دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

آیا می توانم از FCA SGW Autoauth با Autel IM608 استفاده کنم؟

 سوال: چگونه می توانم از FCA SGW در  Autel MaxiIM IM608 ،  IM608 Pro  یا  IM508 استفاده کنم؟ آیا امکان داشتن اشتراک SGW وجود دارد؟ من کابل 12+8 دارم اما نمی خواهم وقت خود را صرف جستجوی مکان sgw کنم. من می خواهم از احراز هویت fca توسط obd استفاده کنم.

 

پاسخ:

برای هدف تشخیص بله، می توانید SGW را از طریق AutoAuth دور بزنید، دستورالعمل های خرید مجوز را دنبال کنید.

چگونه می توانم SGW Bypass (تشخیص) را برای گروه FCA در autel خود فعال کنم؟ این تبلت مانند سایر تبلت های Autel است.

ابزار اسکن Autel دسترسی به دروازه امنیتی SGW FCA را دور می زند

اگر در آمریکای شمالی هستید، می توانید در Autoauth ثبت نام کنید و ابزارهای خود را برای استفاده در اتومبیل های FCA اضافه کنید، این اعتبارنامه fca نیست. همچنین در اروپا، ابزارهای Texa برای خودروهای fca بدون ثبت نام در fca یا استفاده از witech، لاگین مخصوص به خود دارند.

Autoauthh فقط برای تشخیص است و شما به اینترنت نیاز دارید. شما می توانید کدها، بازنشانی ها، عملکردهای ویژه و غیره را پاک کنید. اگر عیب یابی کنید، ارزش 50 دلار را دارد.

 

برای عملکرد ایموبلایزر، اتلاف وقت است. بدون ایممو از طریق OBD. AutoAuth برای برنامه Key Programming/IMMO کار نمی کند . MaxiIM اکنون فقط می تواند قفل دروازه رنو را برای ایموبلایزر باز کند ( دروازه رنو را باز کنید). Autel هنوز نمی تواند FCA immobilizer را دور بزند.

برای مدل‌های 2018+، به  آداپتور دروازه 12+8  یا کابل ستاره نیاز دارید (کابل ستاره از اسکنر اتصال sgw به خطوط تشخیصی CAN روی کانکتور ستاره عبور می‌کند).

برای کشیدن پین و کلیدهای برنامه همیشه به یک کابل بای پس نیاز دارید.


http://blog.obdii365.com/2020/01/09/sgm-solution-for-chrysler-using-autel-fca-128-cable/

چگونه گیربکس ZF-9HP را با Yanhua Mini ACDP کلون کنیم؟

 فناوری Yanhua Mini ACDP ماژول جدید 28 را برای شبیه سازی گیربکس ZF-9HP در حالت بوت منتشر کرد. پشتیبانی از جگوار، لندرور، کرایسلر، دوج، فیات، هوندا، جیپ و سایر مدل‌های شبیه‌سازی حالت بوت گیربکس ZF-9HP.  

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 1

ویژگی های ماژول:
1. برد رابط را می توان کورکورانه وارد کرد تا با نقطه تست بوت هماهنگ شود، بدون نیاز به ذره بین برای کالیبراسیون یا عملکرد میز کار پروب پیچیده.
2. نقطه تست بوت با عملکرد تشخیص پین، خواندن و نوشتن اطلاعات ایمن و قابل اعتماد.
3. برد رابط ویژه کابل را جایگزین کرد که ساده، کارآمد، ایمن و قابل اعتماد است.

 

چگونه با ماژول 28 Yanhua Mini ACDP گیربکس ZF-9HP را کلون  کنیم؟

اول از همه رابط را با ماژول گیربکس متصل کنید، نمودارهای سیم کشی را دنبال کنید

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 2

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 3

مرحله 2:  میزبان ACDP ، آداپتور OBD+ICP، برد رابط، گیربکس و سایر لوازم جانبی مورد نیاز برای کار را آماده کنید.

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 4

مرحله 2: مکان و تعریف نقاط تست کامپیوتر گیربکس ZF-9HP را تأیید کنید

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 5

مرحله 3: ستون های مسی را نصب کنید

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 6

مرحله 4: برد رابط بوت ZF-9HP را نصب کرده و آن را با ستون های مسی قفل کنید.

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 7

مرحله 5: برد رابط پورت ZF-9HP را روی رابط گیربکس نصب کنید

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 8

مرحله 6: رابط بوت ZF-9HP و برد رابط پورت ZF-9HP را با کابل 8PIN وصل کنید

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 9

مرحله 7: مقاومت CAN در آداپتور OBP+ICP را به "CAN-R Join" کوتاه کنید

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 10

مرحله 8: میزبان ACDP، آداپتور OBP+ICP و کامپیوتر گیربکس ZF-9HP را با کابل 20PIN وصل کنید.

