دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

BMW ECU Mevd17.2 با CG AT200 را روی نیمکت بخوانید

CG AT-200  قادر است در عرض 3 دقیقه BMW ECU Mevd17.2 را روی نیمکت بخواند. لطفاً این مقاله را برای انجام مراحل مطالعه کنید.

 

F22 با موتور N20 ، 2 دقیقه طول کشید تا از ماشین خارج شود.

cg-at200-read-bmw-ecu-mevd17-1

به یک CG AT-200 متصل شوید.

cg-at200-read-bmw-ecu-mevd17-2

 

به سیم متصل به جعبه موتور CG AT-200 و N20 نگاه کنید.

cg-at200-read-bmw-ecu-mevd17-3

 

به یک منبع تغذیه قابل تنظیم متصل شوید که می تواند ولتاژ پایدار را تضمین کند.

cg-at200-read-bmw-ecu-mevd17-4

 

نرم افزار AT200 را باز کنید ، "BMW" را انتخاب کرده و "mevd" را جستجو کنید و سپس "Bosch MEVD17.2.9 TC1797_N20" را انتخاب کنید.

cg-at200-read-bmw-ecu-mevd17-5

 

برای مراجعه بر روی "نمودار سیم کشی" کلیک کنید.

cg-at200-read-bmw-ecu-mevd17-6

cg-at200-read-bmw-ecu-mevd17-7

بر روی "شناسایی" کلیک کنید و نتایج تراشه ، شماره سریال ، شناسه سخت افزار را بدست آورید ...

cg-at200-read-bmw-ecu-mevd17-8

 

بر روی "Read DFLASH" کلیک کنید و داده ها را با موفقیت ذخیره کنید.

cg-at200-read-bmw-ecu-mevd17-9

 

بر روی "Read PFLASH" کلیک کنید ، تکمیل CG AT-200 1 دقیقه طول می کشد ، لطفا صبر کنید و داده ها را ذخیره کنید.  

cg-at200-read-bmw-ecu-mevd17-10

 

لذت بردن!

 

www.obdii365.com

Autel MaxiIM در مقابل Xtool در مقابل OBDSTAR در مقابل Xhorse Key Tool Plus

سوال:
Obdstar ، Autel MaxiIM IM608 / IM508 ، Xtool X100 PAD3 یا xhorse vvdi ابزار کلید به علاوه پد؟ در میان آنها بازی کردن!

 

 

پیشنهاد:

Autel MaxiIM IM608 / IM508 :

بدون شک ، Autel MaxiIM باید دستگاهی را برای قفل ساز خریداری کند.

 

  • IM608 از نظر تشخیصی 99٪ در ابزار اسکن فروشنده بسیار عالی است
  • واحدهای دیگری مانند ELV ، داشبورد ، EZS ، Skin ، ECU را برنامه ریزی کنید.
  • پوشش IMMO خوب. 
  • پشتیبانی فنی Autel برجسته است.
  • تحویل دهید و به روزرسانی ها هرگز متوقف نخواهند شد. در به روزرسانی های بعدی مشکل برطرف خواهد شد

 

IM508 + XP400 / X400Pro همان پوشش ایمو مانند IM608 / IM608 pro ، از جمله بنز و هزینه به روزرسانی بسیار ارزان تر در مقایسه با IM608.

برای اهداف بی حرکت کننده ، بهترین انتخاب Autel IM508 + XP400Pro + APB112 + GBOX است

مزایای بسته بسته را در اینجا بررسی کنید:

چرا Bundle Kit Autel MaxiIM IM608 + APB112 + G-BOX2؟

 

Xhorse VVDI Key Tool Plus PAD (KTP):

VVDI می تواند کارهای بیشتری انجام دهد ، برای برخی از خودروهای داخلی مانند آسیا ، کره و داخلی ایالات متحده به نظر می رسد و در محدوده VAG و مرسدس بنز بهتر عمل می کند ، شما همچنین از مزایای استفاده از کلیدهای Xhorse استفاده می کنید که به نظر می رسد از راه دور انتخاب شده اند. همچنین وقتی صحبت از قابلیت های توسعه یافته می شود ، این نسخه بسیار جدید دارد. 

