سوال با Yanhua Mini ACDP + ماژول 3 : من سعی می کنم موتور ISN DME mevd1724 N20 را بخوانم، اطلاعاتی دارم که خواندن ISN پشتیبانی نمی شود. هر راه حلی؟
راه حل:
با یک برد آداپتور N20 اضافی ، همانطور که باید کار می کند.
به برد رابط مجتمع DME N20 Bench برای Yanhua Mini ACDP نگاه کنید:
بردهای رابط جدید N20 جایگزین برد قدیمی شدند. خواندن و نوشتن از DME روی نیمکت.
نیازی به باز کردن پوسته DME نیست. نیازی به سوراخ کردن نیست.
عملیات ساده!
وصل کنید تا مستقیماً از آن استفاده کنید!
از دوشاخه و اتصال اشتباه اجتناب کنید!
اتصال ایمن و قابل اعتماد!
چگونه از برد آداپتور N20 با ACDP برای خواندن / نوشتن ISN DME mevd1724 روی نیمکت استفاده کنیم؟
مرحله 1. لطفاً ACDP، آداپتور OBP+ICP، برد رابط و DME را آماده کنید.
مرحله 2. همانطور که نشان داده شده است، برد رابط را به درستی به رابط DME وصل کنید.
مرحله 3. مقاومت CAN در آداپتور OBP + ICP را به "CAN-R Join" کوتاه کنید.
مرحله 4. ACDP، آداپتور OBP+ICP، برد رابط و DME را وصل کنید.
BMW -> DME ISN -> حالت Bench Read/Write DME ISN -> Fxx -> N20 (MEVD1724) -> شناسایی، خواندن / نوشتن ISN…
برای جمع بندی:
روی نیمکت بخوانید و بنویسید ISN DME BMW Fxx شاسی N20 (MEVD1724) و موارد دیگر از Exx، Fxx، Gxx، Ixx، Rxx، پیشنهاد می کنید از ماژول پایه ACDP + ماژول 3 + برد آداپتور استفاده کنید . در صورت نیاز به شبیه سازی N20/N13/N55/B38 DME ECU، به مجوز نرم افزار A51C نیز نیاز خواهید داشت .
سوال: آیا می توانم VVDI BE Key XNBZ01 را با Autel im608 Pro برنامه ریزی کنم؟
به تصویر VVDI BE Key زیر نگاه کنید:
داستان های موفقیت را در زیر بخوانید:
اگر خازن را از جایی که روی آن نوشته شده FRE بردارید، فرکانس را تغییر می دهد، برچسب زرد روی بسته کلید فرکانس را به شما می گوید.
به این تصویر نگاه کنید که لحیمکن این مقاومت را برای 433 مگاهرتز نشان میدهد:
یا از vvdi mb برای تغییر فرکانس 315 یا 433 استفاده کنید بدون نیاز به لحیم کاری.
بچه ها برنامه نویس Smart Pro Key یا Autel MaxiIM IM608 می توانید بگویید چه چیزی بهتر است که یکی از آنها را بگیرم؟
نظر از قفل ساز که از Autel IM608 استفاده می کند:
1. ارزش پولی که برای Autel im608 دریافت می کنید بسیار بیشتر از Smart Pro است.
2. Autel hands down من هر دو رو دارم و حتی از اسمارت پرو هم استفاده نمی کنم.
3. Autel IM608 با مایل.
4. من هم اسمارت پرو دارم و هم آتل IM608، راستش من Autel IM608 رو ترجیح میدم.
و افراد بیشتری از Autel IM608 استفاده می کنند……
بررسی آن دسته از قفل سازانی که از Autel IM608 و Smart Pro استفاده می کنند:
1. Autel IM608 برای آسیا و یورو; AD Smart Pro برای ایالات متحده آمریکا.
به طور معمول SP برای فورد بهتر است، و من شکایتی در مورد وسایل نقلیه GM در هر دو دستگاه نشنیده ام. بنابراین، ابتدا مشخص کنید که بازار شما چیست.
استعلام پوشش خودرو Autel IM608 بیشتر :
https://www.autel.com/vehicle-coverage/coverage2
2. هر دو اسمارت پرو و آتل IM608 خوب هستند.
