از کجا می توانم داده های همگام سازی VAG MQB AKL را برای همه کلیدهای گم شده دریافت کنم؟ این بیشتر سوالات مربوط به مجوز Xhorse VAG MQB و همچنین سایر دستگاه های MQB است.
1. از فیس بوک. یک مرد @MQB ماشین وجود دارد که دادههای imo سرویس ماشین MQB و محاسبه دادههای همگامسازی را ارائه میکند.
برای دسترسی به او کد QR را در اینجا اسکن کنید.
2. از طریق aliexpress. فروشندگانی در علی وجود دارند که خدمات محاسبه داده های همگام را ارائه می دهند. 600-800 دلار در هر محاسبه. (توصیه نمیشود)
3. از طریق Wechat. افراد مختلفی هستند که در Wechat محاسبات MQB را انجام می دهند. با مهندس Xhorse تماس بگیرید و آنها پیوند شخص ثالث را برای شما ارسال می کنند و ممکن است لازم باشد حساب Wechat ایجاد کنید. این شما را مجبور می کند فقط داده های همگام سازی را با هزینه کمتر خریداری کنید.
پس از توافق با کسانی که این کار را انجام می دهند ظرف چند روز پست می شود.
روش 3 تجربه کاری کاربر:
ساخت امروز 2016 VW Passat همه کلیدها با xhorse vvdi prog و vvdi2 گم شدند .
200 دلار برای اضافه کردن تابع MQB.
هزینه همگام سازی داده ها 80 دلار پی پال است و تمام شد.
در صورت درخواست یا نگاه کردن، تمام تماسها را میدهید، حتی پیوندی به مخاطب شخص ثالث وجود دارد، فقط باید حساب Wechat ایجاد کنید و 4 مرد مختلف هستند که در حال ساختن هستند.
بدون ریسک، اولین بار نبود. این کار با برش مسیر انجام می شود و پس از خواندن مسیر لحیم کاری به عقب برمی گردد.
اگر دوست ندارید پای mcu را بلند کنید بنابراین گزینه برش مسیر وجود دارد، اصلاً نیازی به بلند کردن پا نیست. به توضیحات سیم نگاه کنید، سیم a و b وجود دارد.
در اینجا چند سوال متداول در مورد مجوز Xhorse VAG MQB وجود دارد :
س: 200 فعال می شود سپس هر ماشین چند یا هر 200؟
A: نه فقط یک بار و می توانید از طول عمر استفاده کنید.
س: آیا این برای هر ماشین کار می کند یا یک فعال سازی سالانه، ماهانه، هفتگی یا روزانه است.
ج: گواهینامه محدودیتی برای خودرو ندارد، گواهینامه مادام العمر است.
س: آیا می توانید تصویر واضحی از کار داش ارائه دهید؟
پاسخ: نوع خط تیره و نمودار سیم کشی را در اینجا بررسی کنید
س: آیا اکنون با vw virtual کار می کند؟
پاسخ: بله، اگر پردازنده و سیمکشی مانند vvdi prog باشد.
س: من مجوز ابزار کلیدی خود را فعال کرده ام. آیا می توانم مجوز vvdi2+vvdi prog را به اشتراک بگذارم؟ همه آنها در یک حساب به عنوان ابزار کلیدی من به علاوه ترکیب شدند.
A: برای هر دستگاه مجوز خریداری می کنید.
این مجوز برای اشتراک گذاری بین دستگاه های دیگر نیست که به حساب کاربری متصل می شوند،
ابزار کلید به علاوه فقط آن داده را رمزگشایی می کند که خود خوانده می شود، از موارد دیگر - شما نمی توانید،
VVD2 می تواند داده ها را فقط از طریق شماره سریال vvdi prog خوانده شده رمزگشایی کند که شما ارائه می کنید تا فعال شود. ،
س: آیا می توانیم مسافت پیموده شده را نیز انجام دهیم یا فقط برای عملکردهای imo است؟
پاسخ: می تواند هم ایممو و هم مسافت پیموده شده را انجام دهد.
س: با کنترل جانسون روی نیمکت؟
پاسخ: بله، می توان داده های JCI immo را روی نیمکت خواند. نیاز به حذف داشبورد
س: آیا ارزش خرید آپدیت جدید MQB برای ابزار کلید vvdi به اضافه /vvdi2 را دارد؟
پاسخ: بله ارزشش را دارد، شما همچنان به شخص ثالث نیاز خواهید داشت، اما 100-120 دلار (یا کمتر) خواهید پرداخت، اما بهتر است هر بار 530 دلار بپردازید.