ابزار اصلی به علاوه ابزاری با پتانسیل زیاد ، هنوز کاملاً توسعه نیافته است

اگرچه آن چیزی که ادعای xhorse کمتر است ، اما ما می دانیم که هنگام خرید آن ، همان چیزی که با کلید ابزار حداکثر در هنگام بیرون آمدن وجود داشت ، اکنون این یک ابزار بسیار خوب است. 
منو به گونه ای متفاوت از آنچه ما به آن عادت کرده ایم ، تنظیم شده است ، اما وقتی راه خود را در این ابزار فرا گرفتید ، کار بسیار ساده تری است. 
چند نکته متوجه شده ایم که بهتر از خواندن کد پین autel im608 است ، با ابزار کلیدی بعلاوه وقتی می خواهیم کد کد را بخوانیم ، کد پین را خیلی سریع لعنت می کند ، im608 چندین دقیقه طول می کشد و چندین بار مجبور به انجام آن می شوید سعی کنید چندین بار سنجاق را بکشید قبل از اینکه سنجاق را بکشد. 
همچنین در چند فورد متوجه شدیم که ما این کار را انجام داده ایم که با استفاده از 10 دقیقه دسترسی به امنیت ، در بسیاری از مواقع ، این کلیدها را دور زده و یاد می گیرد.
تاکنون ابزار اصلی را به علاوه دوست داریم ، به شرطی که آنها برای حل مشکلات با به روزرسانی ها ادامه دهند ، این ابزار ابزاری عالی برای داشتن خواهد بود. Key Tool Plus فضای زیادی برای به روزرسانی و بهبود دارد. Xhorse آن را تقریباً هر روز در میان به روز می کند ، که از دیدن آن خوشحال می شویم.

ما در نهایت فکر می کنیم پد xhorse به ابزاری عالی و کاملا گرد تبدیل خواهد شد . ما همچنین یک IM608 با تمام توسعه ها نیز داریم. هر دو تقریباً همه پایه ها را پوشش می دهند ، اما ما فکر می کنیم KTP با وسایل نقلیه VAG موثرتر خواهد بود 

 

 

 

OBDSTAR X300 DP Plus / Key Master DP Plus:

OBDSTAR بر اساس قیمت و پوشش باید اولین انتخاب برای مبتدیان باشد.

بر روی تویوتا رنو فیات هیوندای / کیا به خوبی کار کنید ، مارک های GM که کار با آنها با یک ابزار دیگر آسان نیست.

با کارایی عالی برای اتومبیل های ایالات متحده آمریکا می تواند کد رمز را از Chevy Dodge و غیره بیرون بکشد

به خوبی روی ماشین های ژاپنی و اتومبیل های اروپایی آزمایش شده است

همراه با برنامه نویس پلاگین خارجی مانند Autel.

 

 

 

 

Xtool X100 PAD3 (X100 Pad Elite):

تصحیح مسافت پیموده شده خوب است

این می تواند کارهای دیگری را انجام دهد که دستگاه obdstar / xhorse انجام نمی دهد: تنظیم مجدد روغن ، TPMS ، EPB ، TPS ، BMS ، SAS ، DPF ، Seat match و غیره

در مقایسه با Autel / Xhorse / OBDSTAR پشتیبانی فنی دشوار است

شبیه سازهای تویوتا برای AKL از طریق OBD دارد

KC501 اند BMW و مرسدس IMMO امکانات. اما از Autel و Xhorse عقب بیفتید.

 

 

 

در مجموع:

OBDSTAR و Xtool دستگاه های سطح ورودی هستند. Autel MaxiIM و Key Tool Plus برنامه نویسان سطح حرفه ای هستند. 

می توانید Autel MaxiIM و سایر دستگاه ها را به عنوان نسخه پشتیبان خریداری کنید. 

کلید هوشمند برنامه 2021 GM با OBDSTAR X300 DP Plus

 به روز رسانی!  OBDSTAR X300 DP Plus X300 Pro4 می تواند کلیدهای  GM Cadillac Chevrolet GMC Buick 2020 2021 را با پروتکل های CAN FD برنامه ریزی کند و در صورت لزوم ، یک آداپتور OBDSTAR CAN FD اضافی خریداری کنید.   

obdstar-2021-gm-proximity-1

تصویر: آداپتور OBDSTAR CAN FD

 

مدل های خاص خودروی GM که  آداپتور OBDSTAR CAN FD  را پوشش می دهد:

نام تجاریمدلسال
کادیلاکاسکالاد2021
CT42021
CT52020
شورولتTRAX / TRACKER (4A)2020
CAVALIER / ONIX (4A)2020
تاهو2021
سیلورادو2021
حومه شهر2021
GMCیوکان2021
سیرا2021
دنالی2021
بیوکتجسم2021
GL8 (LSY)2021

 

در مرحله بعدی ، بیایید OBDSTAR X300 DP Plus (به عنوان مثال) ببینیم چگونه OBDSTAR CAN FD Adapter برای BUICK ENVISION کار می کند:

 

PS:  ابتدا OBDSTAR X300 DP Plus GM V33.24 را به روز کنید.

