دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

چگونه مشکل FVDI2015 FVDI2016 قفل شده را حل کنیم

مسئله:
من FVDI 2015 پر از شرکت پرواز دارم. 
پس از اتصال صحیح دستگاه خطا باز نمی شود و در حال حاضر سبز از fvdi خاموش است و قرمز سبز از دونگ نرم (دونگ قرمز) منجر به هم می شود. 
تغییر به سایر کابل های usb همان، سعی کردم و با کامپیوتر دوم و من همان خطا. 
و هر دو کامپیوتر من می تواند دستگاه را پیدا کند به عنوان اگر آن وجود ندارد.
هر گونه راه حل لطفا


راه حل:
FVDI 2014 FVDI 2015 FVDI 2015 FVDI 2015 FVDI 2016 را اجرا نکنید و سرور دیگر را به سرور متصل کنید، در غیر این صورت دستگاه های کلون فرمانده FBI FBI قفل خواهند شد. چراغ های LED اصلی خاموش می شود و دگمه نرم افزار چشمک می زند.

1)  اگر FVDI شما هنوز قفل نشده باشد ، لطفا Quick Loader را به V7.0 به زودی به روز کنید. نسخه های قدیمی را حذف کنید  و دیگر آن را اجرا نکنید.
دانلود رایگان FVDI 2015 و 2016 V7.0   
fvdi-quick-loader-v70
2) اگر دستگاه شما قفل شده باشد ، باید واحد اصلی را برای تعمیر به شرکت FLY ارسال کنید. باز کردن 50USD / دستگاه حمل و نقل در حساب شماست

3) اگر نمی خواهید واحد اصلی را برای تعمیر تعمیر کنید. با ما تماس بگیرید خدمات مشتری و پرداخت پول اضافی برای دریافت FVDI 2018 نسخه هرگز قفل شده است.
جدید  FLY FVDI 2018  منتشر شد. آنها با استفاده از سرور جدید. این فعال سازی لازم نیست و قفل نخواهد شد.

توجه: 
Fly fvdi بهترین کلون است. Fvdiobd کلون کلون است. Fvdiobd دوباره از پرواز پرواز کرد.
FVDIOBD همچنین FVDI 2018 را ساخته و به سرور خود متصل می شود. اما نمی تواند 100٪ تضمین کند که قفل نخواهد شد. از آنجا که یکی از مشتریان دستگاه خود را خرید و قفل شده است. آن غم انگیز است.
مراقب باشید: از لینک FVDI 2018 برای ابزار FVDI 2018 از FVDIOBD استفاده نکنید زیرا آن نسخه به سرور خود متصل می شود - اتصال به Fly server این ابزار را از بین می برد.


FYI:
در اینجا راه حل عضو DK برای مشکل FVDI 2015 قفل شده است. اعتبار به gopelhu. فقط برای به اشتراک گذاری هدف. شما در معرض خطر هستید
1) FVDI V2015 یا بالاتر با نسخه های نرم افزار:
اگر کامپیوتر نمی تواند فوددی را شناسایی کند، پردازنده LPC1788 پاک شد (Quickloader v6.3 پردازشگر LPC را پاک می کند).
همیشه پاک کردن دو آدرس زیر است: 0x00000000-0x00047FFF یا 0x00000000-0x0007FFFF
fvdi-soft-dog-erase-1
fvdi-soft-dog-erase-2
(برای بزرگنمایی کلیک کنید) 
پس از اینکه FVDI فوت کرد زیرا هیچ بخش BOOT و برخی از ردیف های سیستم عامل وجود ندارد.
2.) اگر شما نمی توانید هر FVDI از شرکت FLY خریداری کنید، پس کامپیوتر به اینترنت می رود و سپس همیشه تمام   پردازنده های FVDI LPC را از طریق سرور FLY پاک می کند !!!!!
3) من تمام الگوریتم ها را به fvdi رمزگذاری / رمزگشایی رمزگذاری fvdi حل می کنم و حالا من کلید 8bytes را برای نسخه v2015 دنبال می کنم.
fvdi-soft-dog-erase-3
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.