ابزار جدید Autel در راه است - مولد کلید MaxiIM KM100. KM100 جدید برای خواندن/نوشتن/کلون کردن فرستنده ها، تشخیص فرکانس و سیم پیچ احتراق، تجدید کلید و عملکردهای ویژه بیشتر طراحی شده است.
اول از همه، بیایید مقایسه مختصری بین IM508، IM608 و KM100 جدید را بررسی کنیم.
تابع | Autel MaxiIM IM508 | Autel MaxiIM IM608 | Autel MaxiIM KM100 |
فرستنده جهانی و نسل کلید | خیر | خیر | آره |
شبیه سازی ترانسپوندر ویرایش و شبیه سازی | خیر | خیر | آره |
تشخیص کویل احتراق | خیر | خیر | آره |
عیب یابی خودرو | بله، تابع پایه | آره | خیر |
توابع سرویس خودرو | آره | آره | خیر |
عملکرد IMMO از طریق برنامه نویس | آره | آره | خیر |
فرکانس خواندن | آره | آره | آره |
تشخیص فرکانس | آره | آره | آره |
باز کردن قفل کلید / تمدید کلید | آره | آره | آره |
پردازش داده های ایموبلایزر | آره | آره | آره |
IMMO در حالت Open OBD | آره | آره | آره |
Autel IM508 و IM608 برنامه نویس کلید ایموبلایزر هستند، KM100 یک دستگاه تولید کننده/کپی کلید است.
ابزار کلید autel روی صفحه نمایش لمسی مبتنی بر اندروید دارای 2 کلید خالی است که می توانید از آن در زمان راحتی استفاده کنید. یکی آرم Autel در پشت دارد و دیگری ندارد.
KM100 حاوی MaxiVCI VCI200 است، بنابراین می توانید پس از تولید کلید، شبیه سازی کلید و یادگیری کلید را انجام دهید.
از کابل USB برای انتقال داده ها از دستگاه دیگری مانند IM608 به لپ تاپ و از لپ تاپ به ابزار کلید استفاده می کند.
Autel KM100 اکنون پیشسفارش شده است و همچنان در ابتدای آوریل 2022 در دسترس خواهد بود.
BTW: Autel با کلیدهای aftermarket خودش عرضه می شود و باید آنها را برنامه ریزی کند.
OBDSTAR نرم افزار جدید Toyota Immobilizer V32.64 را در 17 مارس 2022 منتشر کرد. نرم افزار جدید immo را می توان بر روی OBDSTAR X300 DP Plus (Key Master DP Plus) و X300 Pro4 (Key Master 5) اعمال کرد.
تویوتا IMMO V32.64
مدل | سال | شاسی بلند | برنامه نویسی کلیدی | |
کلید تیغه | نزدیکی | |||
AGYA | آره | |||
AVALON | 2019- | آره | ||
AVALON HV | 2019- | آره | ||
آوانزا | 2012-2015 -2014 | آره آره | ||
C-HR EV | آره | |||
کرولا | 2019- | آره | ||
کرولا اچ وی | آره | |||
کرولا/اوریس | MZEA12 | آره | ||
کرولا اسپرت | آره | |||
Crown Kluger HV | آره | |||
هریر | MXUA80 | آره | ||
هریر HV | AXUH8# | |||
HIACE | GDH3## | آره | آره | |
GRH3## | آره | آره | ||
2020- | آره | |||
هایلندر | 2020-2021 | آره | ||
هایلندر HV | AXUH7# | آره | ||
هایلندر HV/Kluger HV | آره | |||
هایلندر/کلوگر | GSU7# | آره | ||
IZOA EV | آره | |||
لندکروز | FJA300 | آره | ||
GRJ300 | آره | |||
VJA300 | آره | |||
لوین | 2019- | آره | ||
میرای | JPD20 | آره | ||
2021 | آره | |||
RAV4 | 2020- | AXAA5# | آره | آره |
MXAA5# | آره | آره | ||
2019- | آره | |||
2019-2021 | آره | |||
RAV4 HV | AXAH5# AXAL5# | آره | آره | |
RAV4 PHV | آره | |||
RAV4 Prime | آره | |||
هجوم بردن | آره | |||
سینا اچ وی | آره | |||
Venza HV | آره | |||
ویگو | 2018-2019 | آره | ||
Wildlander | آره | آره | ||
Wildlander HV | آره | |||
Wildlander PHV | آره | |||
یاریس | GXPA16 | آره | آره | |
KSP211 | آره | آره | ||
MXPA10 | آره | آره | ||
MXPA11 | آره | آره | ||
یاریس کراس | آره | آره | ||
یاریس کراس HV | آره | آره | ||
یاریس HV | MXPH10 | آره | آره | |
MXPH11 | آره | آره |
تمام مدل های فوق را می توان از طریق OBD انجام داد. اما به کد نورد LSID از NASTF نیاز دارد.
