دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Xprog-M می تواند BMW EWS3 EWS4 را بخواند و بنویسد

hat بهترین ابزار برای کار  BMW  ews3 و ews4 است ؟
XPROG-M  ارزانترین و بهترین ابزار برای خواندن و نوشتن است.  برای 100٪

بفرمایید.

قسمت 1: Xprog r / w EWS4
قسمت 2: Xprog R / W EWS3

در جزئیات ...

قسمت 1: Xprog خواندن و نوشتن EWS 4.4: موفقیت!

EWS 4 بدون مشکل می تواند انجام شود.

تست:
BMW X3 E83  2006 با immo EWS 4.4، با یک   میکروکنترلر MC9S12D64 موتورولا ، با یک   ماسک2L86D مونتاژ شده است .
xprog-read-write-ews4-1
xprog-read-write-ews4-2
xprog-read-write-ews4-3
xprog-read-write-ews4-4
xprog-read-write-ews4-5
xprog-read-write-ews4-5

یادداشت مهم:
قبل از خواندن EWS4 (4.3 و 4.4) شما باید برچسب بر روی رله را بررسی کنید، اگر ببینید Made in JAPAN شما برای خواندن مشکل ندارید ( R260  clone -  R270  -  Xprog HQ clone  یا original) 50 مشکل وجود دارد، اگر شما برای خواندن eeprom٪ 50 از eeprom و یا MCU از دست رفته ام تلاش کنید
اگر رله ساخته شده در چین تنها از طریق کلون xprog HQ یا اصلی با 12v قدرت خارجی و بلند کردن پین extal.


قسمت 2: Xprog-m می خواند و می نویسد EWS3: موفقیت!

EWS3 می تواند با xprog در مدار بخواند / نوشتن کند. 
اما شما نیاز به بلند کردن پین TXD دارید

سیم کشی:
در EWS: 
پین 9 GND است، 
پین 10 12 ولت است، 
پین 13 K-Line است

تست:
-EWS3 با نوع 0D46J HW03 SW08 می تواند توسط K-Line خوانده شود و نوشته شود. 
-EWS3 با 0D46J، نوع 2D47J HW02 / HW03 با SW01، SW02، SW03، SW04، SW05 نمی توانست توسط K-Line خواندن و نوشته شود. باید از هیئت مدیره برداشته شود و در شرکت کننده بخواند. 
2D47J اگر شما در adopter خواندید و به عنوان 2D47j Secure خوانده اید.
xprog-read-write-ews3-1
xprog-read-write-ews3-2
xprog-read-write-ews3-3
xprog-read-write-ews3-4
xprog-read-write-ews3-5
xprog-read-write-ews3-6
xprog-read-write-ews3-7
xprog-read-write-ews3-8
xprog-read-write-ews3-9
xprog-read-write-ews3-10
xprog-read-write-ews3-11
xprog-read-write-ews3-12
xprog-read-write-ews3-13
xprog-read-write-ews3-14
یادداشت مهم:
آن را پاک کن، و با ابزار برنامه نویسی ETL بخوانید  - بهترین و ایمن ترین راه 
از طریق k-line قرعه کشی است

برای اطمینان هر دو پین را بردارید، اما چرا نه به عنوان خوانده شده در هیئت مدیره
زیرا معمولا چسب قرمز در سراسر هیئت مدیره مانند آن است که آن را بسیار آسان نیست برای سوختن با هوای گرم. این چسب همچنین تحت MCU ...

برنامه Lonsdor K518ISE 2011 کلید هوشمند لینکلن MKS

برنامه نویس کلیدی Lonsdor K518IS  امروز گزارش جدیدی را ارائه می دهد: برنامه های 3 کلید هوشمند برای سال 2011 لینکلن MKS توسط OBD با موفقیت.
lonsdor-k518ise-lincoln-mks-1
lonsdor-k518ise-lincoln-mks-2
میزبان K518 را با وسیله نقلیه از طریق سوکت تشخیصی OBD متصل کنید
Immobilizer-> LINCOLN-> MKS-> Smart Key-> اضافه کردن کلید هوشمند را انتخاب کنید
lonsdor-k518ise-lincoln-mks-3
برقراری ارتباط با سیستم، حدود 10 دقیقه صبر کنید
lonsdor-k518ise-lincoln-mks-4
کلید هوشمند را به قسمت سنسور (اسلات اصلی) برنامه ریزی کنید، اسلات معمولا در زیر قرار دارد:
(1) جعبه مرکزی دستگیره
(2) نگهدارنده جام
پیکربندی سیستم ...
lonsdor-k518ise-lincoln-mks-5
کلید را از شکاف جدا کنید
lonsdor-k518ise-lincoln-mks-5
برنامه نویسی تکمیل شده، کلید بعدی برنامه؟
دنبال  Lonsdor k518ISE  سریع به 2 برنامه و کلید هوشمند 3
lonsdor-k518ise-lincoln-mks-5
کلیدی برنامه ریزی شده: کل کل 3.
lonsdor-k518ise-lincoln-mks-6
برنامه کامل شده است.

