دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

چگونه کدگذاری گمشده Yanhua Mini ACDP BMW FEM را رفع کنیم؟

 مشکل به این صورت است:

من رفتم تا با استفاده از Yanhua Mini ACDP  روی نیمکت ، یک کلید یدکی به واحد FEM سری 1 bmw 2012 اضافه کنم  . شروع عالی از طریق فرآیند برنامه نویسی اولیه خودکار انجام شد و درست در پایان با خطای نوشتن کدنویسی مواجه شدم، مطمئن نیستم چرا اما اکنون شیشه های برقی کار نمی کنند و Speedo کار نمی کند. آیا راه آسانی برای درست کردن این موضوع وجود دارد؟

رفع کدگذاری گمشده Yanhua Mini ACDP BMW FEM 1

در اینجا  obdii365.com  2 راه حل کاری برای مشکل کدنویسی از دست رفته FEM ارائه می دهد.

 

راه حل 1: کدگذاری را با ACDP بازیابی کنید

شما مقداری کدنویسی را از دست داده اید.  Yanhua ACDP  می تواند این کار را انجام دهد. ما بارها این کار را انجام داده ایم.

فایل ذخیره شده را دوباره پیدا کنید. در اولین بارگذاری انجام می شد.

شما کدنویسی را در این acdp ذخیره کرده اید. وقتی لود کردی داشت کلید میزد. آن را در acdp ذخیره کرده است. فقط خواندن اطلاعات به دلیل عجله سر.

س: من داده های کدگذاری را از دست دادم که می خواهم داده های eeprom و کدگذاری را بازیابی کنم، اما نمی دانم کدام فایل ها را وارد کنم، این ها مواردی هستند که از این ماژول ذخیره کرده ام، می توانید به من کمک کنید و بگویید کدام ورودی را بازیابی کنم. سیستم؟

فقط اولین ذخیره کد نویسی را دوباره بنویسید، این کار است. 

تاریخ و زمان آن مهر شده باشد، بنابراین می دانید که آن ماشین است.

چگونه کدنویسی را در ACDP Mini بازیابی کنیم؟

رفتن به حالت 1: افزودن کلید- فرآیند برنامه نویسی اولیه FEM/BDC- روش 2- بازیابی داده های EEPROM/Coding

اولین کدنویسی را آپلود کنید و دوباره بنویسید.

رفع کد Yanhua Mini ACDP BMW FEM Lost Coding 2

رفع کد Yanhua Mini ACDP BMW FEM Lost Coding 3

رفع کد Yanhua Mini ACDP BMW FEM Lost Coding 4

رفع کدگذاری گمشده 5 Yanhua Mini ACDP BMW FEM

راه حل 2: با  E-sys  یا CGDI ریکاوری کنید

Esys، VVDI2 و CGDI می توانند آن را برطرف کنند.

فقط بدنه FEM را با E-Sys/ CGDI BMW کد کنید.

از eysys برای بارگذاری مجدد کدگذاری روی CGDI Prog یا sse استفاده کنید. کد نویسی سری F کد بدنه FEM. 2 دقیقه این کار را انجام می دهد. شما نیاز به پشتیبانی از اینترنت و باتری دارید.

راهنمای اینجا را بررسی کنید

http://blog.obdii365.com/2018/06/03/cgdi-bmw-f-series-fem-body-coding-and-programming/


بازخورد:

با cgdi 2 دقیقه برای کدگذاری مجدد رفع شد. من کدنویسی را گم کردم که واقعاً swl است. تمام کاری که او با cgdi انجام داد این است که کدنویسی را برای کار انجام شده فایل caf بارگذاری می کند، همانند esys یا استفاده از پشتیبان گیری از acdp.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.