Yanhua Mini ACDP به روزرسانی رایگان BMW CAS3 / CAS3 + / CAS3 ++ DME ISN عملکرد خواندن و نوشتن (جایگزینی DME) در 18 مارس 2021.
آیا کلیدهای برنامه Autel MK808 می توانند باشند؟ پاسخ این است: بله ، ابزار اسکن Autel MaxiCOM MK808 قادر به برنامه ریزی مجدد کلید ecu جدید برای وسایل نقلیه سازگار است ، لطفاً پوشش دقیق خودرو را از لینک بررسی کنید:
https://www.autel.com/vehicle-coverage/coverage2 (انتخاب محصول مدل MK808 ، ساخت خودرو ، مدل خودرو ، سال و عملکرد / زیر کارکرد)
به عنوان مثال چند مدل خودروی تأیید شده را در نظر بگیرید:
برنامه 2004-2014 Acura Tl تمام کلیدهای گم شده با استفاده از autel mk808 + برنامه نویسی کلید استفاده شده.
keysبرنامه های کلیدهای مدنی هوندا برای وسیله نقلیه با استفاده از autel mk808.
UTAUTEL MK808 Dodge Chrysler Key Programming
rogبرنامه سوزوکی سوئیفت 2012
scanابزار اسکن Autel MK808 عملکرد KEYLESS REGISTRATION را انجام می دهد و یک کلید را بر روی نیسان 350z 2003 2003 برنامه ریزی می کند .
Program کلید برنامه AUTEL MK808 برای هوندا آکورا ( راهنمای گام به گام را بخوانید )
برای آن دسته از مدل های اتومبیل که Autel MK808 نتوانست کلید را برنامه ریزی کند ، کدام یک از Autel متعلق به آن است؟
اگر متوجه شدید Autel MK808 Diagnostic Scanner نمی تواند برای ماشین شما برنامه نویسی کلیدی ایجاد کند ، ما به شما برنامه نویس کلید اتومبیل و اسکنر تشخیصی Autel IM608 را توصیه می کنیم. IM608 این عملکرد را دارد. IM608 به برنامه نویس Autel XP400 Key و برنامه ریز MaxiFlash ECU مجهز است. IM608 پیشرفته ترین و منحصر به فرد ترین ابزار در یک برنامه نویسی کلیدی و تشخیصی است که سرنوشت آن یک ابزار برنامه نویسی کلیدی بی سابقه ای است که شما هرگز خواسته اید.
و برای پوشش Autel IM608 ، می توانید در همان پیوند Autel MK808 مراجعه کنید.
چگونه از سرویس IMMO AUTEL MK808 استفاده کنیم؟
ایموبیلایزر مکانیزمی ضد سرقت است که در صورت عدم استفاده از کلید اشتعال صحیح یا وجود دستگاه دیگر ، از شروع موتور موتور جلوگیری می کند. این دستگاه با روشی که به سیم کشی گرم معروف است از راه اندازی سارقان وسیله نقلیه جلوگیری می کند. اکثر وسایل نقلیه جدید دارای ایموبیلایزر به عنوان تجهیزات استاندارد هستند. یک مزیت مهم این سیستم این است که به مالک وسیله نقلیه نیازی به فعال کردن آن ندارد. به طور خودکار عمل می کند ایموبیلایزر یک محافظ ضد سرقت موثرتر از یک زنگ هشدار قابل شنیدن است. بسیاری از شرکتهای بیمه اتومبیل نرخ کمتری برای وسایل نقلیه مجهز به آنها ارائه می دهند.
به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از سرقت ، دستگاه ایموبیلایزر یکی از سیستم های مورد نیاز برای روشن شدن موتور خودرو را غیرفعال می کند ، معمولاً منبع سوخت یا احتراق. این امر با شناسایی فرکانس رادیویی بین یک فرستنده در کلید اشتعال و دستگاهی به نام خواننده فرکانس رادیویی در ستون فرمان انجام می شود. وقتی کلید در احتراق قرار می گیرد ، فرستنده سیگنالی را با یک کد شناسایی منحصر به فرد به خواننده ارسال می کند که آن را به یک گیرنده در ماژول کنترل رایانه خودرو انتقال می دهد. در صورت صحیح بودن کد ، رایانه به سیستم های سوخت رسانی و احتراق اجازه می دهد تا خودرو را راه اندازی و راه اندازی کنند. اگر کد نادرست باشد یا وجود نداشته باشد ، رایانه سیستم را غیرفعال می کند و تا زمان قرار دادن کلید صحیح در احتراق ، وسیله نقلیه قادر به راه اندازی نخواهد بود.
خدمات IMMO MK808 شما را قادر می سازد کلیدهای وسیله نقلیه گمشده را غیرفعال کنید و برنامه fob key placement هستند. بسته به نیاز شما می توان یک یا چند کلید تعویض کلید را برنامه ریزی کرد.
