دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Yanhua مینی ACDP بررسی برنامه نویس اصلی BMW

تعداد زیادی از پاسخ های مینی ACDP BMW  را از کاربران جمع آوری کرده اند  .

  1. ابزار خوب دوباره. این مسئله با همه فعال شدن ها هم ارزش بیشتری دارد (  چیپ های IBM CAS1، CAS2، CAS3، CAS3 +، CAS4، CAS4 +، FEM، BDC 8pin،  خواندن و نوشتن ..)

  1. در حال حاضر من فقط انجام bmw با  cas 1-3 و  ews my lonsdor می تواند کلا 1-3 را انجام دهد و فقط کلید 3+ و اضافه را اضافه خواهد کرد. من فقط به لحیم کاری علاقه ندارم، بنابراین من این ابزار را کشف کردم، چیزهای ساده را ساده کرده و آن را سریعتر می کند

  1. من آن را از یک هفته گرفتم و من هیجان زده هستم
    برنامه ریزی M35080  نیاز به برخی از بهبود، برخی از اشکالات وجود دارد (تست شده در 4 تست و بهتر است برای desolder)
    سریال EEP 24XX، 25XX، 93XX، 95XX کار می کند مانند یک جذابیت (اما بر روی 3 Eeps تست شده)
    چند  CAS4  برای خواندن با هر مشکلی، مسافت پیموده شده بازنشانی کار بیش از حد
    CAS3 تست شده تنها 1 اما خواندن بدون مشکل
    آنها در یک گروه نسترن گزارش کردند که کلید های FEM / BDC و CAS4 را با موفقیت انجام می دهند

  1. من فقط آن را دریافت کردم. 
    خواندن eeprom  cas4  و ایجاد کلید برای f11 تا کنون انجام شده است. 
    نمی تونم خیلی بیشتر بگم 
    در مقایسه با خواندن VVDI و مقایسه آن با 100٪

  1. همه  35080/160  ممکن است، مانند همه برنامهنویسان دیگر نیز می توانند انجام دهند. 
    ACDP همچنین با اتصال به گوشی های هوشمند کار می کند بنابراین یک روتر یک ضرورت نیست. 
    آیا آزمایش نشد اگر آن را آفلاین کار می کند،
    کلید Fem کلید و بازنشستگی مسافت پیموده شده توسط کاربران دیگر در گروه WhatsApp تایید می  شود، 
    می توانم reset casce 3/3 + / 4 را تعیین کنم، کلیدی ساخت cas3 / 3 +، کلید 868mhz refresh 
    و برنامه نویسی frm
    اما گاهی اوقات مشکل را برای قرار دادن پروب به درستی، سریع تر از استفاده از برنامه نویس دیگر استفاده می شود 
    تا زمانی که متوجه شوید که چگونه پرونده ها را درست قرار داده اید

  1. من آن را داشته ام و آن را بیش از 3 ماه در حال حاضر. 
    این کار با  تمام انواع CAS انجام می شود  و برای  AKL،  اما برای  FEM و BDC  ، هنوز راه زیادی برای رفتن دارد. 
    همچنین از بلوتوث قابل مقایسه است بنابراین نه تنها فای مورد نیاز است. 
    یک ابزار بزرگ و کوچک، آسان برای استفاده، در مقایسه با VVDI، R70، Upa و غیره

  1. برای FEM / BDC  با استفاده از ISN یا کلید، شما باید از ماژول 2 استفاده کنید. برای اصلاح مسافت پیموده شده از طریق صفحه کلید 35160/35080 BMW، باید 4 ماژول دریافت کنید.

  1. آزمایش  ACDP کوتاه  در اینجا با  4 CAS3 و یک CAS4 + بدون هیچ مشکلی.  برای اولین CAS3 من نیاز به بیش از 5 دقیقه برای قرار دادن پین به درستی، اما پس از برخی از تجربی من نیاز 30 ثانیه برای همه چیز. مهم این است که شما از ابزار پیچ کوچک برای تمیز کردن مخاطبین استفاده می کنید.
    برای FEM / BDC از Autohex II و برای eeproms چیزهای دیگر مانند R27، Codiprog USB mk2 و Orange5 استفاده می کنم.

  1. چیز خوبی برای به اشتراک گذاشتن: برای  FEM / BDC ، 3 ماه قبل، نیاز به تکمیل پل های برق FEM بود. در حال حاضر Mini ACDP را به جدیدترین نسخه به روز می کند،  پل های الکتریکی دیگر نیازی به آن ندارند و از آن آسان است.

  1. BMW سری 5 CAS4 2015  OK 
    تصاویر بسیار زیاد است
yanhua-mini-acdp-cas4-1


yanhua-mini-acdp-cas4-2


yanhua-mini-acdp-cas4-3


yanhua-mini-acdp-cas4-4


yanhua-mini-acdp-cas4-5
    

http://www.obdii365.com/service/yanhua-mini-acdp-bmw-immo-and-odometer-review-108178.html
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.