سوال:
من باید تمام کلیدهای 2014 را که با lonsdor k518ise گم شده اند انجام دهم . من از حالت مهندسی استفاده کردم ، اکنون باید آن را در داده های ایمو تبدیل کنم.
پاسخ:
مسیر: بی حرکت کردن- VW- IMMO4- انتخاب IMMO به صورت دستی- حالت مهندسی (نسل چهارم)
لونزدور تمام کلیدهای از دست رفته را از MQB پشتیبانی نمی کند
مرحله 1: اطلاعات خودرو را بخوانید و داده ها را توسط vag obd helper محاسبه کنید
اگر vag obd helper نمی تواند داده ها را بخواند ، نمی تواند این مدل را انجام دهد.
مرحله 2: پس از محاسبه ، داده ها را در فایل سفارشی k518 قرار دهید
مرحله 3: کلید فروشنده را بسازید
مرحله 4: اضافه کردن کلید (OBD)
این راهنما به کسانی که در پیکربندی صندوق پستی در ابزارهای تشخیص تبلت autel ، Autel Maxisys ، MaxiCOM ، MaxiDAS ، MaxiPro ، سری MaxiIM و غیره پیکربندی نکرده اند ، کمک می کند .
ابتدا باید روی صندوق پستی خود پیکربندی کنید و سپس در رایانه های لوحی Autel تنظیم کنید.
مرحله 1: ورود به Gmail خود را بر روی کامپیوتر / لپ تاپ و کلیک بر روی تنظیم آیکون مشاهده همه تنظیمات - باز ارسال و POP / IMAP
مرحله 2: POP و IMAP را فعال کرده و تغییرات را ذخیره کنید.
مرحله 3: روی " مدیریت حساب Google خود " کلیک کنید ، سپس به امنیت بروید
مرحله 4: "دسترسی کمتر به برنامه امن" را روشن کنید
مرحله 5: به صندوق ورودی Gmail خود بازگردید و ایمیل هشدار Google را بررسی کرده و فعالیت را تأیید کنید.
مرحله 6: به صفحه اصلی ابزار اسکن Autel بروید و روی "System Settings"- "Add account"- کلیک کنید.
مرحله 7: آدرس Gmail ، رمز عبور خود را وارد کرده و روی next کلیک کنید. یا آدرس ایمیل Gmail ، گذرواژه خود را وارد کرده و روی "تنظیم دستی" کلیک کنید.
مرحله 8: روی "POP3" کلیک کنید
مرحله 9: تنظیمات سرور ورودی را به صورت زیر تنظیم کنید:
سرور: pop.gmail.com
نوع امنیتی: SSL/TLS
بندر: 995
Next را فشار دهید
مرحله 10: سرور خروجی را به صورت زیر تنظیم کنید:
سرور SMTP: smtp.gmail.com
نوع امنیتی: SSL/TLS
بندر: 465
مرحله 11: فرکانس بررسی صندوق ورودی را "هر 5 دقیقه" تنظیم کنید
مرحله 12: نام خود را برای حساب خود وارد کنید.
مرحله 13: حساب ایمیل با موفقیت راه اندازی شد!
توجه: لطفاً اسکنر autel را مجدداً راه اندازی کنید و هنگامی که خطای "اتصال به سرور باز نشد" نشان داده شد ، اتصال wifi را بازنشانی کنید. گاهی اوقات سرور پاسخ نمی دهد ، لطفاً سعی کنید.
من امروز با OBDSTAR X300 DP Plus خود مشکلی داشتم . می گوید زمان ارتقاء معتبر نرم افزار به پایان رسیده است. بجز خرید توکن گزینه های دیگه ای هست ؟؟
راه حل Obdii365.com:
این مشکل ممکن است برای dp قدیمی x300 نیز اتفاق بیفتد.