برنامه ریزی کلیدهای جایگزین کلید
توجه داشته باشید
1) برای تکمیل برنامه نویسی کلید fob ، باید کد امنیتی را بدست آورید ، که می توانید از طریق عملکرد Security Code Read در عملکردهای گرم بدست آورید.
2) لطفا قبل از برنامه نویسی ، کدهای خطا را بررسی و پاک کنید.
لذت بردن!
آیا ابزار مناسبی برای اسکن GM وجود دارد که آموزش مجدد یا چشمک زدن را انجام دهد ؟ من به طور خاص در مورد ماژول های سیستم فردی (سوخت ، جعبه انتقال ، بدنه و غیره ...) به جای ECM نگران هستم. و به زودی من ترمزهای Silverado خود را تعمیر می کنم (تعمیر "فروشنده" اتصالات فشرده سازی بود) و من می خواهم ABS خودکار را انجامدهم . وسایل نقلیه من 2000 ، 2001 و 2002 هستند ، بنابراین من خیلی نگران این نیستم که "موجودی فعلی خودم" داشته باشم ، اما چیزی که قابل ارتقا باشد خوب است ، اما لازم نیست. البته بله ، اجازه دهید بررسی کاربران باتجربه را بخوانیم.
شماره 1 اسکنر GM Tech2
تشخیص: از سال 1991 تا 2013
برنامه نویسی: سال 2007 سال (با نرم افزار Tis2000)
مرور:
- من یکی از کلون های Tech 2 را از چین خریداری کردم و عالی کار می کند.
- من یک کلون T2 و یک کلون MDI2 دریافت می کنم. مواردی وجود دارد که من حتی با T2 خود نمی توانم به عنوان پاس از طریق ACDelco TDS انجام دهم. T2 مستقل برای انجام کارهای تشخیصی بدون بار سر و صدا با کابل و لپ تاپ و غیره مناسب است.
- کلون چینی 230 دلاری Tech 2 من برای چندین سال چیزی جالب نبوده است.
BTW که فناوری Bosch / Vertronix Tech 2 چند دهه قدمت دارد. آنها قبل از اینکه هر روز از رختخواب بلند شویم ، یک بار قایق از ساعتهای اپل را در آنجا پخش می کنند ... Tech 2 مانند فناوری سطح 486 / پنتیوم است.
اگر به MDI (2010) نیاز دارید ، پس به آنجا بروید.
- نقل قول: "به زودی من ترمزهای Silverado خود را انجام می دهم (تعمیر" فروشنده "اتصالات فشرده سازی بود) و من می خواهم ABS خودکار را انجام دهم ." تا زمانی که به طریقی از طریق پمپ ABS هوا عبور ندهید ، نمی دانم که چرا باید اتومبیل بزنید. من مایعات را عوض کرده و کالیپرها و شیلنگهای کامیون های GM را جایگزین کرده ام و هرگز مجبور به این کار نبوده ام ، اما تصور کنید هر کلون T2 قادر به انجام این کار باشد.
- ناک اوت های چینی در واقع بسیار خوب هستند.
در حالی که Tech 2 باستانی است ... هنوز هم تا سال 2013MY یک ابزار اسکن دستی خوب است.
مقاله مرتبط را بخوانید: دستورالعمل برنامه ریزی مجدد PCM Flash USA (GM ، Ford ، Chrysler) PCM. (از ابزار اسکن GM Tech2 استفاده خواهد کرد)
تشخیص: تمام وسایل نقلیه 16 پین واکسهال / اوپل از سال 1996 تا 2017
برنامه نویسی GM: بله
فراموش نکنید که علاوه بر ابزار صحیح ، به اشتراک GM SI برای بازپخش مجدد هر ماژول احتیاج دارید.
GDS2 + MDI از سال M 2010MY ابزار اسکن GM و از سال 2007 ابزار چشمک زن GM بوده است.
شماره 3 Autel MS906BT
برخی از تعویض های خط ترمز را در کامیون های Chevy / GMC انجام داده ام ، فقط خونریزی دستی توسط خودم انجام شده است ، مشکلی نیست. من فقط ابزار اسکن خود را به Autel MS906BT ارتقا دادم و باید بگویم که بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام. فرض کنید کارهایی مانند ماژول جعبه انتقال ، ماژول های کیسه هوا ، کلیدهای کد و غیره را انجام دهید .
Autel MS906BT ابزاری خوب است ، مطمئن شوید که اگر خرید می کنید این نسخه "BT" است و نه ارزان تر MS906. شما باید بتوانید زیر 1200 دلار جدید تهیه کنید.
من از Autel MS908 استفاده کرده ام که ابزار GM OEM را پوشش می دهد ، به استثنای برنامه نویسی عبور. من معتقدم که 908P (pro) این قابلیت را دارد.