 

برنامه ACDP Mini را اجرا کنید، به جگوار/لندروور-> گیربکس کلون->ZF-9HP (بوت) بروید

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 11

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 12

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 13

شناسایی کنید

خواندن کامل برای پشتیبان گیری از داده ها

اطلاعات کامل نوشتن

کلون گیربکس ZF-9HP با Yanhua Mini ACDP 14

توجه: برای مدل‌های هوندا، فیات، دوج و سایر مدل‌های با گیربکس 9 اسب‌بخار، همان مسیر منوی جگوار لندرور را وارد می‌کنید.

https://www.obdii365.com/wholesale/yanhua-mini-acdp-module-28-zf-9hp-gearbox-clone.html

مقایسه ابزار Fetrotech و ECU Bench Tool

 هر دو ابزار Fetrotech و ECU Bench Tool شبیه سازی ابزار نیمکت AMT BST هستند. کدامیک بهتر است؟

 

قسمت اول

مقایسه جدول زیر را بررسی کنید:

موردابزار Fetrotechابزار نیمکت ECU



نسخهی نرم افزارFetrotech 1.2.7AMT Bench Service Tool V1.0.7.9
فعال سازیبله، نیاز به فعال سازی داردنیازی به فعال سازی نیست
به روز رسانیبه روز رسانی با لینکبه روز رسانی با لینک هرگز نرم افزار را به صورت آنلاین به روز نکنید
آفلاین/آنلاینآفلاینبهتر است از نرم افزارهای آفلاین استفاده کنید
حالت کاربرینیمکتنیمکت
فایل های VR رایگانبله، از طریق مرکز عملکرد VZبله، از طریق ECUHelp 3.0
تصحیح جمع چکآرهآره
ECU EDC16آرهآره
EDC17آرهآره
MED17آرهآره
بوش MD1 MG1آرهآره
VAG Volvo MED9آرهآره
سیستم عاملWin7، 8، 10، 11Win7، 8، 10، 11، cpu inter i5، 8G RAM، WIN10 Pro بهتر

 

قسمت دوم:

لیست ECU ابزار Fetrotech 

سری MG1:

BMW_SPC5777_MD1CP002
BMW_SPC5777_MD1CP032
BMW_SPC5777_MD1CS001
BMW_SPC5777_MG1CS003
BMW_SPC5777_MG1CS024
BMW_SPC5777_MG1CS201
MERCEDES_SPC5777_MG1CP001
MERCEDES_SPC5777_MG1CP002
OPEL-TC298_MG1CS042
PORSCHE_SPC5777_MG1CP007
PORSCHE_TC298_MG1C007
PORSCHE_TC298_MG1CS047
PSA_TC298_MG1CS042
VAG_SPC5777_MG1CS001
VAG_SPC5777_MG1CS002
VAG_SPC5777_MG1CS008
VAG_SPC5777_MG1CS011
VAG_SPC5777_MG1CS111
VAG_TC298_SPC5777_MG1CS008

MD1 Series:
BMW_SPC5777_MD1CP002
BMW_SPC5777_MD1CP032
BMW_TC298_MD1CS001
BMW_TC298_MD1CS024
BMW_TC298_MD1CS201
BMW_SPC5777_MD1CS001
FORD_TC298_MD1CS005
HYUNDAI_TC298_MD1C012
MERCEDES_SPC5777_MD1CP001
OPEL_TC298_MD1CS003
PSA_TC298_MD1CS003
VAG_SPC5777_MD1CP004
VAG_SPC5777_MD1CP014
VAG_SPC5777_TC298_MD1CP004
VAG_SPC5777_TC298_MD1CP014
VAG_TC298_MD1CS004
RENAULT_NISSAN_TC298_MD1CS006

EDC16 Series:
BMW_EDC16C1
BMW_EDC16C31
BMW_EDC16C35
FAL_EDC16C8
FAL_EDC16C39
MERCEDES_EDC16C2
MERCEDES_EDC16C32
MERCEDES_EDC16CP31
OPEL_EDC16C9
OPEL_EDC16C39
PSA_EDC16C34
RENAULT_EDC16C36
RENAULT_EDC16C41
RENAULT_EDC16CP33
VAG_EDC16CP34
VAG_EDC16U1
VAG_EDC16U31
VAG_EDC16U34
VOLVO_EDC16C31

MED17 Series:
ASTONMARTIN_MED17.8.3
FAL_MED17.3.1
FAL_MED17.3.3
FAL_MED17.3
FERRARI_MED17.3.5
FORD_MED17.0.1
FORD_MED17.0.7
FORD_MED17.0
FORD_MED17.2
HYUNDAI_MED17.9.30
JAGUAR_MED17.8.31
JAGUAR_MED17.9.7
MASERATI_MED17.3.4
MERCEDES_MED17.7.2
MERCEDES_MED17.7.3
MERCEDES_MED17. 7.5
MERCEDES_MED17.7.7
MERCEDES_MED17.7.8
MINI_MED17.2
PORSCHENMED17.1.11
PSA_MED17.4.4
PSA_MED17.4
SUZUKI_MED17.9.63
VAG_MED17.1.1
VAG_MED17.17.1.1.1.6
VAG_MED17.1017.10
VAG_MED17.10
_
_
VAG_MED17.1.62
VAG_MED17.1
VAG_MED17.5.1
VAG_MED17.5.2
VAG_MED17.5.5
VAG_MED17.5.20
VAG_MED17.5.21
VAG_MED17.5.25
VAG_MED17.5
VOLVO_MED17.2
HONDA_MED17.9.3
MERCEDES_MED17.7.1