3. من هر دو را دارم و اسمارت پرو بسیار متوسط است.
4. Smart Pro مناسب برای فوردهای جدید برای نیسان های جدید شما می توانید یک کلید بدون nastf در ایالات متحده برنامه ریزی کنید.
5. من هر دو را دارم. من متوجه شدم که گوشی هوشمند حرفه ای این همه وسیله نقلیه را انجام نمی دهد.
تراشه Renault Traffic 4A 2019، Autel دادههای Pflash را میخواند و کد پین طولانی را از طریق OBD استخراج میکند، Smart Pro ناموفق بود.
AD smart pro به BMW X5 2007 وصل نمیشود، Autel بلافاصله وصل شد.
سیستم پراکسی هیوندای توسان 2017 پین خواندن و افزودن کلید موفقیت توسط Autel، اسمارت پرو ناموفق بود.
2019 Chevy sonic Smart Pro فقط می تواند شماره پین را دریافت کند، نمی تواند کلید هوشمند را برنامه ریزی کند یا وارد نرم افزار شود، IM608 آن را در 12 دقیقه انجام داد.
من از حداقل 20 مورد از قفل سازهایی که مدل های بریتانیا را با اسمارت پرو آجرکاری می کنند مطلع هستم.
6. من هر دو را دوست دارم اما im608 به نظر من بهتر است
8. برای حجم بالا، smart pro سریعتر است (برای اتصال به vci منتظر نمی ماند، و پروفایل ها مستقیماً بدون اسکن ابتدا به برنامه نویسی می روند) اما im608 آن را روی یورو دود می کند.
9. SmartPro در بسیاری از وسایل نقلیه مختلف عالی است و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. این ابزار بسیار خوبی است، اما در حذف کد خطا و غیره
عالی نیست. اگرچه در پارکینگهای زیرزمینی بدون دریافت اینترنت فوقالعاده مفید نیست، اما با برنامهنویس و دانگل تویوتا پروکس، جی باکس، میتوانید هزاران خودرو را انجام دهید.
10. من هر دو را دارم. من پیشنهاد می کنم اول IM608 بخرید.
11. Autel جایگزین ارزانتری نسبت به هوشمند حرفهای است. Smart pro مبتنی بر توکن است مگر اینکه برنامههای کامل را بخرید و هر کدام بیش از 750 برنامه اجرا شود. من حداقل 20 هزار روی هوشمند حرفهای سرمایهگذاری کردهام.
12. من هر دو را داشته ام. Autel بسیار سازگارتر است.
13. من smart pro و im608 دارم . اسمارت پرو بد نیست، اما تعداد کمی از خودروها autel را ترجیح می دهند.
14. من هر دو را دارم. به نوع ماشین و حجمی که می بینید بستگی دارد. به طور کلی 608 اطلاعات بیشتری را انجام می دهد یا ارائه می دهد. من از smart pro برای سرعت و کارایی در 90٪ اتومبیل های آسیایی و آمریکایی خود استفاده می کنم.
برخی پرسیدند: آیا در تویوتا تاکوما 2018 سنسور TPMS در یدکی وجود دارد؟
پاسخ این است: نه... توrd gens فقط 4 اسلات حافظه برای اعداد tpms دارد... شما باید یک tpms در یدکی نصب کنید و یا 1.) اگر یدکی را در 2 بچرخانید، یک فروشگاه یا فروشنده بگیرید تا مکان های tpms را برنامه ریزی کند. ) یک برنامه نویس بخرید تا خودتان این کار را انجام دهید (کاری که من انجام دادم) یا 3.) شما زاپاس خود را نمی چرخانید و راحت نیستید که نمی دانید psi چیست…
بنابراین، من از ابزار Autel TS508 استفاده کردم… متوجه شدم که این ابزار فقط AUTEL MX-TPMS را دوباره برنامهریزی میکند ... اما هر سنسور OEM را میخواند /نوشت میکند… برنامهنویسی مورد نیاز است اما توسط Autel TS508 به عنوان OEM شناخته میشود …. همه موقعیتهای لاستیک را با اسکن تمام tpmها «دوباره یاد گرفتم».
