مشکل: می خواهید کلید دوم اتومبیل VW Passat CC (B6) را بیاموزید ، کلید اصلی را داشته باشید ، من Xhorse VVDI2 را قلاب کردم و در جایی از روند یادگیری همه چیز با هم مخلوط شد و از آنجا همه چیز اشتباه بود. جرقه زنی خاموش است ، قفل فرمان روشن / فعال / قفل است ، صفحه B / W در وسط خوشه ابزار می گوید: "Immobilizer فعال است" (نگاه کنید به شکل 1. png)
من BCM را در پشت صفحه داش جدا کردم و 95320 eeprom را خواندم. فایل bin را (به dumpBCM.zip مراجعه کنید) به VVDI2 منتقل کنید که اطلاعات زیر را به من داد:
-> پین: xxxxx
-> CS: 29 C2 07 50 xx xx xx
با پر کردن رله اصلی و دادن نیرو به فیوز 10 در سمت چپ داش ، من مجبور به احتراق به ECU شدم. بعد از آن می توانم از طریق ECU با VVDI2 استخراج پین و CS انجام دهم. این اطلاعات زیر را به من داد:
-> پین: xxxxx
-> CS: 29 C2 07 50 xx xx xx / xx
از گزینه یادگیری کلیدی در VVDI2 ، من کد امنیتی را به صورت دستی وارد کردم و پس از اجبار اشتعال توسط رله اصلی و قدرت فیوز 10 ، کد امنیتی را از طریق دکمه "autodetect pin / cs" استخراج کردم ، به محض انتخاب "یادگیری" ، سعی می کند دسترسی امنیتی داشته باشد و می گوید که با شکست روبرو می شود. من متوجه شدم که "زمان قفل" برای پذیرش "ورود (پین)" روی 10 دقیقه تنظیم شده است (مستطیل بنفش را در شکل 2.png ببینید).
با توجه به توضیحات VVDI2 باید تا 0 شمارش شود. بنابراین من آن را یک شب ترک کردم و "ورود (پین)" هنوز 10 دقیقه می گوید و پس از حدود 8 ساعت گذاشتن در آنجا ، دیگر حساب نمی شود.
علاوه بر این سعی کردم کلید اصلی (کلیدی که ماشین با آن وارد شده است) را با ODIS تطبیق دهم. می گوید:
کد:
ماژول کنترل بی حرکتی ضد سرقت نمی تواند سازگار شود. خطای زیر رخ داد: ERROR_NRC_RequiredTimeDelayNotExpired: ServiceID: ResponseCode. سازگاری لغو خواهد شد. پایان آزمون
من اگر به ECU (رله اصلی پل و برق به فیوز 10) اشتعال می دهم ، صفحه B / W خوشه ابزار را مشاهده کردم:
-> به طور متناوب از "بی حرکت کننده فعال است!" به "کلید پیدا نشد"
-> "0-1" را به من می دهد ، که معمولاً برای یادگیری کلید است.
(شکل 3.png را ببینید)
اگر کلید اصلی را وارد کنم (کلید با ورود ماشین) ، خوشه ابزار در حالت فوق باقی می ماند.
طبق اسناد VVDI2 ، دو نوع فرستنده برای این Passat CC وجود دارد.
-> تراشه نوع 1: 46 که با 7 بیت CS تنظیم شده روی FF قابل یادگیری است
-> تراشه نوع 2: 48 که باید با بیت هفتم CS از مخزن eeprom BCM 95320 یاد گرفته شود
من کلید اصلی را در VVDI2 قرار دادم ، این اطلاعات زیر را به من داد:
-> فرستنده: PCF 7936
-> مدل: منچستر
-> وضعیت: قفل شده است
بنابراین من فکر می کنم این یک تراشه 46 است.
من سعی کردم یک کلید فروشنده با VVDI2 با هر دو نوع فرستنده ، تراشه 46 با 7 بیت تنظیم شده به FF و تراشه 48 با 7 بیت با 0E تنظیم کنم. این رویه به درستی تمام شد. بعد از آن سعی کردم آنها را در حالی که خوشه ابزار است در سوئیچ احتراق قرار دهم
-> به طور متناوب از "بی حرکت کننده فعال است!" به "کلید پیدا نشد"
-> "0-1" را به من می دهد ، که معمولاً برای یادگیری کلید است.