همچنین Launch X-431 pro وجود دارد که واقعا خوب کار می کند. و می توانید ساختهای دیگری نیز انجام دهید ، به ماژول های مختلف دسترسی پیدا کنید و غیره
فقط بستگی دارد که چقدر می خواهید هزینه کنید.
کلون های Tech2 نیز بسیار خوب کار می کنند.
لذت بردن!
Autel MaxiIM IM508 (XP400) / IM608 کلید MQB Megamos AES و کلید تیغه را منتشر کرد که تمام کلیدهای برنامه نویسی از طریق OBD از دست رفته است . هزینه تمام کلیدها از دست رفته است: 30 دلار برای هر وسیله نقلیه. این راهنمای آزمایشی برنامه نویسی کلید Jetta 2017 MQB OBD با استفاده از IM608 است. باورش سخت است زیرا ما قبلاً مجبور بودیم خوشه را بیرون بیاوریم اما با این برنامه نویس نه.
بعد از اتصال im608 با وسیله نقلیه ، دستگاه را روشن می کنید
IMMO-> Volkswagen-> Advanced mode-> IMMO4 + MQB Key-> همه کلیدهای گمشده را انتخاب کنید
Autel IM608 به دلیل عملکردهای موجود بر اساس پرداخت به ازای استفاده ، این کار را انجام خواهد داد. Im608 شما را به صفحه نمایش می برد تا با کارت اعتباری پرداخت کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید ، اطلاعات را ذخیره می کند. اولین باری که از آن استفاده می کنید کارت اعتباری خود را در آن قرار می دهید و باعث صرفه جویی در آن می شود.من فهمیدم که بعداً دلیل آن این است که وقتی از شما می خواهید هزینه کنید ، بله به طور خودکار آن را خارج می کند.
فلاشر هشدار دهنده خطر را روشن کنید.
ماشین با kessy است ، دکمه Start / Stop را فشار دهید
اطلاعات IMMO را بخوانید صبر کنید تا 100٪ پردازش شود
موفقیت اطلاعات IMMO را بخوانید. محاسبه انجام شد
* اگر نمی توانید داده های IMMO را روی این مدل یا سایر مدل های MQB بخوانید ، حتماً چراغ های مه پاش را روشن و چراغ های جلو را خاموش و روشن کنید تا ماشین بیدار شود. در صورت عدم موفقیت ، باتری را از پریز برق جدا کرده و مجدداً آن را وصل کنید تا سیستم امنیتی دوباره تنظیم شود.
شروع به ساخت کلید فروشنده کنید
یک کلید خالی در سوراخ کلید برنامه نویس Autel XP400 قرار دهید و سپس تأیید را فشار دهید را
انتخاب کنید آیا می خواهید کلید قفل شود.
پس از قفل شدن کلید نمی توان قفل آن را باز کرد.
کلیدهای قفل شده ممکن است نتوانند وسیله نقلیه را یاد بگیرند.
موفقیت کلیدی فروشنده را رقم بزنید
می توانید کلید بعدی را انتخاب کنید یا خیر. اگر بله ، یک کلید خالی در سوراخ کلید برنامه نویس قرار داده و دستورالعمل های IM608 را دنبال کنید تا تولید کلید کامل شود. اگر نه ، به آخرین مرحله بروید.
آخرین مرحله سازگاری کلید با وسیله نقلیه را انجام دهید
تأیید کنید که ماشین دارای تعداد کلیدهای ورودی و ورودی است که باید یاد بگیرند کلید را روی سیم پیچ القایی خودرو قرار دهید ، 2 ثانیه صبر کنید و سپس OK را فشار دهید
کلید می تواند وسیله نقلیه را راه اندازی کند ، کنترل از راه دور نیز کار می کند.
انجام شده.
http://www.key-programmer.org/2021/03/15/program-jetta-2017-all-keys-lost-with-autel-im608/
سوال:
من برای تهیه کلید دوم برنامه ریزی شده با techstream v14 مشکل دارم. به نظر می رسد که اکنون باید یک کد دانه را کپی کرده و در سایت TIS جای گذاری کنید.
آیا کسی در تلاش است تا 2019s را برای کلید دوم یا سوم برنامه ریزی کند؟
من حتی به نسخه 12 و 13 تنزل کردم ، نسخه 12 حتی وقتی در منوی ثبت کلیدی کلیدی است ، suv را تشخیص نمی دهد و شماره 13 همان مسئله بالا را دارد.
پاسخ:
بله ، techstream کلید RAV4 2019 را برنامه ریزی خواهد کرد.
اگر نمی خواهید برای مجوز نرم افزار پرداخت کنید ، به سراغ Lonsdor K518ISE بروید ، این یک راه حل خوب از طریق OBD است.
برای RAV4 2019 ، به کلیه کلیدهای مجوز محاسبه آنلاین آنلاین Toyota نیاز دارد .