من میخواهم MX-TPMS را نصب کنم، میتوانم آن را با TS508 شبیهسازی/برنامهنویسی کنم و هر چرخش لاستیک فقط موقعیتهای «یادگیری مجدد» را ... کمتر از 5 دقیقه برای انجام «برنامهنویسی» انجام دهم.
به روز شده:
باشه رفقا….
کامیون هرگز چراغ TPMS را پرتاب نکرد اما فشارها هرگز روی داشبورد ظاهر نشد... امروز صبح زیاد رانندگی کردم….
گفتم پیچش کن و از ابزارم استفاده کردم و موقعیتهای "دوباره یاد گرفتم".
در حال حاضر من دو سنسور NON-OEM روی کامیون دارم و ابزار من توانست بدون مشکل شناسه ها را روی ECU بنویسد. یکی از TPMS از قطعات خودرو Orielly است و این ابزار قادر به نوشتن آن مشکلی نیست…. MX-TPMS به برنامه نویسی نیاز داشت زیرا یک tpms جهانی است…. ابزار قادر به انجام آن بدون مشکل بود.
حکم؟!
تاکوما فقط 4 اسلات حافظه TPMS دارد. برنامه نویسی پنجم به شما این امکان را نمی دهد که پس از چرخش کامل زاپاس با استفاده از دکمه tpms روی داشبورد تایرها را دوباره یاد بگیرید. متاسف
در حالی که ابزارها از شما می خواهند که یک TPMS پنجم (یدک) را اسکن کنید و ECU 5 حسگر را "یاد می گیرد". وقتی اطلاعات را استخراج می کنید، فقط 4 اسلات حافظه را فراخوانی می کند. من نمی توانم آن را توضیح دهم و واقعاً دیگر برایم مهم نیست…. من این ابزار را دارم و دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که باید انجام دهم.
اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، من Autel TS508 را به شدت توصیه می کنم. در گذشته، من 250 دلار اضافی را برای ابزار All-in-one برای خواندن کدهای عیب موتور و عیب یابی پرداخت می کردم، اما با نگه داشتن bosh خود برای موتور و این برای tpms مشکلی ندارم.
یادگیری مجدد همه لاستیک های خود واقعاً آسان است.
عکس ها برای مرجع، دوستان من…. صفحه نمایش در واقعیت واقعا واضح است، نرخ فریم روی دوربین با نرخ تازه سازی صفحه نمایش خوب بازی نمی کند
دو عکس اول Autel MX Sensor … کیفیت بالا… نمد OEM هستند
و در مورد آموزش مجدد نهایی…. سنسورها، شناسه و موقعیت آنها در سمت چپ…. شناسه های ECU (در صورت یادگیری مجدد مطابقت دارند) در سمت راست…. دیدن؟ 5 درخواست شده و فقط 4 را نشان می دهد
BMW X5 idrive 2008 با CAS3++ همه کلیدها گم شدند. Autel IM608 می گوید از خواندن ISN برای ME9.2 پشتیبانی نمی کند. من برای نوشتن به CAS3 به ISN طولانی نیاز دارم. بقیه از چه چیزی برای این DME استفاده می کنند؟
پیشنهاد:
CAS3 را می توان از طریق obd2، Cas 3 ++ Istap انجام داد، بهتر است فایل eeprom bin را بکشید و با DME ISN کلید بسازید. اگر ECU موتور ME9.2 N62 داشته باشد، نمی تواند 64 بار تلاش کند، این CAS3 رمزگذاری شده است. این مدلهای V8 میتوانند CAS3+ رمزگذاریشده داشته باشند و از ISN 32 رقمی برای رمزگشایی درخواست کنند، اما DME فقط از ISN 4 رقمی استفاده میکند.
AutoHex دوم ، Yanhua کوتاه ACDP ، Ktag حالت بوت، BDM100، CGpro، MPPS و غیره حتی پس از آن آن را فقط تو را 4 ISN رقمی را، شما باید برای ارسال آن به کسی که با AutoHex و آنها را آن را تبدیل به 32 ISN رقمی! ME9.2 بد است!!
ECU ME9.2 را با برنامه نویس های ECU بخوانید و برای کسی که دارای autohex است، برای کمک به استخراج ISN طولانی از فلش یا خواندن آن با autohex/ACDP، Dump را ارسال کنید.