چه ابزاری برای آئودی TT 2003 اصلاح کیلومترشمار؟

در اینجا موفقیت و شکست تجربه Audi TT 2003 KM تغییر، با استفاده از ابزار اصلاح مختلف کیلومتر شمار.

 

خودرو: آئودی TT 8n 2003 D73

 

سوپر VAG:

من ارتباط برقرار کردم، اما من فقط   وقتی که می خواهم گزینه مسافت پیمانه را وارد کنم، پیام خطا را از دستگاه دریافت می کنم.

 

Digiprog 3 v4.94 :

این ابزار بسیار توصیه شده برای انجام این کار است. بنابراین من یکی از آن را خریدم اما با این ابزار  هیچ تغییری نمی کند.

به نظر می رسد کار خوب است. من وارد مسافت پیموده میشوم و ادامه میدهم سپس نمایشگر ماشین مجددا راه اندازی می شود و Digiprog 3 می گوید برای برداشتن فیوز، اما چیزی تغییر نکرده است، همچنان همان مسافت پیموده شده است. من هم سعی کردم که باتری را جدا کنم اما این نیز کمک نمی کند یا من فیوز های اشتباه را حذف کردم ^^ من از 11 و 15 استفاده می کنم که هر دو برای سرعت سنج استفاده می شود. من نیز آن را جداگانه سعی کردم، بنابراین تنها برای حذف یک فیوز.

 

پیشنهادی:

در مورد خوشه شما، احتمالا شامل یک MCU MC912DG128ACPV که حاوی اطلاعات مسافت پیموده شده است، بنابراین شما نیاز به یک ابزار است که می تواند آن چیپ را بخواند و آن را بنویسد. چندین ابزار شناخته شده که بیشتر شناخته شده نیستند و نمی توانند آن را بیش از OBD بخوانند و بنویسند (کلون های چینی بعضی از معروف ترین آنها برای خرابکاری این تراشه هستند و باعث خطای 999999 می شوند). شما باید از گرفتن خطرات با نوشتن روی این تراشه اجتناب کنید زیرا ممکن است اطلاعات ایملیک / اطلاعات کلیدی شما را خراب کند و پس از آن ماشین خود را شروع نکنید، ایموبیلر برش موتور را خاموش می کند.

 

اگر می خواهید از مسافت پیموده شده با ابزار ارزان استفاده کنید، به یک مرد از کلمات خود اعتماد کنید.

Vag  Tacho Pro U2008  HQ clone یا  Digimaster 3  اصلاح کننده کیلومتر شمار اتومبیل می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد

 

ارتباط:

توجه داشته باشید که: ابزارهای مختلف ممکن است اتصالات متفاوت و رنگ سیم ها داشته باشند

 

داشبورد:

digiprog-3-audi-tt-dashboard

کابل مورد نیاز - C12:

digiprog-3-audi-tt-cable-c12

نحوه اتصال و اتصال

1. داشبورد را بیرون بیاورید و با دقت باز کنید.

2. قسمت پشتی تیک را بردارید تا به صفحه اصلی بروید و آن را شناسایی کنید.

3. سیم کشی C12 را به نقاط در پشت صفحه اصلی داشبورد وصل کنید

digiprog-3-audi-tt-connection

4. اطمینان حاصل کنید که اتصال شما ساخته شده امن است.

5. برای ذخیره داده های پشتیبان گیری حافظه از EDITOR استفاده کنید.

6. دکمه READ KM را فشار دهید و بررسی کنید که آیا مقدار نشان داده شده روی صفحه صحت دارد یا خیر.

7. اکنون می توانید از عملکرد CHANGE KM استفاده کنید.

 

سعی کنید خود را در معرض خطر قرار دهید!

