دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

SDD 155 راهنمایی و راهنمایی (سوالات متداول)

در اینجا سوالات متداول توسط افراد و پاسخ های کاربران یا کارشناسان واقعی پرسش می شود.

کجا دانلود نرم افزار SDD 155 رایگان؟ لینک لطفا

کجا دانلود SDD 155 پچ؟
نرم افزار JLR SDD V155
JLR SDD V155 patch
رمز عبور: 2402
با تشکر از شرکت obdii365.com

آیا کسی موفق به تست این با موفقیت با 1.55 شد؟
آزمایش و تایید شده توسط کارشناسان واقعی کار می کند.
jlr-sdd-v155-setup
چگونه نرم افزار JLR SDD 155 را نصب کنیم؟
مراحل اصلی:
  1. JLR PanasonicScript-Setup نیاز به نصب در غیر این صورت نیست. وقتی نصب کامل است، کامپیوتر در حال راه اندازی مجدد است. 
    2.
    بعد از نصب رایانه در یک راه اندازی مجدد، SDD_155.00_FULL.exe را نصب کنید 
    3.  تمام بروزرسانی های نرم افزاری موجود را به ترتیب عددی، به عنوان مثال، "SDD 155.01.exe" نصب کنید. 
    4.  پچ را به دسکتاپ کپی کنید و پچ را راه اندازی کنید، منتظر پنجره با تایید موفقیت آمیز این روش باشید. 
    همه چیز هست اجرای برنامه و شروع به استفاده از آن

آیا کار SDD با کابلهای مغولوز کلون شده انجام می شود؟
بله، توسط طرفداران در obdii365.com آزمایش شده!
آزمایش شده با:
JLR mangoose sdd / pro ( SP205 ،  SP205-B ،  SP116 )،  کابل مجهز به کابل 3-in-1 (SP216-B)
تعلیق نمایندگی برای Land Rover Jaguar با VCM Rotunda / VCM2 با هر دو نسخه اصلی و کلون کار می کند.
داکانگل J2534 VCI (جایگزین VCM I) 
JLR VCI (Jaguar Land Rover تایید شده SAE j2534 Pass-Thru رابط) 
JLR VCI  (SP284) 
JLR DoiP VCI
J2534 EUCLEIA  wiScan T6 
من دوست دارم که بسیاری از مردم SDD را با کپی کابلهای مغولوز ارزانقیمت از بین ببرند زیرا برخی از ماژولها و واحدهای اول یا آخر، خراب میشوند و نمایندگیهای JLR نمیتوانند کاری انجام دهند و تنها سعی میکنند ماژولهای جدید را به فروش برسانند و تعداد زیادی از آنها افرادی که در دنیا شناخته شده اند و مهارت های لازم را دارند

بنابراین می تواند حالت مهندسی از طریق SDD قابل دسترسی باشد؟
برای حالت مهندسی SDD، بهتر است از JLR SDD2 استفاده کنید 
اینجا را ببینید: دستورالعمل تنظیم حالت مهندسی SDD  http://blog.obdii365.com/2016/09/05/set-up-jlr-sdd2-to-engineering-mode/  
فقط می گوید خطا هنگام اجرای فایل؟  SSD 155 نصب شده است؟
آیا نسخه 32 بیتی ویندوز را اجرا می کنید؟ کرک کمی ابتدایی است، تلاش نمی کند مسیر صحیح را برای SDD پیدا کند، آن را در موقعیت پیش فرض c: \ Program Files قرار می دهد، که در نسخه 64 بیتی ویندوز وجود ندارد.
Fyi، ویندوز 7 32 بیت بهترین گزینه است، آزمایش شده است!

این خطا زمانی است که من فایل را در 64 بیتی اجرا می کنم، هیچ راهی برای ویرایش آن وجود ندارد و یا 64 بیتی دریافت می شود
شما می توانید با ایجاد یک لینک نمادین، پچ را احمق کنید. از دستور فرمان سرپرستان، موارد زیر را امتحان کنید:
mklink / D c: \ Progra ~ 1 \ JLR c: \ Progra ^ 2 \ JLR

این محل نرم افزار را از مسیر نصب ویندوز 64 بیتی به مسیر نصب ویندوز 32 بیتی پیوند خواهد داد. به طوری که پچ باید بتواند نرم افزار SDD را ببیند که انتظار می رود موقعیت صحیح باشد.
ممکن است این کار ممکن باشد یا ممکن است کار کند، زیرا ممکن است پوشه های دیگری در سیستم فایل وجود داشته باشد که پچ مورد نظر است.