Yanhua ACDP
Yanhua ACDP کد ISN 4 رقمی و 32 رقمی را برای DME های ME9.2 قدیمی/جدید می خواند
در اینجا راهنمای عملیات خواندن ME9+ ISN با ACDP است.
BMW سری F EDC17C56 دارای خطوط GPT است. با Kess v2 امکان پذیر نیست. کدام ابزار کار خواهد کرد و آیا طرح دیگری برای دنبال کردن وجود دارد؟
ابزارهایی که می توانند EDC17C56 را بخوانند/بنویسند:
1). Ktag
KTag واقعی این را کاملاً بخوانید. کلون Ktag 7.020 مانند یک جذابیت با کابل GPT عمل می کند.
انجام شده در 320d (US "328d"، با اجزای EURO6)، حالت بوت GPT به درستی در شبیه سازی چین کار می کند. آهنگ من هم خیلی خوب کار میکنه من چندین فلاش در طول تست و تنظیم انجام داده ام. کمی آهسته، همین. زمان کافی برای خوردن یک قهوه
امروز توانستم خواندن این ecu را کامل کنم تا بتوانم آن را بخوانم، مجبور شدم از پین اوت زیر استفاده کنم:
کابل حالت بوت با کابل از این لیست پیروی کنید
پین 1/18 کابل قرمز +
پین 12 ولتی 02 کابل زمین مشکی GND
PIN 56 CAN H کابل سفید
PIN 55 CAN L کابل سبز رنگ کابل
خاکستری گیره کروکودیل نقطه بوت مشخص شده توسط ksuite
در درج شکاف bdm / jtag کابل gpt و پین کابل نارنجی 89
پین 92 کابل زرد را وارد کنید
اگر خطای ارتباطی با واحد کنترل دریافت کردید، سعی کنید gpt را روی صفحه اصلی قرار دهید.
AT-200 به شما اتصال پین اوت می دهد
نمودار سیم کشی خواندن بوت لودر AT200 یا FC200 و خواندن رمز عبور را بررسی کنید
تست واقعی
در اینجا راهنمای اضافه کردن کلید تراشه تیغه ID8A 2017 2018 2019 2020 2021 Toyota Fortuner توسط Autel MaxiIM IM508 آمده است .
توجه: فقط کلید اضافه کنید. کلید تیغه 8 آمپری که همه کلیدها گم شده اند به آداپتور 8 آمپری نیاز دارند . کلید هوشمند گم شدن همه کلیدها به پین 12 رقمی نیاز دارد.
بررسی کنید: http://www.key-programmer.org/2021/04/27/possible-to-program-toyota-2020-smart-key-akl-with-autel-by-obd/
بیایید شروع کنیم.
به عملکرد IMMO- تویوتا- انتخاب خودکار بروید
این عملکرد به اتصال به شبکه نیاز دارد
Immobilizer-Immobilizer H 8A/8E-کلید یادگیری را انتخاب کنید
مطمئن شوید که یک Master ket دارید. قبل از پاک کردن یا اضافه کردن کلید دیگری باید یک کلید اصلی داشته باشید.
کلید را برای 60
ثانیه در احتراق بگذارید. صبر کنید چراغهای لامپ خاموش شوند، یادگیری موفقیت آمیز بود
هر دو کلید را تست کنید.
همچنین بخوانید: Toyota Fortuner 2019 8A All Key Lost توسط آداپتور OBDSTAR P002 انجام شد
کار تایید شده: Yanhua Mini ACDP با ماژول 16 می تواند گیربکس مرسدس W117 VGS2 FCDT را شبیه سازی کند.
تصویر 3: برنامه نویس Yanhua Mini ACDP با ماژول 16 برای Clone و Renew گیربکس بنز
در اینجا راهنمای ساده است:
توجه: لطفاً تأیید کنید که آیا مدل ماژول گیربکس درست است یا خیر.
مرحله 1. لطفا ACDP، آداپتور OBP+ICP، برد رابط و گیربکس را آماده کنید.
مرحله 2. برد رابط را به درستی به رابط گیربکس مطابق شکل وصل کنید.
مرحله 3. مقاومت CAN در آداپتور OBP+ICP را به "CAN-R Join" کوتاه کنید.
