر نسبت به ICOM Next clone برخوردار است.

 Super MB Pro N3 می تواند موتور سیکلت BMW را انجام دهد، کلون بعدی ICOM نمی کند. 

کلید هوشمند Toyota RAV4 2021 برنامه OBDSTAR بدون پین

 با کیت CAN Direct می‌توانید آخرین کلید هوشمند تویوتا 8A/4A (کلید اضافه کنید و همه کلیدها گم شوند) را با obdstar x300 dp plus بدون رمز عبور برنامه‌ریزی کنید. در اینجا ما با موفقیت یک کلید شبیه ساز تویوتا RAV4 2021 برای کلید برنامه تولید می کنیم.

 

دستگاه مورد استفاده:
OBDSTAR X300 DP Plus /Key Master DP Plus
Key SIM شبیه ساز
OBDSTAR CAN Direct Kit

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 1

توجه: همیشه لیست سازگار با کیت CAN Direct را در زیر عملیات بررسی کنید.

 

روش

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 2

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 3

اتصال کابل CAN Direct با OBD کابل
تویوتا 27 را با جعبه هوشمند وصل کنید
به Immobilizer->Asian->Toyora/Lexus->آخرین نسخه نرم افزار->انتخاب دستی سیستم->Proximity->Type 9 (8A-AA) بروید.

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 4

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 5

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 6

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 7

عملکرد immo data-> را در ماشین با  کیت CAN Direct بخوانید

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 8

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 9

این عملکرد برای دسترسی به سرور نیاز به اتصال شبکه دارد

خواندن داده های immo

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 10

داده های immo را ذخیره کنید

عملکرد کلید شبیه ساز (Key Sim) را انتخاب کنید

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 11

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 12

داده‌های imo ذخیره‌شده را انتخاب کنید

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 13

سیم سیم کلید را با x300 dp plus وصل کنید

OBDSTAR Toyota RAV4 2021 8A Proximity AKL Bypass PIN 14
کلید شبیه ساز با موفقیت تولید شد.

کابل جعبه هوشمند را بازیابی کنید.
کلید شبیه ساز اکنون می تواند موتور را روشن کند.

می‌توانید کلید افزودن یا تمام کلیدهای گم شده را با داده‌های immo انجام دهید.

تفاوت بین KT200 و FoxFlash

 تفاوت بین ابزار تنظیم چیپ KT200 و Foxflash ECU TCU چیست؟

 

ابتدا مقایسه جدول زیر را بررسی کنید:

فاکس فلشKT200
تصویر
فاکس فلش
kt200
پر شدهفقط نسخه کاملنسخه خودکار

نسخه کامل

ارباب یا بردهاستاداستاد
نرم افزارفاکس فلشKT200 2022.11.01
زبان نرم افزارایتالیایی، انگلیسی، هلندی، فرانسوی، اسپانیایی، لهستانی، پرتغالی، چکی، رومانیایی، ترکیایتالیایی، انگلیسی، هلندی، فرانسوی، اسپانیایی، لهستانی، پرتغالی، چکی، رومانیایی، ترکی
به روز رسانیبه روز رسانی آنلاین، بدون هزینه سالانهبه روز رسانی آنلاین، بدون هزینه سالانه
فعال سازیخیرخیر
جمع چک خودکارآرهآره
سیستم عاملWin7، Win8، Win10، Win11Win7، Win8، Win10، Win11
مجوز
  • ماشین
  • کامیون
  • موتور سیکلت
  • تراکتور
  • قایق
  • بسته TCU اضافی برای گیربکس های اتوماتیک موجود است.
نسخه خودکار: ماشین OBD، کامیون OBD، سیستم کامل، BDM/JTAG، صندوق ابزار، حالت نیمکت، دنده TCU

 

نسخه کامل:

OBD ماشین، کامیون OBD، تراکتور OBD، قایق OBD، موتور سیکلت OBD، سیستم کامل، BDM/JTAG، صندوق ابزار، حالت نیمکت، دنده TCU