هیچ یک از این تلاش ها منجر به تغییر پیام های حالت در خوشه ابزار نشد.
سرانجام! کار کرده
امروز کلید غیر نصب شده را دریافت کردم و آن را برای اتومبیل برای ورود ایمو ، ورود بدون کلید و صفحه کلید یاد گرفتم.
برخی از یادداشت ها:
-> اگر ماشین بدون کلید ورود کند ، تراشه مورد نیاز در کلید ID46 / PCF 7936 است
-> اگر به هم ریخته اید و موتور نیاز به روشن شدن دارد ، می توانید یک فرستنده PCF 7936 آماده کرده و از طریق: vvdi2 -> برنامه ریز ترانسپوندر -> ابزار داده ایموبلایزر -> بارگیری BCM eeprom dump -> ساخت کلید فروشنده -> ذخیره تخلیه BCM eeprom را به BCM ذخیره کنید. BCM را دوباره در ماشین بسازید ، کلید را با فرستنده آماده PCF 7936 وارد کنید (خوشه ابزار سیاه می ماند) -> چند ثانیه صبر کنید -> کلید را بردارید و دوباره کلید را وارد کنید. سپس احتراق باید ادامه یابد و فرد باید بتواند ماشین را روشن کند.
-> اگر در طی فرایند یادگیری یک کلید اشتباه وارد شود ، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که تمام کلیدهای یاد گرفته شده به "استفاده نشده" در eProm BCM تبدیل شوند و دیگر نمی توان جرقه را با همه کلیدها روشن کرد.
-> اگر پس از بهم ریختن ، برای خواندن پین و CS از ECU موتور باید جرقه زنی کنید ، برق فیوز 10 را در جعبه فیوز سمت چپ داشبورد قرار دهید. این مربوط به سال ساخت Passat CC 2008 است. شما باید بررسی کنید که آیا این موضوع برای Passat (CC) شما صدق می کند یا خیر.
-> کلید غیر نصب شده (ورود ایمو و بدون کلید) را در یک مرحله دو مرحله ای یاد گرفتم:
مرحله 1: یک کلید فروشنده از طریق: vvdi2 -> برنامه ریز ترانسپوندر -> ابزار داده ایموبلایزر از
مرحله 2 تخلیه BCM eeprom : کلید فروشنده را از طریق: vvdi2 -> VW -> یادگیری کلید -> یادگیری کلید یاد بگیرید. تعداد کلیدهای آموخته شده و کد امنیتی را وارد کنید و "کلید یادگیری" را در پایین سمت چپ فشار دهید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. پس از آن هر دو بخش ورود ایمو و بدون کلید یاد می گیرند.
-> کاملاً طبیعی است که keyfob کلید ورود بدون کلید را نمی توان از طریق روش تطبیق منظم VAG-keyfob یاد گرفت. این بدان دلیل است که keyfob در طی روش یادگیری ایمنی یاد می گیرد.
-> فرستنده PCF 7936 که با VVDI2 بعنوان یک کلید فروشنده تهیه شده است می تواند مجدداً از طریق vvdi2 "ویرجین سازی / قفل شود" -> برنامه ریز ترانسپوندر -> ابزار دیگر کلید -> باز کردن کلید PassatB6 / CC 46 انتقال دهنده (نیاز به 6 بایت CS)
امیدوارم که کمک کند!
گزارش آزمون جدید Autel MaxiIM IM608 : با موفقیت کلید یدکی مدل 2018 سوبارو WRX STI آمریکایی اضافه شد.
این کلید اصلی است ، ما باید یک کلید جدید به این سیستم اضافه کنیم
* اگر Impreza WRX STi را انتخاب کنید ، فقط گزینه 2005-2014 blade key را دارد. بنابراین ما به جای آن Impreza WRX را انتخاب می کنیم.
در طول دوره یادگیری ، اطمینان حاصل کنید که همه درها در موقعیت فعلی قرار دارند. باید درها را ببندی
تأیید را فشار دهید ، اکنون می توانید ببینید که 3 کلید ثبت شده اند
جرقه زنی را با کلید جرقه دکمه فشار خاموش کنید.