فقط نزدیکی کرولا و لوین 4A را می توان با کد پین دور زدن کیت مستقیم OBDSTAR CAN انجام داد. پین کد رایگان مدل های بیشتری را به روز کنید.
2019- برنامه نویسی کلید مجاورت COROLLA 4A (پین کد رایگان)؛
2021- برنامه نویسی کلید مجاورت COROLLA CROSS 4A (پین کد رایگان).
2021- برنامه نویسی کلید مجاورت COROLLA CROSS HV 4A (پین کد رایگان)؛
2021- برنامه نویسی کلید مجاورت COROLLA SPORT 4A (پین کد رایگان).
2021- برنامه نویسی کلید مجاورت COROLLA SPORT HV 4A (پین کد رایگان).
2021- برنامه نویسی کلید مجاورتی COROLLA TOURING 4A (پین کد رایگان).
2021- برنامه نویسی کلید مجاورتی COROLLA TOURING HV 4A (کد پین رایگان).
2021- برنامه نویسی کلید مجاورت COROLLA HV 4A (پین کد رایگان).
2019- برنامه نویسی کلید مجاورت LEVIN 4A (پین کد رایگان)؛
2021- برنامه نویسی کلید مجاورت LEVIN HV 4A (پین کد رایگان).
2021- برنامه نویسی کلید مجاورت ALLION 4A (پین کد رایگان)؛
2021- برنامه نویسی کلید مجاورتی LIVIN 4A (پین کد رایگان).
نمونه آزمایشی: برنامه Toyota 2019-2021 4A Proximity با OBDSTAR و آداپتور 4A
سوال:
هر کسی میداند کجا اطلاعاتی درباره بازنشانی ماژول کیسه هوا پیدا میکنیم. به نظر می رسد Autel IM508 یا IM608 با XP400 این قابلیت را دارند، اما من نیاز دارم که این روند را بهتر توضیح دهم.
پاسخ:
Autel فقط خواندن eeprom را پاک نمی کند. برای دریافت فایل خرابی پاک شده، باید داده ها را به صورت آنلاین یا با ابزار/نرم افزارهای دیگر انتقال دهید.
سپس آن را به eeprom برگردانید.
در اینجا یک راهنمای آزمایشی در مورد نحوه استفاده از im608 برای کپی کردن اطلاعات سقوط از ماژول کیسه هوا وجود دارد.
این از یک فورد فوکوس 2018 است.
ما قرار است داده های مربوط به واحد خرابی را از واحد SRS RCM بخوانیم و داده ها را پاک کنیم.
سپس میخواهیم دادههای شفاف را روی تراشه حافظه این دستگاه قرار دهیم.
این مدل از تراشه حافظه 95640 استفاده می کند که برای این مدل بسیار رایج است.
ماژول ایربگ را بردارید چهار پیچ پایین آورد. هنگامی که آن 4 پیچ را بردارید، درپوش آن جدا می شود.
به نظر می رسد که اکنون در قسمت زیرین برد تراشه حافظه واقعی است و گیره آن قرار گرفته است.
گیره apa103 را با برنامه نویس im608 و xp400 وصل کنید. شما فقط به یک کابل اتصال USB به im608 و پین 1 روی این برد نیاز دارید.
