دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Autel IM608 یا Smart Pro کدام بهتر است؟

 بچه ها برنامه نویس Smart Pro Key یا Autel MaxiIM IM608 می توانید بگویید چه چیزی بهتر است که یکی از آنها را بگیرم؟  

autel-im608-vs-smart-pro-1

نظر از قفل ساز که از Autel IM608 استفاده می کند:

1. ارزش پولی که برای Autel im608 دریافت می کنید بسیار بیشتر از Smart Pro است.

 

2. Autel hands down من هر دو رو دارم و حتی از اسمارت پرو هم استفاده نمی کنم.

 

3. Autel IM608 با مایل.

 

4. من هم اسمارت پرو دارم و هم آتل IM608، راستش من Autel IM608 رو ترجیح میدم.

 

و افراد بیشتری از Autel IM608 استفاده می کنند……

 

بررسی آن دسته از قفل سازانی که از Autel IM608 و Smart Pro استفاده می کنند:  

1. Autel IM608 برای آسیا و یورو; AD Smart Pro برای ایالات متحده آمریکا.

به طور معمول SP برای فورد بهتر است، و من شکایتی در مورد وسایل نقلیه GM در هر دو دستگاه نشنیده ام. بنابراین، ابتدا مشخص کنید که بازار شما چیست.

 

 استعلام پوشش خودرو Autel IM608 بیشتر  :

https://www.autel.com/vehicle-coverage/coverage2

autel-im608-coverage

 

2. هر دو اسمارت پرو و ​​آتل IM608 خوب هستند.

 

3. من هر دو را دارم و اسمارت پرو بسیار متوسط ​​است.

 

4. Smart Pro مناسب برای فوردهای جدید برای نیسان های جدید شما می توانید یک کلید بدون nastf در ایالات متحده برنامه ریزی کنید.

 

5. من هر دو را دارم. من متوجه شدم که گوشی هوشمند حرفه ای این همه وسیله نقلیه را انجام نمی دهد.

تراشه Renault Traffic 4A 2019، Autel داده‌های Pflash را می‌خواند و کد پین طولانی را از طریق OBD استخراج می‌کند، Smart Pro ناموفق بود.

AD smart pro به BMW X5 2007 وصل نمی‌شود، Autel بلافاصله وصل شد.
سیستم پراکسی هیوندای توسان 2017 پین خواندن و افزودن کلید موفقیت توسط Autel، اسمارت پرو ناموفق بود.

2019 Chevy sonic Smart Pro فقط می تواند شماره پین ​​را دریافت کند، نمی تواند کلید هوشمند را برنامه ریزی کند یا وارد نرم افزار شود، IM608 آن را در 12 دقیقه انجام داد.
من از حداقل 20 مورد از قفل سازهایی که مدل های بریتانیا را با اسمارت پرو آجرکاری می کنند مطلع هستم.

 

6. من هر دو را دوست دارم اما im608 به نظر من بهتر است

اسمارت پرو (خودروهای 2020 و 2021) … SP یک حالت هنری است. im608 اسکنر خوب
7.Im608 کارها را با طیف وسیعی از اتومبیل‌ها و بدون استفاده از آن آسان می‌کند.

8. برای حجم بالا، smart pro سریعتر است (برای اتصال به vci منتظر نمی ماند، و پروفایل ها مستقیماً بدون اسکن ابتدا به برنامه نویسی می روند) اما im608 آن را روی یورو دود می کند.

 

9. SmartPro در بسیاری از وسایل نقلیه مختلف عالی است و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. این ابزار بسیار خوبی است، اما در حذف کد خطا و غیره
عالی نیست. اگرچه در پارکینگ‌های زیرزمینی بدون دریافت اینترنت فوق‌العاده مفید نیست، اما با برنامه‌نویس و دانگل تویوتا پروکس، جی باکس، می‌توانید هزاران خودرو را انجام دهید.

 

10. من هر دو را دارم. من پیشنهاد می کنم اول IM608 بخرید.

 

11. Autel جایگزین ارزان‌تری نسبت به هوشمند حرفه‌ای است. Smart pro مبتنی بر توکن است مگر اینکه برنامه‌های کامل را بخرید و هر کدام بیش از 750 برنامه اجرا شود. من حداقل 20 هزار روی هوشمند حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کرده‌ام.

 

12. من هر دو را داشته ام. Autel بسیار سازگارتر است.

 

13. من smart pro و  im608 دارم . اسمارت پرو بد نیست، اما تعداد کمی از خودروها autel را ترجیح می دهند.

 

14. من هر دو را دارم. به نوع ماشین و حجمی که می بینید بستگی دارد. به طور کلی 608 اطلاعات بیشتری را انجام می دهد یا ارائه می دهد. من از smart pro برای سرعت و کارایی در 90٪ اتومبیل های آسیایی و آمریکایی خود استفاده می کنم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.