دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Autel MD808 Pro یا MD802 که برای تشخیص اسپرینتر بهتر است

بررسی ابزارهای تشخیصی T1N Sprinters 2004: Autel MD808 Pro یا Autel MD802. در اینجا ما به دنبال جزئیات می گردیم.

بررسی خوب 1. sdconnect C4 Clone & Autel MD802
من هم دارای sdconnect C4  Clone بسیار خوب  و هم Autel MD802 هستم ... تا به حال از آنها استفاده کرده ام؟ من هیچ مشکلی برای تشخیص نداشتم ، فقط آن را در اتومبیل Sun Motor سرویس کرده ام و از رانندگی لذت می برم!

بررسی خوب 2: Autel MD808P برای 2006 T1N
من Autel MD808P را برای T1N 2006 من خریداری کردم و به همه می خواهم تجربه من را بدانند.
BTW فروشنده  obdii365.com  است که بهترین پیشنهادات من را دریافت می کند.

808 pro تمام سیستمها را حتی رادیوهایی مانند snap که به اسکنر دسترسی ندارند ، می خواند. من همچنین توانستم فاصله تغییر روغن با آن را پاک کنم. من از آن راضی هستم که تاکنون داده های زنده بسیار خوب هستند.

بررسی هدف 3:  Autel MD808 Pro  عملکرد تشخیصی عمیق تری نسبت به Autel MD802 دارد
Autel MD802 My NCV3 ، T1N ، Jeeps ، Infiniti و غیره بسیار خوب کار می کرد. 
عملکرد آن فاقد عملکرد بود و در صورت نیاز به آن ، Autel MD808 Pro را دریافت می کنم.

بررسی خوب 4: Autel MD808 pro for 2018 Sprinter
من فقط Autel MD808 pro را خریداری کردم و فقط در 2018 جدید خود از آن استفاده کردم. می توانم بگویم کد SRS من را پاک کرد. تقصیر خودم برای کد بود ، من صندلی راننده را برای دسترسی به زیر سیستم کنترل ترمز تریلر درآوردم و قبل از اتصال دوباره کمربند ایمنی و سیم کشی هوا ، کلید را روشن کردم. به هر حال ، 808 طرفدار این کار را کرد. امیدوارم که استفاده های آینده به همین سادگی ثابت شود.

بررسی Autel MD808 Pro در Sprinter 906.155
من فقط MD808Pro را خریداری می کنم تا به شماره ABS / ESP در شماره 906.155 ما کمک کنم. 
این نخستین بار است که در زیرساخت 906 دست و پنجه نرم می کنم.
تاکنون MD808P بسیار مفید بوده است. درایو گوگل پیوند شده شامل تعدادی عکس از واحد در حال کار و رابط آنلاین که پس از ثبت نام به آنها دسترسی پیدا می کنید ، به همراه کتابچه راهنما و برگه مشخصات. خوشحالم که به سؤالات دانش بنیانم پاسخ دادم که البته این امر محدود است.
برخی از یادداشت های خاص:
ایجاد یک حساب کاربری در Autel ، ثبت اسکنر و بارگیری به روزرسانی های اسکن بسیار آسان بود.
این واحد از یک micro-sd استاندارد استفاده می کند که می تواند جدا شده و جدا شود
همچنین می توانید واحد را از طریق کابل USB به روز کنید.
برق از طریق USB یا کابل OBD تأمین می شود ، باتری وجود ندارد.
احساس به طور کلی خوب است. سبک تر از آنچه انتظار داشتم ، اما کاملاً معقول است.
صفحه نمایش بدون لمس است ، اما واضح است ، و خواندن آن آسان است.
در حال حاضر فقط Sprinters قبل از 2016 را پوشش می دهد.
خرید کردن
عکس های صفحه ، مشخصات ، پوشش وسیله نقلیه و صفحه رابط آنلاین از اینجا ضبط می شود:
sprinter-autel-md808-review-1