به برنامه Programmer- Chip – EEPROM- ST- M95640 بروید
شما می توانید نمودار شماتیک را بررسی کنید، این نمودار به شما یک نمای کلی از محل قرار دادن تراشه و موقعیت یابی می دهد.
همچنین کابل و نحوه اتصال آن را به شما نشان می دهد. اطلاعات خوبی وجود دارد که می توانید اینجا در سمت راست بخوانید که در
مورد ارقام می گوید.
مهم است که تنظیم کنید و مطمئناً مهم است که میخواهید اعتبارسنجی مناسبی
را روشن کنید و تأیید خواندن و نوشتن را روشن کنید.
اعتبار سنجی پاک کردن چندان مهم نیست، بنابراین آن را خاموش می کنیم.
شما فقط می توانید جستجو کنید و یکی از اولویت های خود را پیدا کنید.
پس از دریافت فایل پاک شده، باید آن را به EEPROM برگردانید.
اطلاعات خرابی پاک شده را روی کارت im608 sd قرار دهید.
به برنامه نویس xp400 برگردید، Write را انتخاب کنید .
http://blog.obdii365.com/2022/03/15/can-autel-im508-im608-do-airbag-module-reset/
Autel MaxiIM IM508 و IM608 برنامهنویسی کلید هوشمند مجاورتی تویوتا 2019-2021 را بدون پین و NASTF منتشر کردند.
در اینجا obdii365.com 2 راه برای افزودن کلید یدکی به کرولا با نزدیکی 4 آمپر معرفی می کند.
راه 1: جعبه هوشمند را بردارید
راه 2: نیازی به برداشتن جعبه هوشمند نیست
نمونه مدل: تویوتا کرولا آلتیس 2021
Smart Box را از خودرو خارج کنید و به Gbox متصل شوید راهنمای عملیات زیر را
انتخاب کنید تویوتا-انتخاب دستی- دیگر- کرولا- 2009 به بعد- کلید هوشمند- ZRE (2019-)
پشتیبانگیری از دادههای EEPROM که میتوان از آن برای افزودن کلید هوشمند بیشتر بدون رمز عبور استفاده
کرد جعبه هوشمند را بردارید و سپس با G-Box متصل شوید، راهنمای عملیات را دنبال کنید.
برای ادامه
ارتباط با جعبه هوشمند، بله را فشار دهید
پشتیبان گیری از EEPROM
فایل نام خود را فایل کنید و ذخیره را فشار دهید
با لمس کلید کار روی دکمه شروع فشاری، اگر 1 بوق شنیده می شود
مثال: کرولا هیبریدی 2019
G-box2 را مستقیماً با جعبه فیوز جعبه هوشمند مطابق راهنمای عملیات وصل کنید
g-box2 را با برنامه نویس IM508/IM608 متصل کنید
مراحل مشابه در راه 1 را دنبال کنید
1). پشتیبان گیری از eeprom
2). اضافه کردن کلید هوشمند
3). کلید یادگیری
اگر Autel IM608 یک کد تأیید امنیتی 24 رقمی برای خودروهای سیستم جدید GM سایز کامل با پروتکل CAN FD درخواست کند، چگونه حل کنیم؟
دستورالعمل های زیر را بررسی کنید.
در جولای 2021، گزارش شد که سرویس محاسبه کد تایید امنیتی 24 رقمی پروتکل CANFD خودروهای GM 2020-2021 به موقع پاسخ داده نشد، بنابراین تیم Autel منو را مسدود کرد. اما ما درخواست قوی برای باز کردن دوباره این منو را از نمایندگی ها/مشتریان مختلف Autel MaxiIM IM508 / IM608 دریافت کرده ایم ، بنابراین شرکت تصمیم می گیرد دوباره منو را باز کند.
