دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

چگونه BMW MEVD1724 N20 ISN را با Yanhua ACDP بخوانیم؟

 سوال با  Yanhua Mini ACDP  +  ماژول 3 : من سعی می کنم موتور ISN DME mevd1724 N20 را بخوانم، اطلاعاتی دارم که خواندن ISN پشتیبانی نمی شود. هر راه حلی؟ 

Yanhua Mini ACDP خوانده نشده MEVD1724 ISN 1

Yanhua Mini ACDP خوانده نشده MEVD1724 ISN 2

Yanhua Mini ACDP خوانده نشده MEVD1724 ISN 3

راه حل:

با یک برد آداپتور N20 اضافی  ، همانطور که باید کار می کند.

 

به برد رابط مجتمع DME N20 Bench برای Yanhua Mini ACDP نگاه کنید:

برد رابط Yanhua Mini ACDP n20 1

برد رابط Yanhua Mini ACDP n20 2

 

بردهای رابط جدید N20 جایگزین برد قدیمی شدند. خواندن و نوشتن از DME روی نیمکت.

نیازی به باز کردن پوسته DME نیست. نیازی به سوراخ کردن نیست.

عملیات ساده!

وصل کنید تا مستقیماً از آن استفاده کنید!

از دوشاخه و اتصال اشتباه اجتناب کنید!

اتصال ایمن و قابل اعتماد!

 

چگونه از برد  آداپتور N20  با ACDP برای خواندن / نوشتن ISN DME mevd1724 روی نیمکت استفاده کنیم؟

 

  1. اتصال سخت افزاری

مرحله 1. لطفاً ACDP، آداپتور OBP+ICP، برد رابط و DME را آماده کنید.

ACDP برای خواندن / نوشتن ISN DME mevd1724 1

 

مرحله 2. همانطور که نشان داده شده است، برد رابط را به درستی به رابط DME وصل کنید.

ACDP برای خواندن / نوشتن ISN DME mevd1724 2

 

مرحله 3. مقاومت CAN در آداپتور OBP + ICP را به "CAN-R Join" کوتاه کنید.

ACDP برای خواندن / نوشتن ISN DME mevd1724 3

مرحله 4. ACDP، آداپتور OBP+ICP، برد رابط و DME را وصل کنید.

ACDP برای خواندن / نوشتن ISN DME mevd1724 4

 

  1. عملیات نرم افزاری

BMW -> DME ISN -> حالت Bench Read/Write DME ISN -> Fxx -> N20 (MEVD1724) -> شناسایی، خواندن / نوشتن ISN…

ACDP برای خواندن / نوشتن ISN DME mevd1724 5

ACDP برای خواندن / نوشتن ISN DME mevd1724 6

ACDP برای خواندن / نوشتن ISN DME mevd1724 7

ACDP برای خواندن / نوشتن ISN DME mevd1724 8

برای جمع بندی:

روی نیمکت بخوانید و بنویسید ISN DME BMW Fxx شاسی N20 (MEVD1724) و موارد دیگر از Exx، Fxx، Gxx، Ixx، Rxx، پیشنهاد می کنید از ماژول پایه ACDP + ماژول 3 + برد  آداپتور استفاده کنید . در صورت نیاز به شبیه سازی N20/N13/N55/B38 DME ECU، به مجوز نرم افزار A51C نیز نیاز خواهید داشت 

 


Yanhua mini ACDP Read Write BMW ISN DME List

آیا می توانم از VVDI BE Key با Autel IM608 استفاده کنم؟

 سوال:  آیا می توانم VVDI BE Key XNBZ01 را با Autel im608 Pro برنامه ریزی کنم؟   

به تصویر VVDI BE Key زیر نگاه کنید:

آیا می توانم از کلید VVDI BE با Autel IM608 1 استفاده کنم؟

داستان های موفقیت را در زیر بخوانید:

  1. با Autel im608 بدون مشکل برنامه ریزی میشه من با این یکی روی E240 انجام دادم. اما از طریق IM608 نمی توانید فرکانس را تغییر دهید. IM608 قابلیت تغییر فرکانس کلید مرسدس را مانند vvdi mb ندارد.

اگر خازن را از جایی که روی آن نوشته شده FRE بردارید، فرکانس را تغییر می دهد، برچسب زرد روی بسته کلید فرکانس را به شما می گوید.