ME17 Series:

ASTONMARTIN_ME17.8.31
BMW_ME17.2.4
BMW_ME17.2
DUCATI_ME17. 9.21
FAL_ME17.3
HYUNDAI_ME17.9.11
HYUNDAI_ME17.9.21
MCLAREN_ME17.8.3
MCLAREN_ME17.8.32
MERCEDES_ME17.7
OPEL_ME17.9.5
PSA_ME17.9.7
PSA_ME17.9.52
PSA_ME17.9.71
RENAULT_ME17.9.20
RENAULT_ME17.9.23
SKODA_ME17.5.26
SUZUKI_ME17.9.5
SUZUKI_ME17.9.6
SUZUKI_ME17.9.61
SUZUKI_ME17.9.64
VAG_ME17.1.1
VAG_ME17.5.6
VAG_ME17.5.20
VAG_ME17.5.22
VAG_ME17.5.24

EDC17 Series:
BMW_EDC17C06
BMW_EDC17C41
BMW_EDC17C50
BMW_EDC17C76
BMW_EDC17CP02
BMW_EDC17CP09
BMW_EDC17CP45
BMW_EDC17CP49
EDC17CV54
FAL_EDC17C49
FAL_EDC17C69
FAL_EDC17C79
FAL_EDC17CP27
FAL_EDC17CP52
FORD_EDC17C10
FORD_EDC17C70
FODE_EDC17CP05
FORD_EDC17CP42
FORD_EDC17CP65
GMC_EDC17CP18
HONDA_EDC17C58
HONDA_EDC17CP16 HONDA_EDC17CP50 HYUNDAI_EDC17C53
HYUNDAI_TC298_MD1C012
HYUNDI_EDC17C08
ISUZU_EDC17C83
JAGUAR_MEDC17.9
JMC_EDC17C55
KIA_EDC17CP62
LANDROVER_EDC17C11
LANDROVER_EDC17CP55
MERCEDES_EDC17C43
MERCEDES_EDC17C57
MERCEDES_EDC17C66
MERCEDES_EDC17CP01
MERCEDES_EDC17CP10
MERCEDES_EDC17CP46
MERCEDES_EDC17CP57
MERCEDES_EDC17CP60
OPEL_EDC17C18
OPEL_EDC17C19
OPEL_EDC17C59
OPEL_EDC17CP47
PSA_EDC17C10
PSA_EDC17C60
PSA_EDC17CP52
RENAULT_EDC17C11
RENAULT_EDC17C42
RENAULT_EDC17C45
RENAULT_EDC17C84
RENAULT_EDC17CP11
RENAULT_EDC17CP19
RENAULT_EDC17CP42
RENAULT_EDC17CP58
TOYOTA_EDC17C47
TOYOTA_EDC17C73
TOYOTA_EDC17CP07
TOYOTA_EDC17CP37
VAG_EDC17C46
VAG_EDC17C54
VAG_EDC17C64
VAG_EDC17C74
VAG_EDC17CP04
VAG_EDC17CP14
VAG_EDC17CP20
VAG_EDC17CP24 VAG_EDC17CP44
VAG_EDC17PC54 VAG_EDC17CP74
VAG_EDC17U01 VAG_EDC17U01
VAG_EDC17CP20 VAG_EDC17CP24
VAG_EDC17CP44 VAG_EDC17PC54
VAG_EDC17CP74 VAG_EDC17U01
VAG_EDC17U01
VAG_EDC17U01
VAGE

سری MED9:
VAG_MED9.1.2
VAG_MED9.1
VAG_MED9.5.10
VOLVO_ME9.0

 

