سوال: چگونه می توانم از FCA SGW در Autel MaxiIM IM608 ، IM608 Pro یا IM508 استفاده کنم؟ آیا امکان داشتن اشتراک SGW وجود دارد؟ من کابل 12+8 دارم اما نمی خواهم وقت خود را صرف جستجوی مکان sgw کنم. من می خواهم از احراز هویت fca توسط obd استفاده کنم.
پاسخ:
برای هدف تشخیص بله، می توانید SGW را از طریق AutoAuth دور بزنید، دستورالعمل های خرید مجوز را دنبال کنید.
چگونه می توانم SGW Bypass (تشخیص) را برای گروه FCA در autel خود فعال کنم؟ این تبلت مانند سایر تبلت های Autel است.
ابزار اسکن Autel دسترسی به دروازه امنیتی SGW FCA را دور می زند
اگر در آمریکای شمالی هستید، می توانید در Autoauth ثبت نام کنید و ابزارهای خود را برای استفاده در اتومبیل های FCA اضافه کنید، این اعتبارنامه fca نیست. همچنین در اروپا، ابزارهای Texa برای خودروهای fca بدون ثبت نام در fca یا استفاده از witech، لاگین مخصوص به خود دارند.
Autoauthh فقط برای تشخیص است و شما به اینترنت نیاز دارید. شما می توانید کدها، بازنشانی ها، عملکردهای ویژه و غیره را پاک کنید. اگر عیب یابی کنید، ارزش 50 دلار را دارد.
برای عملکرد ایموبلایزر، اتلاف وقت است. بدون ایممو از طریق OBD. AutoAuth برای برنامه Key Programming/IMMO کار نمی کند . MaxiIM اکنون فقط می تواند قفل دروازه رنو را برای ایموبلایزر باز کند ( دروازه رنو را باز کنید). Autel هنوز نمی تواند FCA immobilizer را دور بزند.
برای مدلهای 2018+، به آداپتور دروازه 12+8 یا کابل ستاره نیاز دارید (کابل ستاره از اسکنر اتصال sgw به خطوط تشخیصی CAN روی کانکتور ستاره عبور میکند).
برای کشیدن پین و کلیدهای برنامه همیشه به یک کابل بای پس نیاز دارید.
http://blog.obdii365.com/2020/01/09/sgm-solution-for-chrysler-using-autel-fca-128-cable/
فناوری Yanhua Mini ACDP ماژول جدید 28 را برای شبیه سازی گیربکس ZF-9HP در حالت بوت منتشر کرد. پشتیبانی از جگوار، لندرور، کرایسلر، دوج، فیات، هوندا، جیپ و سایر مدلهای شبیهسازی حالت بوت گیربکس ZF-9HP.
ویژگی های ماژول:
1. برد رابط را می توان کورکورانه وارد کرد تا با نقطه تست بوت هماهنگ شود، بدون نیاز به ذره بین برای کالیبراسیون یا عملکرد میز کار پروب پیچیده.
2. نقطه تست بوت با عملکرد تشخیص پین، خواندن و نوشتن اطلاعات ایمن و قابل اعتماد.
3. برد رابط ویژه کابل را جایگزین کرد که ساده، کارآمد، ایمن و قابل اعتماد است.
چگونه با ماژول 28 Yanhua Mini ACDP گیربکس ZF-9HP را کلون کنیم؟
اول از همه رابط را با ماژول گیربکس متصل کنید، نمودارهای سیم کشی را دنبال کنید
مرحله 2: میزبان ACDP ، آداپتور OBD+ICP، برد رابط، گیربکس و سایر لوازم جانبی مورد نیاز برای کار را آماده کنید.
مرحله 2: مکان و تعریف نقاط تست کامپیوتر گیربکس ZF-9HP را تأیید کنید
مرحله 3: ستون های مسی را نصب کنید
مرحله 4: برد رابط بوت ZF-9HP را نصب کرده و آن را با ستون های مسی قفل کنید.
مرحله 5: برد رابط پورت ZF-9HP را روی رابط گیربکس نصب کنید
مرحله 6: رابط بوت ZF-9HP و برد رابط پورت ZF-9HP را با کابل 8PIN وصل کنید
مرحله 7: مقاومت CAN در آداپتور OBP+ICP را به "CAN-R Join" کوتاه کنید
مرحله 8: میزبان ACDP، آداپتور OBP+ICP و کامپیوتر گیربکس ZF-9HP را با کابل 20PIN وصل کنید.