من فقط می خواستم بپرسم آیا امکان استفاده از کابل J2534 با تشخیص سرنشین زمین وجود دارد؟ من این کابل را که در تیتو من استفاده کردم و به خوبی کار می کنم، فقط می خواستم بدانم که آیا کسی آن را با Rover Software یا آن را امتحان کرده است یا نه
من VAS5054A را با توجه به استاندارد J2534 متصل کردم و با برنامه JLR SDD کار کردم. من فکر می کنم که با سایر دستگاه های J2534 هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.
jlr-sdd-vas5054a
(آزمایش شده توسط DTW در cartechnology.co.uk)

SDD تکه تکه نمی تواند با L405 2016 کار کند. همچنین من یک آجر با D4 خودم ایجاد می کنم. من سعی کردم IPC خود را آپلود کنم و آجر پیدا کردم. بعضی از بچه ها به من کمک کرده اند او SDD155 را فعال کرده اما SDD خود دارای یک رابط کاربری متفاوت است. من ماشین خود را با SDD خود و با همان آداپتور MongoosePro خود را ترمیم کردم. اما برای بازگرداندن من برخی از پول را از دست دادم. این پچ بسیار بد است

دوست شما چگونه SDD 155 را فعال کرد؟
فقط یک پیشنهاد، اما ممکن است رابط شما باشد. Mongoose دیگر از نسخه 154 به بعد پشتیبانی نمی شود، به طور رسمی شما نیاز به VCI JLR-00001 دارید. کدام یک از دوستان شما با استفاده از آن بودند؟
من این پچ را به طور صحیح در 155 کار نکرده ام، اما به نظر می رسد که در 154 با JLR های مدرن کار می کند.

MongoosePro با SDD 155 کار می کند اما من از BOSCH VCM2 استفاده می کنم. 
من راه حل برای فعال سازی و SDD از 148 تا آخرین 155.03 بدون تکه ها دارم. فقط گواهی تأیید اعتبار 
SDD از نسخه 151 رابط کاربری کمی دارد. عکس پیوست شده را ببینید
jlr-sdd-v155-test
هنگامی که شما برای اولین بار SDD را نصب کرده و جزئیات فروشنده را وارد کنید آیا قبل از اینکه به اینترنت فعال شود، یک دوره فوری 24 ساعته ارائه نمی دهد؟ - حتی بدون هیچ گونه کرک 
اگر چنین است، آیا ممکن است نصب یک نسخه از آخرین / بعد انجام شود، سپس اولین اجرا را انجام دهید و در 24 ساعت اول نصب، اصلاحات را انجام دهید - بدون نیاز به نصب نرم افزار با برخی از ترک ها؟ (اما با استفاده از ژنراتور مهندسی مهندسی در صورت نیاز)

از انجمن "دیگر":
"SoftwareDownload.htm در C: \ Program Files \ JLR \ IDS \ Runtime است \ دو بار کلیک کنید آن را وارد کنید شش آخرین حرف VIN و مطبوعات تیک، شما را با یک صفحه انتخاب موتور انتخاب کنید قبل از انتخاب اندازه موتور / type بر روی آیکون که مانند دو نفر ظاهر می شود را انتخاب کنید و 'مهندسی' را انتخاب کنید، این اجازه می دهد تا کنترل کامل بر فایل CCF و معادل درخواست Jaguar برای باز کردن کد از صفحه اصلی جلسه SDD. مراقب باشید زیرا این اجازه می دهد هر چیزی را تغییر دهید به روز رسانی، به عنوان این برنامه است که توسط جلسه اصلی SDD زمانی که شما توصیه ها و به روز رسانی تنظیمات ماشین را انتخاب کنید و غیره "
من هنوز آن را امتحان نکرده ام هیچکدام از وسایل نقلیه JLR من آن را مورد نیاز نیستند. اما با انجام بسیاری از BMW modernization / برنامه نویسی / برنامه نویسی و با SSD یک تن برای به روز رسانی ماژول های بی شماری بازی - این به نظر می رسد راه حل بهینه برای کسانی که نیاز به توانایی ویرایش CCF و در غیر این صورت توانایی.
PS: SDD 138 نسخه ای است که من استفاده می کنم برای اجرای قابل اعتماد با ترک های موجود. (جدیدترین SDD 155 است - بعضی از جوانب مثبت نیز تایید شده برای کار) مانند دیگر شخص گفت، با استفاده از کابل های مغناطیسی خاموش می شود مشکل است. اگر شما در بازار اتحادیه اروپا هستید، واقعی، ارزان تر از جایگزینی ماژول متوسط ​​است.

اگر شما در بازار ایالات متحده هستید، می توانید از Mangoose برای به روز رسانی PCM و TCM استفاده کنید - شما می توانید همه چیز را که می خواهید تشخیص دهید. من به شدت توصیه می کنم مردم خرید یک کلون VCM - آن را بسیار پایدار و مفید تر از هر یک از کلون Mongoose، به علاوه آن را به طور مستقیم با SDD کار می کند. کابل Mongoose، واقعی یا به هر دلیلی نیاز به نرم افزار (معمولا همراه با SDD) برای عملکرد وجود دارد و من از سالها تجربه پیدا کرده ام که هرچه بیشتر بین وسیله نقلیه خود و برنامه تشخیصی در حال اجرا است، احتمال وقوع فاجعه بالاتر است.


اطلاعات بیشتر در مورد کمک فنی JLR SDD 155 در  obdii365.com .

http://blog.obdii365.com/2019/01/18/faq-jlr-sdd-155-for-jaguar-land-rover-diagnostics-programming/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.