دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

چگونه می توان ECU Accord 2009 را با Honda HDS HIM به روز کرد؟

 آموزش هوندا: به روز رسانی نقشه های ECU / سیستم عامل با استفاده از سیستم تشخیص هوندا HIM (اروپا). این کاربر Accord 2009 EU خود را  با استفاده از این روش از 37805-RL0-F010  به  37805-RL0-F030 به روز کرده است.   

 

توجه داشته باشید:

  • نرم افزار HDS خود را به روز نمی کند - فقط ابزاری برای کار با پایگاه داده است.
  • قبل از به‌روزرسانی ECU، بهتر است از داده‌های ECU با Ktag نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که باتری خودرو کاملاً شارژ شده است و برای اقدامات احتیاطی یک شارژر باتری وصل کرده اید.
  • با مسئولیت خود انجام دهید.

 

کاربر مجموعه ای از نقشه ها را از یک فروم روسی hondahybrid.ru به دست آورده است، بنابراین با تشکر به آن سایت بروید. نقشه خاص من را نتوانستم از توزیع های معمولی ECUrewrite پیدا کنم اما  این وب سایت  آنها را داشت.

این یک پایگاه داده مجموعه ادغام شده (2003-2019) از به روز رسانی های ECU برای ECU Rewrite اروپا / ایالات متحده است.

بسته Ultra تمام فایل‌های RWD را با هم ترکیب می‌کند، اگر هنوز هیچ کدام را ندارید، به نظر می‌رسد که شامل نسخه‌های قدیمی‌تر نیز می‌شود.

دستورالعمل ها عمدتا برای اروپا هستند، ما فکر می کنیم با نقشه های ایالات متحده، شما فایل های rwd را استخراج کنید و فایل های موجود در پوشه Europe را جایگزین کنید و مراحل مشابه باشد.

روش:

مرحله 1 - شناسه برنامه فعلی ECU شما را تأیید کنید تا ببینید آیا به‌روزرسانی‌هایی در دسترس است یا خیر.

مطمئن شوید که هوندا HDS در حال حاضر نصب و کار می کند (راهنماهای دیگر برای این کار وجود دارد). من از هوندا HDS 3.016.033 استفاده می کردم.

هوندا HDS را باز  کنید.
دستگاه HIM را با احتراق در II به خودرو وصل کنید.
در داخل HDS، به Honda Systems- Diesel / Benzin- Data List بروید

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 1 به روز کنید

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 2 به روز کنید

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 3 به روز کنید

اکنون باید شناسه برنامه ECU را بگوید - به عنوان مثال 37805-RL0-F030

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 4 به روز کنید

آرشیو ECURewrite را استخراج کنید.
COMDLG32.OCX را در C:\Windows\SysWOW64 (ویندوز 64 بیتی) یا C:\Windows\System32 (ویندوز 32 بیتی) کپی کنید.
در پوشه استخراج شده، ECU.mdb را پیدا کنید و برای مشاهده یک کپی از آن تهیه کنید. این فقط برای این است که فایل اصلی را تغییر ندهیم.

ECU.mdb کپی شده را با Access باز کنید.
در صورت درخواست، از طریق خطاهای موجود در فایل، تأیید کنید.

روی  File – Options کلیک کنید

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 5 به روز کنید

روی گزینه Current Database
Tick Display Navigation Pane کلیک کنید

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 6 به روز کنید

روی گزینه های ناوبری کلیک کنید
، تیک نمایش اشیاء پنهان را
بزنید

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 7 به روز کنید

ECU.mdb را ببندید و دوباره باز کنید.
OK از طریق هر گونه خطا.

در پنجره سمت چپ، روی Models
نقشه اصلی من 37805-RL0-F010 بود.
از این پایگاه داده می توانم ببینم که یک نسخه به روز رسانی 37805-RL0-F030 وجود دارد، در زیر این نسخه 37805-RL0-F010 اصلی من است که به عنوان یک شناسه سازگار فهرست شده است.
سپس بررسی می کنم تا ببینم آیا هر یک از ویرایش های بعدی در لیست فایل های ECURewrite وجود دارد یا خیر. با File Explorer در فهرست ECURewrite به دنبال آن بگردید. مثال 37805-RL0-F030.rwd

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 8 به روز کنید

نصب ECURewrite در حال حاضر برای نسخه اروپا پیش فرض است.
من مناطق دیگر را آزمایش نکرده‌ام، اما باید HIM.ini را با محتوای فایل‌های ini دیگر GE / JP / LA جایگزین کنید.
برای مناطقی غیر از اروپا، من فرض می‌کنم فایل‌های RWD را از J2534Rewrite_USA.7z نیز کپی می‌کنم. قبل از اجرای Setup.exe در این پوشه قرار بگیرید.