برنامه ACDP Mini را اجرا کنید، به جگوار/لندروور-> گیربکس کلون->ZF-9HP (بوت) بروید
شناسایی کنید
خواندن کامل برای پشتیبان گیری از داده ها
اطلاعات کامل نوشتن
توجه: برای مدلهای هوندا، فیات، دوج و سایر مدلهای با گیربکس 9 اسببخار، همان مسیر منوی جگوار لندرور را وارد میکنید.
https://www.obdii365.com/wholesale/yanhua-mini-acdp-module-28-zf-9hp-gearbox-clone.html
هر دو ابزار Fetrotech و ECU Bench Tool شبیه سازی ابزار نیمکت AMT BST هستند. کدامیک بهتر است؟
قسمت اول
مقایسه جدول زیر را بررسی کنید:
مورد | ابزار Fetrotech | ابزار نیمکت ECU |
نسخهی نرم افزار | Fetrotech 1.2.7 | AMT Bench Service Tool V1.0.7.9 |
فعال سازی | بله، نیاز به فعال سازی دارد | نیازی به فعال سازی نیست |
به روز رسانی | به روز رسانی با لینک | به روز رسانی با لینک هرگز نرم افزار را به صورت آنلاین به روز نکنید |
آفلاین/آنلاین | آفلاین | بهتر است از نرم افزارهای آفلاین استفاده کنید |
حالت کاربری | نیمکت | نیمکت |
فایل های VR رایگان | بله، از طریق مرکز عملکرد VZ | بله، از طریق ECUHelp 3.0 |
تصحیح جمع چک | آره | آره |
ECU EDC16 | آره | آره |
EDC17 | آره | آره |
MED17 | آره | آره |
بوش MD1 MG1 | آره | آره |
VAG Volvo MED9 | آره | آره |
سیستم عامل | Win7، 8، 10، 11 | Win7، 8، 10، 11، cpu inter i5، 8G RAM، WIN10 Pro بهتر |
قسمت دوم:
لیست ECU ابزار Fetrotech
سری MG1:
BMW_SPC5777_MD1CP002
BMW_SPC5777_MD1CP032
BMW_SPC5777_MD1CS001
BMW_SPC5777_MG1CS003
BMW_SPC5777_MG1CS024
BMW_SPC5777_MG1CS201
MERCEDES_SPC5777_MG1CP001
MERCEDES_SPC5777_MG1CP002
OPEL-TC298_MG1CS042
PORSCHE_SPC5777_MG1CP007
PORSCHE_TC298_MG1C007
PORSCHE_TC298_MG1CS047
PSA_TC298_MG1CS042
VAG_SPC5777_MG1CS001
VAG_SPC5777_MG1CS002
VAG_SPC5777_MG1CS008
VAG_SPC5777_MG1CS011
VAG_SPC5777_MG1CS111
VAG_TC298_SPC5777_MG1CS008
MD1 Series:
BMW_SPC5777_MD1CP002
BMW_SPC5777_MD1CP032
BMW_TC298_MD1CS001
BMW_TC298_MD1CS024
BMW_TC298_MD1CS201
BMW_SPC5777_MD1CS001
FORD_TC298_MD1CS005
HYUNDAI_TC298_MD1C012
MERCEDES_SPC5777_MD1CP001
OPEL_TC298_MD1CS003
PSA_TC298_MD1CS003
VAG_SPC5777_MD1CP004
VAG_SPC5777_MD1CP014
VAG_SPC5777_TC298_MD1CP004
VAG_SPC5777_TC298_MD1CP014
VAG_TC298_MD1CS004
RENAULT_NISSAN_TC298_MD1CS006
EDC16 Series:
BMW_EDC16C1
BMW_EDC16C31
BMW_EDC16C35
FAL_EDC16C8
FAL_EDC16C39
MERCEDES_EDC16C2
MERCEDES_EDC16C32