 

به این تصویر نگاه کنید که لحیم‌کن این مقاومت را برای 433 مگاهرتز نشان می‌دهد:

آیا می توانم از کلید VVDI BE با Autel IM608 2 استفاده کنم؟

یا از  vvdi mb  برای تغییر فرکانس 315 یا 433 استفاده کنید بدون نیاز به لحیم کاری.

 

www.obdii365.com

Autel IM608 یا Smart Pro کدام بهتر است؟

 بچه ها برنامه نویس Smart Pro Key یا Autel MaxiIM IM608 می توانید بگویید چه چیزی بهتر است که یکی از آنها را بگیرم؟  

autel-im608-vs-smart-pro-1

نظر از قفل ساز که از Autel IM608 استفاده می کند:

1. ارزش پولی که برای Autel im608 دریافت می کنید بسیار بیشتر از Smart Pro است.

 

2. Autel hands down من هر دو رو دارم و حتی از اسمارت پرو هم استفاده نمی کنم.

 

3. Autel IM608 با مایل.

 

4. من هم اسمارت پرو دارم و هم آتل IM608، راستش من Autel IM608 رو ترجیح میدم.

 

و افراد بیشتری از Autel IM608 استفاده می کنند……

 

بررسی آن دسته از قفل سازانی که از Autel IM608 و Smart Pro استفاده می کنند:  

1. Autel IM608 برای آسیا و یورو; AD Smart Pro برای ایالات متحده آمریکا.

به طور معمول SP برای فورد بهتر است، و من شکایتی در مورد وسایل نقلیه GM در هر دو دستگاه نشنیده ام. بنابراین، ابتدا مشخص کنید که بازار شما چیست.

 

 استعلام پوشش خودرو Autel IM608 بیشتر  :

https://www.autel.com/vehicle-coverage/coverage2

autel-im608-coverage

 

2. هر دو اسمارت پرو و ​​آتل IM608 خوب هستند.

 

3. من هر دو را دارم و اسمارت پرو بسیار متوسط ​​است.

 

4. Smart Pro مناسب برای فوردهای جدید برای نیسان های جدید شما می توانید یک کلید بدون nastf در ایالات متحده برنامه ریزی کنید.

 

5. من هر دو را دارم. من متوجه شدم که گوشی هوشمند حرفه ای این همه وسیله نقلیه را انجام نمی دهد.

تراشه Renault Traffic 4A 2019، Autel داده‌های Pflash را می‌خواند و کد پین طولانی را از طریق OBD استخراج می‌کند، Smart Pro ناموفق بود.

AD smart pro به BMW X5 2007 وصل نمی‌شود، Autel بلافاصله وصل شد.
سیستم پراکسی هیوندای توسان 2017 پین خواندن و افزودن کلید موفقیت توسط Autel، اسمارت پرو ناموفق بود.

2019 Chevy sonic Smart Pro فقط می تواند شماره پین ​​را دریافت کند، نمی تواند کلید هوشمند را برنامه ریزی کند یا وارد نرم افزار شود، IM608 آن را در 12 دقیقه انجام داد.
من از حداقل 20 مورد از قفل سازهایی که مدل های بریتانیا را با اسمارت پرو آجرکاری می کنند مطلع هستم.

 

6. من هر دو را دوست دارم اما im608 به نظر من بهتر است

اسمارت پرو (خودروهای 2020 و 2021) … SP یک حالت هنری است. im608 اسکنر خوب
7.Im608 کارها را با طیف وسیعی از اتومبیل‌ها و بدون استفاده از آن آسان می‌کند.

8. برای حجم بالا، smart pro سریعتر است (برای اتصال به vci منتظر نمی ماند، و پروفایل ها مستقیماً بدون اسکن ابتدا به برنامه نویسی می روند) اما im608 آن را روی یورو دود می کند.

 

9. SmartPro در بسیاری از وسایل نقلیه مختلف عالی است و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. این ابزار بسیار خوبی است، اما در حذف کد خطا و غیره
عالی نیست. اگرچه در پارکینگ‌های زیرزمینی بدون دریافت اینترنت فوق‌العاده مفید نیست، اما با برنامه‌نویس و دانگل تویوتا پروکس، جی باکس، می‌توانید هزاران خودرو را انجام دهید.

 

10. من هر دو را دارم. من پیشنهاد می کنم اول IM608 بخرید.

 

11. Autel جایگزین ارزان‌تری نسبت به هوشمند حرفه‌ای است. Smart pro مبتنی بر توکن است مگر اینکه برنامه‌های کامل را بخرید و هر کدام بیش از 750 برنامه اجرا شود. من حداقل 20 هزار روی هوشمند حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کرده‌ام.

