دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

بهترین برنامه نویس 9S12 مورد نیاز

 سلام به همه ، من به دنبال یک برنامه نویس خوب برای خانواده mcu 9s12 هستم که می تواند با XEQ و ماسک های دیگر نیز کار کند.  

بهترین-9s12-برنامه نویس

بهترین نظرات برنامه نویس 9S12:

  1. با همه چیز کار کرده است (VVDI prog ، r270 ، xprog و غیره). من می دانم که این یک نوع شانس است ، اما در میان 100 پردازنده من هرگز حتی یک مورد را نیز نکشته ام. 
    با تمام احترام ممکن ، مهارت های تحقیق و لحیم کاری خود را توسعه دهید. با   پینت مناسب و اتصال مناسب - حتی 40quid R270 هرگز آجری نخواهد ساخت. 
    مقاله قدیمی مرتبط حتی  با کلاهبردار قدیمی X -  Pro 5.55 Xprog  برای 50quid همه چیز را  بخواند ، مقاله مرتبط:  Xprog V5.8 MCU 9S12XEQ384 را از Range Rover 2015 -2016 می خواند .

 

اما  VVDI Prog تاکنون - بهترین ابزار به نظر شخصی من ، کاملاً بدون اشکال با 9s12 .

اما  برای XEP100 BMW من از Yanhua Mini ACDP استفاده می کنم   -  بدون لحیم کاری آن ها را می خوانید که بسیار کارآمد است. در صورت انجام مسافت پیموده شده BMW یا کلیدهای بسیار مفید ، یا شاید در مهارت لحیم کاری خود چندان مطمئن نیستید.

 

  1. Xhorse VVDIPROG  بهترین ابزار موجود در بازار برای ماژول های برنامه نویسی است ، اما به عنوان DUO (برنامه نویس + تکنسین کاملاً آماده) کار می کند

من عمدتا در زمینه ایموبیلایزر کار می کنم و  vvdiprog تاکنون کار بسیار خوبی انجام داده است (CAS برای BMW ها ، EIS برای مرسدس ، FRM برای BMW ، UCH renault ، J518 vag)  10 برابر یا بیشتر هزینه خود را پرداخت کرد.

 

  1. xprog original واقعا یک برنامه نویس خوب است ... 
    اما به عنوان مثال 
    s 9s12xep768 (reball) در مدار بدون اتصال ، نصب شده در هارلی دیویدسون ecu´s… 
    همچنین با smok same

    با  cg pro / UPA / vvdi prog مشکلی در خواندن / نوشتن ندارید ...

    اما به طور کلی xprog ابزاری بسیار خوب است ... 
    از 6.5 در ترکیب با جدیدترین نسخه win10 ، نمی توانم به پرونده های ADOBE کمک کنم طولانی تر ... 
    در win7 همه خوب است ...

 

لذت بردن!

 

www.obdii365.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.