MERCEDES_EDC16CP31
OPEL_EDC16C9
OPEL_EDC16C39
PSA_EDC16C34
RENAULT_EDC16C36
RENAULT_EDC16C41
RENAULT_EDC16CP33
VAG_EDC16CP34
VAG_EDC16U1
VAG_EDC16U31
VAG_EDC16U34
VOLVO_EDC16C31
MED17 Series:
ASTONMARTIN_MED17.8.3
FAL_MED17.3.1
FAL_MED17.3.3
FAL_MED17.3
FERRARI_MED17.3.5
FORD_MED17.0.1
FORD_MED17.0.7
FORD_MED17.0
FORD_MED17.2
HYUNDAI_MED17.9.30
JAGUAR_MED17.8.31
JAGUAR_MED17.9.7
MASERATI_MED17.3.4
MERCEDES_MED17.7.2
MERCEDES_MED17.7.3
MERCEDES_MED17. 7.5
MERCEDES_MED17.7.7
MERCEDES_MED17.7.8
MINI_MED17.2
PORSCHENMED17.1.11
PSA_MED17.4.4
PSA_MED17.4
SUZUKI_MED17.9.63
VAG_MED17.1.1
VAG_MED17.17.1.1.1.6
VAG_MED17.1017.10
VAG_MED17.10
_
_
VAG_MED17.1.62
VAG_MED17.1
VAG_MED17.5.1
VAG_MED17.5.2
VAG_MED17.5.5
VAG_MED17.5.20
VAG_MED17.5.21
VAG_MED17.5.25
VAG_MED17.5
VOLVO_MED17.2
HONDA_MED17.9.3
MERCEDES_MED17.7.1
ME17 Series:
ASTONMARTIN_ME17.8.31
BMW_ME17.2.4
BMW_ME17.2
DUCATI_ME17. 9.21
FAL_ME17.3
HYUNDAI_ME17.9.11
HYUNDAI_ME17.9.21
MCLAREN_ME17.8.3
MCLAREN_ME17.8.32
MERCEDES_ME17.7
OPEL_ME17.9.5
PSA_ME17.9.7
PSA_ME17.9.52
PSA_ME17.9.71
RENAULT_ME17.9.20
RENAULT_ME17.9.23
SKODA_ME17.5.26
SUZUKI_ME17.9.5
SUZUKI_ME17.9.6
SUZUKI_ME17.9.61
SUZUKI_ME17.9.64
VAG_ME17.1.1
VAG_ME17.5.6
VAG_ME17.5.20
VAG_ME17.5.22
VAG_ME17.5.24
EDC17 Series:
BMW_EDC17C06
BMW_EDC17C41
BMW_EDC17C50
BMW_EDC17C76
BMW_EDC17CP02
BMW_EDC17CP09
BMW_EDC17CP45
BMW_EDC17CP49
EDC17CV54
FAL_EDC17C49
FAL_EDC17C69
FAL_EDC17C79
FAL_EDC17CP27
FAL_EDC17CP52
FORD_EDC17C10
FORD_EDC17C70
FODE_EDC17CP05
FORD_EDC17CP42
FORD_EDC17CP65
GMC_EDC17CP18
HONDA_EDC17C58
HONDA_EDC17CP16 HONDA_EDC17CP50 HYUNDAI_EDC17C53
HYUNDAI_TC298_MD1C012
HYUNDI_EDC17C08
ISUZU_EDC17C83
JAGUAR_MEDC17.9
JMC_EDC17C55
KIA_EDC17CP62
LANDROVER_EDC17C11
LANDROVER_EDC17CP55
MERCEDES_EDC17C43
MERCEDES_EDC17C57
MERCEDES_EDC17C66
MERCEDES_EDC17CP01
MERCEDES_EDC17CP10
MERCEDES_EDC17CP46
MERCEDES_EDC17CP57
MERCEDES_EDC17CP60
OPEL_EDC17C18
OPEL_EDC17C19
OPEL_EDC17C59
OPEL_EDC17CP47
PSA_EDC17C10
PSA_EDC17C60
PSA_EDC17CP52
RENAULT_EDC17C11
RENAULT_EDC17C42
RENAULT_EDC17C45
RENAULT_EDC17C84
RENAULT_EDC17CP11
RENAULT_EDC17CP19
RENAULT_EDC17CP42
RENAULT_EDC17CP58
TOYOTA_EDC17C47
TOYOTA_EDC17C73