 

12. من هر دو را داشته ام. Autel بسیار سازگارتر است.

 

13. من smart pro و  im608 دارم . اسمارت پرو بد نیست، اما تعداد کمی از خودروها autel را ترجیح می دهند.

 

14. من هر دو را دارم. به نوع ماشین و حجمی که می بینید بستگی دارد. به طور کلی 608 اطلاعات بیشتری را انجام می دهد یا ارائه می دهد. من از smart pro برای سرعت و کارایی در 90٪ اتومبیل های آسیایی و آمریکایی خود استفاده می کنم.

 

برنامه 2018 تویوتا تاکوما TPMS توسط Autel MX Sensor

 برخی پرسیدند: آیا در تویوتا تاکوما 2018 سنسور TPMS در یدکی وجود دارد؟ 

 

پاسخ این است:  نه... توrd gens فقط 4 اسلات حافظه برای اعداد tpms دارد... شما باید یک tpms در یدکی نصب کنید و یا 1.) اگر یدکی را در 2 بچرخانید، یک فروشگاه یا فروشنده بگیرید تا مکان های tpms را برنامه ریزی کند. ) یک برنامه نویس بخرید تا خودتان این کار را انجام دهید (کاری که من انجام دادم) یا 3.) شما زاپاس خود را نمی چرخانید و راحت نیستید که نمی دانید psi چیست…

بنابراین، من از ابزار Autel TS508 استفاده کردم… متوجه شدم که این ابزار فقط AUTEL MX-TPMS را دوباره برنامه‌ریزی می‌کند  ... اما هر سنسور OEM را می‌خواند /نوشت می‌کند… برنامه‌نویسی مورد نیاز است اما توسط Autel TS508 به عنوان OEM شناخته  می‌شود …. همه موقعیت‌های لاستیک را با اسکن تمام tpm‌ها «دوباره یاد گرفتم».

من می‌خواهم MX-TPMS را نصب کنم، می‌توانم آن را با TS508 شبیه‌سازی/برنامه‌نویسی کنم و هر چرخش لاستیک فقط موقعیت‌های «یادگیری مجدد» را ... کمتر از 5 دقیقه برای انجام «برنامه‌نویسی» انجام دهم.

 

به روز شده:

باشه رفقا….

کامیون هرگز چراغ TPMS را پرتاب نکرد اما فشارها هرگز روی داشبورد ظاهر نشد... امروز صبح زیاد رانندگی کردم….

گفتم پیچش کن و از ابزارم استفاده کردم و موقعیت‌های "دوباره یاد گرفتم".

در حال حاضر من دو سنسور NON-OEM روی کامیون دارم و ابزار من توانست بدون مشکل شناسه ها را روی ECU بنویسد. یکی از TPMS از قطعات خودرو Orielly است و این ابزار قادر به نوشتن آن مشکلی نیست…. MX-TPMS به برنامه نویسی نیاز داشت زیرا یک tpms جهانی است…. ابزار قادر به انجام آن بدون مشکل بود.

حکم؟!

تاکوما فقط 4 اسلات حافظه TPMS دارد. برنامه نویسی پنجم به شما این امکان را نمی دهد که پس از چرخش کامل زاپاس با استفاده از دکمه tpms روی داشبورد تایرها را دوباره یاد بگیرید. متاسف

در حالی که ابزارها از شما می خواهند که یک TPMS پنجم (یدک) را اسکن کنید و ECU 5 حسگر را "یاد می گیرد". وقتی اطلاعات را استخراج می کنید، فقط 4 اسلات حافظه را فراخوانی می کند. من نمی توانم آن را توضیح دهم و واقعاً دیگر برایم مهم نیست…. من این ابزار را دارم و دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که باید انجام دهم.

اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، من Autel TS508 را به شدت توصیه می کنم. در گذشته، من 250 دلار اضافی را برای ابزار All-in-one برای خواندن کدهای عیب موتور و عیب یابی پرداخت می کردم، اما با نگه داشتن bosh خود برای موتور و این برای tpms مشکلی ندارم.

 

یادگیری مجدد همه لاستیک های خود واقعاً آسان است.