 

این یک نسخه ی نمایشی ساده است: IMMO -> GM -> کلیدهای برنامه را انتخاب کنید - مدل ماشین Buick را انتخاب کنید -> USA -CANADA -> Envision -> Proximity -> 2021 -> with PIN -> Key Program -> لطفاً OBDII-16 را متصل کنید و اتصالات CANFD همزمان (از اتصال دهنده زن برای اتصال به OBDII-16 و اتصال نر با سوکت DLC Diag استفاده کنید.)


obdstar-2021-gm-proximity-2

obdstar-2021-gm-proximity-3

obdstar-2021-gm-proximity-4

obdstar-2021-gm-proximity-5

obdstar-2021-gm-proximity-6

obdstar-2021-gm-proximity-7

obdstar-2021-gm-proximity-8

obdstar-2021-gm-proximity-9

obdstar-2021-gm-proximity-10

خوب ، امیدوارم که کمک کند! برای سایر مدلهای ماشین که در بالا ذکر شده ، لطفاً با همان روش کار کنید.

 

www.obdii365.com

شبیه ساز Lonsdor LKE از EEPROM تولید نمی کند

 مسئله:

من سعی می کنم کلید هوشمند تویوتا 8A AKL را با شبیه ساز Lonsdor K518ISE و LKE بسازم ، دستگاه گفته است که به k518 محدود شده است. اما این باعث شکست من شد و LKE از پرونده eeprom کلیدی تولید نمی کند.
تصاویر خطا را در زیر مشاهده کنید:
lonsdor-lke-npt-تولید-کلید-توسط-eeprom-1

lonsdor-lke-npt-تولید-کلید-توسط-eeprom-2

lonsdor-lke-npt-تولید-کلید-توسط-eeprom-3

راه حل کار Obdii365.com :
 
با به روزرسانی K518ISE می توان مشکل را حل کرد (یک بروزرسانی کلیدی / بررسی به روزرسانی ها)
lonsdor-one-key-بروزرسانی


چگونه آخرین نسخه +Launch X431 V را بررسی کنیم؟

 با عنوان ، از کجا می توانم آخرین نسخه نرم افزار را در اسکنر Launch X431 V + v4.0 خود بدانم 


به اطلاعات کاربر-> تنظیمات-> درباره-> بررسی به روزرسانی ها بروید

check-launch-x431-v + version-1

check-launch-x431-v + version-2

check-launch-x431-v + نسخه -3

check-launch-x431-v + نسخه -4

آخرین نسخه به V6.01.014 (در آوریل 2021) می رود

check-launch-x431-v + نسخه -5

check-launch-x431-v + نسخه -6

https://www.obdii365.com/service/check-latest-launch-x431-v-software-version.html

برنامه Toyota Crown 8A تمام کلیدهای گم شده توسط Lonsdor K518

Toyota Crown (تراشه A8 H) تمام کلیدهای هوشمند از دست رفته و کلید جدید Lonsdor K518S به علاوه شبیه ساز کلید (LKE) را از طریق OBD برنامه ریزی می کنند. کل فرآیند به اندازه یک تکه کیک ساده است.  

 

در اینجا به جزئیات می پردازیم:

  1. مدل تویوتا را جستجو کنید -> براساس نوع انتخاب کنید -> همه کلیدهای هوشمند گم شده -> همه کلیدهای از دست رفته

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-1

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-2

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-3

 

  1. از داده های EEPROM پشتیبان تهیه کنید.

1) این عملکرد می تواند از داده های EEPROM پشتیبان تهیه کند.

2) پس از تکمیل نسخه پشتیبان ، به [Make emulator key] بروید تا یک کلید شبیه ساز اضطراری ایجاد کنید.

3) برای روشن کردن داشبورد و افزودن کلید از کلید برای لمس دکمه شروع استفاده کنید.

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-4

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-5

 

  1. پرونده را نام ببرید.

اطلاعات پشتیبان گیری eeprom کامل شد. لطفاً برای تهیه یک کلید اصلی یدکی به [Make emulator key] بروید.

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-6

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-7

  1. تولید LKE.

این تابع می تواند با از بین رفتن همه کلید ، یک کلید اصلی جایگزین ایجاد کند. این کلید می تواند جایگزین کلید اصلی کار شود تا داشبورد برای افزودن کلید روشن شود.

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-8

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-9

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-10

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-11

  1. محل  شبیه ساز کلیدی LKE   در شیار کارت.

شبیه ساز کلید (LKE) از قبل به دستگاه ملزم است ، آیا برای تهیه LKE فایل پشتیبان EEPROM مورد نیاز را انتخاب می کنید؟ برای ادامه [لغو] برای خروج ، روی [تأیید] کلیک کنید.

