دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

برنامه 2018 تویوتا تاکوما TPMS توسط Autel MX Sensor

 برخی پرسیدند: آیا در تویوتا تاکوما 2018 سنسور TPMS در یدکی وجود دارد؟ 

 

پاسخ این است:  نه... توrd gens فقط 4 اسلات حافظه برای اعداد tpms دارد... شما باید یک tpms در یدکی نصب کنید و یا 1.) اگر یدکی را در 2 بچرخانید، یک فروشگاه یا فروشنده بگیرید تا مکان های tpms را برنامه ریزی کند. ) یک برنامه نویس بخرید تا خودتان این کار را انجام دهید (کاری که من انجام دادم) یا 3.) شما زاپاس خود را نمی چرخانید و راحت نیستید که نمی دانید psi چیست…

بنابراین، من از ابزار Autel TS508 استفاده کردم… متوجه شدم که این ابزار فقط AUTEL MX-TPMS را دوباره برنامه‌ریزی می‌کند  ... اما هر سنسور OEM را می‌خواند /نوشت می‌کند… برنامه‌نویسی مورد نیاز است اما توسط Autel TS508 به عنوان OEM شناخته  می‌شود …. همه موقعیت‌های لاستیک را با اسکن تمام tpm‌ها «دوباره یاد گرفتم».

من می‌خواهم MX-TPMS را نصب کنم، می‌توانم آن را با TS508 شبیه‌سازی/برنامه‌نویسی کنم و هر چرخش لاستیک فقط موقعیت‌های «یادگیری مجدد» را ... کمتر از 5 دقیقه برای انجام «برنامه‌نویسی» انجام دهم.

 

به روز شده:

باشه رفقا….

کامیون هرگز چراغ TPMS را پرتاب نکرد اما فشارها هرگز روی داشبورد ظاهر نشد... امروز صبح زیاد رانندگی کردم….

گفتم پیچش کن و از ابزارم استفاده کردم و موقعیت‌های "دوباره یاد گرفتم".

در حال حاضر من دو سنسور NON-OEM روی کامیون دارم و ابزار من توانست بدون مشکل شناسه ها را روی ECU بنویسد. یکی از TPMS از قطعات خودرو Orielly است و این ابزار قادر به نوشتن آن مشکلی نیست…. MX-TPMS به برنامه نویسی نیاز داشت زیرا یک tpms جهانی است…. ابزار قادر به انجام آن بدون مشکل بود.

حکم؟!

تاکوما فقط 4 اسلات حافظه TPMS دارد. برنامه نویسی پنجم به شما این امکان را نمی دهد که پس از چرخش کامل زاپاس با استفاده از دکمه tpms روی داشبورد تایرها را دوباره یاد بگیرید. متاسف

در حالی که ابزارها از شما می خواهند که یک TPMS پنجم (یدک) را اسکن کنید و ECU 5 حسگر را "یاد می گیرد". وقتی اطلاعات را استخراج می کنید، فقط 4 اسلات حافظه را فراخوانی می کند. من نمی توانم آن را توضیح دهم و واقعاً دیگر برایم مهم نیست…. من این ابزار را دارم و دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که باید انجام دهم.

اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، من Autel TS508 را به شدت توصیه می کنم. در گذشته، من 250 دلار اضافی را برای ابزار All-in-one برای خواندن کدهای عیب موتور و عیب یابی پرداخت می کردم، اما با نگه داشتن bosh خود برای موتور و این برای tpms مشکلی ندارم.

 

یادگیری مجدد همه لاستیک های خود واقعاً آسان است.

 

عکس ها برای مرجع، دوستان من…. صفحه نمایش در واقعیت واقعا واضح است، نرخ فریم روی دوربین با نرخ تازه سازی صفحه نمایش خوب بازی نمی کند

دو عکس اول  Autel MX Sensor … کیفیت بالا… نمد OEM هستند

 

و در مورد آموزش مجدد نهایی…. سنسورها، شناسه و موقعیت آنها در سمت چپ…. شناسه های ECU (در صورت یادگیری مجدد مطابقت دارند) در سمت راست…. دیدن؟ 5 درخواست شده و فقط 4 را نشان می دهد

برنامه 2018 تویوتا تاکوما TPMS توسط Autel MX Sensor 1

برنامه 2018 تویوتا تاکوما TPMS توسط Autel MX Sensor 2

برنامه 2018 تویوتا تاکوما TPMS توسط Autel MX Sensor 3

برنامه 2018 تویوتا تاکوما TPMS توسط Autel MX Sensor 4

www.obdii365.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.