هیچ نشانه ای لازم نیست. پیام خطا به این معنی است که نرم افزار به روز رسانی رایگان منقضی می شود ، باید مجوز نرم افزار را مشترک شوید.
OBDSTAR X300 DP اشتراک نرم افزار 1 ساله
اول از همه ، از Tyler تشکر می کنم زیرا او طرفدار بزرگ GODIAG GT100 و GODIAG GT100+ Bench ECU Connector است. این امر ما را تا حد زیادی تشویق می کند تا یک جعبه شکست OBD2 بسازیم که بهتر نیازهای مشتری را برآورده کند.
خوب است بدانید:
GODIAG GT100 یا GODIAG GT100+ یکی از مواردی نیست که روزانه به آن نیاز دارید. اما مردی که وقتی به یکی نیاز داری یکی می خواهی. هرکسی که با یک شبکه/بدون مشکل com جنگ کرده است نمی داند. زندگی بسیار کوتاه تر از آن است که بتوانید پین های DLC را زیر خط تیره فشار دهید.
GODIAG GT100+ چه کاری می تواند انجام دهد که GODIAG GT100 نمی تواند؟
GT100+ بسیار شبیه GT100 اصلی است ، با یک اضافه بزرگ - آمپرمتر . این به طور خاص برای هرکسی است که از GT100+ برای آزمایش یا برنامه نویسی استفاده می کند. بگذار توضیح بدهم.
مانند GT100 ، GT100+ دارای یک مهار شکست برای تامین نیرو ، زمین و ارتباطات به یک ماژول است :
در واقع بسیار آسان است که یک ماژول را به محض آشنایی متصل کنید. هر پین به وضوح برچسب گذاری شده است ، و معمولاً در هر چیزی که می خواهید به آن متصل شوید ، قدرت/زمینه کافی وجود دارد. فقط ماژولهای واقعاً نیازمند (فکر کنید BCM های GM) به پین های اضافی نیاز دارند. پین ها خود دارای دو نوع هستند و برای اتصال تا اندازه های متداول پین های مردانه که روی ماژول ها پیدا می کنید ، کاملاً کار می کنند.
یک مثال بزنید ، من یک ماژول HVAC دستی فورد روی میز عمل دارم. یک پاور ، یک زمین ، دو خط MS-CAN. مشکلی برای GT100+وجود ندارد:
اما آیا من به درستی وصل شده ام؟ همه پین های من آنجا هستند ، اما هیچ جریانی را جذب نمی کند.
اوه ، یک پین خیلی زیاد حساب کرد! بیایید دوباره تلاش کنیم:
حالا می دانم که درست متوجه شده ام. ماژول در حال حاضر 30 میلی آمپر طراحی می کند. این مقدار آمپرمتر است - اعتماد به تنظیمات خود. اگر جریان را ترسیم نمی کنید ، اتصالات خود را دوباره بررسی کنید. اگر مطمئن هستید که به درستی وصل شده اید ، خود ماژول مشکوک است.
بنابراین ولت متر و آمپر متر چقدر دقیق است؟ ولتاژ نشان داده شده را در برابر Owon B35T+بررسی کردم:
به طرز شگفت انگیزی دقیق. سپس کشش فعلی را با یک لامپ 7442NA بررسی کردم تا کمی بار روی قسمت داخلی وارد کنم:
به اندازه کافی برای من نزدیک است! این س theال را مطرح می کند ، GT100+ چقدر جریان می تواند تامین کند؟ در کتابچه راهنمای کاربر ذکر نشده است ، اما مهندسان به من می گویند 3.0A: ”این یک حفاظت از خود بازیابی است ، محافظت در برابر خاموش شدن خودکار اتصال کوتاه. وقتی جریان به حالت عادی برگردد ، به طور خودکار عملکرد عادی خود را از سر می گیرد. "
من مهندس نیستم ، اما مطمئناً برای من شبیه ترمیستور PTC است. اما بگذارید آن را آزمایش کنیم. من چراغ جلو H9 را به جای 7442 متصل کردم. جریان تندرو از 3.0A فراتر می رود.