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-12


 

لطفاً فایلی را که در مرحله 3 ذخیره شده است انتخاب کنید.

 

  1. در حال تولید

اطلاعات فعلی EEPROM:

تعداد کلیدها: 1 نوع کلید: A8.

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-13

 

پس از تولید کلید ، کلید یدکی را نزدیک به جرقه زنی قرار دهید ، داشبورد را روشن کرده و برای افزودن کلید جدید عملکرد [افزودن کلید] را انتخاب کنید.

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-14

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-15

کلید شبیه ساز یا کلید اصلی قابل کار را نزدیک سوئیچ احتراق قرار دهید و آن را روشن کنید تا داشبورد روشن شود.

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-16

 

قسمت پشتی کلید ثبت شده را نزدیک دکمه شروع قرار دهید ، هنگامی که زنگ اخطار یک بار زنگ خورد ، کلید را بردارید.

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-17

 

  1. عملیات کامل است

تعداد کلیدهای ثبت شده: 2

تعداد کلیدهای ثبت (برای ثبت): 5

lonsdor-k518s-toyota-crown-akl-18

 

  1. تست کنید که آیا کلید می تواند ماشین را روشن کند یا خیر.

خوب ، کار می کند

 

کار تمام شد

 

فکر نمی کنید  با پیروی از دستورالعمل های روی صفحه با  Lonsdor K518S کار ساده ای باشد. و لطفاً بخاطر داشته باشید که ، شما به یک شبیه ساز کلید اصلی (LKE) نیاز خواهید داشت.

 

 

همچنین مشاهده کنید:

برنامه Toyota Prius 2011 همه کلیدها را با شبیه ساز Lonsdor و LKE گم کنید

http://www.lonsdor.org/lonsdor-k518s-and-lke-program-toyota-crown-all-key-lost/

چه ابزاری برای بکر یا کلون کردن BMW CAS3 DME وجود دارد؟

 سوال: چگونه می توان DME را بکر کرد یا در مدل 2008 BMW 535XI CAS3 کلون کرد؟

 

پاسخ: نیازی به بکر شدن نیست ، فقط ISN را بخوانید و در CAS بنویسید و CAS DME انجام شود. این همان کاری است که مردم در بیشتر موارد انجام می دهند.

 

گزینه 1.  Autel MaxiIM IM508  +  GBOX  یا  Autel MaxiIM IM608 : مشکلی نیست

اگر Autel MaxiIM IM508 و همچنین GBOX دارید. این س questionsالات در اشتراک های Autel پاسخ داده می شوند. شما باید برای  اند هیدرولیک گیربکس برای قرار دادن msd80 / msd81 بر روی نیمکت اول، این است که به خواندن tricore PW. سپس tricore pw را یادداشت کنید و این بار فلش را با حالت BOOT بارگیری کنید. پس از آن می توانید DME ISN را با زیر فعال autel و با استفاده از ابزارهای آنها تغییر دهید. آنها برخی از ediabas ها را در IM508 دارند ، اما به طور کامل دارای کدگذاری با Autel MaxiIM IM608 هستند. اگر پرونده پشتیبانی را فلش نمی کنید یا DME را که جایگزین می کنید ، همان پرونده اصلی است. سپس شما باید sop8 eeprom را تغییر دهید. شما می توانید EEPROM را بخوانید و VIN ، ساعات کار ، احتمالاً vmx / pwrclass را تغییر دهید (اما اگر درست به خاطر بیاورم این در فلش قرار دارد) اگر هر دو DME کلاس قدرت یکسانی داشته باشند ، و vmax نیز تا حدی DME را تطبیق داده اید. تنها چیزی که برای شما باقی خواهد ماند رمزگذاری VIN جدید است. اگر فقط 8 مورد آخر VIN متفاوت باشد ، شما خوب هستید. اگر آنها متفاوت باشند ، شما باید Flash VIN و همچنین تنظیمات ediabas را به روز کنید. در صورت متفاوت بودن کلاس قدرت ، باید 0 ساعت کاری داشته باشید و کلاس "قدرت" را با "ابزار استاندارد" bmw تغییر دهید.

 

 

 

گزینه 2.  میزبان Yanhua Mini ACDP به علاوه ماژول 1  برای CAS: مشکلی نیست

راه آسان برای جایگزینی DME برای اتومبیل های cas3 / 3 + / 3 ++. لحیم کاری ندارد

نیازی به انجام کلون DME نیست.

فقط DME ISN اهدا کننده را می خواند ، سپس ISN را از طریق OBD یا ICP در CAS3 می نویسید!