 

عکس ها برای مرجع، دوستان من…. صفحه نمایش در واقعیت واقعا واضح است، نرخ فریم روی دوربین با نرخ تازه سازی صفحه نمایش خوب بازی نمی کند

دو عکس اول  Autel MX Sensor … کیفیت بالا… نمد OEM هستند

 

و در مورد آموزش مجدد نهایی…. سنسورها، شناسه و موقعیت آنها در سمت چپ…. شناسه های ECU (در صورت یادگیری مجدد مطابقت دارند) در سمت راست…. دیدن؟ 5 درخواست شده و فقط 4 را نشان می دهد

برنامه 2018 تویوتا تاکوما TPMS توسط Autel MX Sensor 1

برنامه 2018 تویوتا تاکوما TPMS توسط Autel MX Sensor 2

برنامه 2018 تویوتا تاکوما TPMS توسط Autel MX Sensor 3

برنامه 2018 تویوتا تاکوما TPMS توسط Autel MX Sensor 4

www.obdii365.com

کدام ابزار برای خواندن BMW CAS3++ ME9.2 ISN؟

 BMW X5 idrive 2008 با CAS3++ همه کلیدها گم شدند. Autel IM608 می گوید از خواندن ISN برای ME9.2 پشتیبانی نمی کند. من برای نوشتن به CAS3 به ISN طولانی نیاز دارم. بقیه از چه چیزی برای این DME استفاده می کنند؟  

 

 

پیشنهاد:

CAS3 را می توان از طریق obd2، Cas 3 ++ Istap انجام داد، بهتر است فایل eeprom bin را بکشید و با DME ISN کلید بسازید. اگر ECU موتور ME9.2 N62 داشته باشد، نمی تواند 64 بار تلاش کند، این CAS3 رمزگذاری شده است. این مدل‌های V8 می‌توانند CAS3+ رمزگذاری‌شده داشته باشند و از ISN 32 رقمی برای رمزگشایی درخواست کنند، اما DME فقط از ISN 4 رقمی استفاده می‌کند.

شما باید 64 تلاش را انجام ندهید. ممکن است به استارت آسیب برسانید و سرزنش شوید. 64 تلاش فقط در ماشین از طریق obd است نه روی نیمکت در خانه، شما باید کامپیوتر موتور را بکشید و isn را بخوانید.

AutoHex دوم ،  Yanhua کوتاه ACDP ،  Ktag  حالت بوت، BDM100، CGpro،  MPPS  و غیره  حتی پس از آن آن را فقط تو را 4 ISN رقمی را، شما باید برای ارسال آن به کسی که با AutoHex و آنها را آن را تبدیل به 32 ISN رقمی! ME9.2 بد است!!

ECU ME9.2 را با برنامه نویس های ECU بخوانید و برای کسی که دارای autohex است، برای کمک به استخراج ISN طولانی از فلش یا خواندن آن با autohex/ACDP، Dump را ارسال کنید. 

BMW CAS3++ ME9.2 Long ISN 1 را بخوانید

 

Yanhua ACDP

Yanhua ACDP کد ISN 4 رقمی و 32 رقمی را برای DME های ME9.2 قدیمی/جدید می خواند

در اینجا راهنمای عملیات خواندن ME9+ ISN با ACDP است.

آماده سازی:
BMW CAS3++ ME9.2 Long ISN 3 را بخوانید
برای اتصال ACDP، آداپتور OBP+ ICP، برد ME9+ و ME9.2 DME، نمودار سیم کشی بالا را دنبال کنید.
برنامه Mini ACDP را اجرا کنید
"BMW" -> "DME ISN" -> "OBD/CAN Mode Read/Write ISN" -> نوع N62 DME مورد نظر خود را انتخاب کنید -> "شروع"
بررسی کنید که آیا دستگاه متصل شده است
اتصال دستگاه و شبکه را تست کنید
شروع به خواندن داده های DME…
بررسی کنید که آیا اطلاعات سیستم خوانده شده صحیح است یا خیر
(اطلاعات سیستم شامل نوع DME، VIN، شماره قطعه، نمایه انواع، نمایه تشخیص، فهرست کدگذاری و تاریخ)
داده های ISN را ذخیره کنید
BMW CAS3++ ME9.2 Long ISN 4 را بخوانید

BMW CAS3++ ME9.2 Long ISN 5 را بخوانید

ابزارهای برتر برای خواندن ECU BMW EDC17C56

BMW سری F EDC17C56 دارای خطوط GPT است. با Kess v2 امکان پذیر نیست. کدام ابزار کار خواهد کرد و آیا طرح دیگری برای دنبال کردن وجود دارد؟

 

ابزارهایی که می توانند EDC17C56 را بخوانند/بنویسند:

1). Ktag

KTag واقعی این را کاملاً بخوانید. کلون Ktag 7.020 مانند یک جذابیت با کابل GPT عمل می کند.  

