دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

چگونه یک دیود مادون قرمز را به CGDI Prog MB نصب کنیم؟

به منظور خواندن / شناسایی / برنامه کلیدهای Keyless Go به سرعت می توانید یک دیود مادون قرمز را به CGDI Prog MB تعویض کنید. 
رایگان است برای دریافت دیودهای مادون قرمز (3 

قطعه
install-cgdi-mb-Infrared-Diode-1
 ) با خدمات مشتری تماس بگیرید. CGMB دستورالعمل عملکرد دیود مادون قرمز: 
1. بررسی عملکرد دستگاه: قبل از عمل ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که دستگاه در حالت عادی کار است که می تواند کلید را با موفقیت بخواند. 
در مرحله بعدی برای جدا کردن منبع تغذیه USB و 12V و آماده جداسازی پوسته CGDI MB همانطور که در تصویر زیر مشاهده شده است: (توجه: از پیچ گوشتی مناسب آلن استفاده کنید ، از نیروی بی رحم برای جلوگیری از لغزیدن پیچ استفاده نکنید ، پیچ های برداشته شده ذخیره می شوند) 
install-cgdi-mb-Infrared-Diode-2
2محفظه دستگاه را باز کنید: پوسته دستگاه را به آرامی با دست باز کنید ، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید: (توجه: برای جلوگیری از ریزش سیم سیم کویل القایی مجبور به باز کردن آن نشوید!) 
install-cgdi-mb-Infrared-Diode-3
3. دیود مادون قرمز اصلی را بگیرید. : برای اضافه کردن قلع در هر دو طرف دستگاه مادون قرمز قدیمی از یک آهن لحیم کاری استفاده کنید ، بعد از گرم کردن آن را بکشید ، و دستگاه مادون قرمز قدیمی را همانطور که در شکل زیر آورده شده است را خارج کنید: (دمای آهن لحیم کاری نباید زیاد باشد ، زمان باید خیلی طولانی نیست ، برای جلوگیری از صدمه در طولانی مدت در گرم شدن برد در صفحه PCB ، ظرفیت جوشکاری خاص)
install-cgdi-mb-Infrared-Diode-4
4. یک گراز مادون قرمز جدید قرار دهیدد برای صاف کردن پد اصلی با یک آهن لحیم کاری از یک آهن لحیم کاری استفاده کنید و سپس از موچین استفاده کنید تا صفحه مادون قرمز جدید را روی شکل اصلی قرار دهید ، همانطور که در شکل نشان داده شده است ، همانطور که در شکل نشان داده شده است: (مادون قرمز دارای جهت است ، دایره 1 پایینی آن است. جایی که نقاط کوچک در بالا و نقاط بزرگ در زیر قرار دارد) با صفحه گوشه گمشده مطابقت دارد 
install-cgdi-mb-Infrared-Diode-5
. 5- تخته مادون قرمز جدید را جوش دهید. صفحه مادون قرمز جدید را با موچین نگه دارید و چهار پا را با آهن لحیم کننده لحیم کنید ، که در زیر مشاهده می کنید : (دمای آهن لحیم کاری نباید خیلی زیاد باشد ، زمان آن نباید خیلی طولانی باشد) ، برای جلوگیری از صدمه در طولانی مدت از گرم شدن به لامپ مادون قرمز ، پین ها را بعد از لحیم کاری رعایت کنید ، هیچ اتصال کوتاه قلع و لحیم کاری مجازی وجود ندارد و ظرفیت جوشکاری خاصی لازم است)
install-cgdi-mb-Infrared-Diode-6

6.پوسته بالایی را نصب کنید. پس از جوشکاری ، پوسته بالایی و برد PCB را مانند شکل زیر ببندید: 
توجه داشته باشید: (1) توجه داشته باشید که چهار LED نشانگر باید با سوراخ ها هم تراز شوند. 
(2) سیم های سیم پیچ القایی باید به خوبی تنظیم شده باشند ، و نمی توانند در منطقه القایی مادون قرمز قرار گیرند تا از انسداد گیرنده مادون قرمز جلوگیری شود. 
(3) از نیروی بی رحمانه برای کمانش پوسته استفاده نکنید ، باید دو مرحله فوق را تأیید کرده و سپس پوشش را ببندید. 
install-cgdi-mb-Infrared-Diode-7

7. عملکرد تست : لطفا پیچ ها را پس از بستن کاور محکم نکنید. در این زمان باید USB و 12V را وصل کنید تا یک کلید را با تمام جهت بخوانید. اگر نرم افزار نشان می دهد که با موفقیت خوانده شده است ، می توانید پیچ ​​ها را محکم کنید. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است: (قبل از موفقیت آمیز خواندن پیچ ها را محکم نکنید)
install-cgdi-mb-Infrared-Diode-8

8- کیف پایین را نصب کنید: چهار پیچ که قبلاً برداشته شده بود را درون پوسته پشتی قرار دهید و با یک پیچ گوشتی محکم کنید. عملیات تعویض تمام شده است! همانطور که در زیر نشان داده شده است:
install-cgdi-mb-Infrared-Diode-9
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.