فهرست ECU ابزار صندلی ECU

ASTONMARTIN_ME17.8.31
ASTONMARTIN_MED17.8.3
BMW_EDC16C1
BMW_EDC16C31
BMW_EDC16C35
BMW_EDC17C06
BMW_EDC17C41
BMW_EDC17C50
BMW_EDCc17C56
BMW_EDC17C76
BMW_EDC17CP02
BMW_EDC17CP09
BMW_EDC17CP45
BMW_EDC17CP49
BMW_ME17.2.4
BMW_ME17.2
BMW_MEVD17.2.3
BMW_MEVD17.2.4
BMW_MEVD17.2.5
BMW_MEVD17.2.6
BMW_MEVD17.2.8
BMW_MEVD17.2.9
BMW_EVD17.2.G
BMW_EVD17.2 .H
BMW_EVD17.2.P
BMW_SPC5777_MD1CP002
BMW_SPC5777_MD1CP032
BMW_SPC5777_MD1CS001
BMW_SPC5777_MG1CS003
BMW_SPC5777_MG1CS024
BMW_SPCG577
BMW_TC298_MD1CS001
BMW_TC298_MD1CS024
BMW_TC298_MD1CS201
DUCATI_ME17.9.21
EDC17CV54
FAL_EDC16C8
FAL_EDC16C39
FAL_EDC17C49
FAL_EDC17C69
FAL_EDC17C79
FAL_EDC17CP27
FAL_EDC17CP52
FAL_ME17.3
FAL_MED17.3.1
FAL_MED17.3.3
FAL_MED17.3
FERRARI_MED17.3.5
FORD_EDC17C10
FORD_EDC17C70
FODE_EDC17CP05
FORD_EDC17CP42
FORD_EDC17CP65
FORD_MED17.0.1
FORD_MED17.0.7
FORD_MED17.0
FORD_MED17.2
FORD_TC298_MD1CS005
GMC_EDC17CP18
HONDA_EDC17C58
HONDA_EDC17CP16 HONDA_EDC17CP50
HONDA_MD17.9.3
HYUNDAI_EDC17C53
HYUNDAI_ME17.9.11
HYUNDAI_ME17.9.21
HYUNDAI_MED17.9.30
HYUNDAI_MEDG17.9.8
HYUNDAI_MEG17.9.21
HYUNDAI_TC298_MD1C012 HYUNDI_EDC17C08
ISUZU_EDC17C83
JAGUAR_MED17.8.31
JAGUAR_MED17.9.7
JAGUAR_MEDC17.9
JMC_EDC17C55
KIA_EDC17CP62
KIA_MEG17.9.8
KIA_MEG17.9.12
KlA_TC298_MD1CS012
LANDROVER_EDC17C11
LANDROVER_EDC17CP55
MASERATI_MED17.3.4
MCLAREN_ME17.8.3
MCLAREN_ME17.8.32
MERCEDES_EDC16C2
MERCEDES_EDC16C32
MERCEDES_EDC16CP31
MERCEDES_EDC17C43
MERCEDES_EDC17C57
MERCEDES_EDC17C66
MERCEDES_EDC17CP01
MERCEDES_EDC17CP10
MERCEDES_EDC17CP46
MERCEDES_EDC17CP57
MERCEDES_EDC17CP60
MERCEDES_ME17.7
MERCEDES_MD17.7.1
MERCEDES_MED17.7.2
MERCEDES_MED17.7.3
MERCEDES_MED17.7.5
MERCEDES_MED17.7.7
MERCEDES_MED17.7.8
MERCEDES_SPC5777_MD1CP001
MERCEDES_SPC5777_MG1CP001
MERCEDES_SPC5777_MG1CP002
MINI_MED17.2
MINI_MEV17.2.2
OPEL_EDC16C9
OPEL_EDC16C39
OPEL_EDC17C18
OPEL_EDC17C19
OPEL_EDC17C59
OPEL_EDC17CP47
OPEL_ME17.9.5
OPEL_TC298_MD1CS003
OPEL-TC298_MG1CS042
POELARlS_M17.9.74
PORSCHENMED17.1.11
PORSCHE_SPC5777_MG1CP007 PORSCHE_TC298_MG1C007
PORSCHE_TC298_MG1CS047 PSA_EDC16C34
PSA_EDC17C10
PSA_EDC17C60
PSA_EDC17CP52
PSA_ME17.9.7
PSA_ME17.9.52
PSA_ME17.9.71
PSA_MED17.4.4
PSA_MED17.4
PSA_MEDV17.44
PSA_MEV17.4
PSA_TC298_MD1CS003
PSA_TC298_MG1CS042
RENAULT_EDC16C36
RENAULT_EDC16C41
RENAULT_EDC16CP33
RENAULT_EDC17C11
RENAULT_EDC17C42
RENAULT_EDC17C45
RENAULT_EDC17C84
RENAULT_EDC17CP11
RENAULT_EDC17CP19
RENAULT_EDC17CP42
RENAULT_EDC17CP58
RENAULT_ME17.9.20
RENAULT_ME17.9.23
SKODA_ME17.5.26
SUZUKI_ME17.9.5
SUZUKI_ME17.9.6
SUZUKI_ME17.9.61
SUZUKI_ME17.9.64
SUZUKI_MED17.9.63
TOYOTA_EDC17C47
TOYOTA_EDC17C73
TOYOTA_EDC17CP07
TOYOTA_EDC17CP37
VAG_EDC16CP34
VAG_EDC16U1
VAG_EDC16U31
VAG_EDC16U34
VAG_EDC17C46
VAG_EDC17C54
VAG_EDC17C64
VAG_EDC17C74
VAG_EDC17CP04
VAG_EDC17CP14
VAG_EDC17CP20
VAG_EDC17CP24
VAG_EDC17CP44
VAG_EDC17PC54
VAG_EDC17CP74
VAG_EDC17U01
VAG_EDC17U05
VAG_ME17.1.1
VAG_ME17.5.6
VAG_ME17.5.20
VAG_ME17.5.22
VAG_ME17. 5.24
VAG_M17.5
vag_med9.2
vag_med9.1
vag_med9.5.10
vag_med17.1.1.6
vag_med17.1.10
vag_med17.1.21
vag_med17.27
vag_med17.1.17.17.1.62 vag_med17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17.17 .
5.25 VAG_MED17.5 VAG_SPC5777_MD1CP004 VAG_SPC5777_MD1CP014 VAG_SPC5777_MG1CS001 VAG_SPC5777_MG1CS002 VAG_SPC5777_MG1CS008 VAG_SPC5777_MG1CS011 VAG_SPC5777_MG1CS111 VAG_SPC5777_TC298_MD1CP004 VAG_SPC5777_TC298_MD1CP014 VAG_TC298_MD1CS004 VAG_TC298_SPC5777_MG1CS008




