موفق باشید!

 

http://www.obdii365.com/service/which-tool-for-audi-tt-2003-odometer-correction-101086.html

اطلاعات Audi 2010 MED 17.5 IMMO را با Auro OtoSys IM600 بخوانید

گزارش تست جدید از تکنسین اسپانیایی: خواندن CS، کد MAC و پین ECU Audi 2010 MED17. 5 با   ابزار تشخیصی و برنامه نویسی Auro Otosys im600 از طریق روش مستقیم.
auro-im600-audi-med17-1
ECU را از وسیله نقلیه خارج کنید
اتصال   آداپتور برنامه ریزی مجدد IM600 و OtoFlash J2534 را وصل کنید
IMMO-> Audi-> Engine-> MED17 را انتخاب کنید. داده های IMMO را با استفاده از روش مستقیم مطالعه کنید
auro-im600-audi-med17-2
auro-im600-audi-med17-3
auro-im600-audi-med17-4
auro-im600-audi-med17-5
auro-im600-audi-med17-6
عملیات سیم بلوز باید بر روی ECU انجام شود
مطبوعات نمایش سیم کشی نمودار برای بررسی pinouts و اتصال سیم کشی
auro-im600-audi-med17-7
auro-im600-audi-med17-8
auro-im600-audi-med17-9
خواندن اطلاعات IMMO در حال انجام است
ها Auro IM600  شاخص قدرت و اتصال آداپتور OtoFlash را نگه می دارد و چشمک زدن نشانگر ارتباطات (رنگ سبز)
auro-im600-audi-med17-10
auro-im600-audi-med17-11
صبر کنید تا خواندن داده کامل شود و شروع به محاسبه داده های immo کنید
OtoSys IM600 به  عنوان خوانده شده پین ​​آئودی، کد CS، MAC، کد IMMO، ECU نرم افزار / سخت افزار و غیره اطلاعات با موفقیت
auro-im600-audi-med17-12
ذخیره داده ها.
انجام شده.

تعمیر کیسه هوا Jaguar XJ CX23-14D374-AE با CG100

راهنمای: تعمیر جگوار XF کیسه هوا SRS ماژول کنترل CX23-14D374-AE با استفاده از ابزار بازنشستگی کیسه هوا CG100 Prog III. 



خودرو : جگوار XF 

سال : 2015 

نوع کیسه هوا: CX23-14D374-AE 

تراشه IC : XC2361A-56F

دستگاه: دستگاه بازنگری  کیسه هوا CG100 Prog III و آداپتور BDM + 4


روش:
 ابتدا کد خطای کیسه هوا را با اسکنر obd2 بخوانید، یعنی Foxwell NT510 برای JLR. خواندن کد خطای SRS و نشانگر کیسه هوا در داشبورد چشمک می زند. ماژول کنترل کیسه هوا، نوع کیسه هوا و IC Open CG100 را انتخاب کنید. CG100-III-> Airbag Reset-> Jaguar -> CX23-14D374-AE-> CPU XC2361A-56F به دنبال اتصال سیم کشی CG100 به اتصال (قطع برق الکترونیکی قبل از عمل) خوانده شده اطلاعات بالش هوا و ذخیره آن.

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-1


cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-2

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-3

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-4

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-5

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-6

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-7



cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-8

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-9

اطلاعات مربوط به کیسه هوا را به مهندس CG100 ارسال کنید تا اطلاعات مربوط به کیسه هوا (وب سایت رسمی: http://www.cgprogcar.com/) را تعمیر کنید. آنها اطلاعات مربوط به کیسه هوا را ارسال می کنند.
cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-10

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-11

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-12

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-13
اطلاعات مربوط به کیسه هوا را از طریق مهندس 
بر روی نوشتن باز کنید

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-14

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-15
داده های ثابت داده شده را به ماژول 
کیسه هوا تغییر می کند. Airbag تعمیر شده است. ماژول کیسه هوا را به وسیله نقلیه نصب کنید. اسکنر obd2 را برای خواندن و پاک کردن DTC ها وصل کنید. هیچ کد خطا ذخیره نشده است. نور آفتاب خاموش می شود Airbag Reset انجام می شود. 
cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-16




cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-17

cg100-تعمیر-jaguar-xj-airbag-18

https://eobd21.wordpress.com/2018/03/30/cg100-repair-jaguar-xf-2015-airbag-module-cx23-14d374-ae/