پشتیبانی از تمام کلیدهای گمشده - جدیدترین کلیدهای هوشمند تویوتا 0410 - Avalon - RAV4 - Wildlander - Highlander.
مثلا:
برنامه Lexus UX250h 2019 All Key Lost with Lonsdor K518ISE + H0440c
تویوتا عملکرد مشابهی دارد اما از کلیدهای شبیه ساز مختلفی استفاده می کند.
http://www.key-programmer.org/2021/03/10/will-toyota-techstream-program-key-for-2019-rav4/
مسئله:
من سعی کردم eeprom 24C64 را با obdstar x300 dp plus بخوانم . پس از اتصال آداپتور P001 با x300dp ، نشانگرهای LED به جای آبی رنگ بنفش می شوند و خوانده نمی شوند.
قبلا کار میکنه از آخرین به روزرسانی Obdstar ، آداپتور دیگر کار نمی کند. نمی توانم از آن برای پیش رمزگذاری کلیدها و کارتها استفاده کنم.
وقتی لید درست کار می کند باید آبی باشد.
راه حل:
برای کسانی که این مشکل را دارند.
ما باید تنظیم مجدد P001 را مجبور کنیم. مشکل حل شد.
OBDSTAR P001 باید به تبلت obdstar که خاموش است و در 12 ولت شده وصل نیست.
سپس منبع تغذیه 12 ولتی را به سیم قرص obdstar x300 DP plus وصل کنید. (LED در گوشه صفحه باید روشن شود)
رایانه لوحی باید روشن شود و P001 همزمان با شروع رایانه لوحی تنظیم می شود. .
اگر همه چیز خوب پیش برود ، P001 با رنگ آبی مجدداً تنظیم می شود و می توانید دوباره از آن استفاده کنید.
اکنون P001 کاملاً کار می کند. نور آبی.
http://www.key-programmer.org/2021/03/09/how-to-solve-obdstar-p001-purple-light-problem/
به روزرسانی اتوماتیک کلید برش کلید 2M2 Magic Tank برای موتور سیکلت شامل چرخه هوندا ، چرخه یاماها ، چرخه کاوازاکی ، چرخه سوزوکی ، چرخه KTM و KYM و غیره.
ابتدا با به روزرسانی موتور سیکلت 2M2 Magic Tank همراه شوید:
نرم افزار برنامه: 2.1.9
نسخه داده فعلی کلید: 680
سیستم عامل ماشین: 2021012501
یعنی لطفاً 2M2 را به جدیدترین نسخه به روز کنید.
تاریخ بروزرسانی: 4 مارس 2021
1 ، موتور سیکلت هوندا را اضافه کنید
(125،125E ، 125S ، 125 silhouettle ، 200R ، 500 CBT ، Activa ، Bid red 125 ، Big Ruckus ، Camino 50 ، CB ، CB 350 Four ، CB400 Four. CB 500 Four K ، CBF 400 ، CBF 400 ، CBR ، CBR 250R ، CHF 50 ، CM ، CMX250 C ، CR 500R ، Crea Soopy ، CRF ، CX ، Elite ، Firestorm ، Forra ، Fourtrax ، FT500 Ascot ، GL650 SilverWinz ، GL Gold Wing ، Gyro (Scooter) ، Hawk ، Hornet ، Jarz ، Lead. Metr opohtan ، Mini Trail ، Nighthawk ، NSS 250 ، NT650 ، Pal (اسکوتر) .PCX ، Reflex ، Ruckus ، Scoopy ، SH300 ، Shadow ، Wing Silver ، Super Blackbird. Super Hawk. امروز…
2 ، اضافه کردن موتور سیکلت SUZUKI تمام داده های کلیدی
3 ، تمام اطلاعات کلیدی موتور سیکلت YAMAHA را اضافه کنید
4 ، تمام داده های کلیدی موتور سیکلت KAWASAKI را اضافه کنید
5 ، موتور سیکلت KTM و KYM را اضافه کنید
راهنمای برش کلید موتور سیکلت 2M2 Magic Tank 2.1.9:
ابتدا فیلم را تماشا کنید:
اینها را آماده کنید:
2M2 سحر و جادو مخزن دستگاه برش کلیدی
یک قطعه کلید اصلی موتور سیکلت
یک تلفن (Android) با Tank APK بارگیری و نصب شده است
یک قطعه ابزار اندازه گیری
کلید T سری Super خالی توسط 2M2
راهنمای عمومی:
مرحله 1. داده های کلیدی را سفارشی کنید
لطفاً با توجه به داده های کلیدی خود گزینه های مربوطه را علامت بزنید.
سپس از ابزار اندازه گیری برای اندازه گیری عرض شانه ، ضخامت ، عرض ، طول شیار بالا ، مقدار برش ها و غیره استفاده کنید و سپس آنها را وارد مخزن کنید.
