دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

چگونه برای حل واحد Hyundai Kia GDS خطا محدود است؟

مسئله:
من آن را نصب کرده ام   نرم افزار Hyundai GDS V19 را بر روی لپ تاپ با ویندوز XP. 3 بار اول که از آن استفاده کردم بدون هیچ مشکلی نصب و کار کرد. اگرچه اکنون هنگام شروع برنامه یک صفحه نمایش می گیرم (به تصویر پیوست شده مراجعه کنید) که اجازه نمی دهد برنامه باز شود. می گوید: "استفاده از این واحد GDS محدود است زیرا در 4 هفته به روز نشده است. بعد از اتصال اینترنت ، بروزرسانی را انجام دهید. پنجره بازشو ناپدید می شود.
من برنامه را به روز نکرده ام ، حتی کامپیوتر را تنظیم کرده ام تا به هیچ وجه دسترسی به اینترنت نداشته باشد. من این کار را به دلیل هشدار واضح در وب سایت شما و همچنین جهتاتی که با سیستم GDS هشدار داده شده است در مورد خسارت ناشی از آن انجام دادم.
لطفاً به من اطلاع دهید که برای کار مجدد برنامه باید چه کاری انجام دهم.
هیوندای-gds-واحد-خطای محدود
 راه حل OBDII365.COM :
تاریخ / زمان رایانه را به  01-01-2016 تغییر دهید . دوباره کار خواهد کرد

گزارش شده است:
با تغییر تاریخ کار انجام شد ، بسیار متشکرم


توجه داشته باشید:
1.  GDS VCI  با نرم افزار Hyundai v19 و نرم افزار Kia V12 ارائه می شود. نرم افزار Hyundai و Kia GDS را نمی توان در همان رایانه نصب کرد. قبل از نصب نرم افزار کیا ، شما باید دی وی دی مستر هیوندای را نصب کنید ، در غیر این صورت نصب شما ناکام خواهد بود.
2. هرگز نرم افزار GDS را به صورت آنلاین بروزرسانی نکنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.