sprinter-autel-md808-review-2

sprinter-autel-md808-review-3

sprinter-autel-md808-review-4

sprinter-autel-md808-review-5

sprinter-autel-md808-review-6

sprinter-autel-md808-review-7

sprinter-autel-md808-review-8

sprinter-autel-md808-review-9

sprinter-autel-md808-Cover-1
sprinter-autel-md808-Cover-2
نقد و بررسی:  Autel MD808  برای 2007 Sprinter 2500
من MD 808 "non Pro" را در دسامبر سال 2017 خریداری کردم ، پس از چندین مراجعه به فروشنده برای پاک کردن تنظیم مجدد روغن من پس از انجام آخرین خدمات تغییر روغن من ، Sprinter 2500 2007 من هرگز قادر به تنظیم مجدد یادآوری مسافت پیموده شده نبود بدون ابزار اسکن ، حتی اگر کتابچه راهنمای کاربر می گوید من می توانم ، من نمی توانستم و هر کس دیگری که امتحان کردم نمی تواند. بنابراین پس از 11 بازدید در طول سال ها ، فروشنده آن را برای من پاک می کند ، چند دقیقه طول می کشد ، من می خواهم از شما متشکرم و تا سال بعد یا در راهم باشم.
خوب به دلایلی این دفعه گذشته که هیچ کس نتوانستم آن را برای من پاک کند ، وقتی به من گفته می شد یک تکنسین در آن حضور پیدا می کند ، صدا می کردم ، صدا می کردم ، صدا می کردم ، اما هرگز از آن استفاده نمی شد. سرانجام فکر کردم که من دلالان دیگری را در شهر امتحان خواهم کرد ، زیباترین مرسدس بنز فارمینگتون بود. با رانندگی از شهر من ، اما سلام ، من مجبور شدم این تنظیم مجدد را بدست آورم ، تا حدود 400 مایل به صفحه نمایش خسته مانده ، حتی اگر وقتی روغن را عوض کردم ، حدود 800 مایل مانده بود. سعی کردم یکی دیگر از خدمات سرویس Sprinter را که کمی نزدیک تر است و او بخواهد برای تنظیم مجدد رایانه ای که قرار است بتوانم خودم انجام دهم ، به من 125 هزار دلار شارژ کند؟ من واقعاً بهش گفتم؟ اگر نیاز به پرداخت آن نوع پول داشته باشم پس انداز در انجام خدمات خودم کجاست؟ هزینه من برای فیلتر روغن و تصویب شده در MB برای من هزینه زیادی دارد؟ بعلاوه من دوست دارم هر کاری که می توانم خودم را در این ون انجام دهم ، می دانم چه چیزی وارد آن می شود ،
خوب ، مشاور سرویس گفت که این کار را انجام دهید و او این بار به صورت رایگان این کار را انجام خواهد داد ، اما دفعه بعد که او به من شارژ می کند ، من آن را وارد کردم و فناوری به تازگی ناهار را ترک کرده بود ، ظاهراً هیچ کس دانش خاصی برای انجام این کار نداشت. بنابراین من بیش از یک ساعت صبر کردم و فناوری نشان داد ، بله! سرانجام! من اوضاع خود را با او در میان گذاشتم و به او گفتم که از نفرتی خواهش می کنم که سالانه یک بار کد من را تنظیم مجدد کند اما نمی توانم 5 اسکناس را برای یک ابزار اسکن ببنید ، وی گفت شما می توانید یکی از این موارد را با قیمت 150 دلار خریداری کنید ، وی ادامه داد: اتل 802 را بیرون بیاورید؟ او گفت که او ترجیح می دهد از اتل بر Snap On استفاده کند؟ او تنظیم مجدد روغن را در حدود 3 مینوقت پاک کرد ، من سعی کردم به او کمک کنم اما او این کار را نکرد؟ فناوری عالی که همیشه به یاد می آورم. به خانه رسیدید و به جستجوی obdii365.com برای اسکنرهای اتل پرداختید و با کمی بیشتر در مورد MD 808 تصمیم گرفتید ، عمدتا به دلیل ویژگی DPF که داشت ، متاسفم برای چنین پست طولانی ، اما من فکر می کنم این ابزار اسکن لباس خواب گربه ها است ، در صورت لزوم یک مورد دیگر را در ضربان قلب خریداری می کردم. هفته گذشته دوباره از آن استفاده کردم ، وقتی که وارد حالت لنگ شدم و cel به بعد آمد ، اسکنر به من گفت egr موقعیت گسل ، من حدود 30،000 مایل رفتم از زمانی که دریچه egr را تمیز کردم ، بد من ، من دیگر دوباره صبر نخواهم کرد!

Autel MD808Pro VS Autel MD802 برای 2002/2006 T1N's:
1) امروز با یک فناوری Autel صحبت کردم که گفت برای Sprinter 2002-2006 نمی توان کار دیگری را انجام داد که MD802 می تواند و 808P برای کار بر روی وسایل نقلیه جدیدتر نیز طراحی شده است.

2) تا آنجا که می توانم تفاوت اصلی بین سری 808 و 802 را بگویم این است که اولی دو طرفه است و می تواند برخی زیر مجموعه مراحل تست دستی (مانند DPF Regen و غیره) را اجرا کند. حتی یک لیست از آنچه می تواند مفیدتر باشد. اتل  می گوید  که 808 این کار را انجام می دهد یک مالک واقعی Sprinter است که تأیید می کند که این توابع در واقع کار می کنند. این تعیین می کند که 808 برای برنامه ما چقدر ارزش 808 را دارد.

MD808 PRO VS  Autel MX808 :
فقط تلفن را با یک فن آوری از Autel خاموش کردید ، در اینجا گفته های وی:
- MD808PRO جایگزینی برای MD802 Elite نیست ، بلکه فقط یک محصول نهایی بالاتر است. وی گفت که این کار برای اسپرینترها که MD802 می تواند انجام دهد و موارد دیگر می تواند انجام دهد.
یعنی اتل MD802 نمی تواند ماژول ABS را فعال کند.
- MX808 ابزاری مبتنی بر رایانه لوحی Android است که دارای پردازنده قابل توجهی سریعتر ، فلاش بیشتر ، RAM بیشتر و قابلیت اتصال wifi برای بروزرسانی ها / بارگیری ها است. این می تواند همه کارهایی را انجام دهد که MD808PRO می تواند انجام دهد ، و موارد بیشتری (می تواند برنامه های فیبری کلیدی داشته باشد ، دارای اندازه های زنده بیشتری است) او انتظار دارد که خانواده MX808 با گذشت زمان شاهد بروزرسانی های بیشتر و قابلیت های اضافی بیشتری باشند.
نکته مهم در کنار MX808 ، جدا از قیمت اولیه ، این است که پس از سال اول ، به روزرسانی های اضافی به اشتراک 125 دلار در سال نیاز دارند. به روز رسانی های MD808PRO برای طول عمر رایگان هستند. توصیه او ، که به نظر ما برای کاربران نهایی تک وسیله نقلیه منطقی است ، (از خط تولید آنها) این بود که با MD808PRO بروید.

خواندن:
این لیست عملکرد Autel MD808 Pro / MD802 All system / MX808 است:
لیست عملکرد Autel MD808 Pro Benz:

لذت بردن!
http://blog.obdii365.com/2020/03/30/diagnose-sprinter-2004-autel-md808-pro-or-md802/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.