ECURewrite 6.27 را نصب کنید.
C:\HJEGRWAP\CalibFiles\ را بررسی
کنید. باید یک نام فایل برای به روز رسانی لیست شده قبلی داشته باشید، به عنوان مثال 37805-RL0-F030.rwd

اجرای  CM Update (ECU Rewrite)

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 9 به روز کنید

اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ از طریق برق وصل است و به حالت خواب نمی رود. ممکن است حدود 20 دقیقه طول بکشد تا به روز رسانی شود.
برای پایداری، تنظیمات خواب و خواب لپ تاپ را در Control Panel > Power Management غیرفعال کنید.

روی Pass-thru Mode کلیک کنید

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 10 به روز کنید

PGM-FI را انتخاب 
کنید روی تیک سبز کلیک کنید

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 11 به روز کنید

در صورت موجود بودن باید به روز رسانی پیدا شود.
برای به‌روزرسانی، دستورات را دنبال کنید.

من معتقدم که دو ماژول را به‌روزرسانی می‌کند، بین این به‌روزرسانی‌ها صفحه ممکن است به نظر برسد که روی یک صفحه سفید آویزان است، 10 دقیقه منتظر بمانید و در نهایت کامل می‌شود.

ECU Accord 2009 را با هوندا HDS HIM 12 به روز کنید

انجام شده.

https://www.obdii365.com/service/update-honda-ecu-firmware-with-hds-him.html

Autel MK906BT غیرفعال کردن 2019 Cayenne S Auto "Start/Stop"

 اسکنر تشخیصی Autel MaxiCOM MK906BT من امروز رسید. این کیت بزرگ است. مجموعه قدیمی‌تر iCarSoft من را در کنار آن خواهید دید.  

Autel MK906BT Disable 2019 Cayenne S Auto “Start/Stop” 1

من توانستم به راحتی ویژگی start/stop را در پورشه کاین S 2019 خود غیرفعال کنم. سایر تبلت های Autel Maxisys نیز این کار را انجام می دهند. MK906 ارزان تر است.

توقف شروع خودکار مراحل غیرفعال سازی:

این مراحل است.

1. پورشه انتخاب شده
2. استفاده از Auto-Bin برای پردازش خودکار VIN (نیاز به داشتن کلید در موقعیت دوم، با موتور خاموش است)
3. تشخیص
4. اسکن خودکار
5. DME (Engine Electronics)
6. کدگذاری
7. کدگذاری بدون قوانین
8. کدگذاری
9. تغییر مقادیر زیر
10. نوشتن مقادیر
11. خروج از صفحه اصلی

بعد از ساعت 8، و مقداری انتظار برای انجام دادن وجود داشت، جدولی از زمینه ها به من ارائه شد.

دو زمینه مهم وجود داشت که باید تغییر می کرد.

مقادیر نام فیلدهای اصلی

"Block07 start stop" "Present"

"Block 08 start stop last mode" "Default On"

من ابتدا فیلدهای "Block 08 start stop lastmode" را روی "Last Mode" قرار دادم و به من یک پیام خطایی داد که می‌گوید وقتی می‌خواستم آن را بنویسم شرایط را بررسی کنید.

سپس، "Block07 start stop" را روی "در دسترس نیست/کدگذاری..." تنظیم کردم و زمانی که سعی کردم آن را یادداشت کنم، موفقیت آمیز بود.

مقادیر نام فیلدهای جدید

"Block07 start stop" "در دسترس نیست/کدگذاری.."

"Block 08 start stop last mode" "Last Mode"

من قبلا آیکون "شروع/توقف" را در صفحه اصلی اصلی خود داشتم تا بتوانم به صورت دستی آن را غیرفعال کنم، اما پس از به روز رسانی، دیگر وجود ندارد و ویژگی "شروع/توقف" دیگر فعال نمی شود.

برای من کار کرد، اما تو به تنهایی، چون ممکن است خیلی چیزها بیفتد..

من واقعاً از ویژگی «شروع/توقف» خودکار متنفرم، تا جایی که اگر این ویژگی پس از راه‌اندازی مجدد به خاطر نیامده یا غیرفعال شود، پورشه دیگری نمی‌خرم.

اسکرین شات های Autel

Autel MK906BT Disable 2019 Cayenne S Auto “Start/Stop” 2

صفحه های کدگذاری:

Autel MK906BT Disable 2019 Cayenne S Auto “Start/Stop” 3

ویژگی Start/Stop غیرفعال و از صفحه اصلی حذف می شود

Autel MK906BT Disable 2019 Cayenne S Auto “Start/Stop” 4

همچنین پنجره‌ها/سانروف را با جاکلیدی باز و بسته کردم و برخی از زنگ‌های آزاردهنده را با  autel mk906bt غیرفعال کردم .

