دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دانلود رایگان ابزارهای کدهای BMW coding tool

در اینجا یک نسخه نصب و راه اندازی آسان BMW ابزار کد گذاری ابزار دانلود است. 



فایل شامل: 
BMW Inpa
Ncs کارشناس 
Winkfp 
Tool32 
NCS ساختگی 
BMW coding tool v250 

اسکریپت شامل!
download-bmw-coding-tool
رایگان دانلود BMW ابزار برنامه نویسی 
https://mega.nz/#!WENlkAZI!jzmK_vmjJDVvr-gXNpjqyeBuab6d1R8BPEubssQiiE0
(رمز عبور: mhhauto)

راهنمای نصب در داخل فایل rar است؛ پس از نصب باید فایل های daten را به روز کنید، من توصیه می کنم از ابزار کد گذاری استفاده کنید، سریع و آسان است. 

من از کابل k + dcan بدون مشکل استفاده میکنم امروز. امولاتور BMW ICOM نیز کار می کند. کابل ENET باید با E-sys کار کند اما این نرم افزار ندارد. 


نکات نصب آسان:

1. نصب نرم افزار هسته از فولدر 1-BMW Standard Tools 2.12 

2. کابل USB => OBD را به کامپیوتر وصل کنید، اگر ویندوز از یک راننده بخواهید، بگوئید که راننده در درایور 2-CDM 2.08.28 پوشه

3. تمام محتویات پوشه 3-Update به C را کپی کنید و تمام آنها را لغو کنید

4. تمام پوشه های 4-BMW Coding Shortcuts را به دسکتاپ خود کپی کنید

5. اطلاعات روزانه خود را برای ماشین خود قرار دهید. من توصیه می کنم از ابزار کد گذاری BMW در داخل پوشه کلید میانبر BMW برای به روز رسانی فایل های DATEN استفاده کنید (برنامه را باز کنید، گزینه "انتخاب SP-Source" را انتخاب کنید و بعد "Update SP-DATEN" را انتخاب کنید) 


این مجموعه دارای V49 برای E8X است . اگر شما یک ماشین E8X دارید، نیازی به ساخت 5 امتیاز نیست. 



اگر لینک دانلود نامعتبر است، لطفا با ما تماس بگیرید www.obdii365.com
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.