دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

چگونه می توان نور موتور Sprinter 2018 NCV3 را تنظیم کرد؟

2018 NCV3 4 × 4 144 با 16،900 مایل

علائم:  چراغ موتور روشن می ماند

چگونه کدهای خطا را بخوانیم؟
توصیه 1. برای استفاده از مرسدس بنز Xentry اصلی
"بهترین" مرسدس بنز Xentry واقعی با اشتراک اطلاعات فنی سالانه 3500 دلار است. مطمئناً برای هک DIY مقرون به صرفه نیست. مدل های پایه با 40،000 دلار شروع می شوند ، (3 سال) ، گزینه توسعه دهنده حالت اضافی.
یا Xentry در حال اجرا  MB sd connect C4  یک جایگزین عالی است.

مشاوره 2. برای مراجعه به فروشنده محلی
می توانید Sprinter خود را به AutoZone محلی یا معادل آن ببرید و آنها می توانند کد را بکشند. من این کار را کردم و درست بود ، کد P2459 ، "بازسازی DPF سه بار قطع شد." رانندگی 3 ساعته بعدی با چند توقف ، به OBDII اجازه داد خود را خاموش CEL کند. از آن زمان مشکلی نداشته اید.

سرانجام! کردم Autel MD808 Pro

بروزرسانی 02-14-2020:
من از Autel MD808 pro گرفتم ، ساعت ها وقت گذاشتم تا تمام پروفایل ها را به روز کنم.
به چیزی مانند "اسکن" "اروپا" "Sprinter" "906" بروید و سپس "همه را اسکن کنید" یا برای اطلاعات بیشتر یک ماژول جداگانه انتخاب کنید.

P2047 در ماژول $ 07EC مدار انژکتور تمایل / باز کردن 
بانک 1 واحد 1
من مطالبی را در این مورد خوانده ام چون دیگران این مسئله را داشتند
در ابتدا ارسال شده توسط lindenengineering 
کد P2047: - 
نشت سیستم سوخت 
نظارت بر فشار ریلی از طریق شیر کنترل فشار فشار. 
از این رو فشار ریلی کم یا "دیده می شود" کم است.

بروزرسانی 04-06-2020:
مدتی بود ، آن را به فروشنده و آن را تحت ضمانت نامه پوشانده است. من در حال حاضر مستندات روی من ندارم.
اساساً در بعضی از پمپ ها اتصال شل وجود داشته است. همه خوب است ، و من یک اسکنر  Autel MD808 pro  دارم که باید یاد بگیرم چگونه از آن استفاده کنم.

امیدوارم کمک کند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.