س: آیا می تواند Vw golf mk7 5g 2013 کلید تیغه همه کلیدها را از دست بدهد کنترل جانسون توسط vvdi2
پاسخ: بله، اگر پردازنده ماچ شود.
س: در MQB، آیا AKL باید هزینه محاسبه داده ها را جداگانه پرداخت کند؟
پاسخ: بله، AKL به داده های همگام سازی از شخص ثالث نیاز دارد.
س: اگر vvdi2، vvdi prog، keytoolplus را باند کنم، اگر فعال سازی MQB را بخرم، همه ابزارها را فعال می کنند؟
پاسخ: نه، شما مجوز هر دستگاه را خریداری می کنید. این مجوز برای اشتراک گذاری بین دستگاه های دیگر متصل به حساب نیست.
س: خرید این مجوز به شما امکان می دهد کلیدهای mqb را مستقیماً از دستگاه از دست بدهید؟
پاسخ: بله، اما AKL به داده های همگام سازی از شخص ثالث نیاز دارد.
س: بنابراین در اینجا پشتیبانی برای خواندن داده های eprom و immo Jonson Controls با کلید کار وجود دارد یا خیر؟
پاسخ: بله قربان، این ویژگی اکنون از خواندن دادههای eprom و immo Jonson Controls با کلید کار پشتیبانی میکند.
س: آیا نیاز به خواندن کلاستر با vvdi prog هر بار دارید؟
پاسخ: اگر از vvdi2 استفاده می کنید، باید داده های immo را با vvdi prog بخوانید. پس از دریافت immo، می توانید کلید را با فایل دوباره یاد بگیرید. در مورد vvdi key tool plus، دادههای immo را میخواند و خود فایل را رمزگشایی میکند.
س: آیا از VW Crafter 2020 پشتیبانی می کند؟
پاسخ: بستگی به نوع پردازنده دارد
س: من داده های immo را با ابزار کلید vvdi بعلاوه خواندم. همه چیز خوب به نظر می رسید، اما وقتی فایل را بارگذاری می کنید (که حدود 3.2 مگ است) با این خطا مواجه می شوم که "این فایل توسط ماژول فعلی پشتیبانی نمی شود".
پاسخ: اگر این خطا را داشتید، بهتر است شماره سریال را ارسال کنید و از رمزگشایی dump خود فیلم بگیرید، بنابراین مهندس xhorse نحوه محاسبه را بررسی می کند.
بیشتر به این دلیل است که فایل اشتباه بارگذاری شده است.
فایل اشتباهی انتخاب کردید
یه توضیح کوچولو نگاه کن
کلید یادگیری:
1 - وقتی فایل خوانده می شود - فایلی مانند MQB-LOCK (xxxxxx) را ذخیره می کند، این فایل برنامه نویس است.
2- سپس رویه فایل برنامه نویس را روی سرور آپلود می کند
3- چند دقیقه بعد دستگاه فایل immo مانند MQB-IMMO-XXXXXX.bin را دانلود می کند و
4- ذخیره می کند - هنگام ساخت کلید فروشنده، این فایل داده IMMO را بارگذاری کنید.
KM را به 0 بازنشانی کنید:
1- فایل را بارگذاری کنید (فلش)
2- سپس کیلومتر را وارد کنید، اگر قبلاً فایل برنامه نویس را خوانده اید، MQB-LOCK (XXXX) را بارگذاری کرده اید، سپس مراحل این فایل را در سرور 3 بارگذاری کنید - فایل دانلودی
MQB- SERVICE-FILE-XXXXXX.bin
4- دستگاه به طور خودکار به رویه نوشتن فایل
می پرد.
Clone immo/ clone cluster :1- گزینه Modyfi immo data را انتخاب کنید
2- فایل immo و فایل برنامه نویس MQB-LOCK(XXXXX) را انتخاب کنید
3- این دو فایل را در سرور آپلود کنید
4- فایل بازگشت سرور MQB-SERVICE-FILE-XXXX.bin
5 - بازگرداندن فایل جدید به خوشه
بیشتر بخوانید:
2 روش برای خواندن داده های VAG MQB VDO/JCI Immo با VVDI Prog
نرم افزار Xhorse VVDI Prog V5.2.5 گزینه VAG MQB-LOCK(D70F35xx) را اضافه می کند.