توجه داشته باشید:

همه برای قرص های تشخیصی autel، هزینه سالانه وجود دارد. فقط توابع پیشرفته مانند کدگذاری/برنامه نویسی ECU در صورت عدم تمدید محدود می شوند زیرا برای کدنویسی/برنامه ریزی یک ECU جدید، که نیاز به دسترسی به سرور آنلاین Autel دارد، اگر نرم افزار را تمدید نکند، نمی تواند به Autel دسترسی پیدا کند. داده های سرور برای پردازش کدگذاری یا برنامه نویسی. هزینه اشتراک توسط Autel دریافت می شود. اشتراک سالانه  MK906BT  460 دلار است.

http://blog.obdii365.com/2022/06/16/disable-2019-cayenne-s-auto-start-stop-with-autel-mk906bt/

دانلود رایگان Honda HDS V3.104.024 برای HIM

 06/2022 نرم افزار سیستم عیب یابی Honda HDS v3.104.024 توسط مهندس obdii365.com بدون مشکل با برد دوبل HIM آزمایش و تأیید شده است .  

 

نسخه نرم افزار:  3.104.024

سیستم عامل: Windows XP، Windows 7 32bit/64bit

چند زبان: انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی، کره ای، پرتغالی، تایلندی

پوشش خودرو: HONDA/ACURA  1992 تا 2020/02.

دانلود رایگان Honda HDS V3.104.024 1

دانلود رایگان Honda HDS V3.104.024 2


دانلود رایگان نرم افزار Honda HDS HIM V3.104.024

https://mega.nz/file/JgtEkb4K#jDs8le68Bz6soLyJ9H7LB061C3_BvbKgnIwA1dp7JzE

نرم افزار شامل:

هر دو نسخه قدیمی تر HDS 3.102.051 و HDS جدیدتر 3.104.024

 

 

چگونه Honda HDS 3.104.024 را نصب کنیم؟

1. نرم افزار رفع فشار  war560 را نصب کنید،  در صورتی که کامپیوتر نصب شده باشد نرم افزار رفع فشار نیازی به نصب مجدد ندارد.

نرم افزار Honda HDS V3.104.024 1 را نصب کنید

2. فایل HDS 3.104.024 را از حالت فشرده خارج کنید، روی " Setup " در پوشه HDS3.104.024 دوبار کلیک کنید، روی دستور مرحله بعدی کلیک کنید، منطقه مناسب را بر اساس منطقه تولید خودرو خود انتخاب کنید، سپس مرحله بعدی، مرحله بعدی تا نصب کامل شود

نرم افزار Honda HDS V3.104.024 را نصب کنید

نرم افزار Honda HDS V3.104.024 را نصب کنید

نرم افزار Honda HDS V3.104.024 را نصب کنید

3. روی فایل  HDS-FIX دوبار کلیک کنید  و فایل رمزگشایی شده به طور خودکار نصب می شود.

نصب نرم افزار Honda HDS V3.104.024 5

4. سوئیچ استارت خودرو را روشن کنید،  ابزار تشخیص HDS HIM  را به درگاه عیب یابی OBD خودرو وصل کنید و پورت COM را به پورت COM رایانه متصل کنید.

اگر لپ تاپ شما پورت COM ندارد، از مبدل سریال USB به R232 استفاده کنید که در بسته HIM موجود است.

نرم افزار Honda HDS V3.104.024 را نصب کنید

5. روی My Computer کلیک راست کنید تا مدیر دستگاه - پورت (COM) باز شود - پورت سریال را به  COM1 تغییر دهید.

نرم افزار Honda HDS V3.104.024 7 را نصب کنید

نرم افزار Honda HDS V3.104.024 8 را نصب کنید

نصب نرم افزار Honda HDS V3.104.024 9

6. روی نماد Honda Diagnostic System در دسکتاپ دوبار کلیک کنید تا نرم افزار عیب یابی برای استفاده عادی باز شود.


 

Autel MaxiSys Ultra در مقابل Thinkcar S20 کدام یک بهتر است؟

 Autel MaxiSys Ultra یا thinkcar s20؟ ورودی ها؟

 

بررسی های بی طرفانه بر اساس تجربه کاری کاربر:

 

نقد 1:

من هر دو را با چندین نفر دیگر کنار گذاشته ام و آنها به خوبی از یکدیگر تعریف می کنند. مقداری همپوشانی وجود دارد، اما نکته مهم در  autel maxisys ultra  این است که شما دامنه را در vci یکپارچه می کنید و VCI یک دستگاه برتر J2534 است که از FD-CAN پشتیبانی می کند! این 100٪ و همچنین کارداک 3+ کار می کند. من الان کارداق دارم و از هر دو استفاده کردم و تفاوتی با هم ندارند!
ultra j2534 کاری را انجام می دهد که هر دستگاه j2534 دیگری با fd-can انجام دهد. از FD-CAN یا مگا قوطی پشتیبانی می کند، هر چه می خواهید آن را بنامید. با Witech عالی کار می کند. امروز استفاده کردم و آن را در مدل‌های جدید 2020 دوج رم با مشکل صفر استفاده کرده‌ام.