 

راهنما: ISN را از DME دست دوم جایگزین (دست دوم) بخوانید و این ISN را با استفاده از حالت OBD یا ICP در ماژول CAS بنویسید. 
پس از نوشتن ISN در DME ، کلید اصلی اتومبیل همچنان می تواند به طور عادی در این وسیله نقلیه استفاده شود.

autel-im508-virgin-bmw-cas3-dme

 

برای راهنمای دقیق ، لطفاً این مقاله را دنبال کنید:

http://blog.obdii365.com/2021/03/18/ نحوه-جایگزینی- bmw-cas3-dme- با-yanhua-mini-acdp/

 

با این حال ، برخی از افراد عقیده مخالف دارند ، شما می توانید آن را به عنوان مرجع بخوانید:

در هر صورت نمی توان فقط به CAS نوشت ، بیشتر شما نباید هرگز CAS ISN را تغییر دهید.

هنگامی که مشتری کلیدهای خود را گم می کند با وجود مشکلی در نمایندگی ، این مشکل در جاده است. فروشنده دوست ندارد وقتی چیزی را تغییر می دهید به گونه ای که تغییر ندهد. و اگر ISN را تغییر دهید ، اگر کلیدهای گمشده ای پیدا شود ، مشتری ناراحت است. همچنین با پیدا کردن دقیق DME سازگار ، شما مشغول کار زیادی هستید. Trans / Powerclass / Vmax / Vin / ZB da da da da da. نوشتن ISN جدید به CAS برای انجام کار به روشی مناسب. ماژول های CAS در زمان واقعی بودن از خطا استفاده می کنند و شناسه خودرو است و نباید فقط برای یک کلید گمشده اصلاح شود.

 

ISTA  نمی تواند کلاس قدرت ، vmax یا ساعات کار را تغییر دهد. ISTA vin جدیدی را در سری خود ثبت می کند اما برای تصویب بازرسی ، باید در eeprom تغییر کنید. اثبات مفهوم ، دو MSD81 را بگیرید ، هر دو ZB (موفق باشید) ، VIN را با ista در یک تغییر دهید و آنها را با هم مقایسه کنید HEX یا هر ابزار اسکن گواهی شده را بخرید و یک خواندن VIN انجام دهید. Vin read out 1 OG vin به DME و VIN readout 2 VIN CAS است

 

امیدوارم که کمک کند!

 

www.obdii365.com

بهترین برنامه نویس 9S12 مورد نیاز

 سلام به همه ، من به دنبال یک برنامه نویس خوب برای خانواده mcu 9s12 هستم که می تواند با XEQ و ماسک های دیگر نیز کار کند.  

بهترین-9s12-برنامه نویس

بهترین نظرات برنامه نویس 9S12:

  1. با همه چیز کار کرده است (VVDI prog ، r270 ، xprog و غیره). من می دانم که این یک نوع شانس است ، اما در میان 100 پردازنده من هرگز حتی یک مورد را نیز نکشته ام. 
    با تمام احترام ممکن ، مهارت های تحقیق و لحیم کاری خود را توسعه دهید. با   پینت مناسب و اتصال مناسب - حتی 40quid R270 هرگز آجری نخواهد ساخت. 
    مقاله قدیمی مرتبط حتی  با کلاهبردار قدیمی X -  Pro 5.55 Xprog  برای 50quid همه چیز را  بخواند ، مقاله مرتبط:  Xprog V5.8 MCU 9S12XEQ384 را از Range Rover 2015 -2016 می خواند .

 

اما  VVDI Prog تاکنون - بهترین ابزار به نظر شخصی من ، کاملاً بدون اشکال با 9s12 .

اما  برای XEP100 BMW من از Yanhua Mini ACDP استفاده می کنم   -  بدون لحیم کاری آن ها را می خوانید که بسیار کارآمد است. در صورت انجام مسافت پیموده شده BMW یا کلیدهای بسیار مفید ، یا شاید در مهارت لحیم کاری خود چندان مطمئن نیستید.

 

  1. Xhorse VVDIPROG  بهترین ابزار موجود در بازار برای ماژول های برنامه نویسی است ، اما به عنوان DUO (برنامه نویس + تکنسین کاملاً آماده) کار می کند

من عمدتا در زمینه ایموبیلایزر کار می کنم و  vvdiprog تاکنون کار بسیار خوبی انجام داده است (CAS برای BMW ها ، EIS برای مرسدس ، FRM برای BMW ، UCH renault ، J518 vag)  10 برابر یا بیشتر هزینه خود را پرداخت کرد.

 

  1. xprog original واقعا یک برنامه نویس خوب است ... 
    اما به عنوان مثال 
    s 9s12xep768 (reball) در مدار بدون اتصال ، نصب شده در هارلی دیویدسون ecu´s… 
    همچنین با smok same

    با  cg pro / UPA / vvdi prog مشکلی در خواندن / نوشتن ندارید ...

