دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

تنظیم مجدد بنز W211 R230 SBC C249F با MB Star یا ابزار ارزان

من  بنز SL-Class (R230) دارم  که هشدار ترمز روشن شد ، سپس خاموش شد ، و برای تعمیر به نمایندگی برد) ، و می خواستم به اشتراک بگذارم.

من از گاراژ بیرون می آمدم و هشدار ترمز روشن شد و پدال بسیار نرم بود و احساس می کردم فقط 20٪ یا کمتر توان ترمز را دارم (اگر این حس می کند). برگشتم داخل گاراژ و ماشین های مختلفی را برای کار سوار کردم. آن شب ، همان چراغ هشدار ترمز هنوز روشن است ... سپس روز بعد شروع کردم و اخطار ترمز از بین رفت و ترمزها خوب کار می کردند. شخصی به من گفت اگر سیستم بی نظمی (مثلاً فشار کم ، ولتاژ کافی و غیره) را حس نکند ، پمپ SBC به نوعی حالت لامپ می رود تا از آسیب بیشتر پمپ جلوگیری کند و غیره (کسی که دانش بیشتری دارد احتمالاً می تواند توضیح دهد یا تصحیحم کن). من MB Star SDS  sd connect c4 را  تأیید کرده ام و تأیید کرده ام که کدهای SBC (Sensorronic Brake Control) ذخیره شده اند ، اما فعلی نیستند. من هیچ کد را پاک نکردم.
به هر حال ، من به موسیقی شهر مرسدس در نشویل زنگ زدم و آنها به من گفتند که کدها را بررسی می کنم (یادم نمی آید اگر به من گفتند 150 دلار هزینه تشخیصی را پرداخت می کنند یا نه) ، و اگر کدهای SBC ذخیره شده وجود داشت ، آنها را جایگزین می کردند. SBC تحت ضمانت. از آنجا که من می دانستم کدهای SBC وجود دارد ، DTC C249F یک مشکل شایع در مورد وسایل نقلیه مرسدس بنز در سری W211 (R230) است. خوشحال شدم که ماشین را به سمت آنها بردم. آنها کدهای ذخیره شده SBC را تأیید کردند و رایگان را جایگزین SBC کردند. 
امیدوارم طبقه بندی شده باشد.

مراحل با سیستم تشخیصی MB Star:
راه انداختن موتور ماشین. (توجه: اگر فقط شمارش 
اکتیو را بررسی می کنید و شمارش را دوباره تنظیم نمی کنید ، موتور نیازی به دویدن ندارد.) زنتری را شروع کنید ، از منوهای مختلف به داده های خودرو خود بروید و سپس انتخاب کنید: 
واحدهای کنترل 
شاسی 
SBC کنترل ترمز حرکتی 
توسعه. داده ها (باید در انتهای صفحه باشد) 
فعال سازی 
فهرست کامل Actuations
mb-star-sbc-reset-1

mb-star-sbc-reset-2
شکست: فقط برای شمارش ، "Bremsenzaehler (DF_GetBrLiveTime)" را انتخاب کنید. این به کل اکشن ها تا به امروز می دهد. برای تنظیم مجدد تعداد ، به مرحله بعدی بروید. اگر فقط برای اهداف تعمیر و نگهداری نظارت دارید ، اکنون با استفاده از کلید F1 از برنامه خارج شوید.
aktualisieren Bremsenzahler UND Lebensdauerzahler F neu را berechenen 
مجموعه ulNBR تا 0، کلیک کنید F3 
Bremsenzahler Video Blog ویدئو بلاگ beliebigen ورت setzen 
مجموعه ulNBR تا 0، کلیک کنید F3 
Lebensdauerzahler F neu را berechenen 
مجموعه ulNBR تا 0، کلیک کنید F3 
Lebensdauerzahler F neu را berechenen UND schreiben 
مجموعه ulNBR تا 0، کلیک کنید F3 
از xentry خارج شوید 
ماشین را خاموش نکنید. 
حداقل 10 دقیقه رانندگی کنید. (یا بگذارید بیکار باشد)

FYI ، هنگام جستجوی گوگل "مرجع تنظیم مجدد R230 SBC" ، یک ابزار  W211 / R230 ABS / SBC  چشمم را جلب کرد.
w211-sbc-reset-tool-1
و من می خواهم یک روش عملی را با چندین تصویر به اشتراک بگذارم:
کلید را در احتراق قرار دهید ، چند دقیقه صبر کنید و  هشدار ترمز روشن می شود.
use-w211-sbc-reset-tool-1

ابزار ABS / SBC را به درگاه OBD2 W211 وصل کنید ، دکمه "50٪" را فشار دهید.
use-w211-sbc-reset-tool-2

و متوجه تغییر در داشبورد شوید: کارآگاه ESP! بازدید از کارگاه! -> ناقص ترمز را متوقف کنید! متوقف کردن وسیله نقلیه!
سپس ABS / SBC Tool را از ماشین جدا کنید ، احتراق را روشن کنید و در داشبورد "بدون نقص" خواهید دید.
use-w211-sbc-reset-tool-3

use-w211-sbc-reset-tool-4

use-w211-sbc-reset-tool-5

use-w211-sbc-reset-tool-6
من به جستجو می روم ، و فکر می کنم obdii365.com می تواند یک ابزار W211 / R230 ABS / SBC داشته باشد.
قیمت: 17usd
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.