 

نقد 2:

هر دو ابزار مزایایی دارند. با autel ultra، 909 یا 919  به Remote Expert نیز دسترسی خواهید داشت.  Remote Expert یک فرصت عالی برای شما است تا بتوانید پیشنهادات خود را گسترش دهید.

 

نقد 3:

ادغام شدن دامنه در vci چیزی   است که من را در مورد این ویژگی فوق العاده بد چاق تر کرد!

 

نقد 4: 

من تحت تاثیر Thinkcar s20 خود نیستم. هنوز ابزار خوبی است، اما من بیشتر از هر چیز دیگری Autel خود را می گیرم. من احساس می کنم Autel برای دریافت اطلاعات بسیار سریع تر و آسان تر است. به نظر می رسد S20 کند و درهم و برهم باشد. حتی رمزگشایی VIN کند به نظر می رسد. من از این ابزار متنفر نیستم، اما مطمئناً اولین دستیابی من نیست.

 

نقد 5:

من به تازگی 906ts خود را گم کردم و به یک چیز خوب با یک jbox نیاز دارم. من داشتم  s20 رو برای قابلیت HD  هم نگاه می کردم.

من در واقع  راه اندازی X431 V+  900 دلاری را به صورت آنلاین ترجیح می دهم و بسیار قابل اعتمادتر از s20 و ultra ترکیبی بوده و عملکرد آن برای استفاده ما خوب بوده است. من هم با ultra و هم با s20 مشکل داشتم. من هنوز از jbox روی s20 استفاده نکردم. اما من از one autel استفاده کردم. این کار را انجام می دهد.

autel ultra vs thinkcar s20

نقد 6:

ultra بسیار خوب است زیرا شما دامنه بسیار خوبی دارید و VCMI یک رابط j2534 با fd-can/mega can است. (دارای 4 کانال CAN) علاوه بر این واقعیت که اگر بهترین ابزار اسکن پس از فروش بازار برای همه مدل ها و مدل ها نباشد، بسیار نزدیک است.

 

نقد 7:

Autel Ultra هزینه   کمتری دارد، دارای محدوده و مولد امواج است و به نظر می رسد مارک بهتری باشد. S20 با همین قابلیت (جعبه سنسور و جعبه اسکوپ) هزاران قیمت بیشتر دارد و زیر نظر Thinkcar، Thinktool و TopDon است.

من از چیدمان S20، سرعت نرم افزار خوشم می آید، آنها دسترسی آسان زیادی برای عملکردهای معمول دارند، تنظیم مجدد روغن، SAS، خونریزی ABS و غیره. از دیدگاه فورد، به اندازه IDS دسترسی دارد. من چند چیز را با آن برنامه ریزی کرده ام (فورد SJB، رم جدیدتر ABS، و غیره) همه چیزهایی را که تا به حال به آن پرتاب کرده ام مدیریت کرده است. قیمت و هزینه به روز رسانی بسیار کمتر از تولید کنندگان دیگر است.

 

نقد 8:

به‌روزرسانی‌های مادام‌العمر S20 راهی برای رفتن است. این یک ابزار عالی است و با ادامه به روز رسانی، بهتر خواهد شد. این قدرتمند است و عملکردهای کلیدی بسیار بیشتری نسبت به ultra دارد.  اما من فوق العاده می روم و یک اسمارت هم می گیرم. به نظر من ultra ابزار خوبی است. همه در یک بسته ابزار اسکن قدرتمند این صفحه نمایش تقسیم شده است، بنابراین می توانید هنگام مشاهده داده ها، کنترل های دو جهته را انجام دهید و دامنه را برای تأیید درست بودن سیگنال ها وصل کنید. همچنین می تواند به اطلاعات خدمات برگردد. من فکر می کنم ابزاری مانند این می تواند به موفقیت شما کمک کند. پایین پاییز است اشتراک بسیار گران است.
نقد 9:
من عاشق s20 خودم هستم. من autel و Snap-on دارم. من s20 را روی اتولم می گیرم. S20 عملکردهای برنامه نویسی را مستقیماً از ابزار اسکن در مرسدس بنز و BMW از طریق vpn به همراه 10 شرکت دیگر ارائه می دهد. اگر پروگ را برای کار ایموبیلسر  دریافت کنم، ممکن است از آن بیشتر استفاده کنم  . من می دانم که یک چیز که اولترا انجام نمی دهد این است که کلیدهای imo/ قوی روی یورو و داخلی هستند. با این کار حفره هایی که Autel دارد پر می شود.
نقد 10:
Thinkcar S20 تا کنون آنچه را که من می بینم پوشش عالی دارد و هر مشکلی که دارید، تکنسین Thinkcar بسیار سریع پاسخ می دهد. هر دو ابزار عالی با S20 رفت. من هنوز از پتانسیل کامل آن استفاده نکرده ام.
نقد 11:
Autel را دریافت کنید. Thinktool/thinkcar یک ابزار چینی با برند جدید است و لبه‌های خشن زیادی دارد. Autel چیزهای خود را کشف کرده است. Autel یک برند عالی است، اما در چین نیز تولید می شود.
نقد 12:
این در مورد نیاز است که هم Ultra و هم Thinkcar s20 معمولاً قیمت یکسانی دارند. در حال حاضر s20 با تبلیغ اشتراک 5 ساله فعلی ارزش بهتری دارد. Ultra  برای به‌روزرسانی اشتراک 1115 دلار  خرده‌فروشی دارد، بنابراین هزینه آن بسیار بیشتر از s20 است. خود ابزارها شبیه به هم هستند. دامنه ها مشابه هستند و اولترا تا آنجا که تست های هدایت شونده و غیره بیشتر است. من هر دو را دارم، اولترا را ترجیح می دهم. سریعتر است و سوراخ های پوشش کمتری دارد. اما با s20 پوشش immo/key بهتری خواهید داشت.