VOLVO_EDC16C31
VOLVO_EDC17CP22
VOLVO_EDC17CP48
VOLVO_EDC17CP68
VOLVO_ME9.0
VOLVO_MED17.2
RENAULT_NISSAN_TC298_MD1CS006

 

بخش سوم: خلاصه

در مجموع:

نرم افزار ابزار Fetrotech  رمزگذاری شده است، نیاز به فعال سازی دارد. نصب به یک لپ تاپ مدرن نیاز دارد. Fetrotech وقتی مشکل نصب را حل کند خرید خوبی است.

ابزار نیمکت ECU نیازی به فعال سازی ندارد و نصب نرم افزار راحت تر است. اما نسبت به fetrotech پایداری کمتری دارد.

Fetrotech پشتیبانی فنی بهتری دارد همانطور که از  تیم pcmtuner  است. می توانید نمودارهای سیم کشی را در برنامه pcmtuner بررسی کنید.

هر دو ابزار را به صورت آنلاین به روز نکنید. پس از انتشار نسخه جدید، با لینک به روز رسانی کنید.

http://blog.obdii365.com/2022/09/19/fetrotech-tool-vs-ecu-bench-tool/

چگونه نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro راه اندازی کنیم؟

بسیاری از افراد برای نصب  نرم افزار Fetrotech Tool  بر روی سیستم عامل ویندوز 10 پرو مشکل دارند. برخی از آنها دچار خرابی نرم افزار یا مشکل ناپدید شدن نوار وظیفه هستند. در اینجا راه حل مشتری است و آزمایش شده است که عالی کار می کند. 

راه حل اینجاست:
غیرفعال کننده ویندوز دیفندر، صفحه نمایش هوشمند و …
به نوار تنظیمات > ابزارهای مدیریت > مدیریت رایانه > کاربران و گروه‌های محلی > کاربران بروید، روی Admin دوبار کلیک کنید و بررسی کنید که حساب غیرفعال نشده باشد.
نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 1 راه اندازی کنید
وارد Task Manager شوید > powershell را تایپ کنید و run with admin privileges را علامت بزنید
"Net user admin /active:yes" را تایپ کنید
یک پیام تأیید ظاهر می شود: تابع چیزی شبیه به آن اجرا شد.
نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 2 راه اندازی کنید
نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 3 راه اندازی کنید

نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 4 راه اندازی کنید
(ویندوز کاربر نسخه فرانسوی است، اگر نسخه انگلیسی یا نسخه دیگری دارید، در powershell باید نام خوب را بنویسید. برای دانستن نام اکانت مدیر می توانید از Net user استفاده کنید.)
بستن جلسه کاربر فعلی (از تغییر کاربر استفاده نکنید)
جلسه مدیریت را باز کنید
نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 5 راه اندازی کنید
برای دانلود نرم افزار fetrotech به سایت  tuner-box.com مراجعه کنید
پس از اتمام، به Task Manager بروید و سپس یک کار جدید را اجرا کنید، از browse برای بازیابی فایل نصب استفاده کنید. زدن run با حقوق ادمین.
نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 6 راه اندازی کنید

نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 7 راه اندازی کنید

نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 8 راه اندازی کنید
نصب را تا انتها ادامه دهید.
نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 9 راه اندازی کنید

نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 10 راه اندازی کنید

نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 11 راه اندازی کنید

نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 12 راه اندازی کنید
پس از اتمام، کروم (یا مرورگر دیگر) را با کلیک راست باز کنید، سپس به عنوان مدیر اجرا کنید، فایل های فعال سازی را با دانلود مستقیم فایل fetrotool در C:/ و fetrotech 3.5ok بازیابی کنید. مجوز در فایل های c:/x86 programs/fetrotech
نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 13 راه اندازی کنید

نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 14 راه اندازی کنید
ویندوز اکسپلورر را باز کنید سپس به c:/ کلیک راست کنید>مالکیت و تیک unlock>apply>OK را بزنید
نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 15 راه اندازی کنید

نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 16 راه اندازی کنید

نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 17 راه اندازی کنید
همین کار را در فایل fetrotech 3.5ok انجام دهید. مجوز در فایل های c:/x86 programs/fetrotech
هنوز در فایل c:/programs files x86/fetrotech، روی ابزار Fetrotech کلیک راست کنید. exe سپس در سازگاری، Run as admin > OK را بررسی کنید
نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 18 راه اندازی کنید

نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 19 راه اندازی کنید
fetrotech را به پورت usb وصل کنید
فایل fetrotech را 3.5ok بکشید. مجوز از ابزار Fetrotech. سابق
Fetrotech باید باز شود.
نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 20 راه اندازی کنید

نرم افزار ابزار Fetrotech را در Win10 Pro 21 راه اندازی کنید
اکنون می توانید از میانبر روی میز استفاده کنید
اگر نرم افزار بعد از آن شروع به کار نکرد، کابل usb را بررسی کنید، آن را از برق جدا کرده و وصل کنید، به همین دلیل است که در ابتدا اجرا نکنید. همیشه تمام جلسات کاربر ویندوز را ببندید. زمانی که می خواهید از Fetrotech استفاده کنید، فقط حساب مدیر را نگه دارید  .
در حین پرتاب، حرکت ماوس برای چند لحظه در حین پرتاب متوقف می شود، نوار نقطه ناپدید می شود و مستقیماً برمی گردد.
اگر ماوس در حین بارگذاری به حرکت خود ادامه دهد، کار نخواهد کرد (در مورد او)
به خاطر داشته باشید که فقط جلسه ادمین باید باز باشد، اگر جلسه کلاسیک شما نیز باز باشد (به هر حال در خانه من) کار نمی کند و شما هم مثل بقیه نگرانی ها را خواهید داشت.
در این مورد باید جلسه مدیریت را ببندید، سپس به جلسه عادی برگردید، از Log out استفاده کنید، سپس جلسه مدیریت را دوباره باز کنید.
تنها مشکل این روش این است که جلسه مدیریت شامل اسناد/نرم‌افزار معمولی شما نمی‌شود، اما اگر مکان آن‌ها را بدانید می‌توانید آنها را از فایل‌های Programs شروع کنید.

MB SD C4 DoIP "بدون WLAN" در راه حل SDConnect Toolkit

 برخی از کاربران گزارش دادند که نمی توانند اتصال MB SD Connect C4 DoIP WLAN (بدون WLAN) را در SDConnect Toolkit پیدا کنند. امکان تنظیم اتصال وای فای وجود ندارد؟  

MB SD C4 DoIP


NO WLAN به این معنی نیست که نمی توان از وای فای استفاده کرد.

 

برای MB SD C4 Plus DoIP /  MB SD C5 /  Super MB Pro M6  با سیستم عامل DoIP که پس از سال 2019 ساخته شده است، سخت افزار آنها اتصال WiFi را بهبود بخشیده و کاربران را قادر می سازد به راحتی WiFi را متصل کنند.

سخت افزار DoIP را می توان مستقیماً از طریق وای فای بدون تنظیمات خاص متصل کرد.

 

چگونه مالتی پلکسر MB Star DoIP را با WiFi وصل کنیم؟

دستگاه را با رایانه شخصی وصل کنید و C4 WiFi را جستجو کنید (نام WiFi: XC4 PLUS_****، سپس وای فای را با رمز عبور:  123456789 جفت کنید.

تیک Connect automatically را بزنید

Connect را فشار دهید

اتصال mb sd اتصال c4 از طریق وای فای 1

 

اتصال mb sd اتصال c4 از طریق وای فای 2


مرجع ویدئو:

برنامه JLR 2015-2018 Key با OBDSTAR از طریق OBD

 اکنون Obdstar دارای جگوار لانگ روور 2015-2018 است که تمام کلیدهای آن توسط عملکرد OBD از زمان نسخه V31.31 نرم افزار immo گم شده است. این ارتقا را می توان برای x300 dp plus و x300 pro4 اعمال کرد.   

کلید برنامه JLR 2015-2018 با OBDSTAR از طریق OBD 1

افزودن مجاورت 2015-2018 همه کلیدهای گم شده کلید شروع ساخت (OBD)

این عملکرد از افزودن کلیدها و گم شدن همه کلیدها پشتیبانی می کند.
کلیدهای افزودن حداقل به 1 کلید اصلی ماشین برای تکمیل نوشتن کلید نیاز دارد. همه کلیدهای گم شده همه کلیدهای اصلی خودرو را پاک می کند.

به کلیدهای پس از فروش نیاز دارد که بتواند  شناسه را بازنویسی کند  (اجازه می دهد شناسه تغییر کند).