در این شرایط، ما به تیم پس از فروش نیاز داریم تا در محاسبه کد تأیید امنیتی 24 رقمی و ارسال آن برای کاربران در هنگام انجام این عملکرد، کمک کنند. ابزار محاسبه تنها می تواند در Autel China قرار گیرد به دلیل برخی نگرانی ها، نیاز به کنترل از راه دور سرور Autel China برای محاسبه این کد از طریق Teamviewer است.
پوشش خودرو
کادیلاک CT5 2020-2021 | کلید هوشمند |
کادیلاک CT4 2020-2021 | کلید هوشمند |
جی ام سی یوکان 2021 | کلید هوشمند |
جی ام سی سیرا 2021 | کلید هوشمند |
کادیلاک اسکالید 2021 | کلید هوشمند |
شورولت تاهو 2021 | کلید هوشمند |
شورولت سیلورادو 2021 | کلید هوشمند |
شورولت سابربان 2021 | کلید هوشمند |
جی ام سی دنالی 2021 | کلید هوشمند |
Buick Envision 2020- | کلید هوشمند /فقط نوع جدید |
شورولت کوروت 2021 | کلید هوشمند /فقط نوع جدید |
Buick Envision 2021 | کلید هوشمند |
نسخهی نرم افزار
برنامه GM IMMO بالاتر از نسخه 3.61
روش محاسبه:
1. به منوی immo بروید، وسیله نقلیه را انتخاب کنید ….>سیستم بدون کلید (CANFD) > کلید افزودن/کلید گم شد.
2. اطمینان حاصل کنید که VCI به آداپتور CANFD متصل است و یک بار دکمه start/stop را فشار دهید.
3. کد برنامه ECM و VIN را به بخش پس از فروش یا شخص ثالث (به عنوان مثال NASTF) ارسال کنید تا کد تأیید امنیتی ECM را دریافت کنید.
پشتیبانی فنی Autel Immobilizer از کد QR Wechat پشتیبانی می کند
با افراد فنی تماس بگیرید، کد برنامه و VIN را برای دریافت کد تأیید امنیتی 24 رقمی ECM ارسال کنید
4. کد تأیید امنیتی ECM را که از بخش پس از فروش یا شخص ثالث دریافت می شود، وارد کنید. دکمه تایید را فشار دهید.
5. کد برنامه BCM و VIN را به بخش پس از فروش یا شخص ثالث ارسال کنید تا کد تأیید امنیتی BCM را دریافت کنید.
کد QR بالا را اسکن کنید تا کد تأیید امنیتی BCM 24 رقمی را دریافت کنید
6. کد تأیید امنیتی BCM را که از بخش پس از فروش یا شخص ثالث دریافت می شود، وارد کنید. دکمه تایید را فشار دهید.
7. در نهایت در درایو را ببندید و ok را فشار دهید. این سیستم را پیکربندی می کند و افزودن کلید/کلید از دست رفته را پردازش می کند.
هر گونه سوالی با خدمات مشتری obdii365.com تماس بگیرید.
https://www.obdii365.com/service/autel-gm-security-verification-code-calculation-guide.html
سوال: Pcmtuner یا CG FC-200؟ کدامیک بهتر است؟ اگر باید بین pcm تیونر و fc200 یکی را انتخاب کنید، چه چیزی را توصیه می کنید؟
Obdii365.com در اینجا بازخورد و حقایق مشتری را جمع آوری می کند.