با استفاده از موفقیت کلیدها آموخته اند که در 60 ثانیه روشن می کنید
کلید باید در ماشین و نزدیک دکمه Start باشد.
در طول دوره یادگیری ، اطمینان حاصل کنید که همه درها در وضعیت فعلی قرار دارند.
صبر کنید تا فرایند یادگیری کامل شود
کلید جدید را تست کنید ، این می تواند ماشین را روشن کند ، کنترل از راه دور نیز کار می کند.
انجام شده.
این یک ماژول کیسه هوا Toyota Avanza 2017 با Renesas R5F2154 MCU است
داده ها توسط برنامه نویس autel im608 xp400 را با موفقیت بخوانید .
تراشه را انتخاب کنید سپس autel به شما نمودار سیم کشی می دهد.
موفقیت داده های خرابی پاک کردن ماژول SRS.
این یک ماژول کیسه هوا Toyota Avanza 2017 با Renesas R5F2154 MCU است
داده ها توسط برنامه نویس autel im608 xp400 را با موفقیت بخوانید .
تراشه را انتخاب کنید سپس autel به شما نمودار سیم کشی می دهد.
موفقیت داده های خرابی پاک کردن ماژول SRS.
مسئله:
آیا می توانید به برنامه ریزی این نوع شبیه ساز J518 ELV کمک کنید ؟ قبلاً EEPROM را خوانده و از ELV اصلی فلش زده اید. eeprom را با اندازه 4kb بنویسید. اما ماشین روشن نمی شود. حتی کلید را تشخیص دهید.
راه حل:
در صورت خرابی ، ماژول ستون فرمان آئودی C6 A6 Q7 برای جایگزینی شبیه ساز ELV استفاده می شود.
چگونه شبیه ساز آئودی J518 ELV را تغییر دهیم ؟
1. داده های EEPROM را از ماژول اصلی J518 اتومبیل خود بخوانید (شبیه ساز از قبل دارای داده فلش بود)
2. داده های EEPROM را که در مرحله 1 گرفتید در شبیه ساز بنویسید (اگر ماسک اصلی J518 MCU 0L01Y است ، بنویسید داده EEPROM شما را از STEP1 به شبیه ساز به طور مستقیم،؛
یا اگر ماسک MCU از J518 اصلی 1L59W / 3L40K است، شما نیاز به ارسال اطلاعات EEPROM به یک متخصص به داده EEPROM انتقال زمانی که شما به شبیه ساز ارسال به طور مستقیم. ما نمی ارائه خدمات)
ویژگی:
این یک راه حل جهانی است ، سازگار با سه نوع MCU (1L59W ، 3L40K ، 0L01Y) از ماژول اصلی J518 استفاده شده.
اجزای آسیب پذیر را بردارید ، با ثبات تر و با دوام تر کار می کند.
با قفل و قفل شبیه سازی شده برای تلفن های موبایل تولید شده توسط بوق روی صفحه.
آسان برای جایگزینی.
توجه: VVDIProg کابل اتصال در اینجا تنها برای ارسال داده ها به این شبیه ساز، قادر به خواندن ماژول J518 اصلی است برای خواندن داده های اصلی ماژول J518، هنوز هم مجبور به استفاده از سیم لحیم کاری برنامه نویس به خواندن. این شبیه ساز فاقد عملکرد قفل و باز است ، اگر به عملکرد اصلی به عنوان عملکرد اصلی در ar نیاز دارید ، PCB جایگزین J518 را انتخاب کنید.
در اینجا لیستی از سوالات برای پرسیدن وجود دارد:
1) آیا کسی هنوز کابل دروازه جدید نیسان را امتحان کرده است؟ آیا این اجازه می دهد تا ما کلیدهای 2021 نیسان روگ را اضافه کنیم؟
2) AKL در سال 2020 نیسان سنترا - به آداپتور 16 + 32 SGW نیاز دارد . کسی هنوز از این استفاده می کند؟ آنچه را که من خوانده ام ، برای دریافت پین نیز لازم است ، زیرا نمی تواند آن را استخراج کند.