به طور خلاصه،  هر دو فوایدی دارند. این واقعاً چیزی است که برای شما ارزش بیشتری قائل هستید. اگر برنامه نویسی است یا اینکه کسی این کار را برای شما انجام می دهد، Autel این ویژگی را دارد.

اگر به HD نیاز دارید، S20 راه حل است. S20 دارای آداپتورهای HD برای کارهای سنگین است. می توانید prog3 را برای immo /keys اضافه کنید. 

اگر به تشخیص/برنامه‌نویسی عمیق و عملکردهای متخصص از راه دور نیاز دارید، ultra انتخاب بهتری است. 

شما می توانید s20 Thinkcar را بخرید که دارای برنامه نویسی برای حدود 10 مدل است مانند اولترا برای BMW/Benz. می‌توانید یک prog 3 را نیز برای کلیدها اضافه کنید و این اشتراک مادام العمر است. شما Autel ultra j2534 هستید، می توانید هر کاری انجام دهید که cardaq می تواند انجام دهد، یک مگا قوطی j2534 است تا ارزش خرید یک jbox را نداشته باشد. s20 و Ultra با هم احتمالاً کار زیادی نخواهند داشت که نتوانید انجام دهید.


http://blog.obdii365.com/2022/06/14/autel-maxisys-ultra-vs-thinkcar-s20/

راه حل بدون کلید Lonsdor K518 2019 Range Rover بدون کلید

 پس از تولید کلید رنج روور 2019 با کلید  هوشمند Lonsdor K518ISE  و  JLR ، قفل کلید را بنویسید.

اما برای شروع باید به فرمان نزدیک بود که ورود بدون کلید کار نمی کند
و این ماشین هیچ مشکلی ندارد و فقط کلید را گم کرده است.

Lonsdor 2019 Range Rover Keyless Entry کار نمی کند 1

راه حل:

این مدل عملکرد UWB ((باند فوق عریض)) فعال است. همه مدل‌های فعلی لندروور از فناوری «باند فوق العاده» (UWB) در کلیدهای هوشمند خودرو استفاده می‌کنند. این طبیعی است اگر keylessgo کار نمی کند.

به Lonsdor  Modify Vehicle Config  تابع بروید.

عملکرد UWB را غیرفعال کنید.

سپس بررسی کنید که آیا کلید به درستی کار می کند.

راه حل Lonsdor 2019 Range Rover Keyless Entry Not Working

Lonsdor K518ISE تغییر پیکربندی خودرو اطلاعات عملکرد.

  1. این عملکرد برای مدل‌های با پیکربندی بالا JLR (2018+) تعیین شده است، با استفاده از آن برای غیرفعال کردن عملکرد UWB PEPS، از کلیدهای کم مجهز برای برنامه‌ریزی در مدل‌های با پیکربندی بالا پشتیبانی می‌کند. وسیله نقلیه؛ (2) تغییر داده های پیکربندی خودرو: غیرفعال کردن عملکرد UWB PEPS؛ (3) بازیابی اطلاعات پیکربندی خودرو: داده های پیکربندی پشتیبان گیری شده قبلی را به وسیله نقلیه فعلی بازیابی کنید.
  2. پشتیبان گیری از اطلاعات پیکربندی خودرو؛
  3. در حال برقراری ارتباط…
  4. لطفا نام فایل را وارد کنید.
  5. موفقیت پشتیبان گیری؛
  6. تغییر داده های پیکربندی خودرو؛
  7. در حال برقراری ارتباط…
  8. خواندن داده ها…
  9. عملکرد UWB PEPS را غیرفعال/خاموش کنید.
  10. پیکربندی سیستم
  11. تکمیل شد.