مرحله 2. نرم افزار Tank نحوه تعمیر کلید و گیره را فوری می کند. فقط برای انجام آن دنبال کنید.
مرحله 3. برای پیدا کردن بیتینگ ها.
کلید را بردارید.
مرحله 4. کلید را خالی برش دهید
با دنبال کردن دستورالعمل ها ، کلید T Series Super را روی گیره ببندید.
شروع به قطع خودکار کلید.
انجام شده.
کلید سری Super T برش خورده است ، دستگاه Tank 2M2 بهترین گزینه برای برش کلید موتور سیکلت است.
همانطور که فهمیدم ، یک شوهر و همسرش با پسر 18 ساله خود معامله کردند که یک پسر 2010-2013 E350 W212 را به عنوان فارغ التحصیلی برای او بخرند ، اگر بورس تحصیلی کامل دریافت کند ، آنها دوست دارند بچه های خود را تعجب کنند. در همین حال ، دایی آنها با اتومبیل 13 E550 رانندگی می کند و او خیلی آن را دوست دارد ، بنابراین آنها در معضل E350 یا E550 قرار دارند. آنها اطمینان حاصل می کنند که تاریخچه خدمات و مدارک مربوط به خودرو را نیز به دست آورند و برای بررسی کدهای ecu یک اسکنر مرسدس خریداری می کنند .
اولا مرسدس E350 یا E550؟
من فقط 2012-2013 E350 را پیشنهاد می کنم. E550 برای یک دانشجوی دانشگاه بیش از حد مجاز است. موتور قدیمی M272 با منیفولد ورودی مشکل دارد. تعویض شمع موتور M276 دشوارتر است.
اما شخصی وجود دارد که راهی برای انجام آن بدون برداشتن منیفولد ورودی ارائه می دهد. همچنین قیمت E350 را ارزان تر از E550 خواهید یافت. همچنین در اوایل 2010-2011 چوب کمرنگ شده و صندلی MB-tex پاره شده بود. هنوز در سالهای بعد این مسئله را دریافت می کنید ، اما نه به همان اندازه بد و شاید نه به همان اندازه.
آنها ، کدام اسکنر مرسدس؟ و چرا؟
من مدت ها پیش یک مکانیک ASE پیدا کردم ، او قبلاً در یک نمایندگی فورد کار می کرد ، چیز زیادی در مورد مرسدس نمی داند اما بیشتر کارهایی که شما روی ماشین انجام می دهید هنوز آچار اساسی است ، فقط چند چیز وجود دارد که فقط می تواند باشد در فروشنده انجام می شود. تمام چیزهایی که من او را انجام داده ام ، ترمزها ، منیفولد ورودی ، کشش / قرقره ها ، اتصالات CV ، مهر و موم محور ، پایه موتور ، دینام ، ضربه / استرچ و غیره فقط آچار اصلی است. من یک کپی از WIS دارم و همیشه مواردی است که می توانید در یوتیوب پیدا کنید. فقط نحوه رفتن به سنسور زاویه فرمان در ماشین دیگر را فقط با رفتن به فیلم در یوتیوب متوجه شده اید.
مردم دوست دارند این فکر را بکنند ، اما بیشتر تعمیراتی که باید انجام دهم فقط آچار اساسی است. یک کاری که فروشنده انجام داد و indy قادر به انجام آن نیست ، بروزرسانی میان افزاری است که من برای بلوتوث / comand انجام داده بودم. او در واقع منیفولد ورودی را تعویض کرد و به WIS اهمیت زیادی نمی داد و موفق شد همه کارها را انجام دهد بدون اینکه چیزی شکسته شود. من یک مهندس برق هستم ، بنابراین می دانم که چگونه از WIS استفاده کنم و مدام از آن چیزهایی چاپ کنم ، حداقل من روش کار را می دانم اما در واقع کار نمی کنم. جایی برای انجام کار در شهر نداشته باشید و همه ابزارها را در اختیار نداشته باشید. این انجمن و یوتیوب در واقع برای بسیاری از تعمیراتی که در طول سال ها انجام داده ام بسیار مفید است به علاوه یک نسخه از EPC / WIS دارم.
در مورد OP و indys محلی ، مهم این نیست که یکی از متخصصان مرسدس را پیدا کنید ، من در ابتدا از تعدادی از آنها استفاده کردم اما ارزان تر از فروشنده MB نبودند ، مانند 500 دلار برای کار به جای 650 دلار در فروشنده یک گاراژ محلی که دارای مکانیک ASE است احتمالاً می تواند بیشتر آنچه را که نیاز دارید انجام دهد. اگر واقعاً با مشکل پیچیده ای روبرو شوید ، فروشنده می تواند تشخیص را انجام دهد و indy نیز می تواند کار را انجام دهد. من همچنین یک اسکنر تهیه می کنم که می تواند کدهای مخصوص MB را انجام دهد ، که می تواند نیاز به مراجعه به نمایندگی را از بین ببرد.