3) آیا IM608 می تواند با نیسان سنترا که دارای دروازه امن است کار کند. IM608 می گوید کابل 16 + 32 کار می کند
4) چه کسی توانسته با استفاده از آداپتور 16-32 کلید یدکی 20020 sentra را برنامه ریزی کند؟ امروز تلاش می کنم اما نمی روم.
کابل بای پس Autel Nissan 16 + 32:
آداپتور Autel Nissan 16 + 32 Secure Gateway برای Autel MaxiIM IM608 و IM508
این کابل برای استفاده با Nissan Sentra 2021+ و مدلهای دیگر نسل هشتم با شاسی B18 طراحی شده است.
اضافه کردن کلید (کد پین بای پس) برای Sylphy Micra و Sentra از 2021 نیسان
پیشنهادات:
1.Autel techniscan ادعا کرد که این فقط برای نیسان اروپایی است اما مدل ایالات متحده نیست. افزودن کلید فقط در EUROPEAN. هنوز برای بازار آمریکا نیست.
2. کلید را فقط با کابل بای پس با 1 کلید کار اضافه کنید.
3. فقط با کابل Autel 16pin-32pin و این فقط برای افزودن یک کلید است که تمام کلیدها از بین نرفته است.
با آداپتور دروازه 16 + 32 ، هنگام افزودن کلید جدید برای Sylphy ، Sentra و اتومبیل دارای شاسی B18 نیازی به رمز ورود نیست.
توجه: در صورت گم شدن همه کلیدها ، برای برنامه ریزی کلید جدید به رمزعبور نیاز دارد. شما باید پین را از منبع خارجی دریافت کنید زیرا ابزار آن را استخراج نمی کند.
به وضوح نشان می دهد که
IM608 صفحه اتصال 16 + 32 را درخواست می کند.
"Controller Assembly – Central Gateway" پشت مجموعه ابزار قرار دارد. جدا کردن خودرو ضروری نیست - با بالا رفتن از پدال ترمز می توان به اتصالات دسترسی داشت.
یک کانکتور 32 پین ، یک کانکتور 12 پین و دو رابط کواکسیال وجود دارد.
32 پین در کابل Autel 16 + 32 جدید قرار می گیرد.
اشتعال خودرو روشن است (نمی توان ماشین را با درگاه جدا کرد ، اما می توان اشتعال را روشن کرد)
J2534 OBDII به کابل 16/32
32 پین به کابل دروازه
J2534 به فندک سیگار
http://blog.obdii365.com/2021/06/13/autel-nissan1632-bypass-cable-working-or-not/
تمام کلیدهای مجاورت از دست رفته برای Toyota RAV4 2020 جدید را با Lonsdor K518ISE برنامه ریزی کنید. همین روش برای Highlander جدید ، Avalon ، Lexus ES ، UX ، LS و غیره انجام می شود. برای انجام این کار باید کلیدهای هوشمند اختصاصی Lonsdor داشته باشید. برای استفاده 24-48 ساعته و اشتراک 60 تا 100 دلار نیازی به کد NASTF نیست. بدون نیاز به کلید نصب شده جدید با قیمت 150 دلار.
آنچه شما نیاز دارید عبارتند از:
Lonsdor k518ise / k518s یا kh100 +
Lonsdor اختصاصی کلید تویوتا و اشتراک سالانه مجوز AKL برای تویوتا
این مجوز همچنین شامل Toyota RAV4 ، Highlander ، Avalon ، Lexus ES ، UX ، LS ، GX است.
در وسایل نقلیه مطمئن شوید که یک سیگنال wifi قوی در هر نقطه از نقاط مختلف در دسترس
دارید همچنین مطمئن شوید که مجوز را نصب کرده اید.
اولین کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این است که کلید lonsdor h0440c را جدا کنیم ابتدا کلید
اضطراری را برداریم ابتدا
صفحه PCB را برداریم تا برنامه نویسی را شروع کنیم
اگر PCB را جداگانه دریافت کردید ، این مرحله را نادیده بگیرید.