    اما به طور کلی xprog ابزاری بسیار خوب است ... 
    از 6.5 در ترکیب با جدیدترین نسخه win10 ، نمی توانم به پرونده های ADOBE کمک کنم طولانی تر ... 
    در win7 همه خوب است ...

 

لذت بردن!

 

www.obdii365.com

چگونه خطای سرور Autel IM608 GM SPS E4403 را برطرف کنیم؟

 مسئله:

سعی کردم برنامه نویسی آنلاین GMC Acadia 2008 را از طریق SPS (سیستم برنامه نویسی سرویس) با  Autel MaxiIM IM608 انجام دهم . اما IM608 که این گفتگو را نشان می دهد:

سیستم برنامه نویسی سرویس 
E4403: خطای سرور: خواندن VIN از دستگاه یا کنترل کننده ناموفق بود.

خطای سرور autel-im608-sps-e4403-server


راه حل:

این مشکل مرورگر بود.

قبل از این مرحله شما باید java را نصب کنید در حالی که نصب از شما می خواهد با j2534 بروید یا رد شوید.

از مطمئن شوید که به طور کامل نصب شده اید ، صرف نظر نکنید.

شما باید  از اینترنت اکسپلورر  استفاده کنید ، از google chrome یا مرورگر عادی windows استفاده نکنید.

Explorer را در  حالت مدیر باز کنید  تا بتوانید بسته بندی j2534 را به روز کنید و مشکل حل شده است.

هر مرحله ای با مشکل روبرو می شود و کامل شروع می شود و دوباره شروع می شود

 

 

 

اطلاعات مالی:

برنامه نویسی GM SPS بخشی از   استفاده برنامه نویس autel im608 است . برای اشتراک در سیستم برنامه نویسی خدمات ، باید ACDelco TDS را وارد کنید.

در حال حاضر 40 دلار اشتراک "نرم افزار برنامه نویسی خودرو" وجود دارد که شامل 24 ماه دسترسی به برنامه همه ماژول ها برای یک VIN است.

تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان هوندا توسط HDS یا سایر ابزارهای OBD

 پس از تعویض سنسور زاویه فرمان در خودروهای هوندا ، آنها نتوانستند چراغ های ABS و VSA را خاموش کنند. چراغ های ABS و چراغ های VSA روشن می شوند. روش کالیبراسیون باید این بار انجام شود.

 

 

Obdii365.com در اینجا ابزارهای برتر برای تنظیم مجدد SAS توسط اسکنرهای تشخیصی X431 ، Autel و Honda HDS را معرفی می کند.

 

X431 و Honda SAS Reset را راه اندازی کنید

ابزارهای اعمال شده:   سری X431 Pros Mini ،  X431 V ،  X431 V + ،  X431 PAD .

X431 از تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان برای هوندا CIVIC ، CITY ، JAZZ ، FIT ، ACCORD ، CR-V ، HR-V ، Odyssey ، Pilot و غیره  تا سال 2020 پشتیبانی می کند. 

مثال: هوندا سیتی 2013. همه هوندا روال مشابهی را انجام می دهند.

 

روش:

مارک هوندا -> 16 PIN DLC-> 
خواندن خودکار اطلاعات VIN و خودرو را انتخاب کنید

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-پرتاب-x431-1

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-پرتاب-x431-2

انتخاب سیستم-> ABS-> خواندن جریان داده-> دستی انتخاب کنید

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-پرتاب-x431-3

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-پرتاب-x431-4

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-راه اندازی-x431-5

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-راه اندازی-x431-6

خواندن سنسور زاویه فرمان را بررسی کنید

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-راه اندازی-x431-7

عملکرد ویژه -> همه سنسورها را انتخاب کنید

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-پرتاب-x431-8

پس از جایگزینی واحد کنترل VSA یا خوشه سنسور ، باید روش حفظ موقعیت خنثی را برای همه سنسورها انجام دهید. 
شامل سنسور زاویه فرمان ، سنسور فشار ترمز ، سنسور G جانبی 
برای انجام کالیبراسیون OK را فشار دهید

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-پرتاب-x431-9

موتور را متوقف کنید ، وسیله نقلیه را صاف کنید ، فرمان را مستقیم کنید ، پدال ترمز را فشار ندهید

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-پرتاب-x431-10

روش حفظ موقعیت خنثی را شروع کنید

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-پرتاب-x431-11

این عملیات موفقیت آمیز بوده است. 
کلید جرقه زنی را خاموش 
کنید کلید جرقه زنی را روشن کنید

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-پرتاب-x431-12


بازخوانی سنسور زاویه فرمان را دوباره بخوانید 
روش کالیبراسیون سنسور زاویه فرمان هوندا با راه اندازی X431 به پایان رسیده است.