اگر بتوانید کارهای زیادی را خودتان انجام دهید ، داشتن اتومبیل خیلی بد نیست ، مسائل دیوانه واری مانند منفجر شدن موتور یا گیربکس را ندارد.
آن یکی محبوب است اما من آن را ندارم. بسیاری از آنها در اینجا ذکر می شوند. دو مورد از بهترین انفجارها ، Autel AP200 و Thinkcar Pro است. AP200 حدود 60 دلار است. Thinkcar Pro حدود 60 دلار است.
تصویر 1: Thinkcar Pro
با استفاده از نکات ساده:
نرم افزار ThinkDiag را روی تلفن خود بارگیری و نصب کنید (از IOS و Android پشتیبانی می کند).
عضو ثبت نام کنید و وارد شوید
شماره سریال دستگاه را فعال کنید ؛
دانلود نرم افزار مارک اتومبیل (مرسدس) به صورت پیشرفته.
تصویر 2: Autel AP200
با استفاده از نکات ساده:
نرم افزار Autel را روی تلفن خود بارگیری و نصب کنید (از IOS و Android پشتیبانی می کند).
عضو ثبت نام کنید و وارد شوید
دانلود نرم افزار مارک اتومبیل (مرسدس) به صورت پیشرفته.
برای اطلاعات بیشتر ، فیلم را تماشا کنید:
پیوست: لیست اتومبیل های Autel AP200 Benz E-class W212 W213
مدل خودرو | سال | موتور | شاسی | سیستم | زیر سیستم | تابع | تابع فرعی | نسخه | توجه داشته باشید |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | تنظیم کننده تلویزیون | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | تنظیم کننده تلویزیون | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | تنظیم کننده تلویزیون | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COMAND یا صوتی | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COMAND یا صوتی | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COMAND یا صوتی | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COMAND یا صوتی | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COMAND یا صوتی | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COMAND یا صوتی | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COMAND یا صوتی | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COMAND یا صوتی | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | تأیید تعمیر و نگهداری عمومی | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | ضریب درجه روغن | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | مجدداً شروع دامنه AdBlue | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | تنظیم مجدد نگهداری عمومی | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | دستگاه پخش DVD | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | دستگاه پخش DVD | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | دستگاه پخش DVD | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | دستگاه پخش DVD | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | ماژول پیمایش | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | ماژول پیمایش | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | ماژول پیمایش | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | ماژول پیمایش | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | Audio-Audio یا COMAND | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | Audio-Audio یا COMAND | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | Audio-Audio یا COMAND | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | Audio-Audio یا COMAND | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DAB - پخش صوتی دیجیتال | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DAB - پخش صوتی دیجیتال | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DAB - پخش صوتی دیجیتال | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | پخش صوتی دیجیتال DAB | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | پخش صوتی دیجیتال DAB | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | پخش صوتی دیجیتال DAB | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DCU-LF-درب ورودی چپ | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DCU-LF-درب ورودی چپ | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DCU-LF-درب ورودی چپ | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DCU-LF-درب ورودی چپ | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | درب ورودی DCU-RF-Right | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تنظیم کننده تلویزیون | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تنظیم کننده تلویزیون | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تنظیم کننده تلویزیون | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تنظیم کننده تلویزیون | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تنظیم کننده تلویزیون | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | تأیید تعمیر و نگهداری عمومی | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | تنظیم مجدد نگهداری عمومی | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | دوباره ASSYST را آماده کنید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تهویه مطبوع | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تهویه مطبوع | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تهویه مطبوع | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تهویه مطبوع | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تهویه مطبوع | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل سانروف کشویی پانوراما | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل سانروف کشویی پانوراما | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل سانروف کشویی پانوراما | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل سانروف کشویی پانوراما | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل سانروف کشویی پانوراما | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد درایو AMG | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد درایو AMG | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد درایو AMG | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد درایو AMG | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد درایو AMG | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | صفحه نمایش صوتی / COMAND | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | صفحه نمایش صوتی / COMAND | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | صفحه نمایش صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | صفحه نمایش صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | صفحه نمایش صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد عامل صوتی / COMAND | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد عامل صوتی / COMAND | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد عامل صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد عامل صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد عامل صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل پمپ بنزین | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل پمپ بنزین | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل پمپ بنزین | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل پمپ بنزین | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل پمپ بنزین | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل برای پیشرانه | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل برای پیشرانه | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل برای پیشرانه | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل برای پیشرانه | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | پخش صوتی دیجیتال | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | پخش صوتی دیجیتال | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | پخش صوتی دیجیتال | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | پخش صوتی دیجیتال | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 |
لذت بردن!
