دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

تنظیم مجدد خدمات روغن Maserati با OBDSTAR X200 Pro

سؤال:
من به دنبال ابزاری OBD هستم که یادآور خدمات نفت را بدون فروشنده تنظیم مجدد کند و بسیاری این ادعا را انجام می دهند اما اکثر آنها نتوانند این کار را انجام دهند. فروشنده در منطقه من (بوفالو ، نیویورک) برای تغییر نفت 450 دلار هزینه دارد. من نمی خواهم وقتی فروشنده چنین تغییری در روغن آسان داشته باشد ، به فروشنده بپردازم. هر پیشنهادی دارید؟


تجربه کار با ابزار اسکن Foxwell:
1.)
من یک foxwell nt520 pro خریداری کردم   اما نمی توانم بازه سرویس را در QP 2007 Automatica تنظیم کنم. گزینه Autel MS906 به عنوان جایگزین کمی گران است.

2)
من کمی در مورد دستگاه های دستی کوچک تحقیق کرده ام که می توانند روزانه کد های مربوط به GT را پاک کنند اما به جز آن واحدهای گران قیمت تعداد زیادی ندارند. در حالی که کلیه OBDII معمولی کدهای موتور را خوانده و پاک می کند (بررسی چراغ موتور). در موارد بسیاری که کدهای دیگری مانند ABS ، SRS ، EPB ، کنترل نور ECU ، و غیره را خوانده است ، من در نهایت Foxwell NT-510 را مخصوص GT خریداری کردم. این کدها را برای چندین سیستم در GT می خواند. با کمال تعجب من دریافتم که برخی از واحدهای تبلیغاتی آنطور که می توانند تمام اتومبیل های مازراتی را بخوانند  واقعیت نیست.  BTW Foxwell NT510  نمی تواند چراغ سرویس روغن را مجددا تنظیم کند.  من واحد NT-510 را برای فروش دارم ، زیرا تصمیم گرفتم سیستم تشخیصی سطح OE را برای استفاده در آینده و تلاش تجاری بدست آورم.

3)
NT530 فقط کدهای گسل را حتی با مجوز مازراتی از foxwell می خواند. هیچ توانایی برای نوشتن اطلاعات خدمات در QP (M139) وجود ندارد.



تجربه کار با  OBDSTAR X200 Pro : 
1.)
من می توانم Obdstar X-200 جدید خود را فقط تنظیم مجدد سرویس یادآوری سرویس نفت تأیید کنم.
X-200 من با قیمت 169 دلار و با حمل رایگان از طریق DHL از هنگ کنگ خریداری کردم. من EBP را خریداری کردم (نسخه الکترونیکی ترمز پارکینگ) ، اما در حال حاضر EPB در Ghibli کاربردی نیست. اما Oil Reset و OBD هر دو کار می کنند. من صاحب این ابزار هستم و برای OBD و تنظیم مجدد سرویس یادآوری خدمات نفت خوب کار می کند. نسخه EPB روی Maseratis های جدید کار نمی کند ، اما در Quattroporte قدیمی تر (مدل قبلی) کار می کند. ویژگی های EPB برای گروه VAG است همانطور که می بینم.
از آنچه می توانم پیدا کنم ، تنها نرم افزار یا ابزار دیگری که این کار را انجام خواهد داد ، لئوناردو است (نسخه چند اتومبیل 30K دلار آمریکا ، نسخه اتومبیل تک اتومبیل 5 کیلو دلار آمریکا) ، TEXA برای 5k دلار آمریکا یا AutoEnginuity برای 2.8k دلار آمریکا ( با تمام قسمت های لازم)
این یک مانع بزرگ بود و من هیجان زده می شوم.
obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-review-1


obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-review-2
2)
من امروز OBDStar X200 Pro را دریافت کردم و ... کار کردم !!! توانستم پیام نشانگر خدمات خود را تنظیم مجدد کنم و آچار سرویس سبز را در کمتر از 15 ثانیه خاموش کنم !!! این چیز معامله واقعی است !!!


3)
OBDSTAR x200 هر نوری را که بر روی داش قرار می گیرد پاک می کند و به شما می گوید دلیل چراغ چیست. این توابع بسیاری دارد که شامل بازنشانی فواصل و یک خواننده / واضح تر کد OBD معمولی است.