برای بهترین سیگنال و دریافت از قسمت پشتی استفاده کنید
تنظیم تنظیمات wifi
اتصال به wifi قوی
رفتن به منوی اصلی ، انتخاب ویژه توابع-تنظیمات کلید-کلید هوشمند FT-8A-تولید کلید هوشمند
تمام کلیدها را خارج از وسیله نقلیه بردارید ، دکمه شروع را فشار دهید ، کلید H0440C را نزدیک دکمه قرار دهید تا انتقال داده های خودرو به PCB آغاز شود. حدود 10 ثانیه صبر کنید تا نشانگر به مدت 10 ثانیه به طور منظم پالس شود ، اگر نشانگر کلید چشمک نمی زند ، یک بار دیگر دکمه Start را فشار دهید
در این مرحله ، اگر lonsdor نتوانست ادامه دهد فرکانس دیگری را انتخاب کرده و روند قبلی را تکرار کنید
مقدار را تغییر دهید
400 را به مقدار نشان داده شده اضافه کنید و سپس اصلاح کنید
مقدار باید 1406 باشد
اصلاح ساده انجام شده
اعداد در توالی از 1-F در
هنگام افزودن 400 افزایش در دقیقه 4 + 4 = 8 ، اما 8 + 4 = C
[0،1،2،3،4،5،6،7،8 ، 9 ، A ، B ، C ، D ، E ، F]
1006> 1406> 1806> 1C06> 2006> 2406> 2806> 2C06> 3006> 3406> 3806. توضیح عدد در اینجا بدون آزمایش و آزمایش مجدد است. دستگاه Lonsdor k518 با هر بار خواندن به طور خودکار آنها را تنظیم می کند و نتیجه نهایی غیرقابل پیش بینی است. فقط به اعداد به صورت [0000] - 10 - (XX) فکر کنید ، جایی که x فقط باید کپی شوند و فقط بقیه دنباله را دنبال کنید از الگوی بالا پیروی می کنید و هر بار "0400" را اضافه می کنید.
مقدار agin را تغییر دهید ، این بار مقدار 3845 را
تغییر دهید موفقیت را تغییر دهید
انجام شده.
https://www.obdii365.com/service/program-2019-2021-toyota-all-keys-lost-with-lonsdor-k518ise.html
سوال:
چگونه کلید Ford FO21 Tibble را با Xhorse Condor یا Dolphin M3 Jaw برش دهیم ؟
گیره Mount M3 ، یک پیچ وجود دارد ، آن را قفل کنید آن را
کالیبراسیون کنید
برنامه xhorse را اجرا
کنید انتخاب برش توسط گاز گرفتن-Ford FO21
پردازش برش کلید
به ما می گوید که آن را به موقعیت بعدی بچرخانیم
ما با یک کلیک ادامه خواهیم داد در واقع
برش این کلیدها شما فقط یک چهارم آنها را همزمان می برید
این به ما می گوید بروید به موقعیت 2 در اینجا در سمت b آن
دوباره آن را به موقعیت بعدی بچرخانید
اکنون اساساً همه چیز را وارونه جلوه می دهد بنابراین ما می خواهیم نیمه دیگر کلید را
دنبال کنیم دستورالعمل های برنامه را دنبال کنید تا نیمه دیگر کلید
برش را به 100 درصد کاهش دهید
من یک GM MDI چینی خریدم ، با نرم افزار gds2 مشکلی دارم ، فکر می کنم هر وقت از gds2 برای اتصال به mdi استفاده می کنم ، از قرمز به زرد به سبز تبدیل می شود و بعد گفتن mdi not found قطع می شود.
چگونه به رفع این مشکل؟
به عنوان مثال مشکل Java در حال آمدن است زیرا شما Java یا GDS2Java را نصب نکرده اید.
همچنین بررسی کنید Tis2web نصب شده است.
شما به Windows 7 ot 10 X86 یا X64 و جدیدترین GM MDI نصب شده نیاز دارید. GM MDI باید در مدیر دیده شود.
همچنین برای اطمینان باید آخرین VC ++ و جدیدترین net.framework را نصب کنید.