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100

 برنامه نویسی Autel MaxiIM KM100 immo بسیار چشمگیر است. با PLC 200 می توانید مستقیماً به برنامه نویسی بروید. در اینجا یک پیاده‌روی کوچک در برنامه‌نویسی گمشده کلیدهای تویوتا/لکسوس 2019+ غیر پروکسی ارائه شده است. 

آماده سازی:
کدهای 12 رقمی را از شخص ثالث دریافت کنید.
روش:
این یک کرولا 2020 سال است
برنامه گم شدن تمام کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 1

این ماشین یک کلید دارد اما وقتی ریموت را بررسی کردم ریموت از کار افتاد. پشتش اونقدر خراب بود که نتونستم درستش کنم

برنامه گم شدن تمام کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 2

کلید را به ساعت باز شده بچرخانید که قفل درب
سرنشین دانگل PLC200 را از طریق OBD به وسیله نقلیه متصل می کند و PLC200 را با KM100 از طریق بلوتوث جفت می کند.

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 3

من می خواهم دسکتاپ از راه دور را انجام دهم و می روم و وارد آن می شوم

برای اجازه دسترسی، شناسه teamviewer را بزنید و اکنون کنترل داریم

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 4

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 5

حتی اگر یک کلید داریم، می‌خواهم ببینم که آیا همه کلیدها گم شده‌اند یا خیر.
ما می خواهیم این کار را انجام دهیم زیرا همه کلیدها گم شده اند
به تابع IMMO - تویوتا بروید

اسکن خودکار VIN بسیار سریع

VIN را رمزگشایی کنید و اطلاعات خودرو را بررسی کنید، این یک کرولا 2020 است

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 6

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 7

برنامه گم شدن تمام کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 8

ببینید سال 2020 است

اسکن وضعیت Immo

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 9

Autel KM100  می‌گوید یک DTC در ایموبلایزر وجود دارد،
ما سر و کار داریم و پاک کردن سریع را در بالا سمت راست
انجام می‌دهیم. وقتی کلید این خودرو را برنامه‌نویسی می‌کنید، DTC ندارید.
رفتن به  Immo Learning - Immobilizer -  Immobilizer Reset (همه کلیدها گم شدند)

برنامه گم شدن تمام کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 10

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 11

درب راننده باز است

کد رولینگ را در اینجا کپی و جایگذاری کنید

ادامه دهید و OK را بزنید

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 12

16 دقیقه طول می کشد تا ایموبلایزر مجددا تنظیم شود، بنابراین ما می خواهیم دکمه ok را خاموش کنیم، کلید را برداریم و دوباره روشن کنیم

باید 16 دقیقه شمارش معکوس را انجام دهد

خیلی باحاله

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 13

برگردید بیایید کلید افزودن را انجام دهیم

احتراق را با کلید اصلی روشن کنید

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 14

رمز عبور را وارد می کنیم

خاموش کردن کلید را بردارید

کلید smae را وارد کنید و جرقه را خاموش کنید

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 15

اشتعال را خاموش بگذارید

کلید را هشت بار روشن و خاموش کنید که
ماشین روشن می شود، خوب
این چیز برای آن کار می کند

برنامه گم شدن کلیدهای تویوتا کرولا 2020 با Autel KM100 16

بیایید برویم و
قفل و باز کردن قفل را در سمت راه دور نگه داریم

رها کن و آنلاک را بزن

شما بروید

در حال پاکسازی ریموت ها هستیم

و ما در حال برنامه نویسی جدید هستیم

این بسیار سریع است و 16 دقیقه به علاوه برنامه از راه دور، هیچ تفاوتی ندارد

فقط با 500 دلار می توانید این ماشین را انجام دهید و تعداد زیادی بیشتر.

می‌توانید به جای  im508  im608  در بسیاری از وسایل نقلیه برای برنامه‌ریزی کلیدها از آن استفاده کنید، زیرا بسته‌بندی/باز کردن بسته‌بندی ساده و آسان است و راحت است.

ابزار نیمکت ECU خواندن Bosch MG1CS001

ابزار میز ECU داده های بوش MG1CS001 ecu را با موفقیت خواند. 

مرحله 1:

نمودار سیم کشی MG1CS001 را در برنامه ECUHelp 2.0 بررسی کنید

ECU Bench Tool Read Bosch MG1CS001 ecu 1

ECU Bench Tool Read Bosch MG1CS001 ecu 2

ECU MG1 را با ابزار نیمکت ecu مطابق نمودار سیم کشی وصل کنید

ECU Bench Tool Read Bosch MG1CS001 ecu 3

ECU Bench Tool Read Bosch MG1CS001 ecu 4

گام 2:

نرم افزار دستگاه EBT را اجرا کنید

سخت افزار را انتخاب کنید (Bosch MG1 SPC 5777)، شناسه را شناسایی کنید

اطلاعات فلش را بعد از شناسایی ID بخوانید 

ECU Bench Tool Read Bosch MG1CS001 ecu 5

IROM را بخوانید و داده ها را ذخیره کنید
ECU Bench Tool Read Bosch MG1CS001 ecu 6
ECU Bench Tool Read Bosch MG1CS001 ecu 7

eRom را بخوانید و ذخیره کنید

ECU Bench Tool Read Bosch MG1CS001 ecu 8

ECU Bench Tool Read Bosch MG1CS001 ecu 9

چگونه Godiag V600 BMW را برای ISTA 4.35.2 راه اندازی کنیم؟

 برای راه اندازی ابزار تشخیصی Godiag V600 BMW ICOM با 03/2022 ISTA+ 4.35.20 یا نسخه جدیدتر، باید سفت‌افزار را پیکربندی کنید.    

