دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

کدام ابزار برای جفت کردن 2019 سنسور Toyota rav4 TPMS؟

2019 Toyota rav4

هدف:  به دنبال یک مارکت یا دستگاه OEM هستید که به من امکان می دهد TPMS خود را روی لاستیک های زمستانی ام جفت کنم.

مشاوره:
تویوتا از یک سیستم اختصاصی استفاده می کند ، به عنوان مثال هوندا و کرایسلر این کار را نمی کنند و من می دانم که اگر خود برنامه های ماژول غیر برنامه ای را با آن برنامه ها نصب کنید ، من فقط TPMS را از برخی از لاستیک های زمستانی با 17 ′ Rav4 به 17 ′ Rav4 و به روز کردم. سنسور TPMS مجبور بود بیرون بیاید و در برنامه نویس TPMS قرار بگیرد تا داده های جدید ماشین را بپذیرد ، من به دنبال خرید یکی از آنها بودم ، اینجا را مطالعه کردم جایی که شخصی خریداری یکی از تایر رک ، آنها را صدا کرده است ، آنها با هم مخالف بودند ، هیچی نداشتند ، بنابراین.
یک کارگر لاستیک دوستانه پیدا کنید و شانس خود را امتحان کنید ، می دانم Toyota می تواند این کار را انجام دهد ، اما پس از آن شما مجبور هستید که هر سوئیچ چرخ تابستانی زمستان را دوباره برنامه ریزی کنید.

زمینه:
پس از تصویب قانون TREAD در سال 2007 ، کلیه وسایل نقلیه تولید شده در ایالات متحده از آغاز سال 2008 ، باید با سیستم های TPMS مستقیم یا غیر مستقیم نصب شوند.

Toyota RAV-4 با سیستم مستقیم TPMS نصب شده است ، بدین معنی که سنسورهای TPMS در چرخ وجود دارد. اگر یک یا چند لاستیک نشان دهنده فشار تایر کم باشد ، سنسورهای TPMS اطلاعات را به ECU وسیله نقلیه منتقل می کنند. چراغ نشانگر (سیستم TPMS با خط پایین) یا هر فشار تایر روی خط (سیستم TPMS با خط بالا) نشان داده می شود.


رهاسازی TPMS پس از تعویض سنسور یا چرخش تایر توصیه می شود. در هنگام انجام خدمات ، از جمله تغییر تایر یا تعویض سنسور TPMS ، در یک یا چند لاستیک Toyota RAV-4 ، یک انتقال TPMS باید انجام شود تا اطلاعات سنسور را به ECU وسیله نقلیه منتقل کند.
toyota-tpms-system

نوع سیستم TPMS:
TPMS مستقیم ، سنسورها در چرخ نصب می شوند

فرکانس سنسور:
315MHz
نوع ابزار TPMS مورد نیاز برای تنظیم مجدد TPMS:
گزینه 1:  کابل رابط Techstream و  mini VCI (20 تا 30 دلار) در لپ تاپ خوب کار می کنند.
Techstream می تواند ماشین را برنامه ریزی کند و در واقع رایگان است اما ساده ترین کاربرد آن نیست. همچنین دارای یک تن استفاده دیگر (به عنوان مثال fob های کلید برنامه).

گزینه 2:  سنسورهای  TPMS سنسور Autel MX را می توان کلیک کرد تا با شناسه سنسورهای موجود شما مطابقت داشته باشد - دیگر نیازی به برنامه ریزی ماشین هنگام تعویض چرخ ها نیست.  هر سنسور 25 دلار است ، برنامه نویس / خواننده 50 دلار دیگر است. من این تنظیمات را در یک لکسوس ، Rav4.4 و یک نیسان اجرا می کنم.

ویدئو در مورد نحوه تشخیص و برنامه ریزی سنسور TPMS از طریق   ابزار Autel MaxiTPMS :
سنسور autel-maxitpms
گزینه 3 : برنامه Carista Android / iOS Carista می تواند ماشین را برنامه ریزی کند. من معادل 40 دلار در طول عمر داشتم اما آنها از آن زمان به مدل اشتراک (9 دلار در هر روز IIRC) تغییر یافتند. نکته خوب این است که ممکن است به زودی شخص دیگری به زودی جایگزین ارزان تری پیدا کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.