 

لیست اتوماتیک تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان X-431 هوندا را در زیر بررسی کنید:

HR-V 2014-2020 
JADE 2014-2020 
2CG 2013-2020 
CRIDER 2013-2020 
BALLADE 2012-2020 
BRIO 2012-2020 CIIMO 2012-2020 
N-BOX 2012-2020 
ACTY VAN 2011-2020 
FIT HYBRID 2011-2020 
FIT SHUTTLE 2011- 2020 
FIT SHUTTLE HYBRID 2011-2020 
GB-1 EVERUS S1 2011-2020 
JAZZ HYBRID 2011-2020 
ACCORD_CROSSTOUR 2010-2020 
CR-Z 2010-2020 
SPIRIOR 2010-2020 
ZDX 2010-2020 
FIT ARIA 
2009-2020 AIRWAVE 2007-2020 
ASCOT 2007- 2020 
AVANCIER 2007-2020 
کلاه 2007-2020 
شهر 2007-2020 
مدنی 2007-2020 
CR-V 2007-2020 
CR-X / DELSOL 2007-2020 
چهار راه 2007-2020
DOMANI 2007-2020 
EDIX 2007-2020 
ELEMENT 2007-2020 
ELYSION 2007-2020 
FIT 2007-2020 
FR-V 2007-2020 
بینش 2007-2020 
INSPIRE 2007-2020 
INTEGRA 2007-2020 
JAZZ 2007-2020 
LAGREAT 2007-2020 
LEGEND 2007-2020 
LIFE 2007-2020 
LOGO 
2007-2020 MOBILIO 2007-2020 
MR-V 2007-2020 
NSX 
2007-2020 ORTHIA 2007-2020 
PARTNER 2007-2020 
PILOT 2007-2020 
PRELUDE 
2007-2020 
RAFAGA 2007-2020 RIDGELINE 2007-2020 
S-MX 2007 -2020 
S2000 2007-2020 
SHUTTLE 2007-2020 
SPIKE 2007-2020 
STEP WGN 2007-2020 
STREAM 2007-2020
که 2007-2020 
59TODAY 2007-2020 
VAMOS 2007-2020 
Z 2007-2020 
مزه 2007-2020 
ACCORD 2004-2020 
ODYSSEY 2003-2020

 

 

 

تنظیم مجدد Autel و Honda SAS

برای   اسکنرهای سری Autel Maxisys ،  MaxiCOM ، MaxiDAS ،  MaxiIM IM608 و غیره اعمال می شود.

 

مثال: 

نحوه تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان به نقطه خنثی نقطه صفر آن در هوندا آکورد 2017 با استفاده از اسکنر آوتل. این کار باید پس از تراز شدن چرخ ، تعویض فنر ساعت یا تعویض ماژول abs انجام شود.

 

روش کار:
عملکرد داغ-> فرمان-> ABS VSA را انتخاب کنید

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-اتل-1

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-اتل-2

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-اتل-3

واحد کنترل ABS VSA ارتباط بالای 50 کیلومتر در ساعت را قطع می کند

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-اتل -4

همه حسگرها را انتخاب کنید

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-اتل -5

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-اتل -6

پس از جایگزینی واحد کنترل VSA یا خوشه سنسور ، روش حفظ موقعیت خنثی را برای همه سنسورها انجام دهید. 
شامل سنسور زاویه فرمان ، سنسور فشار ترمز ، سنسور G جانبی 
برای ادامه تأیید را فشار دهید

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-اتل -7


موتور را متوقف کنید ، وسیله نقلیه را صاف کنید ، فرمان را مستقیم کنید ، پدال ترمز را فشار ندهید

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-اتل -8


OK را فشار دهید تا روش حفظ موقعیت خنثی 
چرخ دنده در موقعیت P یا دنده در موقعیت N باشد و ترمز دستی را فشار دهید. 
سوئیچ احتراق را روشن کرده و موتور را روشن کنید.

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-اتل-9

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-اتل-10

قفل فرمان را بچرخانید تا قفل شود

دکمه تایید را فشار دهید

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-اتل-11


فرمان را در حالت مستقیم جلو نگه دارید و ماشین را بیش از 3 متر در خط مستقیم قرار دهید. 
وسایل نقلیه را روی یک سطح هموار متوقف کنید. 
پس از این مراحل ، تأیید را فشار دهید.