انجام شده در 320d (US "328d"، با اجزای EURO6)، حالت بوت GPT به درستی در شبیه سازی چین کار می کند. آهنگ من هم خیلی خوب کار میکنه من چندین فلاش در طول تست و تنظیم انجام داده ام. کمی آهسته، همین. زمان کافی برای خوردن یک قهوه

امروز توانستم خواندن این ecu را کامل کنم تا بتوانم آن را بخوانم، مجبور شدم از پین اوت زیر استفاده کنم:

کابل حالت بوت با کابل از این لیست پیروی کنید
پین 1/18 کابل قرمز +
پین 12 ولتی 02 کابل زمین مشکی GND
PIN 56 CAN H کابل سفید
PIN 55 CAN L کابل سبز رنگ کابل
خاکستری گیره کروکودیل نقطه بوت مشخص شده توسط ksuite
در درج شکاف bdm / jtag کابل gpt و پین کابل نارنجی 89
پین 92 کابل زرد را وارد کنید

ktag BMW EDC17C56 1

ktag BMW EDC17C56 2

ktag BMW EDC17C56 3

ktag BMW EDC17C56 4

اگر خطای ارتباطی با واحد کنترل دریافت کردید، سعی کنید gpt را روی صفحه اصلی قرار دهید.

ktag BMW EDC17C56 5

و دوباره کابل را برای GPT بررسی کنید.
2). هگزتگ 
BMW EDC17C56 توسط Hexprog در روش های زیر پشتیبانی می شود:
  • حالت کارخانه (روی نیمکت): نیازی نیست EDC17C56 خود را باز کنید.
  • حالت بوت: باید EDC17C56 را باز کنید.
  • حالت OBD: تنظیم/تغییر را می توان بدون جدا کردن EDC17C56 از خودرو انجام داد.
جزئیات OBD BMW EDC17C56:
خواندن مجازی
OBD Write
توابع خاص در OBD
شما می توانید / گسل پاک کردن خواندن کدهای
شما می توانید تهیه پشتیبان / بازیابی برنامه نویسی
خواندن کامل EDC17C56 بدون باز کردن ecu
هگزتگ BMW EDC17C56 1

هگزتگ BMW EDC17C56 2

هگزتگ BMW EDC17C56 3
3): CG AT-200 یا نسخه ارتقا یافته FC200   

AT-200 به شما اتصال پین اوت می دهد

نمودار سیم کشی خواندن بوت لودر AT200 یا FC200 و خواندن رمز عبور را بررسی کنید

at200 BMW EDC17C56 1

تست واقعی

at200 BMW EDC17C56 2

گزینه های EDC17C56 (ADAPTER) را در <10-BOSH-ECU-ADAPTER> اضافه کنید
اما VVDIProg فقط می تواند edc17c56 را بخواند، نمی تواند این ecu را بنویسد.
نمودار سیم کشی VVDI-prog EDC17C56 را بررسی کنید
vvdi prog BMW EDC17C56 1

5). PCM–FLASH

خواندن کامل، به عنوان مثال خواندن یک bmw x5 edc17c56

pcm BMW EDC17C56 1

pcm BMW EDC17C56 2

برخی از برنامه نویسان دیگر هستند که می توانند بدون مشکل آن را بخوانند، به عنوان مثال، CMD Flash، VF2 Flasher

Autel IM508 کلید Fortuner 8A 2018-2021 را از طریق OBD اضافه می کند

 در اینجا راهنمای اضافه کردن کلید تراشه تیغه ID8A 2017 2018 2019 2020 2021 Toyota Fortuner توسط Autel MaxiIM IM508 آمده است . 

 

توجه:  فقط کلید اضافه کنید.  کلید تیغه 8 آمپری که همه کلیدها گم شده اند به آداپتور 8 آمپری نیاز دارند    کلید هوشمند گم شدن همه کلیدها به پین ​​12 رقمی نیاز دارد.

بررسی کنید:  http://www.key-programmer.org/2021/04/27/possible-to-program-toyota-2020-smart-key-akl-with-autel-by-obd/

 

بیایید شروع کنیم.