مرحله 4. ACDP، آداپتور OBP+ICP، برد رابط و گیربکس را وصل کنید.
روی "Benz" -> گیربکس clone/refresh -> A Class -> VGS2_FDCT -> گزینه های عملکرد کلیک کنید (شناسایی، داده های پشتیبان کامل، اطلاعات نوشتن کامل، خواندن INT Flash، خواندن INT EEPROM، نوشتن INT FLASH، نوشتن INT EEPROM).
ویدیوی مرتبط: کلون گیربکس Yanhua Mini ACDP Benz 722.9 VGS2 VGS3 – obdii365
بازخورد Autel MaxiIM IM608 : من سعی کردم تمام گزینه های بالای صفحه را لمس کنم، آنها پاسخگو نیستند و دوباره IM608 می گوید که برنامه نویس xp400 قطع شده است. سعی کردم تنظیمات کارخانه رو برگردونم ولی درست نشد.
تصویر 1: گاهی اوقات، بدون توجه به اینکه کدام گزینه را انتخاب می کنم، صفحه لمسی پاسخگو نیست.
تصویر 2-3: پس از انتخاب "IMMO" در منوی اصلی، پیام "برنامه نویس قطع شده است" دریافت کردم.
پشتیبانی فنی Autel دلیل و راه حل احتمالی را تجزیه و تحلیل کرد:
باید مشکلات دیگری باشد که مربوط به لمس صفحه نمایش نیست.
ابتدا مشکل لمس باید حل شود.
FYI، Autel IM608 او در 7 نوامبر 2021 منقضی می شود، لطفاً در اسرع وقت قالب بندی کنید، در غیر این صورت نمی توان آن را قالب بندی کرد.
بسیار خوب، امیدوارم همیشه از Autel IM608 راضی باشید، اما اگر مشکل مشابهی دارید، لطفا با www.obdii365.com تماس بگیرید
R270 شاید 15 20 سال پیش خیلی وقت پیش ساخته شد و بعد شروع به تکرار در چین کردند. در حال حاضر نسخه های اصلی دارای برد مدار آبی بودند و این یکی دارای یک تخته فرعی قرمز رنگ است.
و سپس تابلوی واقعی داخل واحد نیز قرمز است و اتفاق نظر کلی این است که تابلوهای آبی بیشتر از تراشههای قرمز و این تابلوهای قرمز که بهنوعی از چین تولید شدهاند بهعنوان نسخههای تکراری و ارزانتر میخوانند. r270 اصلی من این یکی را سفارش دادم زیرا به نظر می رسد تخته آبی متوقف شده است.
https://www.obdii365.com/wholesale/r270-plus-bdm-programmer-for-bmw-cas4.html
در اینجا یک راهنمای سریع برای نشان دادن آنچه که باید در یک برنامه نویس ارزان قیمت R270+ BDM برای خواندن و نوشتن آن در مجموعه داشبورد BMW 080D0WQ تغییر می دادم وجود دارد.
در وبلاگ obdii365 آنها یک لیست یا پیوند در مورد نحوه تنظیم تابلوهای آبی برای خواندن تراشههای مدل اواخر انجام دادهاند، اکنون تراشههای مدل اواخر به من اجازه میدهند به زوم دیگری تغییر مکان دهم.
http://blog.obdii365.com/2017/05/03/modify-r270-bdm-programmer-to-erease-35080vp/
اینها اینجا 080dowq هستند.
به نظر می رسد این تراشه رایج ترین تراشه در کلاسترهای dash e90 باشد. اوایل دهه 90 در واقع تراشه های متفاوتی داشت.
این تراشه ها هستند که اکثر مردم در خواندن آنها مشکل دارند و من توانستم تراشه خود را برای خواندن آن تراشه ها وادار کنم.
اکنون من این کار را به سادگی با برداشتن این خازن زرد روی برد انجام دادهام و میتوانید ببینید که این خازن را از جعبه باز کردم و مستقیماً روی تراشه گذاشتم.
در واقع شروع به خواندن کرد و تا قسمت ششم می خواند و سپس فقط مکث می کرد و هیچ خطایی ایجاد نمی کرد اما خواندن EEPROM را متوقف می کرد.