حالت های عملیاتOBD، Bench، BDM/Jtag، BootOBD، Bench، BDM/Jtag، Boot
آفلاین یا آنلاینهم به صورت آنلاین و هم آفلاین کار می کندفقط آنلاین
خواندن VRبله، VR خواندن آنلاین اگر فایل های VR روی سرور استبله، VR خواندن آنلاین اگر فایل های VR روی سرور است
عملکردهای MEDC17 CLONEآرهآره
لیست ECUلیست خودروهای FoxFlash ECUلیست ECU KTM200
لیست TCUلیست خودروهای FoxFlash TCUلیست TCU KT200
قیمت675 دلارنسخه خودکار 589 دلار

نسخه کامل 749 دلار

نرم افزار را از کجا دانلود کنیم؟ https://www.dfb-technology.com/https://www.ktm200pro.com

 

به طور خلاصه:

  1. FoxFlash دارای پروتکل های کامل فعال شده است (فقط نسخه کامل). افرادی که ابزارهای دیگری دارند، شاید به همه پروتکل ها نیاز نداشته باشند. اگر به یک نسخه خودکار اولیه نیاز دارید، نسخه  خودکار KT200  خوب است.
  2. در صورت نیاز به نسخه کامل، FoxFlash ارزان تر است.
  3. KT200 به اتصال آنلاین نیاز دارد. FoxFlash هم به صورت آنلاین و هم آفلاین کار می کند.
  4. FoxFlash  پشتیبانی فنی بهتری دریافت می کند.

چگونه تاریخ انقضای به‌روزرسانی Lonsdor K518 را بررسی کنیم؟

 چگونه بفهمیم که آیا دستگاه برنامه نویس کلید Lonsdor K518ISE K518S شما بسته به روز رسانی را دریافت می کند یا خیر؟ (یا زمان انقضای به روز رسانی را بررسی کنید)  

اول از همه، لطفاً روی یک کلید به‌روزرسانی/بررسی به‌روزرسانی‌های دستگاه کلیک کنید (مرحله بسیار مهم!!!)
سپس روی Setting-> Device info کلیک کنید، تابع Paid را پیدا کنید، زمان به روز رسانی نهایی را روی دستگاه خواهید دید.
تاریخ انقضای آپدیت Lonsdor K518 را بررسی کنید
برای سفارش اشتراک نرم افزار Lonsdor به لینک زیر مراجعه کنید:

Yanhua Mini ACDP مسافت پیموده شده BMW FEM BDC را بازنشانی کرد

 در اینجا دستورالعمل تنظیم مجدد مسافت پیموده شده BMW FEM/BDC با Yanhua ACDP است.

توجه: فقط مسافت پیموده شده را در سیستم BMW FEM/BDC بازنشانی می کند.

 

آنچه مورد نیاز است:

 میزبان مینی acdp Yanhua

برد رابط ماژول 2  برای ایممو و مسافت پیموده شده FEM/BDC

آداپتور گیره یانهوا BMW FEM/BDC

 

روش:

ماژول FEM/BDC را بردارید و جدا کنید

تراشه eeprom 95128/95256 را بیابید و تمیز کنید

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 1

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 2

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 3

 
برد رابط FEM/BDC و آداپتور گیره FEM را با ماژول FEM و میزبان ACDP وصل کنید

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 4

آداپتور گیره FEM جدید Yanhua توصیه می شود که به راحتی از آن خارج نمی شود

به برنامه نویسی BMW بروید BMW FEM/BDC-IMMO مسافت پیموده شده

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 5

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 6

فرآیند برنامه نویسی اولیه BMW FEM/BDC را انجام دهید

2 روش برای انجام این فرآیند ارائه شده است
در اینجا ما روش 1 برنامه نویسی خودکار ICP را ترجیح می دهیم

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 7

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 8

اطلاعات کلیدی سیستم FEM را بخوانید

نشانگر سبز رنگ روی برد رابط FEM
Detect VIN، مسافت پیموده شده، فرکانس کلید و اطلاعات نرم افزار را روشن می کند.

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 9

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 10

سپس اتصال وضعیت پین را به طور خودکار بررسی می کند

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 11

پس از اتصال خوب، برای ادامه، OK را فشار دهید

خواندن اطلاعات کدنویسی
پشتیبان گیری خودکار داده های کدگذاری

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 12

دانلود داده ها و پیش پردازش FEM/BDC

این فرآیند حدود 20 دقیقه طول خواهد کشید

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 13

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 14

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 15


Yanhua ACDP  نوشتن داده های کدگذاری و ذخیره
برنامه نویسی خودکار ICP کامل شده است.