TOYOTA_EDC17CP07
TOYOTA_EDC17CP37
VAG_EDC17C46
VAG_EDC17C54
VAG_EDC17C64
VAG_EDC17C74
VAG_EDC17CP04
VAG_EDC17CP14
VAG_EDC17CP20
VAG_EDC17CP24 VAG_EDC17CP44
VAG_EDC17PC54 VAG_EDC17CP74
VAG_EDC17U01 VAG_EDC17U01
VAG_EDC17CP20 VAG_EDC17CP24
VAG_EDC17CP44 VAG_EDC17PC54
VAG_EDC17CP74 VAG_EDC17U01
VAG_EDC17U01
VAG_EDC17U01
VAGE
سری MED9:
VAG_MED9.1.2
VAG_MED9.1
VAG_MED9.5.10
VOLVO_ME9.0
ASTONMARTIN_ME17.8.31
ASTONMARTIN_MED17.8.3
BMW_EDC16C1
BMW_EDC16C31
BMW_EDC16C35
BMW_EDC17C06
BMW_EDC17C41
BMW_EDC17C50
BMW_EDCc17C56
BMW_EDC17C76
BMW_EDC17CP02
BMW_EDC17CP09
BMW_EDC17CP45
BMW_EDC17CP49
BMW_ME17.2.4
BMW_ME17.2
BMW_MEVD17.2.3
BMW_MEVD17.2.4
BMW_MEVD17.2.5
BMW_MEVD17.2.6
BMW_MEVD17.2.8
BMW_MEVD17.2.9
BMW_EVD17.2.G
BMW_EVD17.2 .H
BMW_EVD17.2.P
BMW_SPC5777_MD1CP002
BMW_SPC5777_MD1CP032
BMW_SPC5777_MD1CS001
BMW_SPC5777_MG1CS003
BMW_SPC5777_MG1CS024
BMW_SPCG577
BMW_TC298_MD1CS001
BMW_TC298_MD1CS024
BMW_TC298_MD1CS201
DUCATI_ME17.9.21
EDC17CV54
FAL_EDC16C8
FAL_EDC16C39
FAL_EDC17C49
FAL_EDC17C69
FAL_EDC17C79
FAL_EDC17CP27
FAL_EDC17CP52
FAL_ME17.3
FAL_MED17.3.1
FAL_MED17.3.3
FAL_MED17.3
FERRARI_MED17.3.5
FORD_EDC17C10
FORD_EDC17C70
FODE_EDC17CP05
FORD_EDC17CP42
FORD_EDC17CP65
FORD_MED17.0.1
FORD_MED17.0.7
FORD_MED17.0
FORD_MED17.2
FORD_TC298_MD1CS005
GMC_EDC17CP18
HONDA_EDC17C58
HONDA_EDC17CP16 HONDA_EDC17CP50
HONDA_MD17.9.3
HYUNDAI_EDC17C53
HYUNDAI_ME17.9.11
HYUNDAI_ME17.9.21
HYUNDAI_MED17.9.30
HYUNDAI_MEDG17.9.8
HYUNDAI_MEG17.9.21
HYUNDAI_TC298_MD1C012 HYUNDI_EDC17C08
ISUZU_EDC17C83
JAGUAR_MED17.8.31
JAGUAR_MED17.9.7
JAGUAR_MEDC17.9
JMC_EDC17C55
KIA_EDC17CP62
KIA_MEG17.9.8
KIA_MEG17.9.12
KlA_TC298_MD1CS012
LANDROVER_EDC17C11
LANDROVER_EDC17CP55
MASERATI_MED17.3.4
MCLAREN_ME17.8.3
MCLAREN_ME17.8.32
MERCEDES_EDC16C2
MERCEDES_EDC16C32
MERCEDES_EDC16CP31
MERCEDES_EDC17C43
MERCEDES_EDC17C57
MERCEDES_EDC17C66
MERCEDES_EDC17CP01
MERCEDES_EDC17CP10
MERCEDES_EDC17CP46
MERCEDES_EDC17CP57
MERCEDES_EDC17CP60
MERCEDES_ME17.7
MERCEDES_MD17.7.1
MERCEDES_MED17.7.2
MERCEDES_MED17.7.3
MERCEDES_MED17.7.5
MERCEDES_MED17.7.7
MERCEDES_MED17.7.8
MERCEDES_SPC5777_MD1CP001
MERCEDES_SPC5777_MG1CP001
MERCEDES_SPC5777_MG1CP002
MINI_MED17.2