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم مجدد-توسط-اتل -12

این عملیات موفقیت آمیز بوده است. 
کلید جرقه زنی را خاموش 
کنید کلید جرقه زنی را روشن کنید

کالیبراسیون سنسور زاویه فرمان انجام شده است.

Autel دارای جزئیات لیست مدل تنظیم مجدد هوندا SRS نیست ، شما می توانید مدل و عملکرد را در وب سایت رسمی بررسی کنید: 
https://www.autel.com/vehicle-coverage/coverage2

 

 

 

تنظیم مجدد هوندا HDS و SAS 

HDL اصلی و  HDMI HIM  دو تخته می توانند این کار را انجام دهند.

هنگام برداشتن و نصب قرقره کابل ، باید هم قرقره کابل و هم سنسور زاویه فرمان را در 
موقعیت خود نگه دارید اگر این کار را نکنید ، نشانگر VSA ممکن است همراه با یک یا چند DTC VSA روشن شود. و وقتی 
رویه حفظ خنثی را در i-HDS اجرا کنید ، کامل نخواهد شد.

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-hds-1

به هر حال ، این روش به عنوان حفظ موقعیت خنثی سنسور VSA در اطلاعات سرویس پوشش داده می شود. 
برای اینکه آن قسمت ها به درستی قرار بگیرند ، یک نکته در اینجا وجود دارد: ابتدا مطمئن شوید که چرخ های جلو به سمت راست و با 
فرمان در حالت مستقیم جلو قرار گرفته اند. سپس قبل از برداشتن قرقره کابل ، هم قرقره کابل و 
هم سنسور زاویه فرمان را با هم بچسبانید. این نه تنها قطعات را به درستی قرار می دهد ، بلکه باعث می شود سنسور به طور تصادفی 
حرکت نکند .

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم-توسط-hds-2


هنگامی که فرمان را به 
راست (یا سنسور در جهت عقربه های ساعت) می چرخانید ، میزان خوانش افزایش یافته یا در جهت مثبت حرکت می کند. وقتی آن را به سمت چپ 
بچرخانید (یا سنسور را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید) ، قرائت کاهش می یابد یا در جهت منفی حرکت می کند

برای قرارگیری دستی سنسور زاویه فرمان ، ابتدا باید موقعیت فعلی آن را با i-HDS تعیین کنید. نحوه 
انجام این کار بستگی به فاصله شما با تعمیرات دارد. 
به عنوان مثال ، اگر ستون فرمان را کاملاً مونتاژ کرده باشید ، باید به لیست داده های ABS / TCS / VSA رفته و 
مقدار STEERING ANGLE (CAN) را بررسی کنید. اگر هنوز سنسور زاویه فرمان را نصب نکرده اید ، باید حداقل 
سنسور ، قرقره کابل و یا مجموعه کیسه هوا یا ابزار شبیه ساز قابل استفاده را متصل کنید ، سپس 
مقدار سنسور را در لیست داده بخوانید .

هوندا-فرمان-زاویه-تنظیم-توسط-hds-3


در این مثال ، مقدار STEERING ANGLE (CAN) مثبت 180 درجه را نشان می دهد ، که به شما می گوید 
سنسور زاویه فرمان 180 درجه از موقعیت عقربه ساعت عقب است. برای رفع این مشکل ، باید سنسور را از حلقه کابل خارج کرده و 
دو زبانه را در خلاف جهت عقربه های ساعت 180 درجه بچرخانید تا سنسور به مرکز یا 0 درجه برگردد.

هوندا-فرمان-تنظیم-زاویه-تنظیم-توسط-hds-4

پس از پایان کار ، باید تمام اجزای حذف شده را نصب کرده و 
روش حفظ خنثی را تکرار کنید اگر تنظیم سنسور را درست انجام داده باشید ، مراحل کار باید تمام شود و سپس می توانید با 
تعمیر کار خود را ادامه دهید.

 

 

تنظیم مجدد لیست مدل HDS هوندا SRS:

سال مدل اصلاح 
2013-17 پیمان ALL 
2014-17 پیمان Hybrid تمام 
2014 پیمان پلاگین در تمام هیبریدی 
2012-15 مدنی ALL 
2012-15 مدنی هیبرید ALL 
همراه 2017-19 وضوح سوخت ALL 
2012-16 CR-V ALL 
2013-15 DVD مباحث آموزشی معرفی ALL 
2015-19 Fit ALL 
2016-19 HR-V ALL 
2014-19 Odyssey ALL 
2016-19 Pilot ALL 
2019 Passport ALL 
2017-19-19 Ridgeline ALL


http://blog.obdii365.com/2021/04/04/honda-steering-angle-sensor-reset-by-launch-x431-autel-or-hds/