Godiag V600 BMW را برای ISTA 4.35+ 1 راه اندازی کنید

اگر V600 وضعیت Firmware را در وضعیت نشان می‌دهد، ادامه ندهید.

مراحل زیر را برای راه اندازی Godiag v600 با ISTA+ 4.32.5 و بالاتر دنبال کنید:

1. V600 را به وسیله نقلیه متصل کنید، دستگاه را با WLAN یا WiFi متصل کنید (WLAN و WiFi را همزمان وصل نکنید)، برنامه   AnyVCI.Updater.exe را اجرا کنید

اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید

https://mega.nz/file/TFhBWJwT#E2X5Jp4N5XSBCJIhKGOYihpTfkbGPIzz95ZGhPfQxnU

ثبت نام برای اولین استفاده الزامی است. سپس با نام کاربری و رمز عبور وارد شوید.

Godiag V600 BMW را برای ISTA 4.35+ 2 راه اندازی کنید

2. STDiag Updater 2021 را اجرا کنید

به تنظیمات " ویژگی های پیشرفته " بروید

Godiag V600 BMW را برای ISTA 4.35+ 3 راه اندازی کنید

3. به FirmwareVersion بروید

تعریف شده توسط کاربر را انتخاب کنید

مقدار را به صورت زیر تنظیم کنید

چکمه: 13000

برنامه: 14700

پک: 32211

برای ذخیره تنظیمات، Set را فشار دهید

Godiag V600 BMW را برای ISTA 4.35+ 4 راه اندازی کنید

Godiag V600 BMW را برای ISTA 4.35+ 5 راه اندازی کنید

سپس اطلاعات دستگاه را در iTool Radar بررسی کنید

اسکنر گودیاگ BMW V600  اکنون با ISTA+ 4.35.20 به خوبی کار می کند.

Godiag V600 BMW را برای ISTA 4.35+ 6 راه اندازی کنید

PSA EDC17C60 Tport خاموش با FlexHex و WinOLS

 ما قبلاً دستورالعملی در مورد خواندن و نوشتن حالت سرویس EDC17C60 با برنامه نویس PCMTuner ecu ارائه کرده ایم. امروز، راهنمای سریعی درباره خاموش کردن دستی TPROT گروه PSA EDC17C60 به اشتراک می گذاریم.    

 

چگونه Tport off را به صورت دستی در edc17c60 PSA تغییر دهید؟

 

قسمت 1: EDC17C60 PSA Manual Tprot Edit with FlexHex

 

FLEXHEX را دانلود و نصب کنید

PSA EDC17C60 Tport Off 1

نصب FLEXHEX setup
پذیرش موافقتنامه مجوز
انتخاب پوشه مقصد
Install را فشار دهید

PSA EDC17C60 Tport Off 2

نصب FLEXHex Setup را تمام کنید

FlexHex و فایل فلش اصلی ما را باز کنید

PSA EDC17C60 Tport Off 3

دنباله 13 بایتی را در Ori ما پیدا کنید:

2D 0F 00 00 DF 32 04 80  1D C8 D6 A4 00

یا مشابه (8 بایت اول به رنگ سبز همیشه یکسان است)

2D OF 00 00 DF 32 04 80  1D C8 8E 83 00

برای تغییر TPROT OFF به
2D 0F 00 00 DF 32 04 80 00 00 00 00 00
ما 5 بایت آخر را با 00 جایگزین می کنیم

PSA EDC17C60 Tport Off 4

PSA EDC17C60 Tport Off 5

PSA EDC17C60 Tport Off 6

از تابع جستجو برای یافتن 8 بایت رایج از دنباله 13 بایتی ما استفاده کنید

PSA EDC17C60 Tport Off 7

PSA EDC17C60 Tport Off 8

PSA EDC17C60 Tport Off 9

اکنون می توانیم 5 بایت قبلی را به صفر (00) تغییر دهیم.

PSA EDC17C60 Tport Off 10

حالا فایل خود را ذخیره می کنیم.