به زبان ساده:
سیستم ویندوز شما چیزی از این دست ندارد:
- به روز رسانی ویندوز
- VC ++ (نصب همه از 2005 تا 2019)
- Net.framework (حداقل v4.0 v4.8 بهتر است)
- جاوا (v6.26 یا v7.17 اگر قصد استفاده از Global Tis را دارید) یا جدیدترین نسخه از Tis2web
راهنمای عملیات بیشتر در اینجا:
http://blog.obdii365.com/2018/12/29/gm-mdi-interface-not-connecting-how-to-solve/
امیدوارم که کمک کند!
سوال: من یک مدل اتومبیل 2012 Jeep Compass Sport VIN: 1C4NJCBAXCD6xxxxx ، Pontiac G6 2008 (USA) Skim Key Code (Immo Code) دارم که به عنوان یک مسئله نشان داده می شود. این وسیله نقلیهساخت آمریکا است . آیا می توانید به من بگویید که آیا IM608 Autel Tool روی وسیله نقلیه من کار می کند؟ از نظر IMMO برای کلیدهای گمشده ، تعویض کلید ، برنامه نویسی ماژول / ریموت ها ، پین ریموت ها را بخوانید ؟ به نظر من یکی از کلیدها بد است یا ماژول بد است. همچنین ، در صورت جایگزینی ماژول IMMO ، آیا Autel IM508 می تواند از نظر برنامه نویسی ماژول ، شماره vin را برای آن ماژول جدید تنظیم کند و عملکردهای IMMO به طور خاص چیست؟
من فقط به دنبال ابزاری هستم که حداقل دارای اسکنر و (25+) توابع سرویس باشد ، بیشتر (IMMO) .
مهندس ارشد اتل پاسخ داد:
لطفاً برای انتخاب مدل محصول IM508 (IMMO) ، جیپ (NA) ، قطب نما (NA مخفف آمریکای شمالی است) به سایت رسمی مراجعه کنید:
https://www.autel.com/vehicle-coverage/coverage2
شما سال قطب نما ، سیستم ، توابع آزمایش شده را مشاهده خواهید کرد (اضافه کردن کلید ، تمام کلیدهای از دست رفته ، خواندن رمز ورود ، یادگیری از راه دور) و آخرین لیست جایگزینی قسمت IMMO است.
علاوه بر این ، در اینجا یک گزارش آزمون برای مرجع شما وجود دارد:
برنامه نویسی کلید هوشمند Jeep Compass با IM508
پلاگین Autel MaxiIM IM508 به پورت OBD2 قطبنما جیپ، و سپس به نوبه خود در احتراق در.
(تصویر IM100 است ، مانند نسخه قبلی IM508 است)
Jeep -> Smart mode را انتخاب کنید
می گوید اگر مدل قدیمی قبل از 2006 است ، لطفاً "انتخاب دستی" یا "انتخاب سیستم" را اولویت قرار دهید ، "بله" را کلیک کنید.
برقراری ارتباطات وسیله نقلیه.
"کلید هوشمند" را انتخاب کنید.
روی آن می گوید: "جرقه زنی را خاموش کرده و فلاشرهای اضطراری را روشن کنید".
برقراری ارتباطات وسیله نقلیه.
رمز عبور را با موفقیت بخوانید
روی "تأیید" کلیک کنید
"سیستم بدون کلید (CAN)" را انتخاب کنید.
برقراری ارتباطات وسیله نقلیه.
"یادگیری کلیدی" را انتخاب کنید.
"افزودن کلید" را انتخاب کنید.
لطفاً کلید هوشمند را روی قفل مرکزی (نزدیک نوار شیفت) قرار دهید ، مطمئن شوید که اشتعال خاموش است.
اطمینان حاصل کنید که تمام دستگاه های بی سیم (لپ تاپ ، تلفن های همراه ، سایر کلیدهای fob) نزدیک به کلید هوشمند در حال برنامه ریزی نیستند.
از بسته بودن درها اطمینان حاصل کنید.
این روش یک کلید هوشمند جدید را بدون پاک کردن برنامه ریزی شده اضافه می کند.
توجه: کلید جدید باید کلید هوشمند OEM (با تراشه 4A) مدل فعلی باشد.
در اینجا ما از کلید هوشمند Xhorse استفاده خواهیم کرد .
شماره کلید کلید: 3
برای ادامه روی "تأیید" کلیک کنید.
سرانجام ، با موفقیت اضافه شد.
لذت بردن!