دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

IM608 در برنامه Range Rover Vogue 08 PCF7941 Key ناموفق بود؟

 بسیاری از افراد در برنامه نویسی یک کلید یدکی در این خودرو- Range Rover Vogue 2008 PCF7941 ، همین مشکل را داشتند. آنها نمی توانند کلید این خودرو را با Autel MaxiIM IM608 ، Xtool ، Zed full و غیره برنامه ریزی کنند. همان ورزش/کشف کلیدی را امتحان کرد که هنوز شکست خورد.  

برنامه Range Rover Vogue 08 PCF7941 Key 1


در اینجا نکاتی در مورد برنامه نویسی کلیدهای اضافی این خودرو آمده است.

Vogue 08 ماژول CEM و KVM ندارد. Vouge دارای جعبه سربی Lear است.  این ظاهر دقیقاً شبیه به BMW EWS است. زیر بلندگوی میانی یا خط تیره.

برنامه Range Rover Vogue 08 PCF7941 Key 2

هر چیزی با Hu92 EWS یا Lear Leeds است. هر چیزی که Hu101 دارد CEM است.

ماژول Lear را بیرون بکشید و این کار را روی نیمکت انجام دهید. 

eeprom 8 پا را بخوانید. برای  خواندن و نوشتن به برنامه نویس XP400 یا  XP400 Pro بروید . این نمودار سیم کشی را به شما نشان می دهد.

فقط مطمئن شوید تراشه فرستنده و فرکانس آن با کلید اصلی یکسان باشد.
روی نیمکت مهم نیست که کلید اصلی را گرفته اید یا نه. کار خواهد کرد.

اگر از طریق obd اضافه می کنید ، به کلید فروشنده نیاز دارید.

اگر کلید فروش ندارید ، از ماژول immobilizer (LEAR) برنامه بگیرید. اگر کلید کار دارید ، می توانید تراشه id46 را کلون کنید.
شما می توانید از راه دور با pcf7941 استفاده کنید که ریموت را به صورت خودکار اضافه می کند یا می توانید از ریموت BMW با تراشه id46 جداگانه استفاده کنید و ریموت را به صورت دستی مانند ریموت BMW EWS اضافه کنید. کلون ترنسپودر با  ابزار مینی کلید vvdi  (یا هر دستگاهی می تواند شناسه 46 ، کودک مفید ،  keydiy kd-x2 ،  CN900mini  و غیره) را از راه دور برنامه ریزی کند.
این فقط در مورد Range Rover Vogue صدق می کند. رنجروور اسپرت ، دیسکاوری 3 سیستم های کاملاً متفاوتی هستند اما به نظر می رسد اکثر مردم نمی توانند تفاوت را تشخیص دهند.

Vogue یک کیبورد بی ام و است و بسیار متفاوت از ورزش است که یک تیغه فورد است و از لحاظ روحی متفاوت است ، یکی از آن ها توسط bmw ساخته شد در حالی که مالک دیگر آن زمانی بود که
فوردر دارای قایقرانی بود کلید Sport/Disco3 سازگار نیست.

کلید اصلی باید pcf7936 باشد اما می توانید همانطور که گفته شد pcf7941 را در کلید نمایندگی رمزگذاری کنید. فقط جعبه Lear را بکشید و با آن کار کنید.

FYI: آسان با کلید کار انطباق با ماشین با SKP900 یا طرفدار هوشمند،  londsor  از راه دور در رفتن در همان زمان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.