انتخاب کنید
-5-داشبورد
-فولکس واگن
-MQB-LOCK(D70F35xx)
یادداشت:
1. مطمئن شوید که مجوز VAG MQB48 در vvdiprog شما فعال شده است (برای تأیید، S/N را ارائه دهید)
2. توابع نیاز به اتصال به اینترنت دارند.
3. همیشه قبل از عملیات، پردازنده کلاستر MQB یا نوع خط تیره را بررسی کنید.
نوع خوشه MQB موجود را در زیر بررسی کنید.
نحوه خواندن داده های MQB NEC35XX immo را در پست قبلی نشان داده ایم.
2 راه برای خواندن داده های VAG MQB VDO/JCI Immo با VVDI Prog
در اینجا ما ابزار کلید vvdiprog / vvdi را به همراه لیست نوع خوشه MQB 35xx و نمودار سیم کشی (تا مارس 2023) به اشتراک می گذاریم.
(برای بزرگنمایی تصاویر کلیک کنید)
MQB Cluster D70F3532 (A2C81589500)-A
نوع داش: 560G920750
MQB Cluster D70F3526 (A2C81589700)-C
نوع داشبورد: 3G0920791B
MQB Cluster D70F3525 (A2C81589600)-B
نوع داشبورد: 8V0920861
به روز رسانی ادامه دهید.
اگر خوشه یا پردازنده با موارد فوق مطابقت ندارد، از آن خارج شوید. مراقب به روز رسانی ویژگی ها باشید.
من یک کلون T atrix Openport 2.0 با کانکتور طلایی را از یک فروشگاه اینترنتی معروف چینی ( obdii365.com ) سفارش می دهم. Toyota techstream V15.30.026 دانلود شده از Rutracker.
ما درایورهای کیت را با یک آداپتور قرار می دهیم، سپس techstream را نصب می کنیم.روی Health Check کلیک کنید و همه ماژول ها برای در دسترس بودن و خطاها اسکن می شوند
پس از بازگشت به زبانه System select مشخص می شود که کدام ماژول ها نظرسنجی شده و کدام نه (با *)
ابزار بعدی تست یا کالیبراسیون ماژول است
آیا می توانم یک AKL را در فورد رنجر 2010 3.0l XTL انجام دهم، Autel im608 به Ecm eeprom اشاره می کند، اما نمی دانم معامله با جعبه Immo چیست، زیرا من مراحل autel را دنبال کردم.
Autel یک کلید از طریق dumb همه چیز را با موفقیت انجام داد، کد پین را کشید. اما ماشین روشن نمی شود برخی می گویند جعبه Immo است.
کد پین آن را در eeprom در ecu پیدا کرد.
راه حل:
پین کد صحیح است. این یک پین کد 8 رقمی است. شما نمی توانید immo را از طریق OBD، چه از طریق eeprom مستقیم، چه به روش دستی، کد کنید.
Autel را کنار بگذارید، این کار را نمی کند.
TMPro2/Tango می تواند این جعبه immo را انجام دهد. داخل این ایموباکس موتورولا MCU ایمن وجود دارد
شما باید آن را حل کنید و سپس توسط TMPRO2 با آداپتور HC805P18 بخوانید.
اگر می توانید ecu را بخوانید می توانید immo را نیز حذف کنید.
اگر پین دارید، از روش دستی برای کد Temic 8c استفاده کنید.
در اینجا سرنخ وجود دارد:
1. eeprom را در ecu بخوانید.
2.) باز کردن دامپ در Tango/TMpro2
3). کد پین نمایش تانگو
4.) از ترانسپوندر 8C استفاده کنید و با روش دستی وارد حالت برنامه نویسی شوید.
5. کار انجام شد.
فقط 1 یا دو ترفند وجود دارد.
اول مطمئن شوید که سوئیچ روشن است که تشخیص می دهد کلید ورودی/خروجی به خوبی کار می کند. صدای زنگ با کلید درج شده، صدای زنگ با کلید خارج شده.