Autel IM508 Fortuner 8A Key 1 2018-2021 را اضافه می کند

به عملکرد IMMO- تویوتا- انتخاب خودکار بروید

این عملکرد به اتصال به شبکه نیاز دارد
Immobilizer-Immobilizer H 8A/8E-کلید یادگیری را انتخاب کنید

Autel IM508 Fortuner 8A Key 2 2018-2021 را اضافه می کند

Autel IM508 Fortuner 8A Key 3 2018-2021 را اضافه می کند

Autel IM508 Fortuner 8A Key 4 2018-2021 را اضافه می کند

Autel IM508 Fortuner 8A Key 5 2018-2021 را اضافه می کند

مطمئن شوید که یک Master ket دارید. قبل از پاک کردن یا اضافه کردن کلید دیگری باید یک کلید اصلی داشته باشید.

Autel IM508 Fortuner 8A Key 6 2018-2021 را اضافه می کند

کلید اصلی آموخته شده را وارد کنید و سوئیچ استارت را روشن کنید

Autel IM508 Fortuner 8A Key 7 2018-2021 را اضافه می کند

کلید را بردارید، کلید را وارد کنید تا یاد بگیرید و جرقه را خاموش نگه دارید

Autel IM508 2018-2021 Fortuner 8A Key 8 را اضافه می کند
کلید را برای 60
ثانیه در احتراق بگذارید. صبر کنید چراغ‌های لامپ خاموش شوند، یادگیری موفقیت آمیز بود

Autel IM508 2018-2021 Fortuner 8A Key 9 را اضافه می کند

هر دو کلید را تست کنید.

همچنین بخوانید:  Toyota Fortuner 2019 8A All Key Lost توسط آداپتور OBDSTAR P002 انجام شد

گیربکس Yanhua Mini ACDP clone Benz W117 VGS2 FCDT

 کار تایید شده: Yanhua Mini ACDP با ماژول 16 می تواند گیربکس مرسدس W117 VGS2 FCDT را شبیه سازی کند.  

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 1

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 2

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 3


تصویر 3: برنامه نویس Yanhua Mini ACDP با ماژول 16 برای Clone و Renew گیربکس بنز

 

در اینجا راهنمای ساده است:

  1. اتصال سخت افزاری

توجه: لطفاً تأیید کنید که آیا مدل ماژول گیربکس درست است یا خیر.

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 4

مرحله 1. لطفا ACDP، آداپتور OBP+ICP، برد رابط و گیربکس را آماده کنید.

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 5

 

مرحله 2. برد رابط را به درستی به رابط گیربکس مطابق شکل وصل کنید.

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 6

مرحله 3. مقاومت CAN در آداپتور OBP+ICP را به "CAN-R Join" کوتاه کنید.

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 7

 

مرحله 4. ACDP، آداپتور OBP+ICP، برد رابط و گیربکس را وصل کنید.

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 8

 

  1. راهنمای عملیات نرم افزار:

روی "Benz" -> گیربکس clone/refresh -> A Class -> VGS2_FDCT -> گزینه های عملکرد کلیک کنید (شناسایی، داده های پشتیبان کامل، اطلاعات نوشتن کامل، خواندن INT Flash، خواندن INT EEPROM، نوشتن INT FLASH، نوشتن INT EEPROM).

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 9

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 10

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 11

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 12

Yanhua Mini ACDP Clone Benz W117 VGS2 13

 

ویدیوی مرتبط: کلون گیربکس Yanhua Mini ACDP Benz 722.9 VGS2 VGS3 – obdii365

www.obdii365.com

راه حل پاسخگوی صفحه لمسی Autel IM608

 بازخورد Autel MaxiIM IM608 : من سعی کردم تمام گزینه های بالای صفحه را لمس کنم، آنها پاسخگو نیستند و دوباره IM608 می گوید که برنامه نویس xp400 قطع شده است. سعی کردم تنظیمات کارخانه رو برگردونم ولی درست نشد. 

Autel IM608 Touch Screen Unresponsive Solution 1

تصویر 1: گاهی اوقات، بدون توجه به اینکه کدام گزینه را انتخاب می کنم، صفحه لمسی پاسخگو نیست.

Autel IM608 Touch Screen Unresponsive Solution 2

Autel IM608 Touch Screen Unresponsive Solution 3

تصویر 2-3: پس از انتخاب "IMMO" در منوی اصلی، پیام "برنامه نویس قطع شده است" دریافت کردم.