 

OBDSTAR JLR 2015-2018 همه کلیدها توسط دستورالعمل OBD گم شدند:

مسیر منو:

ایموبلایزر-> لندرور جگوار-> لندروور جگوار V31.31-> جگوار یا لندروور-> انتخاب دستی مدل-> 2015-2018 (کلید شروع)-> روش 1 (OBD)-> برنامه کلیدهای هوشمند

برنامه JLR 2015-2018 Key با OBDSTAR از طریق OBD 2

کلید برنامه JLR 2015-2018 با OBDSTAR از طریق OBD 3

برنامه JLR 2015-2018 Key با OBDSTAR از طریق OBD 4

برنامه JLR 2015-2018 Key با OBDSTAR از طریق OBD 5

برنامه JLR 2015-2018 Key با OBDSTAR از طریق OBD 6

OBDSTAR دستورالعمل ها را به شما نشان می دهد

OBDII 16 و مبدل سبز رنگ ( مبدل رنو ) را همزمان وصل کنید، در غیر این صورت، P001 دستگاه را وصل نمی کند

برنامه JLR 2015-2018 Key با OBDSTAR از طریق OBD 7

1. اگر همه کلیدها گم شدند و آلارم روشن شد، نشانگر اضطراری را روشن کنید و ترمز را روشن کنید، اگر کلید کار می کند، سوئیچ استارت را روشن کنید.

2. اطلاعات خودرو را بخوانید
3. اگر کلید اصلی خودرو وجود دارد، کلید اصلی خودرو را در P001 قرار دهید و اطلاعات کلید اصلی خودرو را بخوانید (همه کلیدهای اصلی خودرو باید خوانده شوند)
4. مکان کلید گم شده را برای نوشتن انتخاب کنید. کلید شروع
5. کلیدی را که باید تولید شود در P001 قرار دهید
. 6. کلیدهای خواندن و نوشتن
7. کلید شروع را با موفقیت تولید کنید.

کلید برنامه JLR 2015-2018 با OBDSTAR از طریق OBD 8

https://www.obdii365.com/service/obdstar-jlr-2015-2018-smart-key-obd-programming.html

چگونه مرسدس ME2.8 ECU را با Autel IM608 Pro کلون کنیم؟

 شبیه سازی ME 2.8 ecu به جای گذراندن مراحل تجدید بسیار آسان است. این یک ECU سیلندر V6 در مرسدس w203 است. این در کلاس E اجرا می شود و همچنین بر روی مدل ماژول W163 و همچنین W164 برای ML500 اجرا می شود.

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 1

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 2

نحوه انجام: کلون کردن ME 2.8، M112 و ECU M113 (c240، e320) با  Autel im608 pro

 

هنگامی که متوجه شدید آی سی دقیق است، می توانید به جای اینکه این تراشه را بیرون بکشید، این تراشه خاص را در آنجا بخوانید.

ساده ترین راه برای انجام این کار، اتصال با آداپتور گیره APB103 است.

فقط باید آن را در جای خود قرار دهید و با xp400 pro وصل شوید.

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 3

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 4

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 5

کل فرآیند زیر را دنبال کنید. خیلی آسان است که فقط به برنامه نویس خود بروید.

به رفتن به عملکرد برنامه نویس-> عملکرد تراشه-> خواندن و نوشتن تراشه -> EEPROM-> ST-> ST95XXX-> ST95P08-> EEPROM-> خواندن بروید

نوع ST تراشه را که st است را جستجو کنید، سپس به پایین بروید تا xt95 را انتخاب کنید

بنابراین وقتی این را انتخاب می‌کنید و سپس آن را در حالت EEPROM تماشا می‌کنید، اکنون می‌توانید آن را بخوانید

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 6

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 7

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 8

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 9

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 10

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 11

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 12

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 13

EEPROM را بخوانید و ذخیره کنید.

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 14

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 15

اکنون آن را به نسخه جدید منتقل کنید.

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 16

ساده ترین راه برای کلون کردن با  im608 pro  این است که روی  Write کلیک کنید .

این بار باید بنویسیم. الان دقیقا به فایلی که ذخیره کردم میرم و بس.

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 17

با موفقیت به نوشتن ادامه دهید و اکنون باید تأیید کنیم.

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 18

Autel IM608 Pro Clone Mercedes ME2.8 ECU 19

سپس مجدداً ecu را به وسیله نقلیه نصب کنید.

چگونه با Autel IM608Pro ماژول BMW FRM را تعمیر کنیم؟ (روش جدید)

قبلاً وقتی از Autel برای تعمیر BMW FRM استفاده می کردم، D-flash خراب را نمی خواند تنها راهی که می‌توانستم FRM را تعمیر کنم، جستجوی آنلاین برای فایل‌های EEPROM و P-FLASH و نوشتن آنها در FRM بود. با به‌روزرسانی‌های اخیر، Autel اکنون D-FLASH را می‌خواند و به eeprom فعال تبدیل می‌کند. الان کار خیلی راحته 


تعمیر ماژول BMW FRM با  Autel IM608 pro .
علامت (بدون نور، بدون پنجره، بدون برف پاک کن، روشن ماندن چراغ تاخیر... و عدم ارتباط با ابزار تشخیصی این ماژول (FRM).
1 پیدا کردن و جدا کردن.
2 را باز کنید و از pcb خارج شوید
3 دستورالعمل های im608pro (برنامه / خواندن تراشه نوشتن / تعمیرات بدنه) را دنبال کنید
4 اتصالات را مطابق نمودار دستورالعمل (لحیم کاری یا سوزن) انجام دهید.
5 دستورالعمل ها را برای تعمیر FRM دنبال کنید
6 ماژول را دوباره در خودرو جمع کنید
7 در صورت لزوم ماژول را به گونه ای کدگذاری کنید که مطابق با خودرو باشد
8 آزمایش انجام دهید
9 کدهای خطا و کدگذاری را بررسی کنید
10 کار موفق می شود

اگر مشکل سخت افزاری نباشد، نیازی به جستجو و دانلود فایل eeprom bin نیست. فقط فایل خراب را با im608 تعمیر کنید. خیلی ساده است.