اول از همه، مقایسه جدول را بررسی کنید:
مورد | PCMTuner | CG FC200 |
زبان نرم افزار | انگلیسی و چینی | انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، لهستانی، ترکی، چینی |
دانگل | دانگل هوشمند USB | خیر |
آفلاین/آنلاین | کار آفلاین، VR نیاز آنلاین. | باید به صورت آنلاین و با منبع تغذیه 12 ولت کار کند. |
جستجوی ECU | جستجوی ecu بر اساس شماره ecu، مارک خودرو | جستجوی ecu بر اساس شماره ecu بوش، مارک خودرو |
حالت کاربری | حالت نیمکت، بوت و OBD | حالت نیمکت، بوت و OBD |
انواع ECU | بوش، مگنتی مارلی، قاره ای یا زیمنس | بوش |
خواندن مجازی | دسترسی آنلاین به فایل های VR | خیر |
نمودار سیم کشی | سیم کشی را در PCMTuner بررسی کنید، نمودار سیم کشی به روز رسانی آنلاین | دستگاه نمودار سیم کشی را به شما نشان می دهد |
حساب تیونر برای dpf، egr، adblue off و remap | آره | خیر |
BMW ISN را بخوانید | خیر | بله، ISN را بخوانید، ISN را تغییر دهید و VIN را تغییر دهید |
چک جمع | آره | چک جمع را به صورت آنلاین محاسبه می کند، اگر اشتراک نرم افزار منقضی شود کار نخواهد کرد |
فعال سازی | بله، S/N را برای فعال سازی و ثبت نام با ایمیل ارائه دهید | بله، S/N را برای فعال کردن ارائه کنید |
مجوز | 67 ماژول در 1 | مجوز کامل |
آداپتور بدون لحیم کاری | خیر | بله، آداپتور اختیاری FC200 : بدون نیاز به آداپتور جداسازی قطعات برای 6HP 8HP MSV90 N55 N20 B48 B58 B38 و غیره |
به روز رسانی و اشتراک | به روز رسانی رایگان PCMTuner آنلاین، بدون اشتراک، بدون هزینه سالانه، بدون هزینه ماهانه. بروزرسانی PCM-Flash توسط دانگل جدید | به روز رسانی رایگان 1 ساله، اشتراک 125 دلار در سال است |
لیست ECU | لیست PCMTuner ECU | لیست ECU FC200 |
قیمت | 499 دلار آمریکا | 638 دلار آمریکا |
*به روز رسانی ادامه دهید…
خلاصه:
در نتیجه، بستگی به این دارد که هدف اصلی شما از خرید چیست. FC-200 میتواند برای BMW ISN از Ecu یا شاید برای برخی از شبیهسازیهای Ecu مفید باشد، اما فقط برخی از آنها زیرا بیشتر MEDC17 برای شبیهسازی موفق نیاز به تطبیق OTP و رمز عبور یا انتقال immo دارد. اگر هدف اصلی چیپ تیونینگ است، PCMTuner خرید بهتری است زیرا می تواند چک سام ها را محاسبه کند و ارزان تر است.
این آئودی A6 IMMO5 2014 با BCM2 بدون رمز است.
بهار در راه است و زمان تعویض مجموعه ای از چرخ های تابستانی فرا رسیده است. این جیپ گرند چروکی SRT-8 (WK2) است. رویه برنامه نویسی را می توان برای مدل های دیگر نیز اعمال کرد.
در تابستان، برای خودم یک مجموعه لاستیک جدید خریدم . لاستیک هایی که روی آن ماشین خریدم قبلاً فرسوده، ترک خورده و غیره بودند. لاستیک های قدیمی و جدید همون پیرلی اسکورپیون ورد رانفلت 295 45 20 هستن. من نمیخوام رانفلت رو رها کنم با اینکه سنگین تره.
در ابتدا هیچ سنسوری در چرخ های تابستانی وجود نداشت، فکر می کنم هنگام رنگ آمیزی از صاحب قبلی دزدیده شده و دریچه های معمولی نصب شده است.
سنسورهای چینی در کیت زمستانی خود را کاملاً نشان دادند، ثبت نام کردند، برای کل زمستان یک خطا هم ندادند. بنابراین تصمیم گرفتم آزمایش را تکرار کنم.
در Aliexpress مجموعه دیگری به شماره 56029398AB سفارش داده شد .
سپس پد Autel MaxiTPMS را سفارش دادم .
وظیفه اصلی دستگاه ساخت کلون سنسورهای اصلی بر روی هر خودرو از سنسورهای Autel است، اما عملکرد بررسی هر سنسور را نیز دارد، این نکته اصلی بود، بررسی سنسورهای چینی قبل از نصب. همچنین اغلب پیش می آید که شماره شناسه نوشته شده بر روی سنسور با عدد ثبت شده در سنسور مطابقت نداشته باشد و در صورت نیاز به ثبت دستی سنسورها این مشکل ایجاد می شود.