 

 پشتیبانی فنی Autel دلیل و راه حل احتمالی را تجزیه و تحلیل کرد:

  1. راه حل "برنامه نویس قطع شده است"

باید مشکلات دیگری باشد که مربوط به لمس صفحه نمایش نیست.

 

  1. راه حل برای صفحه نمایش لمسی Autel IM608 کار نمی کند

ابتدا مشکل لمس باید حل شود.

  1. هنگامی که لمس پاسخ نمی دهد اما صفحه نمایش عادی است، می توانید یک دستگاه اضافی را وصل کنید تا ببینید آیا می تواند منو را کنترل کند یا خیر. اگه اینطوره یعنی نرم افزار im608 مشکلی نداره. مشکل مربوط به صفحه لمسی است، لطفا یک صفحه لمسی جدید جایگزین کنید.

 

  1. اگر ماوس نتواند صفحه نمایش را کنترل کند، ممکن است مشکلی در سیستم عامل وجود داشته باشد. می توانید تنظیمات کارخانه را فرمت کنید (من سابقه کاربر را بررسی کردم، او کارخانه را بازیابی کرد، اما فرمت نشده است، لطفا به  تنظیمات سیستم بروید >> تنظیم مجدد >>بازنشانی به تنظیمات کارخانه>>کارت SD را پاک کنید  (برای فرمت کردن، حتما این مورد را علامت بزنید).

FYI، Autel IM608 او در 7 نوامبر 2021 منقضی می شود، لطفاً در اسرع وقت قالب بندی کنید، در غیر این صورت نمی توان آن را قالب بندی کرد.

 

بسیار خوب، امیدوارم همیشه از Autel IM608 راضی باشید، اما اگر مشکل مشابهی دارید، لطفا با www.obdii365.com تماس بگیرید  

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ تغییر دهید

 R270 شاید 15 20 سال پیش خیلی وقت پیش ساخته شد و بعد شروع به تکرار در چین کردند. در حال حاضر نسخه های اصلی دارای برد مدار آبی بودند و این یکی دارای یک تخته فرعی قرمز رنگ است.

و سپس تابلوی واقعی داخل واحد نیز قرمز است و اتفاق نظر کلی این است که  تابلوهای آبی  بیشتر از تراشه‌های قرمز و این تابلوهای قرمز که به‌نوعی از چین تولید شده‌اند به‌عنوان نسخه‌های تکراری و ارزان‌تر می‌خوانند. r270 اصلی من این یکی را سفارش دادم زیرا به نظر می رسد تخته آبی متوقف شده است.

https://www.obdii365.com/wholesale/r270-plus-bdm-programmer-for-bmw-cas4.html

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 1 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 2 تغییر دهید

در اینجا یک راهنمای سریع برای نشان دادن آنچه که باید در یک برنامه نویس ارزان قیمت R270+ BDM برای خواندن و نوشتن آن در مجموعه داشبورد BMW 080D0WQ تغییر می دادم وجود دارد.

در وبلاگ obdii365 آنها یک لیست یا پیوند در مورد نحوه تنظیم تابلوهای آبی برای خواندن تراشه‌های مدل اواخر انجام داده‌اند، اکنون تراشه‌های مدل اواخر به من اجازه می‌دهند به زوم دیگری تغییر مکان دهم.

http://blog.obdii365.com/2017/05/03/modify-r270-bdm-programmer-to-erease-35080vp/

اینها اینجا 080dowq هستند.

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 3 تغییر دهید

به نظر می رسد این تراشه رایج ترین تراشه در کلاسترهای dash e90 باشد. اوایل دهه 90 در واقع تراشه های متفاوتی داشت.

این تراشه ها هستند که اکثر مردم در خواندن آنها مشکل دارند و من توانستم تراشه خود را برای خواندن آن تراشه ها وادار کنم.

اکنون  من این کار را به سادگی با برداشتن این خازن زرد  روی برد انجام داده‌ام و می‌توانید ببینید که این خازن را از جعبه باز کردم و مستقیماً روی تراشه گذاشتم.

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 4 تغییر دهید

در واقع شروع به خواندن کرد و تا قسمت ششم می خواند و سپس فقط مکث می کرد و هیچ خطایی ایجاد نمی کرد اما خواندن EEPROM را متوقف می کرد.

سپس این اتفاق افتاد، من اکنون این یکی را بازی می کنم، بنابراین همانطور که می بینید، تصمیم گرفت که eeprom را بخواند، اما سپس خطا می کند.