MINI_MEV17.2.2
OPEL_EDC16C9
OPEL_EDC16C39
OPEL_EDC17C18
OPEL_EDC17C19
OPEL_EDC17C59
OPEL_EDC17CP47
OPEL_ME17.9.5
OPEL_TC298_MD1CS003
OPEL-TC298_MG1CS042
POELARlS_M17.9.74
PORSCHENMED17.1.11
PORSCHE_SPC5777_MG1CP007 PORSCHE_TC298_MG1C007
PORSCHE_TC298_MG1CS047 PSA_EDC16C34
PSA_EDC17C10
PSA_EDC17C60
PSA_EDC17CP52
PSA_ME17.9.7
PSA_ME17.9.52
PSA_ME17.9.71
PSA_MED17.4.4
PSA_MED17.4
PSA_MEDV17.44
PSA_MEV17.4
PSA_TC298_MD1CS003
PSA_TC298_MG1CS042
RENAULT_EDC16C36
RENAULT_EDC16C41
RENAULT_EDC16CP33
RENAULT_EDC17C11
RENAULT_EDC17C42
RENAULT_EDC17C45
RENAULT_EDC17C84
RENAULT_EDC17CP11
RENAULT_EDC17CP19
RENAULT_EDC17CP42
RENAULT_EDC17CP58
RENAULT_ME17.9.20
RENAULT_ME17.9.23
SKODA_ME17.5.26
SUZUKI_ME17.9.5
SUZUKI_ME17.9.6
SUZUKI_ME17.9.61
SUZUKI_ME17.9.64
SUZUKI_MED17.9.63
TOYOTA_EDC17C47
TOYOTA_EDC17C73
TOYOTA_EDC17CP07
TOYOTA_EDC17CP37
VAG_EDC16CP34
VAG_EDC16U1
VAG_EDC16U31
VAG_EDC16U34
VAG_EDC17C46
VAG_EDC17C54
VAG_EDC17C64
VAG_EDC17C74
VAG_EDC17CP04
VAG_EDC17CP14
VAG_EDC17CP20
VAG_EDC17CP24
VAG_EDC17CP44
VAG_EDC17PC54
VAG_EDC17CP74
VAG_EDC17U01
VAG_EDC17U05
VAG_ME17.1.1
VAG_ME17.5.6
VAG_ME17.5.20
VAG_ME17.5.22
VAG_ME17. 5.24
VAG_M17.5
vag_med9.2
vag_med9.1
vag_med9.5.10
vag_med17.1.1.6
vag_med17.1.10
vag_med17.1.21
vag_med17.27
vag_med17.1.17.17.1.62 vag_med17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17 .
_ _ _ _ _ _ _ 5.25 VAG_MED17.5 VAG_SPC5777_MD1CP004 VAG_SPC5777_MD1CP014 VAG_SPC5777_MG1CS001 VAG_SPC5777_MG1CS002 VAG_SPC5777_MG1CS008 VAG_SPC5777_MG1CS011 VAG_SPC5777_MG1CS111 VAG_SPC5777_TC298_MD1CP004 VAG_SPC5777_TC298_MD1CP014 VAG_TC298_MD1CS004 VAG_TC298_SPC5777_MG1CS008
VOLVO_EDC16C31
VOLVO_EDC17CP22
VOLVO_EDC17CP48
VOLVO_EDC17CP68
VOLVO_ME9.0
VOLVO_MED17.2
RENAULT_NISSAN_TC298_MD1CS006
بخش سوم: خلاصه
در مجموع:
نرم افزار ابزار Fetrotech رمزگذاری شده است، نیاز به فعال سازی دارد. نصب به یک لپ تاپ مدرن نیاز دارد. Fetrotech وقتی مشکل نصب را حل کند خرید خوبی است.
ابزار نیمکت ECU نیازی به فعال سازی ندارد و نصب نرم افزار راحت تر است. اما نسبت به fetrotech پایداری کمتری دارد.
Fetrotech پشتیبانی فنی بهتری دارد همانطور که از تیم pcmtuner است. می توانید نمودارهای سیم کشی را در برنامه pcmtuner بررسی کنید.