همچنین سوئیچ درایور را بررسی کنید و در صورت نیاز تمیز کنید (به علامت باز/بستن درب روی خوشه نگاه کنید)
اگر Temic 8C ندارید، تراشه فوقالعاده Xhorse vvdi XT27 که بهعنوان 8C تولید میشود نیز کار میکند. تست شده باشه
مرسدس بنز W220 دارای 3 SAM، عقب، جلو چپ و راست جلو است، و در این مورد فقط چند کد هشدار در SAM سمت چپ جلو وجود دارد، بنابراین تصویری به شما نشان می دهد که چگونه به کدگذاری ها برسید. در اینجا ما به شما نشان میدهیم که چگونه یک کدگذاری را انتخاب کنید تا گزینههای دیگر آن را دریافت کنید و سپس همه شما تمام آیکون یا (دکمه F5) را که ضربه زدهاید تا واقعاً کدنویسی انجام شود، انجام میدهید، در غیر این صورت پس از خروج از صفحه کدنویسی مانند قبل باقی میماند! !
توجه داشته باشید که اگر آن را خراب کنید و اتفاقات عجیب و غریبی رخ دهد، می توانید دوباره به داخل برگردید و دوباره کدگذاری ها را تغییر دهید، بنابراین وحشت نکنید! کاری که شما اینجا انجام می دهید غیر قابل برگشت نیست . چیزی که من توصیه می کنم این است که از کدگذاری هایی که در ماژول هستند قبل از شروع به کار اسکرین شات بگیرید و ذخیره کنید تا در صورت لزوم بتوانید به خط اصلی بازگردید.
تصاویر را دنبال کنید، توجه داشته باشید که در کجا باید روی فلش مکان نما کلیک کنید، که شما را به صفحه بعدی می برد، و همه کاربران عیب یابی MB Star SD C4 باید تا کنون بدانند که اگر می خواهید به صفحه ای برگردید، روی F1 یا نماد /\ کلیک کنید. .
بنابراین ما در داخل W220 بدنام هستیم.
صفحه نمایش خودرو خود را انتخاب کنید
این شما را به صفحه بعدی واحدهای کنترل می رساند که باید آشنا باشد.
بنابراین Control Units را هایلایت کرده و F3 را بزنید
حالا شما به کمی دانش نیاز دارید یا باید به دنبال سیستم ها باشید (درایو / شاسی / بدنه و غیره)، اتفاقاً می دانم که SAM ها Body هستند، برجسته کنید و F3 را بزنید.
بیایید به سمت چپ جلو در این خودرو نگاه کنیم، تطبیقهای واحد کنترل را برجسته کرده و F3 را بزنید
اکنون Read Coding And Change در صورت لزوم، بله بله، هایلایت و F3 را می بینید
در این W220 فقط 2 زنگ هشدار وجود دارد، SL R230 و سایرین باید/ممکن است مشخصات مدل بیشتری داشته باشند، بنابراین اکنون ما از همان رویه های بالا استفاده می کنیم و به شما یک دسته کامل را نشان می دهیم که می توانید در ICM (خوشه ابزار) دخالت کنید. ) پس به Body Chassis و غیره برگردید و ICM در "بدن" نیست، ( 3 عکس عقب !! ادامه دهید !! ) در واقع در "اطلاعات و ارتباطات" یافت می شود (البته که هست)
اکنون ببینید که من به شکلی جادویی وارد ICM شدهام با برگشتن چند صفحه به عقب و انتخاب مجدد برای رسیدن به ICM
"Control Unit adaptations" و "Variant Coding" را هایلایت کرده و F3 را بزنید
حالا ما واقعاً میتوانیم همه چیز را به هم بزنیم، اگرچه این نشان میدهد که تعداد زیادی از کدنویسیهای نسخه اجازه میدهد به سمت درایورها نگاه کنیم، وانمود کنیم که این صفحه میگوید چپ ….
بنابراین سمت چپ را برجسته کنید، روی F3 کلیک کنید تا شما را به گزینهها هدایت کند، بنابراین میخواهیم آن را به Right تغییر دهیم، حالا، پس از برجسته کردن راست کلیک F5 در این صفحه و این کار انجام شده است، از ICM خارج شوید، سپس به داخل بروید و آن را دوباره بخوانید. فقط برای اینکه مطمئن بشم گیر کرده!!
این صفحه بعدی لیست دیگری از چیزهای W220 Cluster را برای بازی به شما نشان می دهد
ما رفتیم، چقدر سخت بود.