من بارها را با خواندن dflash، تولید داده های eeprom، پارتیشن بندی مجدد eeprom شبیه سازی شده dflash و سپس نوشتن eeprom انجام داده ام. نیازی به کدگذاری مجدد/پیکربندی مجدد چیزی نیست.
تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 1

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 2

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 3

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 4

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 5

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 6

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 7


چگونه با Autel IM608Pro ماژول BMW FRM را تعمیر کنیم؟ (روش جدید)

قبلاً وقتی از Autel برای تعمیر BMW FRM استفاده می کردم، D-flash خراب را نمی خواند تنها راهی که می‌توانستم FRM را تعمیر کنم، جستجوی آنلاین برای فایل‌های EEPROM و P-FLASH و نوشتن آنها در FRM بود. با به‌روزرسانی‌های اخیر، Autel اکنون D-FLASH را می‌خواند و به eeprom فعال تبدیل می‌کند. الان کار خیلی راحته 


تعمیر ماژول BMW FRM با  Autel IM608 pro .
علامت (بدون نور، بدون پنجره، بدون برف پاک کن، روشن ماندن چراغ تاخیر... و عدم ارتباط با ابزار تشخیصی این ماژول (FRM).
1 پیدا کردن و جدا کردن.
2 را باز کنید و از pcb خارج شوید
3 دستورالعمل های im608pro (برنامه / خواندن تراشه نوشتن / تعمیرات بدنه) را دنبال کنید
4 اتصالات را مطابق نمودار دستورالعمل (لحیم کاری یا سوزن) انجام دهید.
5 دستورالعمل ها را برای تعمیر FRM دنبال کنید
6 ماژول را دوباره در خودرو جمع کنید
7 در صورت لزوم ماژول را به گونه ای کدگذاری کنید که مطابق با خودرو باشد
8 آزمایش انجام دهید
9 کدهای خطا و کدگذاری را بررسی کنید
10 کار موفق می شود

اگر مشکل سخت افزاری نباشد، نیازی به جستجو و دانلود فایل eeprom bin نیست. فقط فایل خراب را با im608 تعمیر کنید. خیلی ساده است.

من بارها را با خواندن dflash، تولید داده های eeprom، پارتیشن بندی مجدد eeprom شبیه سازی شده dflash و سپس نوشتن eeprom انجام داده ام. نیازی به کدگذاری مجدد/پیکربندی مجدد چیزی نیست.
تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 1

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 2

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 3

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 4

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 5

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 6

تعمیر ماژول BMW FRM با Autel IM608Pro 7


برنامه Toyota Fortuner 2019 همه کلیدها با xtool x100 pad3 گم می شوند

 تویوتا فورچونر سال 2019 کلید هوشمند 8A 8A همه کلیدها با موفقیت برنامه نویسی را با استفاده از xtool x100 pad3 و کلید شبیه سازی KS01 از طریق OBD از دست دادند.  

 

مرحله 1: از داده های Immo پشتیبان تهیه کنید

Immo Programming - Toyota - By Type - همه کلیدهای هوشمند گم شدند - خواندن اطلاعات ایموبلایزر - خواندن OBD

برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 1


برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 1


برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 3


برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 4

دکمه Start را یک بار فشار دهید

خواندن اطلاعات immo در حال انجام است

برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 5

داده های Immo را ذخیره کنید

 

مرحله 2: ایجاد کلید شبیه ساز
به Generate Emulated Key برگردید

برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 6


این عملکرد به اتصال شبکه نیاز دارد
فایل داده پشتیبان immo را انتخاب کنید

برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 7


برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 8



کلید هوشمند شبیه ساز KS-01  را روی برنامه نویس KC100 قرار  دهید

برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 9


کلید شبیه ساز با موفقیت تولید شد

برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 10


کلید شبیه ساز تولید شده را نزدیک دکمه استارت قرار دهید و سوئیچ استارت را روشن کنید
سپس جرقه را خاموش کنید.

برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 11


برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 12


کلید شبیه ساز اکنون می تواند وسیله نقلیه را روشن کند.

سپس می‌توانید کلید افزودن مرحله 3 را پیش‌فرم کنید، فقط   گام به گام دستورات xtool x100 pad3 را دنبال کنید.

برنامه تویوتا فورچونر 2019 8A AKL با Xtool X100 PAD3 13


http://www.key-programmer.org/2022/09/09/xtool-x100-pad3-program-toyota-fortuner-2019-8a-akl-via-obd/