سپس این اتفاق افتاد، من اکنون این یکی را بازی می کنم، بنابراین همانطور که می بینید، تصمیم گرفت که eeprom را بخواند، اما سپس خطا می کند.
بنابراین من نرم افزار r270 را نصب کرده ام. من از دیسکی که فروشنده ارائه کرده استفاده نکردم. زمانی که نرم افزار r270 را باز می کنید، همه آن را به درستی نصب کرده اید
این صدای بوق صوتی می دهد و مطمئن شوید که منبع تغذیه مناسبی دارید
در اینجا اینها چهار نسخه مختلف از تراشههایی هستند که معمولاً در کلاسترهای e90 پیدا میکنید و اساساً میتوانید آن را انتخاب کنید و سپس یک بخش ویژه برای تغییر کیلومترشمار خود و موارد مشابه مستقیماً از طریق این بخش از نرمافزار داشته باشید.
ما قصد داریم این تراشه برتر را به صورت آنلاین بخوانیم که جدیدترین تراشه 080 d0wq است که دردناک ترین تراشه است.
من اکنون دو تا از آنها را بدون هیچ مشکلی انجام داده ام.
شاید به شخص دیگری کمک کند که من اکنون می خواهم تمام مراحل را طی کنم، همچنین پیوندی به این کلیپ آزمایشی که خریداری کردم قرار خواهم داد. اینگونه است که بدون نیاز به لحیم کاری و لحیم کاری مجدد این eeprom ها را انجام می دهم و این کار را بسیار آسان کرده است.
https://www.obdii365.com/wholesale/8-foot-chip-clip-adapter.html
من فقط می خواهم آن را از برنامه نویس بیرون بیاورم، گیره آزمایشی همراه با این تخته فرعی کوچک است که باید آن را به برد فرعی r270 لحیم کنید.
و تمام کاری که من انجام دادم تا آن را بنشینم و حالا اگر می خواهید گوشه تخته گیره آزمایشی خود را جدا کنید، فقط گوشه آن را بریدم. مطمئن شوید که به جایی نزدیک نمی شوید، اما این کار فقط برای این بود که کمی بیشتر دور آن خازن بنشیند.
برد فرعی را به برد R270 وصل کنید . وقتی همه چیز روشن است چراغ قرمز می گیرید، نه فقط وقتی در حال انتقال داده است چراغ قرمز می گیرید، کلیپ تست یک شناسه برای پین یک دارد که
قرمز و سپس آنها به معنای واقعی کلمه فقط کلیپ را به این صورت آزمایش می کنند.
مطمئن شوید که به درستی نشسته است و برای خواندن فقط باید تراشه بالایی را که 080 d0wq است انتخاب کنیم و به خواندن ادامه می دهیم.
بررسی وضعیت پین
تاییدش کنید
بسیار خوب و می توانید ببینید که ما در واقع همه داده ها را از epom دریافت کرده ایم
اگر همه صفرها را بیاورید و فقط به دلیل نبودن گیره به درستی روی eeprom بود.
ما فقط میخواهیم این فایل bin را ذخیره کنیم زیرا این یک خوشه بکر است
فایلهای bin را ذخیره کنید خوب حالا کیلومترشمار صفر است
کیلومتر شمار را عوض می کنیم
من می خواهم آن را از صفر به 80000 کیلومتر تغییر دهم و آن را به تراشه می نویسیم
بررسی وضعیت پین
به آرامی از طریق
فایل bin را اصلاح کرده است و در واقع فایل bin جدید را به eeprom باز می نویسد
تایید می کند
موفقیت بسیار خوب است و ما اکنون 80000 کیلومتر داریم
هنگامی که آن خازن کوچک تانتالیومی را بردارید و یک گیره تست مناسب را که مطمئناً به طور ایمن روی eeprom قرار دارد را بردارید، همه چیز به خوبی کار می کند. بنابراین کلون R270+ 080d0wq eeproms را میخواند و مینویسد و به من اجازه میدهد تا با کلیپ تست، مسافت پیموده شده را اصلاح کنم.
اعتبار به تیم Zeroto60.
http://blog.obdii365.com/2021/11/02/correct-bmw-35080d0wq-mileage-with-r270/