هر دو پشتیبانی فنی Autel AP200 و Thinkcar Pro توسط www.obdii365.com ارائه می شود
همانطور که فهمیدم ، یک شوهر و همسرش با پسر 18 ساله خود معامله کردند که یک پسر 2010-2013 E350 W212 را به عنوان فارغ التحصیلی برای او بخرند ، اگر بورس تحصیلی کامل دریافت کند ، آنها دوست دارند بچه های خود را تعجب کنند. در همین حال ، دایی آنها با اتومبیل 13 E550 رانندگی می کند و او خیلی آن را دوست دارد ، بنابراین آنها در معضل E350 یا E550 قرار دارند. آنها اطمینان حاصل می کنند که تاریخچه خدمات و مدارک مربوط به خودرو را نیز به دست آورند و برای بررسی کدهای ecu یک اسکنر مرسدس خریداری می کنند .
اولا مرسدس E350 یا E550؟
من فقط 2012-2013 E350 را پیشنهاد می کنم. E550 برای یک دانشجوی دانشگاه بیش از حد مجاز است. موتور قدیمی M272 با منیفولد ورودی مشکل دارد. تعویض شمع موتور M276 دشوارتر است.
اما شخصی وجود دارد که راهی برای انجام آن بدون برداشتن منیفولد ورودی ارائه می دهد. همچنین قیمت E350 را ارزان تر از E550 خواهید یافت. همچنین در اوایل 2010-2011 چوب کمرنگ شده و صندلی MB-tex پاره شده بود. هنوز در سالهای بعد این مسئله را دریافت می کنید ، اما نه به همان اندازه بد و شاید نه به همان اندازه.
آنها ، کدام اسکنر مرسدس؟ و چرا؟
من مدت ها پیش یک مکانیک ASE پیدا کردم ، او قبلاً در یک نمایندگی فورد کار می کرد ، چیز زیادی در مورد مرسدس نمی داند اما بیشتر کارهایی که شما روی ماشین انجام می دهید هنوز آچار اساسی است ، فقط چند چیز وجود دارد که فقط می تواند باشد در فروشنده انجام می شود. تمام چیزهایی که من او را انجام داده ام ، ترمزها ، منیفولد ورودی ، کشش / قرقره ها ، اتصالات CV ، مهر و موم محور ، پایه موتور ، دینام ، ضربه / استرچ و غیره فقط آچار اصلی است. من یک کپی از WIS دارم و همیشه مواردی است که می توانید در یوتیوب پیدا کنید. فقط نحوه رفتن به سنسور زاویه فرمان در ماشین دیگر را فقط با رفتن به فیلم در یوتیوب متوجه شده اید.
مردم دوست دارند این فکر را بکنند ، اما بیشتر تعمیراتی که باید انجام دهم فقط آچار اساسی است. یک کاری که فروشنده انجام داد و indy قادر به انجام آن نیست ، بروزرسانی میان افزاری است که من برای بلوتوث / comand انجام داده بودم. او در واقع منیفولد ورودی را تعویض کرد و به WIS اهمیت زیادی نمی داد و موفق شد همه کارها را انجام دهد بدون اینکه چیزی شکسته شود. من یک مهندس برق هستم ، بنابراین می دانم که چگونه از WIS استفاده کنم و مدام از آن چیزهایی چاپ کنم ، حداقل من روش کار را می دانم اما در واقع کار نمی کنم. جایی برای انجام کار در شهر نداشته باشید و همه ابزارها را در اختیار نداشته باشید. این انجمن و یوتیوب در واقع برای بسیاری از تعمیراتی که در طول سال ها انجام داده ام بسیار مفید است به علاوه یک نسخه از EPC / WIS دارم.
در مورد OP و indys محلی ، مهم این نیست که یکی از متخصصان مرسدس را پیدا کنید ، من در ابتدا از تعدادی از آنها استفاده کردم اما ارزان تر از فروشنده MB نبودند ، مانند 500 دلار برای کار به جای 650 دلار در فروشنده یک گاراژ محلی که دارای مکانیک ASE است احتمالاً می تواند بیشتر آنچه را که نیاز دارید انجام دهد. اگر واقعاً با مشکل پیچیده ای روبرو شوید ، فروشنده می تواند تشخیص را انجام دهد و indy نیز می تواند کار را انجام دهد. من همچنین یک اسکنر تهیه می کنم که می تواند کدهای مخصوص MB را انجام دهد ، که می تواند نیاز به مراجعه به نمایندگی را از بین ببرد.
اگر بتوانید کارهای زیادی را خودتان انجام دهید ، داشتن اتومبیل خیلی بد نیست ، مسائل دیوانه واری مانند منفجر شدن موتور یا گیربکس را ندارد.
آن یکی محبوب است اما من آن را ندارم. بسیاری از آنها در اینجا ذکر می شوند. دو مورد از بهترین انفجارها ، Autel AP200 و Thinkcar Pro است. AP200 حدود 60 دلار است. Thinkcar Pro حدود 60 دلار است.
