دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

ابزار اسکن GM که آموزش مجدد یا چشمک زدن را انجام می دهد

 آیا ابزار مناسبی برای اسکن GM وجود دارد که آموزش  مجدد یا چشمک زدن را انجام دهد ؟ من به طور خاص در مورد ماژول های سیستم فردی (سوخت ، جعبه انتقال ، بدنه و غیره ...) به جای ECM نگران هستم. و به زودی من ترمزهای Silverado خود را تعمیر می کنم (تعمیر "فروشنده" اتصالات فشرده سازی بود) و من می خواهم  ABS خودکار را انجامدهم . وسایل نقلیه من 2000 ، 2001 و 2002 هستند ، بنابراین من خیلی نگران این نیستم که "موجودی فعلی خودم" داشته باشم ، اما چیزی که قابل ارتقا باشد خوب است ، اما لازم نیست. البته بله ، اجازه دهید بررسی کاربران باتجربه را بخوانیم.

 

شماره 1  اسکنر GM Tech2

gm-tech2-gm-flash-1

 

تشخیص:  از سال 1991 تا 2013

برنامه نویسی:  سال 2007 سال (با نرم افزار Tis2000)

 

مرور:

- من یکی از کلون های Tech 2 را از چین خریداری کردم و عالی کار می کند.

 

- من یک کلون T2 و یک کلون MDI2 دریافت می کنم. مواردی وجود دارد که من حتی با T2 خود نمی توانم به عنوان پاس از طریق ACDelco TDS انجام دهم. T2 مستقل برای انجام کارهای تشخیصی  بدون بار سر و صدا با کابل و لپ تاپ و غیره مناسب است.

 

- کلون چینی 230 دلاری Tech 2 من برای چندین سال چیزی جالب نبوده است.

BTW که فناوری Bosch / Vertronix Tech 2 چند دهه قدمت دارد. آنها قبل از اینکه هر روز از رختخواب بلند شویم ، یک بار قایق از ساعتهای اپل را در آنجا پخش می کنند ... Tech 2 مانند فناوری سطح 486 / پنتیوم است. 
اگر به MDI (2010) نیاز دارید ، پس به آنجا بروید.

 

- نقل قول: "به زودی من ترمزهای Silverado خود را انجام می دهم (تعمیر" فروشنده "اتصالات فشرده سازی بود) و من می خواهم ABS خودکار را انجام  دهم ." تا زمانی که به طریقی از طریق پمپ ABS هوا عبور ندهید ، نمی دانم که چرا باید اتومبیل بزنید. من مایعات را عوض کرده و کالیپرها و شیلنگهای کامیون های GM را جایگزین کرده ام و هرگز مجبور به این کار نبوده ام ،  اما تصور کنید هر کلون T2 قادر به انجام این کار باشد.

 

- ناک اوت های چینی در واقع بسیار خوب هستند. 
در حالی که Tech 2 باستانی است ... هنوز هم تا سال 2013MY یک ابزار اسکن دستی خوب است.

 

مقاله مرتبط را بخوانید:  دستورالعمل برنامه ریزی مجدد PCM Flash USA (GM ، Ford ، Chrysler) PCM.  (از ابزار اسکن GM Tech2 استفاده خواهد کرد)

 

NO.2  GM MDI  /  GM MDI 2

gm-mdi-gm-flash-1

 

تشخیص:  تمام وسایل نقلیه 16 پین واکسهال / اوپل از سال 1996 تا 2017

 

برنامه نویسی GM: بله

فراموش نکنید که علاوه بر ابزار صحیح ، به اشتراک GM SI برای بازپخش مجدد هر ماژول احتیاج دارید.

 

GDS2 + MDI از سال M 2010MY ابزار اسکن GM و از سال 2007 ابزار چشمک زن GM بوده است.

 

شماره 3  Autel MS906BT

autel-ms906bt-gm-flash-1

 

برخی از تعویض های خط ترمز را در کامیون های Chevy / GMC انجام داده ام ، فقط خونریزی دستی توسط خودم انجام شده است ، مشکلی نیست. من فقط ابزار اسکن خود را به Autel MS906BT ارتقا دادم و باید بگویم که بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام. فرض کنید کارهایی مانند ماژول جعبه انتقال ، ماژول های کیسه هوا ، کلیدهای کد و غیره را انجام دهید .

Autel MS906BT ابزاری خوب است ، مطمئن شوید که اگر خرید می کنید این نسخه "BT" است و نه ارزان تر MS906. شما باید بتوانید زیر 1200 دلار جدید تهیه کنید.

 

  1. 4  Autel MS908

autel-ms908-gm-flash-1

 

من از Autel MS908 استفاده کرده ام که ابزار GM OEM را پوشش می دهد ، به استثنای برنامه نویسی عبور. من معتقدم که 908P (pro) این قابلیت را دارد.

 

  1. X-431 V را راه اندازی کنید


پرتاب-x431-gm-flash-1

 

همچنین Launch X-431 pro وجود دارد که واقعا خوب کار می کند. و می توانید ساختهای دیگری نیز انجام دهید ، به ماژول های مختلف دسترسی پیدا کنید و غیره

فقط بستگی دارد که چقدر می خواهید هزینه کنید.

کلون های Tech2 نیز بسیار خوب کار می کنند.

 

لذت بردن!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.