دانلود نرم افزار https://www.auteltech.com/autelcms/u/cms/www/201707/100452133999.zip
ما برنامه را روی کامپیوتر قرار دادیم
برند خودرو را انتخاب کنید، سال عرضه را انتخاب کنید
می توانید از شماره سنسور اصلی استفاده کنید
قطعات یدکی روی عکس: 05154876AA , 06421S3VA04 , 06421SCVA00 , 103460200A , 10394110 و دیگران
سنسور را روی PAD قرار دهید
چک را فشار می دهیم، پیک پیک پیک و چشمک زدن چراغ سبز را می شنویم و روی صفحه می بینیم
صفحه نمایش شناسه سنسور، دما، وضعیت باتری را نشان می دهد
برای نمایش صحیح پارامترها، پارامترها را در تنظیمات تنظیم کنید
در هر صورت، شماره شناسه را روی سنسورها یادداشت کردم.
استیکرهای متقابلی هم تهیه کردم تا از داخل روی دیسک ها بچسبانم تا در حین نصب بتوانید بفهمید که کدام سنسور کجاست، اگر باید دستی آن را تجویز کنید.
به میخانه رفتم و لاستیک را انداختم و سنسورها را وارد کردم.
در کل جیپ منتظر نصب تابستونه، ببینیم سنسورها چطوری ثبت می کنن. هیچ مشکلی در جاده های زمستانی وجود نداشت، آنها بلافاصله ثبت نام کردند، آنها هرگز در زمستان شکست نخوردند.
به هر حال، یکی دیگر از ویژگی های Autel TPMS PAD قابلیت خواندن سنسور روی چرخ مونتاژ شده است.
http://blog.obdii365.com/2022/03/08/program-jeep-summer-tpms-sensors-with-autel-maxitpms-pad/
در اینجا آموزش تعمیر باتری هیبریدی ملایم 48 ولت مرسدس بنز آورده شده است.
01: مزایای باتری
48 ولت با استفاده از سیستم الکتریکی 48 ولتی در خودروهای جدید مرسدس بنز، خودرو می تواند به جای استفاده از باتری های پیشرانه، تنها از باتری سیستم الکتریکی تغذیه شود. در واقع، این باتریهای پیشرانه را میتوان بهکلی جدا کرد و به طور کلی خودرو را ایمنتر کرد، زیرا مقادیر خطرناکی از برق از خودرو عبور نمیکند.
02: دستگاه برای تعمیر
03: مدل تحت تأثیر قرار گرفت
2015 به بعد مرسدس بنز W167 W205 W213 W222 و غیره
04: علامت
خرابی باتری، خروجی را محدود می کند، ماشین روشن نمی شود
1. پیام خوشه ابزار 48 ولت سیستم الکتریکی روی برد (G1/3) به رنگ زرد یا قرمز
2. خودرو روشن نمی شود
05: کدهای خطای رایج
B183349: یک خطای الکتریکی داخلی وجود دارد.
B183371: محرک قفل است
B183384: سیگنالی زیر حد مجاز وجود دارد
06: علل
تصادفات، تخلیه باتری، اتصال کوتاه الکتریکی و غیره، باعث قفل شدن اطلاعات تراشه در سیستم مدیریت باتری (BMS) می شود.
07: راه حل
باتری را تعویض کنید یا داده های تراشه را تغییر دهید، سپس باتری را تا ولتاژ استاندارد شارژ کنید
08: توجه
بررسی و تأیید کنید که وسیله نقلیه مجهز به کامپیوتر موتور M256 یا M264 است.
موتورهای مختلف رویکردهای متفاوتی برای اصلاح داده ها دارند.
09: راهنمای تعمیر
باتری را جدا کرده و جدا کنید
تراشه آی سی 95M01 را پیدا کنید
وقتی قاب بالایی باتری را باز می کنید، می توانید تراشه آی سی را ببینید. این تراشه عملکرد کل باتری را کنترل می کند.