جعبه شکست GT100+ ابتدا بهترین کار را برای روشن کردن لامپ انجام می دهد. خواندن ولتاژ از نظریه ترمیستور PTC من پشتیبانی می کند. این کار را چندین بار تکرار کردم تا ببینم آیا می توانم دود را خارج کنم. نتوانست آن را بکشد! 100 kn ضد ضربه میمون
شما قبلاً یک Godiag GT100 دارید ، آیا باید به Godiag GT100+به روز کنید؟
این بستگی به میزان تست و برنامه نویسی شما دارد یا اینکه می خواهید شروع کنید. آمپرمتر به کابل های OBD متصل نیست ، فقط به ECU بریکت گفته می شود ، بنابراین هنگام استفاده از GT100+ به عنوان ذخیره کننده حافظه (که به خودی خود ویژگی خوبی است) کار نمی کند.
اگر شما در حال بررسی جعبه شکست هستید ، GT100+ باید در لیست نامزدهای شما بالا باشد. شما نمی توانید خود را با قیمت بسیار ارزان تر بسازید - من سعی کردم. و برای یافتن یک BoB دیگر با ویژگی های مشابه سخت کار خواهید کرد.
از کجا می توان یک Godiag GT100 Pro اصلی خریداری کرد؟
معمولاً ما از آمازون یا یک سایت معتبر خرید می کنیم ، به عنوان مثال:
Godiag GT100+ در / در obdii365
قیمتها مشابه است ، فروشنده ای را که انتخاب می کنید بستگی به ترجیح شخصی شما دارد. معمولاً ما نه تنها به قیمت ، بلکه به خدمات پس از فروش نیز اهمیت می دهیم.
http://blog.obdii365.com/2021/09/14/should-i-update-godiag-gt100-to-gt100-pro/
بسیاری از افراد در برنامه نویسی یک کلید یدکی در این خودرو- Range Rover Vogue 2008 PCF7941 ، همین مشکل را داشتند. آنها نمی توانند کلید این خودرو را با Autel MaxiIM IM608 ، Xtool ، Zed full و غیره برنامه ریزی کنند. همان ورزش/کشف کلیدی را امتحان کرد که هنوز شکست خورد.
در اینجا نکاتی در مورد برنامه نویسی کلیدهای اضافی این خودرو آمده است.
Vogue 08 ماژول CEM و KVM ندارد. Vouge دارای جعبه سربی Lear است. این ظاهر دقیقاً شبیه به BMW EWS است. زیر بلندگوی میانی یا خط تیره.
هر چیزی با Hu92 EWS یا Lear Leeds است. هر چیزی که Hu101 دارد CEM است.
ماژول Lear را بیرون بکشید و این کار را روی نیمکت انجام دهید.
eeprom 8 پا را بخوانید. برای خواندن و نوشتن به برنامه نویس XP400 یا XP400 Pro بروید . این نمودار سیم کشی را به شما نشان می دهد.
فقط مطمئن شوید تراشه فرستنده و فرکانس آن با کلید اصلی یکسان باشد.
روی نیمکت مهم نیست که کلید اصلی را گرفته اید یا نه. کار خواهد کرد.
اگر از طریق obd اضافه می کنید ، به کلید فروشنده نیاز دارید.
اگر کلید فروش ندارید ، از ماژول immobilizer (LEAR) برنامه بگیرید. اگر کلید کار دارید ، می توانید تراشه id46 را کلون کنید.
شما می توانید از راه دور با pcf7941 استفاده کنید که ریموت را به صورت خودکار اضافه می کند یا می توانید از ریموت BMW با تراشه id46 جداگانه استفاده کنید و ریموت را به صورت دستی مانند ریموت BMW EWS اضافه کنید. کلون ترنسپودر با ابزار مینی کلید vvdi (یا هر دستگاهی می تواند شناسه 46 ، کودک مفید ، keydiy kd-x2 ، CN900mini و غیره) را از راه دور برنامه ریزی کند.