 

قسمت 2: PSA EDC17C60 Tprot تعمیر دستی با WinOLS

اکنون با انجام همین رویه در WinOLS
یک پروژه جدید باز کنید و فایل اصلی خود را طبق مراحل عادی انتخاب کنید

PSA EDC17C60 Tport Off 11

PSA EDC17C60 Tport Off 12

PSA EDC17C60 Tport Off 13

PSA EDC17C60 Tport Off 14

دوباره دنباله بایت ما می خواهیم پیدا کنیم

ما می توانیم این کار را به سرعت با تابع find و جایگزین انجام دهیم

PSA EDC17C60 Tport Off 15

PSA EDC17C60 Tport Off 16

PSA EDC17C60 Tport Off 17

PSA EDC17C60 Tport Off 18

اکنون می توانیم فایل خود را با تصحیح چک جمع صادر کنیم

PSA EDC17C60 Tport Off 19

PSA EDC17C60 Tport Off 20

PSA EDC17C60 Tport Off 21

PSA EDC17C60 Tport Off 22

سپس فایل را ذخیره کنید.

http://blog.obdii365.com/2022/06/05/psa-edc17c60-psa-manual-tport-off/

کیا هیوندای SIM2K-240 241 141 245 251 Pinout

 اگر نیاز به خواندن Hyundai/Kia sim2k-240 sim2k141 sim2k241 sim2k245 sim2k251 ECU در حالت بوت لودر دارید، pinout نقطه شروع بسیار خوبی خواهد بود.

Hyundai/Kia sim2k-240 pinout 1

Hyundai/Kia sim2k-240 pinout 2

در اینجا نمودار سیم کشی  sim2k-240 IROM TC1767 آمده است

اطلاعات

BSL130نه
BSL131آره
BSL132نه
BSL-ADPلازم نیست

Hyundai/Kia sim2k-240 pinout 3

یا pinout را از dimsport بررسی کنید

Hyundai/Kia sim2k-240 pinout 4

Hyundai/Kia sim2k-240 pinout 5

Hyundai/Kia sim2k-240 pinout 6

Hyundai/Kia sim2k-240 pinout 7

این ECU را می توان با   استفاده از درایور هیوندای قاره ای sim2k240 توسط ktag خواند.

ktag Hyundai/Kia sim2k-240 1

ktag Hyundai/Kia sim2k-240 2

PCMTuner /KTM Bench/ PCM Flash مشکلی ندارد. 

اگر هنگام ذخیره فایل یک خطای تایید شده چک‌سوم را نشان دهد، اما ذخیره شده است، نگران نباشید، همچنان هنگام نوشتن به درستی محاسبه می‌شود.

ماژول 50 برای
2.0 لیتر، 2.4 لیتر (SIM2K-140)
2.0 لیتر، 2.5 لیتر (SIM2K-D160)
2.0 لیتر، 2.4 لیتر (SIM2K-141/142/341)
2.0 لیتر (SIM2K-C201)
2.0L، 2.0T (SIM2K-240/241/242/245)
پشتیبانی شده: خواندن، نوشتن، تصحیح جمع کنترل.

SIM2K-140 و SIM2K-141 دارای پایه های مشابه هستند.

زیمنس  SIM2K-140/141/341/D160  روی دسکتاپ (کانکتور بزرگ):
1،3،5 – ECU زمین (فقط یکی از کنتاکت ها را وصل کنید)
77 – CAN-High
78 – CAN-Low
76 – K-Line
2 – + 12 ولت (اشتعال روشن)
4 – + 12 ولت (منبع تغذیه رله اصلی)
6 – + 12 ولت (برق بدون سوئیچ)
64 – خروجی کنترل رله اصلی

توجه داشته باشید که هنگام کار با SIM2K-140/141/341 / D160 روی میز، کاملاً ضروری است که رله را از طریق خروجی کنترل رله اصلی (شصت و چهارمین تماس رایانه) وصل کنید. در غیر این صورت، عملیات ضبط سیستم عامل ممکن است موفق نباشد.

پین اوت SIM2K-141 زیمنس

Siemens  SIM2K-241  روی دسکتاپ  (کانکتور کوچکتر):
1،2،4 – ECU زمین (فقط یکی از مخاطبین را وصل کنید)
77 – CAN-High
60 – CAN-Low
3،5،6،75 – + 12V (اصلی منبع تغذیه رله)
41 – + 12 ولت (اشتعال روشن)
58 – + 12 ولت (برق بدون سوئیچ)
53 – خروجی کنترل رله اصلی

پین اوت 1 SIM2K-241 زیمنس

پین اوت 2 زیمنس SIM2K-241

SIM2K245 پایه سه هسته ای BSL

SIM2K245 پایه سه هسته ای BSL

نمودار سیم کشی SIM2K251

CONTINENTAL SIM2K 251 IROM TC1782 HYUNDAI KIA

نمودار سیم کشی SIM2K251 1

نمودار سیم کشی SIM2K251 2

نمودار سیم کشی SIM2K251 3

نمودار سیم کشی SIM2K251 4