هر دو ابزار را به صورت آنلاین به روز نکنید. پس از انتشار نسخه جدید، با لینک به روز رسانی کنید.
http://blog.obdii365.com/2022/09/19/fetrotech-tool-vs-ecu-bench-tool/
بسیاری از افراد برای نصب نرم افزار Fetrotech Tool بر روی سیستم عامل ویندوز 10 پرو مشکل دارند. برخی از آنها دچار خرابی نرم افزار یا مشکل ناپدید شدن نوار وظیفه هستند. در اینجا راه حل مشتری است و آزمایش شده است که عالی کار می کند.
برخی از کاربران گزارش دادند که نمی توانند اتصال MB SD Connect C4 DoIP WLAN (بدون WLAN) را در SDConnect Toolkit پیدا کنند. امکان تنظیم اتصال وای فای وجود ندارد؟
NO WLAN به این معنی نیست که نمی توان از وای فای استفاده کرد.
برای MB SD C4 Plus DoIP / MB SD C5 / Super MB Pro M6 با سیستم عامل DoIP که پس از سال 2019 ساخته شده است، سخت افزار آنها اتصال WiFi را بهبود بخشیده و کاربران را قادر می سازد به راحتی WiFi را متصل کنند.
سخت افزار DoIP را می توان مستقیماً از طریق وای فای بدون تنظیمات خاص متصل کرد.
چگونه مالتی پلکسر MB Star DoIP را با WiFi وصل کنیم؟
دستگاه را با رایانه شخصی وصل کنید و C4 WiFi را جستجو کنید (نام WiFi: XC4 PLUS_****، سپس وای فای را با رمز عبور: 123456789 جفت کنید.
تیک Connect automatically را بزنید
Connect را فشار دهید
مرجع ویدئو:
اکنون Obdstar دارای جگوار لانگ روور 2015-2018 است که تمام کلیدهای آن توسط عملکرد OBD از زمان نسخه V31.31 نرم افزار immo گم شده است. این ارتقا را می توان برای x300 dp plus و x300 pro4 اعمال کرد.
افزودن مجاورت 2015-2018 همه کلیدهای گم شده کلید شروع ساخت (OBD)
این عملکرد از افزودن کلیدها و گم شدن همه کلیدها پشتیبانی می کند.
کلیدهای افزودن حداقل به 1 کلید اصلی ماشین برای تکمیل نوشتن کلید نیاز دارد. همه کلیدهای گم شده همه کلیدهای اصلی خودرو را پاک می کند.
به کلیدهای پس از فروش نیاز دارد که بتواند شناسه را بازنویسی کند (اجازه می دهد شناسه تغییر کند).
OBDSTAR JLR 2015-2018 همه کلیدها توسط دستورالعمل OBD گم شدند:
مسیر منو:
ایموبلایزر-> لندرور جگوار-> لندروور جگوار V31.31-> جگوار یا لندروور-> انتخاب دستی مدل-> 2015-2018 (کلید شروع)-> روش 1 (OBD)-> برنامه کلیدهای هوشمند
OBDSTAR دستورالعمل ها را به شما نشان می دهد
OBDII 16 و مبدل سبز رنگ ( مبدل رنو ) را همزمان وصل کنید، در غیر این صورت، P001 دستگاه را وصل نمی کند
1. اگر همه کلیدها گم شدند و آلارم روشن شد، نشانگر اضطراری را روشن کنید و ترمز را روشن کنید، اگر کلید کار می کند، سوئیچ استارت را روشن کنید.
2. اطلاعات خودرو را بخوانید
3. اگر کلید اصلی خودرو وجود دارد، کلید اصلی خودرو را در P001 قرار دهید و اطلاعات کلید اصلی خودرو را بخوانید (همه کلیدهای اصلی خودرو باید خوانده شوند)
4. مکان کلید گم شده را برای نوشتن انتخاب کنید. کلید شروع
5. کلیدی را که باید تولید شود در P001 قرار دهید
. 6. کلیدهای خواندن و نوشتن
7. کلید شروع را با موفقیت تولید کنید.
https://www.obdii365.com/service/obdstar-jlr-2015-2018-smart-key-obd-programming.html
شبیه سازی ME 2.8 ecu به جای گذراندن مراحل تجدید بسیار آسان است. این یک ECU سیلندر V6 در مرسدس w203 است. این در کلاس E اجرا می شود و همچنین بر روی مدل ماژول W163 و همچنین W164 برای ML500 اجرا می شود.