این فقط در مورد Range Rover Vogue صدق می کند. رنجروور اسپرت ، دیسکاوری 3 سیستم های کاملاً متفاوتی هستند اما به نظر می رسد اکثر مردم نمی توانند تفاوت را تشخیص دهند.
Vogue یک کیبورد بی ام و است و بسیار متفاوت از ورزش است که یک تیغه فورد است و از لحاظ روحی متفاوت است ، یکی از آن ها توسط bmw ساخته شد در حالی که مالک دیگر آن زمانی بود که
فوردر دارای قایقرانی بود کلید Sport/Disco3 سازگار نیست.
کلید اصلی باید pcf7936 باشد اما می توانید همانطور که گفته شد pcf7941 را در کلید نمایندگی رمزگذاری کنید. فقط جعبه Lear را بکشید و با آن کار کنید.
FYI: آسان با کلید کار انطباق با ماشین با SKP900 یا طرفدار هوشمند، londsor از راه دور در رفتن در همان زمان.
در اینجا راه حل کار مرسدس بنز MB Star diagnostic SD Connect C4 DoIP HHT-WIN خطای ارتباطی نرم افزار آمده است: 'تشخیص خطای داخلی چندپلکسر کد 10766'.
راه حل:
1) Manger Hyper-V را در Windows Administrative Tools پیدا کرده و اجرا کنید
2) Virtual Switch Manager را انتخاب کنید
3) Ether را انتخاب کرده و OK را فشار دهید
4) نوع اتصال شبکه خارجی خود را انتخاب کنید
5) تنظیمات شبکه و اینترنت را باز کنید
6) Ethernet را انتخاب کنید- گزینه های آداپتور را تغییر دهید
7) vEtherent و Properties را انتخاب کنید
8) دوبار روی پروتکل اینترنت نسخه 4 (TCP/IPv4) دوبار کلیک کرده و OK را برای ذخیره فشار دهید
9) به تنظیم آدرس IP بروید.
آدرس IP را به صورت زیر تنظیم کنید
آدرس IP: 172.29.127.124
ماسک زیر شبکه: 255.255.0.0
ذخیره تنظیمات
در حال حاضر نرم افزار MB SD Connect C4 HHT-WIN باید خوب کار کند.
نسخه جدیدتر IDS V123.01 توسط مهندس obdii365.com خوب آزمایش شده است . نرم افزار را به صورت رایگان بارگیری کرده و از اینجا وصله کنید.
نرم افزار:
فورد IDS V123.01
مزدا IDS V123
چند زبان: انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، هلندی ، اسپانیایی ، سوئدی ، فنلاندی ، دانمارکی ، نروژی ، پرتغالی (اروپایی) ، پرتغالی (برزیل)
سیستم عامل: ویندوز 7 ، ویندوز 8 ، ویندوز 10
برای VXDIAG و VCM2
اسکنرهای سازگار:
کلون فورد VCM2 با استفاده از محلول vxdiag
مارک های کامل VXDIAG شامل آب کم عمق
دانلود رایگان VXDIAG Ford IDS V123
https://mega.nz/folder/6dwzgaJR#XW2q1xPdbgKV4XtZQqkB0w
شامل
FordIDS-123.01_full.exe
VCI_Software_1.0.0.10.exe
VCI Manager (فورد) 20.11.24.exe
بارگیری رایگان VXDIAG Mazda IDS V123
https://mega.nz/folder/iQp1UACZ#d4ey2cWHmaEMf9n2dTcTAQ
از جمله
MazdaIDS-123.00.exe
مدیر VCI (مزدا) 20.11.24.exe
دانلود رایگان پچ IDS
https://mega.nz/folder/OV4RRC6B#seCWP6UCzOPWEDYlQxZ1iQ
فورد IDS V123 را نصب کنید
1. نصب نرم افزار IDS
2. نصب VCI_Software_1.0.0.10
3. نصب مدیر VCI (فورد) 20.11.24
4. دستگاه VCX را وصل کرده و idspatch را نصب کنید
5. از idspatch برای بازکردن شناسه ها و شروع تشخیص استفاده کنید.