تصویر 1: Thinkcar Pro
با استفاده از نکات ساده:
نرم افزار ThinkDiag را روی تلفن خود بارگیری و نصب کنید (از IOS و Android پشتیبانی می کند).
عضو ثبت نام کنید و وارد شوید
شماره سریال دستگاه را فعال کنید ؛
دانلود نرم افزار مارک اتومبیل (مرسدس) به صورت پیشرفته.
تصویر 2: Autel AP200
با استفاده از نکات ساده:
نرم افزار Autel را روی تلفن خود بارگیری و نصب کنید (از IOS و Android پشتیبانی می کند).
عضو ثبت نام کنید و وارد شوید
دانلود نرم افزار مارک اتومبیل (مرسدس) به صورت پیشرفته.
برای اطلاعات بیشتر ، فیلم را تماشا کنید:
پیوست: لیست اتومبیل های Autel AP200 Benz E-class W212 W213
مدل خودرو | سال | موتور | شاسی | سیستم | زیر سیستم | تابع | تابع فرعی | نسخه | توجه داشته باشید |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | تنظیم کننده تلویزیون | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | تنظیم کننده تلویزیون | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | تنظیم کننده تلویزیون | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COMAND یا صوتی | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COMAND یا صوتی | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COMAND یا صوتی | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COMAND یا صوتی | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COMAND یا صوتی | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COMAND یا صوتی | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COMAND یا صوتی | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COMAND یا صوتی | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | تأیید تعمیر و نگهداری عمومی | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | ضریب درجه روغن | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | مجدداً شروع دامنه AdBlue | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | تنظیم مجدد نگهداری عمومی | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | دستگاه پخش DVD | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | دستگاه پخش DVD | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | دستگاه پخش DVD | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | دستگاه پخش DVD | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | ماژول پیمایش | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | ماژول پیمایش | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | ماژول پیمایش | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | ماژول پیمایش | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | Audio-Audio یا COMAND | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | Audio-Audio یا COMAND | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | Audio-Audio یا COMAND | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | Audio-Audio یا COMAND | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 212 | COU [ZBE] - واحد عملیاتی صوتی / COMAND | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DAB - پخش صوتی دیجیتال | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DAB - پخش صوتی دیجیتال | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DAB - پخش صوتی دیجیتال | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | پخش صوتی دیجیتال DAB | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | پخش صوتی دیجیتال DAB | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | پخش صوتی دیجیتال DAB | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DCU-LF-درب ورودی چپ | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DCU-LF-درب ورودی چپ | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DCU-LF-درب ورودی چپ | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | DCU-LF-درب ورودی چپ | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2009 | / | 207 | درب ورودی DCU-RF-Right | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تنظیم کننده تلویزیون | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تنظیم کننده تلویزیون | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تنظیم کننده تلویزیون | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تنظیم کننده تلویزیون | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تنظیم کننده تلویزیون | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | تأیید تعمیر و نگهداری عمومی | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | تنظیم مجدد نگهداری عمومی | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | خوشه ابزار | / | تنظیم مجدد روغن | دوباره ASSYST را آماده کنید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تهویه مطبوع | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تهویه مطبوع | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تهویه مطبوع | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تهویه مطبوع | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | تهویه مطبوع | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل سانروف کشویی پانوراما | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل سانروف کشویی پانوراما | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل سانروف کشویی پانوراما | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل سانروف کشویی پانوراما | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل سانروف کشویی پانوراما | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد درایو AMG | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد درایو AMG | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد درایو AMG | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد درایو AMG | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد درایو AMG | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | صفحه نمایش صوتی / COMAND | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | صفحه نمایش صوتی / COMAND | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | صفحه نمایش صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | صفحه نمایش صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | صفحه نمایش صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد عامل صوتی / COMAND | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد عامل صوتی / COMAND | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد عامل صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد عامل صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | واحد عامل صوتی / COMAND | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل پمپ بنزین | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل پمپ بنزین | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل پمپ بنزین | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل پمپ بنزین | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل پمپ بنزین | / | کدهای مشکل | کدها را بخوانید | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل برای پیشرانه | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل برای پیشرانه | / | پاک کردن کدها | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل برای پیشرانه | / | کدها را بخوانید | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | ماژول کنترل برای پیشرانه | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | پخش صوتی دیجیتال | / | اطلاعات ECU | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | پخش صوتی دیجیتال | / | داده های زنده | / | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | پخش صوتی دیجیتال | / | کدهای مشکل | پاک کردن کدها | بالاتر از Benz_V1.00 | / |
کلاس E | از سال 2016 | / | 213 | پخش صوتی دیجیتال | / | کدهای مشکل | قاب منجمد | بالاتر از Benz_V1.00 |
لذت بردن!
هر دو پشتیبانی فنی Autel AP200 و Thinkcar Pro توسط www.obdii365.com ارائه می شود