نحوه انجام: کلون کردن ME 2.8، M112 و ECU M113 (c240، e320) با Autel im608 pro
هنگامی که متوجه شدید آی سی دقیق است، می توانید به جای اینکه این تراشه را بیرون بکشید، این تراشه خاص را در آنجا بخوانید.
ساده ترین راه برای انجام این کار، اتصال با آداپتور گیره APB103 است.
فقط باید آن را در جای خود قرار دهید و با xp400 pro وصل شوید.
کل فرآیند زیر را دنبال کنید. خیلی آسان است که فقط به برنامه نویس خود بروید.
به رفتن به عملکرد برنامه نویس-> عملکرد تراشه-> خواندن و نوشتن تراشه -> EEPROM-> ST-> ST95XXX-> ST95P08-> EEPROM-> خواندن بروید
نوع ST تراشه را که st است را جستجو کنید، سپس به پایین بروید تا xt95 را انتخاب کنید
بنابراین وقتی این را انتخاب میکنید و سپس آن را در حالت EEPROM تماشا میکنید، اکنون میتوانید آن را بخوانید
EEPROM را بخوانید و ذخیره کنید.
اکنون آن را به نسخه جدید منتقل کنید.
ساده ترین راه برای کلون کردن با im608 pro این است که روی Write کلیک کنید .
این بار باید بنویسیم. الان دقیقا به فایلی که ذخیره کردم میرم و بس.
با موفقیت به نوشتن ادامه دهید و اکنون باید تأیید کنیم.
سپس مجدداً ecu را به وسیله نقلیه نصب کنید.
قبلاً وقتی از Autel برای تعمیر BMW FRM استفاده می کردم، D-flash خراب را نمی خواند . تنها راهی که میتوانستم FRM را تعمیر کنم، جستجوی آنلاین برای فایلهای EEPROM و P-FLASH و نوشتن آنها در FRM بود. با بهروزرسانیهای اخیر، Autel اکنون D-FLASH را میخواند و به eeprom فعال تبدیل میکند. الان کار خیلی راحته
قبلاً وقتی از Autel برای تعمیر BMW FRM استفاده می کردم، D-flash خراب را نمی خواند . تنها راهی که میتوانستم FRM را تعمیر کنم، جستجوی آنلاین برای فایلهای EEPROM و P-FLASH و نوشتن آنها در FRM بود. با بهروزرسانیهای اخیر، Autel اکنون D-FLASH را میخواند و به eeprom فعال تبدیل میکند. الان کار خیلی راحته
تویوتا فورچونر سال 2019 کلید هوشمند 8A 8A همه کلیدها با موفقیت برنامه نویسی را با استفاده از xtool x100 pad3 و کلید شبیه سازی KS01 از طریق OBD از دست دادند.
مرحله 1: از داده های Immo پشتیبان تهیه کنید
Immo Programming - Toyota - By Type - همه کلیدهای هوشمند گم شدند - خواندن اطلاعات ایموبلایزر - خواندن OBD
دکمه Start را یک بار فشار دهید
خواندن اطلاعات immo در حال انجام است
داده های Immo را ذخیره کنید
مرحله 2: ایجاد کلید شبیه ساز
به Generate Emulated Key برگردید
این عملکرد به اتصال شبکه نیاز دارد
فایل داده پشتیبان immo را انتخاب کنید
کلید هوشمند شبیه ساز KS-01 را روی برنامه نویس KC100 قرار دهید
کلید شبیه ساز با موفقیت تولید شد
کلید شبیه ساز تولید شده را نزدیک دکمه استارت قرار دهید و سوئیچ استارت را روشن کنید
سپس جرقه را خاموش کنید.
کلید شبیه ساز اکنون می تواند وسیله نقلیه را روشن کند.
سپس میتوانید کلید افزودن مرحله 3 را پیشفرم کنید، فقط گام به گام دستورات xtool x100 pad3 را دنبال کنید.
http://www.key-programmer.org/2022/09/09/xtool-x100-pad3-program-toyota-fortuner-2019-8a-akl-via-obd/