ذخیره خودکار داده های کدگذاری جدید

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 16

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 17

به عقب برگردید و  Reset Mileage
را انتخاب کنید مطمئن شوید که فرآیند برنامه نویسی اولیه BMW FEM/BDC را به پایان رسانده اید

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 18

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 19

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 20

بازنشانی مسافت پیموده شده FEM/BDC با موفقیت انجام شد

ذخیره خودکار اطلاعات مسافت پیموده شده جدید

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 21

Yanhua Mini ACDP Reset BMW FEM BDC Mileage 22

ماژول BMW FEM/BDC را بازیابی کنید.

https://www.obdii365.com/service/reset-bmw-fem-bdc-mileage-with-yanhua-mini-acdp.html

مقایسه Thinkdiag در مقابل Carly vs Torque Pro

 اسکنر Thinkdiag، Carly و Torque pro کدام بهتر است؟ بد و خوبش چیه؟ مزایا و معایب هر اسکنر obd2 را در زیر بررسی کنید.

 

اپلیکیشن Thinkdiag :

ThinkDiag از ThinkCar کاملاً دو طرفه است. می تواند بیشتر ترفندهای یک ابزار 3000 دلاری را انجام دهد، به جز مواردی که مطلقاً به J-box مانند به روز رسانی سیستم عامل نیاز دارند. این تست های فعال سازی دو جهته، تنظیمات، کدگذاری انواع را انجام می دهد. در حال حاضر با قیمت 89 دلار از سازنده به فروش می رسد، که شامل تمام عملکردهای  تمام  خودروها به مدت یک سال می شود.

thinkdiag


طرفداران:

  • قیمت گذاری بسیار مطلوب تر از ابزارهای "کامل حرفه ای" است:
  • تست دو جهته واقعی! این همان Launch X431 Pro و مشابه است
  • تشخیص کامل سیستم + 16 عملکرد ویژه
  • قادر به فعال کردن مارک های کامل با عملکردهای سرویس باز شده است
  • قادر به دیدن داده هایی است که سایر اسکنرهای ارزان تر نمی توانند انجام دهند
  • دانلود برنامه و راه اندازی بسیار آسان بود.
  • کار می کند، بسیار قابل حمل است
  • ThinkDiag از تلفن یا رایانه لوحی iOS یا Android شما به عنوان رابط استفاده می کند و رابط کاربری تقریباً شبیه ابزارهای Launch است.

معایب:

  • شما باید سالانه هزینه به روز رسانی نرم افزار/مجوز مجوز را برای نرم افزار پیشرفته/دو جهته بپردازید. (OBDII پایه همیشه کار می کند.)
  • بوت لودر قفل شده فقط می تواند روی سرور thinkdiag کار کند. پس از انقضای اشتراک، به یک دانگل usb معمولی تبدیل می‌شود و آنها برای هر ساخت 40 دلار می‌خواهند.

توجه داشته باشید:

ThinkCar همیشه یک معامله برای باز کردن قفل همه چیز با قیمت حدود  75 دلار در سال ارائه می دهد.

کثیفی ارزان در مقایسه با هزینه سالانه یک ابزار 3000 دلاری.

 

اپلیکیشن کارلی:

Carly همه کاره ترین اسکنر OBD2 با بینش های تشخیصی، کدگذاری و عملکردهای تعمیر و نگهداری است.

برنامه carly


طرفداران:

  • اتصال بلوتوث
  • قیمت عالی نسبت به ارزش
  • سازگار با iOS و اندروید  و گارانتی مادام العمر
  • با بیش از 80 برند خودرو کار می کند
  • ویژگی های پیشرفته مانند کدگذاری خودرو و راهنمای تعمیر
  • برنامه رایگان به شما امکان می دهد سلامت خودرو خود را کنترل کنید، شدت مشکل خود را بیان کند، کدهای موتور را پاک کند و موارد دیگر

معایب:

  • نیاز به خرید مجوز برنامه
  • این برنامه چندین خرید درون برنامه ای مهم دارد که می تواند اجرای برنامه را گران کند.
  • آداپتور Carly به دلیل نرم بودن سر به سختی جدا می شود.
  • در حالی که همه مارک‌های خودرو پشتیبانی می‌شوند، برخی از ویژگی‌های پیشرفته فقط در مدل‌ها/مدل‌های خاص در دسترس هستند
  • قیمت گذاری بسیار نامشخص کاربران باید ابتدا آداپتور را خریداری کنند، سپس برنامه Lite را دانلود کنند تا متوجه شوند کدام ویژگی های خاص برای وسیله نقلیه آنها پشتیبانی می شود و هزینه آنها چقدر است.

