دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

لیست اتوماتیک برنامه نویسی کلید Autel MK808 IMMO

 آیا کلیدهای برنامه Autel MK808 می توانند باشند؟ پاسخ این است: بله ، ابزار اسکن Autel MaxiCOM MK808 قادر به برنامه ریزی مجدد کلید ecu جدید برای وسایل نقلیه سازگار است ، لطفاً پوشش دقیق خودرو را از لینک بررسی کنید:  

https://www.autel.com/vehicle-coverage/coverage2  (انتخاب محصول مدل MK808 ، ساخت خودرو ، مدل خودرو ، سال و عملکرد / زیر کارکرد)

autel-mk808-1



به عنوان مثال چند مدل خودروی تأیید شده را در نظر بگیرید:

برنامه 2004-2014  Acura Tl  تمام کلیدهای گم شده با استفاده از autel mk808 + برنامه نویسی کلید استفاده شده.

 

keysبرنامه  های  کلیدهای مدنی هوندا برای وسیله نقلیه با استفاده از autel mk808.

 

UTAUTEL MK808  Dodge Chrysler  Key Programming

 

rogبرنامه  سوزوکی سوئیفت 2012

 

scanابزار اسکن Autel MK808 عملکرد KEYLESS REGISTRATION را انجام می دهد و یک کلید را بر روی نیسان 350z 2003 2003 برنامه ریزی می کند  .

 

Program کلید برنامه AUTEL MK808 برای  هوندا آکورا  ( راهنمای گام به گام را بخوانید  )

 

برای آن دسته از مدل های اتومبیل که Autel MK808 نتوانست کلید را برنامه ریزی کند ، کدام یک از Autel متعلق به آن است؟

 

اگر متوجه شدید Autel MK808 Diagnostic Scanner نمی تواند برای ماشین شما برنامه نویسی کلیدی ایجاد کند ، ما به شما برنامه نویس کلید اتومبیل و اسکنر تشخیصی Autel IM608 را توصیه می کنیم. IM608 این عملکرد را دارد. IM608 به برنامه نویس Autel XP400 Key و برنامه ریز MaxiFlash ECU مجهز است. IM608 پیشرفته ترین و منحصر به فرد ترین ابزار در یک برنامه نویسی کلیدی و تشخیصی است که سرنوشت آن یک ابزار برنامه نویسی کلیدی بی سابقه ای است که شما هرگز خواسته اید.

 

و برای   پوشش Autel IM608 ، می توانید در همان پیوند Autel MK808 مراجعه کنید.

 

چگونه از  سرویس IMMO AUTEL MK808 استفاده  کنیم؟

 

ایموبیلایزر مکانیزمی ضد سرقت است که در صورت عدم استفاده از کلید اشتعال صحیح یا وجود دستگاه دیگر ، از شروع موتور موتور جلوگیری می کند. این دستگاه با روشی که به سیم کشی گرم معروف است از راه اندازی سارقان وسیله نقلیه جلوگیری می کند. اکثر وسایل نقلیه جدید دارای ایموبیلایزر به عنوان تجهیزات استاندارد هستند. یک مزیت مهم این سیستم این است که به مالک وسیله نقلیه نیازی به فعال کردن آن ندارد. به طور خودکار عمل می کند ایموبیلایزر یک محافظ ضد سرقت موثرتر از یک زنگ هشدار قابل شنیدن است. بسیاری از شرکتهای بیمه اتومبیل نرخ کمتری برای وسایل نقلیه مجهز به آنها ارائه می دهند.

 

به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از سرقت ، دستگاه ایموبیلایزر یکی از سیستم های مورد نیاز برای روشن شدن موتور خودرو را غیرفعال می کند ، معمولاً منبع سوخت یا احتراق. این امر با شناسایی فرکانس رادیویی بین یک فرستنده در کلید اشتعال و دستگاهی به نام خواننده فرکانس رادیویی در ستون فرمان انجام می شود. وقتی کلید در احتراق قرار می گیرد ، فرستنده سیگنالی را با یک کد شناسایی منحصر به فرد به خواننده ارسال می کند که آن را به یک گیرنده در ماژول کنترل رایانه خودرو انتقال می دهد. در صورت صحیح بودن کد ، رایانه به سیستم های سوخت رسانی و احتراق اجازه می دهد تا خودرو را راه اندازی و راه اندازی کنند. اگر کد نادرست باشد یا وجود نداشته باشد ، رایانه سیستم را غیرفعال می کند و تا زمان قرار دادن کلید صحیح در احتراق ، وسیله نقلیه قادر به راه اندازی نخواهد بود.

 

خدمات IMMO MK808 شما را قادر می سازد کلیدهای وسیله نقلیه گمشده را غیرفعال کنید و برنامه fob key placement هستند. بسته به نیاز شما می توان یک یا چند کلید تعویض کلید را برنامه ریزی کرد.

 

برنامه ریزی کلیدهای جایگزین کلید

  1.  پس از وارد کردن   عملکرد "سرویس" از فهرست کار MaxiCOM ، روی "کلیدهای IMMO" ضربه بزنید  .

 

  1. شیر  "انتخاب خودکار"  یا  "انتخاب دستی"  به وسیله نقلیه به دست آوردن اطلاعات VIN و شیر بله تا تایید شود.

 

  1.  بعد از نمایش در لیست عملکردهای IMMO روی "پاک کردن / برنامه ریزی همه دکمه های کلیدی" ضربه بزنید  ، این لیست ممکن است برای وسایل نقلیه مختلف در حال آزمایش متفاوت باشد.

 

توجه داشته باشید

1) برای تکمیل برنامه نویسی کلید fob ، باید  کد امنیتی را بدست آورید ، که می توانید از طریق عملکرد Security Code Read در عملکردهای گرم بدست آورید.

 

2) لطفا قبل از برنامه نویسی ، کدهای خطا را بررسی و پاک کنید.

 

  1. اطلاعات روی صفحه را با دقت بخوانید و برای تکمیل عملیات از دستورالعمل ها پیروی کنید.
  2. autel-mk808-2
  3. autel-mk808-3


لذت بردن!

 

www.obdii365.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.