مزدا IDS V123 را نصب کنید
2. مدیر VX و درایور Ford IDS را نصب کنید
3. دستگاه VCX را وصل کرده و idspatch را نصب کنید
4. از idspatch برای بازکردن شناسه ها و شروع تشخیص استفاده کنید.
توجه داشته باشید:
1. Ford IDS به راننده VCI Manager نیاز دارد ، مزدا IDS این کار را نمی کند.
2. Ford IDS و Mazda IDS باید بر روی سیستم های جداگانه نصب شوند.
3. IDS را در سیستم Windows نسخه Windows نصب نکنید.
برای STIC SVCI J2534
فورد IDS V123
=> راه اندازی: IDS-123.01_full
=> درایور: SVCI_J2534_Ford_Setup_v1.2.3.1
=> VCI: VCI_Software_1.0.1.16
=> به روز رسانی:
=> جاوا 32 بیت: بارگیری کنید
نرم افزار SVCI مزدا هنوز به V123 به روز نشده است. در صورت نیاز به نسخه V122 با ما تماس بگیرید.
SVCI J2534 یک دستگاه تشخیصی تخصصی برای فورد/مزدا است. پشتیبانی از تشخیص عمیق و نصب جعبه های کنترل خودرو. علاوه بر این ، SVCI همچنین می تواند از مدل های فورد تا سال 2020 هنگام استفاده از نرم افزار FDRS پشتیبانی کند.
مشکل: سعی کنید X431 TSGUN را به X431 V+ V5.00.006 متصل کنید ، X431 V+ را راه اندازی کنید "نمی توانید نرم افزار TPMS را پیدا کنید ، لطفاً بارگیری کنید یا بررسی کنید که سریال شماره درست است" ، سپس پس از کلیک روی "Update Now" ، اعلان می شود " متأسفیم ، این محصول از عملکرد TPMS پشتیبانی نمی کند. "
مهندس راه اندازی X431 پاسخ داد:
این امر نباید TSGUN را به X431 V+متصل کند ، درست است که روی "Update Now" کلیک کنید ، لطفاً بررسی کنید که آیا اتصال اینترنت ثابت است یا خیر ، و سپس دوباره روی "Update now" کلیک کنید.
ویدئوی مرتبط در یوتیوب:
چگونه می توان ابزار X-431 TSGUN WAND TPMS را با X431 V به صورت اجباری راه اندازی کرد ،
پس از برطرف شدن مشکل ، X431 V+ می تواند موارد زیر را انجام دهد:
موفق باشید!
یک به روزرسانی جدید در CGDI Prog BMW نرم افزار وجود دارد- اضافه کردن سری E ZF6HP EGS ISN Reset.
این BMW E70 2008 است. ICOM ISTA+ خطای کد خطا 5123 EGS را نشان می دهد (5123 egs: immobilizer در کنترل انتقال غیرفعال است). می توان آن را توسط CGDI BMW تعمیر کرد ، نیازی به انجام کاری با CAS نیست.
به سایر عملکردها بروید- BMW EGS Change- 6HP (سری E)- نیمکت-
وضعیت EGS را بررسی کنید.
خروجی EGS ISN: بله
EGS با CAS مطابقت دارد ، شماره
Clear EGS ISN را انتخاب کنید
EGS ISN را بخوانید
کد ISN را برای پاک کردن وارد کنید
CGDI Prog BMW Clear E series 6HP ISN با موفقیت انجام شد.