اکنون، فقط توجه داشته باشید که هر مدل خودرو متفاوت است، بنابراین برای مثال بسته به اینکه دقیقاً روی چه خودرویی کار می کنید، کدگذاری کمتر یا بیشتر خواهد بود.
ماشینهای پلتفرم قبلی مانند R170 از DAS برای کدگذاری موتور استفاده میکنند (توجه داشته باشید که برای باز کردن قفل ME یک روش خاص مورد نیاز است)، برخلاف SAM، ICM و غیره که نیازی به باز کردن قفل ندارند. ماژولهای دیگری مانند ICM در R170 وجود دارد که باید از طریق منوهای HHT به کدگذاریهای آن دسترسی داشته باشید، که به نوعی خود توضیحی است.
پلتفرم بعدی به سمت بالا خودروهایی مانند W220 همگی کدگذاری برنامه DAS هستند.
http://blog.obdii365.com/2023/03/13/mercedes-w220-sam-coding-with-mb-star-sd-c4/
نحوه برنامه ریزی تویوتا پریوس سال 2011 با استفاده از کلید هوشمند Autel MaxiIM IM608 + APB112 + xhorse Toyota XM38 همه کلیدها گم شده اند .
آماده سازی:
وسیله نقلیه را با منبع تغذیه 12 ولت تغذیه کنید
کنترل از راه دور xhorse xm38 را تحت این گزینه ایجاد کنید - Prius 2008-2014 F433 433.92 FSK
2 راه برای برنامه ریزی تمام کلیدهای از دست رفته وجود دارد.
عملکرد هدایت شده
روال عادی
مسیر منوی عملکرد هدایتشده: انتخاب دستی->Prius->کلید هوشمند->عملکردهای داغ-همه کلیدها گم میشوند (با استفاده از کلید آنالوگ) هدایت میشوند
مرحله 1: از اطلاعات immo پشتیبان تهیه کنید
مرحله 2: کلید آنالوگ را تولید کنید
مرحله 3: یادگیری کلیدی
یک "عملکرد هدایت شده" برای برنامه نویسی با Autel وجود دارد که مطمئنا آسان تر بود.
شما همچنین می توانید آن را به عنوان یک روش معمول انجام دهید.
انتخاب دستی-> پریوس-> کلید هوشمند-> واحد کنترل-> سیستم بدون کلید (CAN) را انتخاب کنید
مرحله 1: پشتیبان گیری از داده های immo
پشتیبان گیری از داده های Immo
اتصال اینترنت را فعال کنید.
احتراق را خاموش کنید و لامپ های خطر را روشن و خاموش کنید
.
مرحله 2: ایجاد کلید آنالوگ شبیه ساز APB112 را با آپلود im608 پشتیبان داده های eeprom در مرحله 1
وصل کنید کلید شبیه ساز را با موفقیت ایجاد کنید. سپس کلید شبیه ساز اکنون می تواند ماشین را روشن کند
مرحله 3: اضافه کردن کلید هوشمند با APB112
کلید آنالوگ را نزدیک دکمه START قرار دهید
یک کلید هوشمند Xhorse XM38 برای یادگیری دکمه START قرار دهید
BMW ISTA 4.39.20 تورنت + PSZData 4.40.11 به صورت رایگان از اینجا دانلود شده است.
تست رایگان در کنار شما شما در معرض خطر هستید.
دانلود رایگان
همچنین می توانید زبان آلمانی ISTA 4.39 را به صورت جداگانه دانلود کنید.
ISTA+ 4.39.20 در قالب یک ترابایت HDD
ISTA+ 4.39.20 در قالب 1 ترابایت SSD
ساختار فایل نصب کننده
نمونه ساختار فایل برای نصب کننده:
| ista_standalone_installer_4.28.13.exe
| ISTA_v4.28.13.22878.7z (الزامی)
| BLP_4.28.12.7z (الزامی)
| SDP_4.28.12.7z (اختیاری، فقط برای برنامه نویسی)
| ExecutionBreak_4.28.12 (اختیاری)
| setup.ini (نیاز به مقایسه فایل ها با هش MD5)
|
\—SQLiteDBs
OTHER_4.28.13.7z (الزامی)
EN_4.28.13.7z
(الزامی)
DE_4.28.13.7z ( اختیاری)
ZH_4.28.13.7z (اختیاری)
RU_4.28.13.8 IT (opt.4tional) )
سیستم مورد نیاز برای ISTA 4.21.3x و بالاتر:
1. Windows 10 v1903 یا بالاتر
2. Microsoft .NET Framework 4.8.x
3. Visual C++ Runtime 2015-2019
4. Google Chrome
5. نام کاربری ویندوز نباید دارای فاصله، خط تیره و کاراکترهای خاصی مانند "ö" باشد.
