دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ تغییر دهید

 R270 شاید 15 20 سال پیش خیلی وقت پیش ساخته شد و بعد شروع به تکرار در چین کردند. در حال حاضر نسخه های اصلی دارای برد مدار آبی بودند و این یکی دارای یک تخته فرعی قرمز رنگ است.

و سپس تابلوی واقعی داخل واحد نیز قرمز است و اتفاق نظر کلی این است که  تابلوهای آبی  بیشتر از تراشه‌های قرمز و این تابلوهای قرمز که به‌نوعی از چین تولید شده‌اند به‌عنوان نسخه‌های تکراری و ارزان‌تر می‌خوانند. r270 اصلی من این یکی را سفارش دادم زیرا به نظر می رسد تخته آبی متوقف شده است.

https://www.obdii365.com/wholesale/r270-plus-bdm-programmer-for-bmw-cas4.html

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 1 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 2 تغییر دهید

در اینجا یک راهنمای سریع برای نشان دادن آنچه که باید در یک برنامه نویس ارزان قیمت R270+ BDM برای خواندن و نوشتن آن در مجموعه داشبورد BMW 080D0WQ تغییر می دادم وجود دارد.

در وبلاگ obdii365 آنها یک لیست یا پیوند در مورد نحوه تنظیم تابلوهای آبی برای خواندن تراشه‌های مدل اواخر انجام داده‌اند، اکنون تراشه‌های مدل اواخر به من اجازه می‌دهند به زوم دیگری تغییر مکان دهم.

http://blog.obdii365.com/2017/05/03/modify-r270-bdm-programmer-to-erease-35080vp/

اینها اینجا 080dowq هستند.

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 3 تغییر دهید

به نظر می رسد این تراشه رایج ترین تراشه در کلاسترهای dash e90 باشد. اوایل دهه 90 در واقع تراشه های متفاوتی داشت.

این تراشه ها هستند که اکثر مردم در خواندن آنها مشکل دارند و من توانستم تراشه خود را برای خواندن آن تراشه ها وادار کنم.

اکنون  من این کار را به سادگی با برداشتن این خازن زرد  روی برد انجام داده‌ام و می‌توانید ببینید که این خازن را از جعبه باز کردم و مستقیماً روی تراشه گذاشتم.

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 4 تغییر دهید

در واقع شروع به خواندن کرد و تا قسمت ششم می خواند و سپس فقط مکث می کرد و هیچ خطایی ایجاد نمی کرد اما خواندن EEPROM را متوقف می کرد.

سپس این اتفاق افتاد، من اکنون این یکی را بازی می کنم، بنابراین همانطور که می بینید، تصمیم گرفت که eeprom را بخواند، اما سپس خطا می کند.

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 5 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 6 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 7 تغییر دهید

بنابراین من  نرم افزار r270 را  نصب کرده ام. من از دیسکی که فروشنده ارائه کرده استفاده نکردم. زمانی که نرم افزار r270 را باز می کنید، همه آن را به درستی نصب کرده اید

این صدای بوق صوتی می دهد و مطمئن شوید که منبع تغذیه مناسبی دارید

در اینجا اینها چهار نسخه مختلف از تراشه‌هایی هستند که معمولاً در کلاسترهای e90 پیدا می‌کنید و اساساً می‌توانید آن را انتخاب کنید و سپس یک بخش ویژه برای تغییر کیلومترشمار خود و موارد مشابه مستقیماً از طریق این بخش از نرم‌افزار داشته باشید.

ما قصد داریم این تراشه برتر را به صورت آنلاین بخوانیم که جدیدترین تراشه 080 d0wq است که دردناک ترین تراشه است.

من اکنون دو تا از آنها را بدون هیچ مشکلی انجام داده ام.

شاید به شخص دیگری کمک کند که من اکنون می خواهم تمام مراحل را طی کنم، همچنین پیوندی به این کلیپ آزمایشی که خریداری کردم قرار خواهم داد. اینگونه است که بدون نیاز به لحیم کاری و لحیم کاری مجدد این eeprom ها را انجام می دهم و این کار را بسیار آسان کرده است.

https://www.obdii365.com/wholesale/8-foot-chip-clip-adapter.html

من فقط می خواهم آن را از برنامه نویس بیرون بیاورم، گیره آزمایشی همراه با این تخته فرعی کوچک است که باید آن را به برد فرعی r270 لحیم کنید.

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 8 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 9 تغییر دهید

و تمام کاری که من انجام دادم تا آن را بنشینم و حالا اگر می خواهید گوشه تخته گیره آزمایشی خود را جدا کنید، فقط گوشه آن را بریدم. مطمئن شوید که به جایی نزدیک نمی شوید، اما این کار فقط برای این بود که کمی بیشتر دور آن خازن بنشیند.

برد فرعی را به برد  R270 وصل کنید  . وقتی همه چیز روشن است چراغ قرمز می گیرید، نه فقط وقتی در حال انتقال داده است چراغ قرمز می گیرید، کلیپ تست یک شناسه برای پین یک دارد که

قرمز و سپس آنها به معنای واقعی کلمه فقط کلیپ را به این صورت آزمایش می کنند.


R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 10 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 11 تغییر دهید

مطمئن شوید که به درستی نشسته است و برای خواندن فقط باید تراشه بالایی را که 080 d0wq است انتخاب کنیم و به خواندن ادامه می دهیم.

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 12 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 13 تغییر دهید

بررسی وضعیت پین

تاییدش کنید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 14 تغییر دهید

بسیار خوب و می توانید ببینید که ما در واقع همه داده ها را از epom دریافت کرده ایم

اگر همه صفرها را بیاورید و فقط به دلیل نبودن گیره به درستی روی eeprom بود.

ما فقط می‌خواهیم این فایل bin را ذخیره کنیم زیرا این یک خوشه بکر است

فایل‌های bin را ذخیره کنید خوب حالا کیلومترشمار صفر است

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 15 تغییر دهید

کیلومتر شمار را عوض می کنیم

من می خواهم آن را از صفر به 80000 کیلومتر تغییر دهم و آن را به تراشه می نویسیم

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 16 تغییر دهید

بررسی وضعیت پین

به آرامی از طریق

فایل bin را اصلاح کرده است و در واقع فایل bin جدید را به eeprom باز می نویسد

تایید می کند

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 16 تغییر دهید

R270+ را برای خواندن و نوشتن BMW 35080D0WQ 18 تغییر دهید

موفقیت بسیار خوب است و ما اکنون 80000 کیلومتر داریم

هنگامی که آن خازن کوچک تانتالیومی را بردارید و یک گیره تست مناسب را که مطمئناً به طور ایمن روی eeprom قرار دارد را بردارید، همه چیز به خوبی کار می کند. بنابراین  کلون R270+  080d0wq eeproms را می‌خواند و می‌نویسد و به من اجازه می‌دهد تا با کلیپ تست، مسافت پیموده شده را اصلاح کنم.

اعتبار به تیم Zeroto60.

www.obdii365.com

http://blog.obdii365.com/2021/11/02/correct-bmw-35080d0wq-mileage-with-r270/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.