دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Godiag GT100+ تجربه استفاده خوب

 اول از همه ، از Tyler تشکر می کنم زیرا او طرفدار بزرگ GODIAG GT100 و GODIAG GT100+ Bench ECU Connector است. این امر ما را تا حد زیادی تشویق می کند تا یک جعبه شکست OBD2 بسازیم که بهتر نیازهای مشتری را برآورده کند.    

 

خوب است بدانید:

GODIAG GT100 یا GODIAG GT100+ یکی از مواردی نیست که روزانه به آن نیاز دارید. اما مردی که وقتی به یکی نیاز داری یکی می خواهی. هرکسی که با یک شبکه/بدون مشکل com جنگ کرده است نمی داند. زندگی بسیار کوتاه تر از آن است که بتوانید پین های DLC را زیر خط تیره فشار دهید.

 

GODIAG GT100+ چه کاری می تواند انجام دهد که GODIAG GT100 نمی تواند؟

GT100+ بسیار شبیه GT100 اصلی است ،  با یک اضافه بزرگ - آمپرمتر . این به طور خاص برای هرکسی است که از GT100+ برای آزمایش یا برنامه نویسی استفاده می کند. بگذار توضیح بدهم.

 

مانند GT100 ،  GT100+ دارای یک مهار شکست برای تامین نیرو ، زمین و ارتباطات به یک ماژول است :

Godiag GT100+ Good Using Experience 1

 

در واقع بسیار آسان است که یک ماژول را به محض آشنایی متصل کنید. هر پین به وضوح برچسب گذاری شده است ، و معمولاً در هر چیزی که می خواهید به آن متصل شوید ، قدرت/زمینه کافی وجود دارد. فقط ماژولهای واقعاً نیازمند (فکر کنید BCM های GM) به پین ​​های اضافی نیاز دارند. پین ها خود دارای دو نوع هستند و برای اتصال تا اندازه های متداول پین های مردانه که روی ماژول ها پیدا می کنید ، کاملاً کار می کنند.

 

یک مثال  بزنید ، من یک ماژول HVAC دستی فورد روی میز عمل دارم. یک پاور ، یک زمین ، دو خط MS-CAN. مشکلی برای GT100+وجود ندارد:

Godiag GT100+ Good Using Experience 2

 

اما آیا من به درستی وصل شده ام؟ همه پین ​​های من آنجا هستند ، اما هیچ جریانی را جذب نمی کند.

Godiag GT100+ Good Using Experience 3

 

اوه ، یک پین خیلی زیاد حساب کرد! بیایید دوباره تلاش کنیم:

Godiag GT100+ Good Using Experience 4

حالا می دانم که درست متوجه شده ام. ماژول در حال حاضر 30 میلی آمپر طراحی می کند. این مقدار آمپرمتر است - اعتماد به تنظیمات خود. اگر جریان را ترسیم نمی کنید ، اتصالات خود را دوباره بررسی کنید. اگر مطمئن هستید که به درستی وصل شده اید ، خود ماژول مشکوک است.

بنابراین ولت متر و آمپر متر چقدر دقیق است؟ ولتاژ نشان داده شده را در برابر Owon B35T+بررسی کردم:

Godiag GT100+ Good Using Experience 5

 

به طرز شگفت انگیزی دقیق. سپس کشش فعلی را با یک لامپ 7442NA بررسی کردم تا کمی بار روی قسمت داخلی وارد کنم:

Godiag GT100+ Good Using Experience 6

به اندازه کافی برای من نزدیک است! این س theال را مطرح می کند ، GT100+ چقدر جریان می تواند تامین کند؟ در کتابچه راهنمای کاربر ذکر نشده است ، اما مهندسان به من می گویند 3.0A: ”این یک حفاظت از خود بازیابی است ، محافظت در برابر خاموش شدن خودکار اتصال کوتاه. وقتی جریان به حالت عادی برگردد ، به طور خودکار عملکرد عادی خود را از سر می گیرد. "

 

من مهندس نیستم ، اما مطمئناً برای من شبیه ترمیستور PTC است. اما بگذارید آن را آزمایش کنیم. من چراغ جلو H9 را به جای 7442 متصل کردم. جریان تندرو از 3.0A فراتر می رود.

Godiag GT100+ Good Using Experience 7

 

جعبه شکست GT100+  ابتدا بهترین کار را برای روشن کردن لامپ انجام می دهد. خواندن ولتاژ از نظریه ترمیستور PTC من پشتیبانی می کند. این کار را چندین بار تکرار کردم تا ببینم آیا می توانم دود را خارج کنم. نتوانست آن را بکشد! 100 kn ضد ضربه میمون

 

شما قبلاً یک Godiag GT100 دارید ، آیا باید به Godiag GT100+به روز کنید؟

این بستگی به میزان تست و برنامه نویسی شما دارد یا اینکه می خواهید شروع کنید. آمپرمتر به کابل های OBD متصل نیست ، فقط به ECU بریکت گفته می شود ، بنابراین هنگام استفاده از GT100+ به عنوان ذخیره کننده حافظه (که به خودی خود ویژگی خوبی است) کار نمی کند.

اگر شما در حال بررسی جعبه شکست هستید ، GT100+ باید در لیست نامزدهای شما بالا باشد. شما نمی توانید خود را با قیمت بسیار ارزان تر بسازید - من سعی کردم. و برای یافتن یک BoB دیگر با ویژگی های مشابه سخت کار خواهید کرد.

 

از کجا می توان یک Godiag GT100 Pro اصلی خریداری کرد؟

 

معمولاً ما از آمازون یا یک سایت معتبر خرید می کنیم ، به عنوان مثال:

 

Godiag GT100+ در   / در  obdii365

 

قیمتها مشابه است ، فروشنده ای را که انتخاب می کنید بستگی به ترجیح شخصی شما دارد. معمولاً ما نه تنها به قیمت ، بلکه به خدمات پس از فروش نیز اهمیت می دهیم.

http://blog.obdii365.com/2021/09/14/should-i-update-godiag-gt100-to-gt100-pro/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.