EGS فعلی کد ISN ندارد
وضعیت EGS را دوباره بررسی کنید
EGS ISN خارج نمی شود
EGS با سیستم CAS مطابقت دارد.
انجام شده.
www.obdii365.com
http://blog.obdii365.com/2021/09/07/cgdi-prog-bmw-reset-e-series-e70-e71-6hp-egs-isn/ا یکی از کلیدهای اصلی استفاده شده است ، می خواهم یک کلید یدکی دیگر اضافه کنم ، برای تنظیم مجدد لیست کلیدها باید به نمایندگی مراجعه کنم؟ چون من 2 کلید اصلی ندارم.
3 گزینه از کلید 2011 کرایسلر 200 S اضافه کنید:
متأسفانه این درست است ، برای برنامه ریزی کلیدهای اضافی به 2 کلید کار نیاز دارید. یک فروشنده قادر است کلیدها را با استفاده از ابزار تشخیص WiTech اضافه کند . این همچنین نیاز به یک پین دارد که فروشنده می تواند از طریق بخش قطعات دریافت کند. اگر کلید خالی را از طریق نمایندگی خریداری کنید ، ممکن است آن را با قیمت کلید (150 دلار یا بیشتر) برای شما برنامه ریزی کنند.
PS:
Witech Micropod2 همچنین می تواند 2005 Chrysler 200 را هنگامی که همه کلیدها گم شده اند برنامه ریزی کند ، در اینجا راهنمای عملیات آمده است:
https://www.obdii365.com/service/witech-micropod2-program-2005-chrysler-200-all-keys-lost.html
کلید جدیدی را که می خواهید برنامه ریزی کنید وارد کنید و سیلندر احتراق را به حالت ON برگردانید. در حال حاضر Chryslers MicroPOD II تنها راه حل برای همه کلیدهای از دست رفته است زیرا تنها ابزاری است که BUS را برای شروع برنامه نویسی کلیدهای جدید بیدار می کند. کلید گمشده با استفاده از MVP Pro برای کشیدن پین و برنامه ریزی یک کلید هوشمند جدید در سایت جایگزین شد.
گزینه دیگر خرید بتا نرم افزار appcar است که می تواند پین را بکشد و کلیدهای اضافی را برنامه ریزی کند. هزینه 50 دلار برای نرم افزار و 40 دلار برای دانگل/کابل obd برای اتصال به پورت obd خودرو و شما نیاز به خرید یک کلید خالی دارید. توجه داشته باشید ، فقط یک کلید بازسازی شده خریداری نکنید ، زیرا کلید روی wcm (ماژول کلید بی سیم) ماشین برنامه ریزی شده است و نمی توان از آن مجددا استفاده کرد/برنامه ریزی مجدد کرد.
همانطور که در وب سایت آنها ذکر شده است ، Appcar روی همه 200 ها کار خواهد کرد. نرم افزار appcar می تواند PIN را بازیابی کند بنابراین نیازی به مراجعه به نمایندگی نیست. کشیدن PIN و برنامه ریزی سریع keyfob بسیار آسان است.
توجه داشته باشید که AlfaOBD همچنان نیاز به خرید یک دانگل OBD جداگانه دارد.
گزینه دیگر این است که من از alfaOBD برای چنین مواردی استفاده کرده ام . این باید روی خودروی ذکر شده در عمل نیز کار کند. هنوز نیاز به پین از نمایندگی و بله کلید جدید است. AlfaOBD 50 دلار است و با ویندوز یا اندروید کار می کند. من معتقدم که از سال 2009 به بالا روی تمام FCA ، stelantis و غیره کار می کند. حداقل فعلا. البته مطمئن نیستم که با مالکیت جدید چه چیزی تغییر خواهد کرد.
خوب ، هر سه ابزار تشخیص WiTech ، appcar و alfaobd نقاط قوت و ضعف خود را دارند.
همانطور که گفته شد ، نحوه انتخاب شما با شماست.