دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

آیا می توانم از FCA SGW Autoauth با Autel IM608 استفاده کنم؟

 سوال: چگونه می توانم از FCA SGW در  Autel MaxiIM IM608 ،  IM608 Pro  یا  IM508 استفاده کنم؟ آیا امکان داشتن اشتراک SGW وجود دارد؟ من کابل 12+8 دارم اما نمی خواهم وقت خود را صرف جستجوی مکان sgw کنم. من می خواهم از احراز هویت fca توسط obd استفاده کنم.

 

پاسخ:

برای هدف تشخیص بله، می توانید SGW را از طریق AutoAuth دور بزنید، دستورالعمل های خرید مجوز را دنبال کنید.

چگونه می توانم SGW Bypass (تشخیص) را برای گروه FCA در autel خود فعال کنم؟ این تبلت مانند سایر تبلت های Autel است.

ابزار اسکن Autel دسترسی به دروازه امنیتی SGW FCA را دور می زند

اگر در آمریکای شمالی هستید، می توانید در Autoauth ثبت نام کنید و ابزارهای خود را برای استفاده در اتومبیل های FCA اضافه کنید، این اعتبارنامه fca نیست. همچنین در اروپا، ابزارهای Texa برای خودروهای fca بدون ثبت نام در fca یا استفاده از witech، لاگین مخصوص به خود دارند.

Autoauthh فقط برای تشخیص است و شما به اینترنت نیاز دارید. شما می توانید کدها، بازنشانی ها، عملکردهای ویژه و غیره را پاک کنید. اگر عیب یابی کنید، ارزش 50 دلار را دارد.

 

برای عملکرد ایموبلایزر، اتلاف وقت است. بدون ایممو از طریق OBD. AutoAuth برای برنامه Key Programming/IMMO کار نمی کند . MaxiIM اکنون فقط می تواند قفل دروازه رنو را برای ایموبلایزر باز کند ( دروازه رنو را باز کنید). Autel هنوز نمی تواند FCA immobilizer را دور بزند.

برای مدل‌های 2018+، به  آداپتور دروازه 12+8  یا کابل ستاره نیاز دارید (کابل ستاره از اسکنر اتصال sgw به خطوط تشخیصی CAN روی کانکتور ستاره عبور می‌کند).

برای کشیدن پین و کلیدهای برنامه همیشه به یک کابل بای پس نیاز دارید.


http://blog.obdii365.com/2020/01/09/sgm-solution-for-chrysler-using-autel-fca-128-cable/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.