 

تورک پرو

Torque یک ابزار و اسکنر عملکرد خودرو / خودرو / عیب یابی است که از آداپتور بلوتوث OBD II برای اتصال به مدیریت موتور OBD2 / ECU شما استفاده می کند.

تورک پرو


طرفداران:

  • اسکنر مقرون به صرفه،  در مقایسه با یک دستگاه تشخیص خارجی، مناسب کیف پول است
  • سازگار با اندروید و iOS،  می توانید از تلفن یا تبلت اندرویدی خود برای خواندن داده ها استفاده کنید.
  • پارامترهای زنده متعدد (گشتاور، سرعت، مصرف سوخت) در دسترس هستند.
  • سازگار با طیف گسترده ای از آداپتورهای OBD2.
  • برنامه کدهای خطا را نشان می دهد که می توانند حذف شوند.
  • وب سایت سازنده برای تجزیه و تحلیل دقیق خطا در دسترس است.
  • اپلیکیشن موبایل رایگان OBD2

منفی

  • بیشتر اصطلاحات فنی به زبان انگلیسی هستند. نمایش داده ها اغلب به زبان آلمانی هستند، اما به طور مداوم اجرا نمی شوند.
  • در زمان نوشتن هیچ نسخه ای برای دستگاه های iOS اپل وجود ندارد.
  • صفحه نمایش زمان واقعی بسیار کوچک است، به طوری که خواندن در حین رانندگی فقط باید توسط یک مسافر انجام شود تا از تصادف جلوگیری شود.
  • همه داده های زنده برای همه مدل های خودرو به یک اندازه در دسترس نیستند.
  • کدگذاری امکان پذیر نیست.
  • آزمایش‌های مختلف نشان داد که همه خطاها شناسایی و بازخوانی نشدند.
  • دستگاه عیب یابی Torque Pro اساساً فقط داده های موتور را ثبت می کند.
  • ویژگی‌ها فقط به داده‌های موتور محدود می‌شوند
  • برای تفسیر داده ها و نمودارهای خام به دانش خودرو نیاز دارید
  • فقط 2 سال گارانتی

 

Thinkdiag vs Carly vs Torque Pro خلاصه شده است

  • همه آنها طیف گسترده ای از عملکردها و اطلاعات پس زمینه مفید اضافی، مانند اطلاعات زنده در مورد مصرف سوخت، سرعت، یا دمای بیرون را ارائه می دهند. با این حال، مزایا و معایبی وجود دارد که بر این اساس ارزیابی خواهد شد.
  • Thinkdiag و Carly امکانات کدنویسی دارند ، اما ویژگی کدگذاری Carly فقط به برندهای خاصی محدود می شود. Torque pro اصلاً ویژگی کدنویسی ندارد.
  • برنامه Thinkdiag  و Carly فقط با اشتراک سالانه برای نسخه کامل در دسترس هستند.  اگر 24 ساعت قبل از انقضا لغو نشود، اشتراک به طور خودکار یک سال تمدید می شود.
  • هنگام خواندن دستکاری کیلومتر شمار از طریق "Carly Used Car Check"،  کارلی نشان نمی دهد که کدام دستگاه های کنترلی را برای تجزیه و تحلیل ارزیابی کرده است.
  • Thinkdiag ممکن است به خوبی یک اسکنر Launch یا Autel نباشد، اما  برای یک فرد DIYer نمی‌توانید از این مقرون به صرفه باشید. شما به اندازه ای که احتمالاً به آن نیاز دارید  (و در استفاده از آن ایمن باشید) از قابلیت های پیشرفته با قیمت بسیار پایین تری بهره مند می شوید.
  • اسکنر کارلی خط کمک و تحویل خیلی خوب نبود و به نظر می رسد فقط ماشین های آلمانی هستند  و ممکن است نحوه کارشان را تغییر دهند.