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 5 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 6 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 7 تغییر دهید

بنابراین من  نرم افزار r270 را  نصب کرده ام. من از دیسکی که فروشنده ارائه کرده استفاده نکردم. زمانی که نرم افزار r270 را باز می کنید، همه آن را به درستی نصب کرده اید

این صدای بوق صوتی می دهد و مطمئن شوید که منبع تغذیه مناسبی دارید

در اینجا اینها چهار نسخه مختلف از تراشه‌هایی هستند که معمولاً در کلاسترهای e90 پیدا می‌کنید و اساساً می‌توانید آن را انتخاب کنید و سپس یک بخش ویژه برای تغییر کیلومترشمار خود و موارد مشابه مستقیماً از طریق این بخش از نرم‌افزار داشته باشید.

ما قصد داریم این تراشه برتر را به صورت آنلاین بخوانیم که جدیدترین تراشه 080 d0wq است که دردناک ترین تراشه است.

من اکنون دو تا از آنها را بدون هیچ مشکلی انجام داده ام.

شاید به شخص دیگری کمک کند که من اکنون می خواهم تمام مراحل را طی کنم، همچنین پیوندی به این کلیپ آزمایشی که خریداری کردم قرار خواهم داد. اینگونه است که بدون نیاز به لحیم کاری و لحیم کاری مجدد این eeprom ها را انجام می دهم و این کار را بسیار آسان کرده است.

https://www.obdii365.com/wholesale/8-foot-chip-clip-adapter.html

من فقط می خواهم آن را از برنامه نویس بیرون بیاورم، گیره آزمایشی همراه با این تخته فرعی کوچک است که باید آن را به برد فرعی r270 لحیم کنید.

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 8 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 9 تغییر دهید

و تمام کاری که من انجام دادم تا آن را بنشینم و حالا اگر می خواهید گوشه تخته گیره آزمایشی خود را جدا کنید، فقط گوشه آن را بریدم. مطمئن شوید که به جایی نزدیک نمی شوید، اما این کار فقط برای این بود که کمی بیشتر دور آن خازن بنشیند.

برد فرعی را به برد  R270 وصل کنید  . وقتی همه چیز روشن است چراغ قرمز می گیرید، نه فقط وقتی در حال انتقال داده است چراغ قرمز می گیرید، کلیپ تست یک شناسه برای پین یک دارد که

قرمز و سپس آنها به معنای واقعی کلمه فقط کلیپ را به این صورت آزمایش می کنند.


R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 10 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 11 تغییر دهید

مطمئن شوید که به درستی نشسته است و برای خواندن فقط باید تراشه بالایی را که 080 d0wq است انتخاب کنیم و به خواندن ادامه می دهیم.

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 12 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 13 تغییر دهید

بررسی وضعیت پین

تاییدش کنید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 14 تغییر دهید

بسیار خوب و می توانید ببینید که ما در واقع همه داده ها را از epom دریافت کرده ایم

اگر همه صفرها را بیاورید و فقط به دلیل نبودن گیره به درستی روی eeprom بود.

ما فقط می‌خواهیم این فایل bin را ذخیره کنیم زیرا این یک خوشه بکر است

فایل‌های bin را ذخیره کنید خوب حالا کیلومترشمار صفر است

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 15 تغییر دهید

کیلومتر شمار را عوض می کنیم

من می خواهم آن را از صفر به 80000 کیلومتر تغییر دهم و آن را به تراشه می نویسیم

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 16 تغییر دهید

بررسی وضعیت پین

به آرامی از طریق

فایل bin را اصلاح کرده است و در واقع فایل bin جدید را به eeprom باز می نویسد

تایید می کند

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 16 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 18 تغییر دهید

موفقیت بسیار خوب است و ما اکنون 80000 کیلومتر داریم

هنگامی که آن خازن کوچک تانتالیومی را بردارید و یک گیره تست مناسب را که مطمئناً به طور ایمن روی eeprom قرار دارد را بردارید، همه چیز به خوبی کار می کند. بنابراین  کلون R270+  080d0wq eeproms را می‌خواند و می‌نویسد و به من اجازه می‌دهد تا با کلیپ تست، مسافت پیموده شده را اصلاح کنم.

اعتبار به تیم Zeroto60.

www.obdii365.com

http://blog.obdii365.com/2021/11/02/correct-bmw-35080d0wq-mileage-with-r270/