ویندوز 7/8 پشتیبانی نمیشه!!!
اینترنت اکسپلورر و EDGE پشتیبانی نمی شوند!!!
روش نصب؟
نصب خودکار، بدون نیاز به فعال سازی
نصب بسیار ساده است، یک نصب کننده وجود دارد، اگر بتوانید بخوانید آسان تر نیست.
ISTA مستقل
* اتصال ICOM را با "اترنت به عنوان کانال ارتباطی ترجیحی..." فعال کنید
* FSCهای جعلی را برای همیشه غیرفعال نکنید.
* غیرفعال کردن CheckSystemRequirements اکنون در ISTAGUI.exe.config امکان پذیر است. (ویندوز 7 پشتیبانی نمی شود)
* فعال کردن برنامه نویسی با ENET اکنون در ISTAGUI.exe.config امکان پذیر است (با مسئولیت خود شما.)
* (پشتیبانی به دلیل ناسازگاری حذف شد) اکنون تشخیص J29 (Toyota Supra) همیشه فعال است.
* خواندن FASTA Data from Vehicle در ISTAGUI.exe.config غیرفعال است
* اگر از Regfiles من استفاده می کنید، آن را با Notepad باز کنید و InstallLocation را به مکان مناسب در رایانه شخصی خود تغییر دهید. (با نصب کننده لازم نیست)
- فقط برای تشخیص، SQLiteDB های ضروری GLOBAL (الزامی)، en-GB (الزامی)، de-DE (اختیاری) و BLP (الزامی) در همان patchVersion به عنوان برنامه (مثال 4.39.2x).
- برای برنامه نویسی به SDP نیاز است، استفاده از نسخه های قدیمی یا جدیدتر مجاز است.
دستگاه های سازگار:
BMW ICOM، BMW ICOM کلون بعدی و اصلی، VXDIAG VCX SE BMW
نمایش نرم افزار تورنت ISTA+ 4.39.20
نمایشگر نرم افزار HDD/SSD ISTA 4.39.20
CG Pro 9s12 اجازه می دهد تا به راحتی VIN BMW CAS1-CAS4 را از طریق eeprom تغییر دهید. در اینجا یک نمونه از CAS2 است.
عملکرد VIN را انتخاب کنید
باز کردن و آپلود داده های eeprom (ابتدا باید eeprom را با cg pro بخوانید)
CAS2 را انتخاب کنید، cgpro VIN فعلی را نمایش می دهد، VIN را که می خواهید تغییر دهید به صورت دستی وارد کنید
VIN را ذخیره کنید.
اکنون VIN تغییر کرده است.
سوال: من این کانکتورهای OBDSTAR تویوتا 24 و 27 پین را برای خواندن جعبه های هوشمند خریدم. اما آنها یک کانکتور 16 پین obd2 در سمت دیگر دارند. آیا کسی میداند که میتوانم آن را مستقیماً به جای اتصال از طریق درگاه کناری مانند کابل DB15 به کانکتور Autel Gbox obd2 خود وصل کنم؟ آیا همان کار خواهد کرد؟
پاسخ:
ترتیب پین ها برای اتصال دهنده ها به جعبه هوشمند و همان جایی است که Autel می خواهد کابل DB15 خود را وصل کنید. قدرت ها، زمینه ها و خطوط CAN.
با این کابل نیازی به g-box ندارید. فقط یک سر را به Autel im608 jvci، سر دیگر را به car obd وصل کنید و دوشاخه سفید مستقیماً به smartkey ecu می رود. مطمئن شوید که 2 کانکتور دیگر کلید هوشمند ecu را جدا کرده اید.
کلید هوشمند 24 پین و 27 پین اتصال دیگرام و جی باکس 2
همچنین بخوانید:
چگونه کابل تویوتا 24 را به کابل بای پس تویوتا 27 تغییر دهیم؟