در نرم افزار CG100 برنامه Programmer-8 foot chip-95M01 را انتخاب کنید
CG100 نمودار سیم کشی را به شما نشان می دهد
تراشه آی سی را به آداپتور BDM4 لحیم کنید و با CG100 وصل کنید
سپس اطلاعات را بخوانید و ذخیره کنید.
داده های اصلی را برای مهندس CG ارسال کنید.
یک فایل bin اصلاح شده دریافت خواهید کرد.
فایل bin جدید را در ماژول باتری بنویسید.
باتری را دوباره روی خودرو نصب کنید و آن را با ولتاژ استاندارد شارژ کنید.
راهنمای قبلی نحوه تعمیر باتری لیتیوم پورشه کاین با CG100 را بررسی کنید
تفاوت این است که CG100 با داده های نوشتن داخلی برای باتری Cayenne ارائه می شود. در مرسدس، باید داده های اصلی را برای مهندس CG ارسال کنید تا داده های اصلاح شده را به دست آورید.
مشکل به این صورت است:
من رفتم تا با استفاده از Yanhua Mini ACDP روی نیمکت ، یک کلید یدکی به واحد FEM سری 1 bmw 2012 اضافه کنم . شروع عالی از طریق فرآیند برنامه نویسی اولیه خودکار انجام شد و درست در پایان با خطای نوشتن کدنویسی مواجه شدم، مطمئن نیستم چرا اما اکنون شیشه های برقی کار نمی کنند و Speedo کار نمی کند. آیا راه آسانی برای درست کردن این موضوع وجود دارد؟
در اینجا obdii365.com 2 راه حل کاری برای مشکل کدنویسی از دست رفته FEM ارائه می دهد.
شما مقداری کدنویسی را از دست داده اید. Yanhua ACDP می تواند این کار را انجام دهد. ما بارها این کار را انجام داده ایم.
فایل ذخیره شده را دوباره پیدا کنید. در اولین بارگذاری انجام می شد.
شما کدنویسی را در این acdp ذخیره کرده اید. وقتی لود کردی داشت کلید میزد. آن را در acdp ذخیره کرده است. فقط خواندن اطلاعات به دلیل عجله سر.
س: من داده های کدگذاری را از دست دادم که می خواهم داده های eeprom و کدگذاری را بازیابی کنم، اما نمی دانم کدام فایل ها را وارد کنم، این ها مواردی هستند که از این ماژول ذخیره کرده ام، می توانید به من کمک کنید و بگویید کدام ورودی را بازیابی کنم. سیستم؟
فقط اولین ذخیره کد نویسی را دوباره بنویسید، این کار است.
تاریخ و زمان آن مهر شده باشد، بنابراین می دانید که آن ماشین است.
چگونه کدنویسی را در ACDP Mini بازیابی کنیم؟
رفتن به حالت 1: افزودن کلید- فرآیند برنامه نویسی اولیه FEM/BDC- روش 2- بازیابی داده های EEPROM/Coding
اولین کدنویسی را آپلود کنید و دوباره بنویسید.
Esys، VVDI2 و CGDI می توانند آن را برطرف کنند.
فقط بدنه FEM را با E-Sys/ CGDI BMW کد کنید.
از eysys برای بارگذاری مجدد کدگذاری روی CGDI Prog یا sse استفاده کنید. کد نویسی سری F کد بدنه FEM. 2 دقیقه این کار را انجام می دهد. شما نیاز به پشتیبانی از اینترنت و باتری دارید.
راهنمای اینجا را بررسی کنید
http://blog.obdii365.com/2018/06/03/cgdi-bmw-f-series-fem-body-coding-and-programming/
بازخورد:
با cgdi 2 دقیقه برای کدگذاری مجدد رفع شد. من کدنویسی را گم کردم که واقعاً swl است. تمام کاری که او با cgdi انجام داد این است که کدنویسی را برای کار انجام شده فایل caf بارگذاری می کند، همانند esys یا استفاده از پشتیبان گیری از acdp.