4)
 هفته گذشته OBDSTAR X200 را از obdii365.com دریافت کردم  همانطور که در GT Sport Convertible من در سال 2014 تبلیغ شد ، کار کرد. برای یک سکوی شبیه من ، جای تعجب آور بود که یک بار بندر OBD را پیدا کردم. 
این تنها به فاصله 12.5k مایل بازنشانی می شود. راهی برای شخصی سازی مشاهده نکردید.

5)
این ابزار کاملاً روی GT سال 2013 من کار کرده است و من آن را به طور ویژه برای تنظیم مجدد نماد آچار خدمات خریداری کردم ، زیرا نمایندگی محلی مازراتی آن را تنظیم نمی کند مگر اینکه آنها تعمیر و نگهداری را انجام دهند.


6)
من GT 2014 دارم و OBDStar X200 Pro من چراغ سرویس روغن را مجدداً تنظیم می کند.
کتابچه راهنمای کاربر می گوید "چراغ روغن / تنظیم مجدد خدمات" و "EPB (ترمز پارکینگ الکترونیکی). 
همچنین کدهای obd2 عمومی را می کشد.


7)
تنظیم مجدد سرویس یادآوری روغن (آیکون آچار) بر روی داش 
من می توانم جدید Obdstar X-200 خود را تأیید کنم فقط Reminder Service Oil (نماد آچار) را مجدداً تنظیم مجدد کنید 
.

8)
من فقط برای تنظیم مجدد نور از معدن استفاده کردم. 1 دقیقه طول می کشد.
کاری که من قبل از این انجام دادم این بود که تاریخ را در تنظیمات تاریخ / زمان صفحه MTC به 1 سال قبل بازنشانی کنید.چراغ هنگامی روشن می شود که یا مایل تمام شود یا زمان آن به پایان برسد. پشتیبان سال 1 سال زمان روشن شدن نور را از بین می برد ، اما حداقل در اتومبیل من ، وقتی مسافت پیموده شده از بین رفت ، چراغ روشن شد.
دفعه بعد فقط از x200 استفاده خواهم کرد و زحمت نمیکشم با تنظیمات تاریخ MTC.

9)
اکنون می توانم تأیید کنم که X-200 که خریداری کردم obdii365.com داده های نگهداری را در کمتر از 5 دقیقه تنظیم مجدد می کند.

10)
توانستم آچار سرویس را در Maserati Levante 2017 تنظیم مجدد کنم. 
این لیست در لیست منو وجود ندارد ، اما من غیبلی را انتخاب کردم و کار کرد.

11)
OBDSTAR x-200 ابزاری عالی و آسان برای استفاده است! آن را امتحان کرد تا تنظیم مجدد چراغ سرویس در Maserati Quattroporte 2016 ، بسیار عالی باشد.
12)
من خوانده ام که OBDStar X200 PRO در برخی از مدل های Maserati تنظیم مجدد تعمیر و نگهداری را انجام می دهد. من یک Maserati Gran Turismo Sport در سال 2012 دارم. بعد از اینکه چندین مدل مختلف را در گاراژ محلی خود امتحان کردم ، واحد obdstar را خریداری کردم. در تنظیم مجدد نماد تعمیر و نگهداری من کاملاً کار کرد. می خواستم به همه اطلاع دهم که چه کسی این مازراتی خاص را دارد که این کار را انجام می دهد. امیدوارم کمک کند.
13)
اخیراً OBDStar X200 Pro را با قیمت 169 دلار خریداری کردم. این کاملاً روی مبدل GT 2013 من کار می کند و من قادر به پاک کردن آچار سبز و پیام "کوپن نگهداری تمام شده" در صفحه مرکز بود. از قابلیت های زیادی برخوردار است و به نظر می رسد بسیار خوب ساخته شده است.
14)
من ابزار obdstar x200 را دارم. اگر حافظه ای باشد ، فقط به تنظیم مجدد سرویس روغن> Maserati بروید. مانند جذابیت کار می کند!
15)
من OBDStar را نیز دارم و آن را با یک GT 2008 کار می کند - به اندازه کافی ارزان است. من خوشحالم.

چگونه یادآوری سرویس روغن Maserati را با  OBDSTAR X-200 Pro تنظیم کنیم؟
قابل استفاده در مدلهای غیبلی ، کواترپورت ، گرانتوریسمو ، لوانته و غیره است.
obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-1


obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-2
وسایل نقلیه-> تنظیم مجدد نفت / خدمات را انتخاب کنید -> لیست را بکشید و Maserati را انتخاب کنید
obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-3


obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-4


obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-5
مدل Maserati ، یعنی Ghibli -> M157 (بنزین) -> Reset Reset را انتخاب کنید
obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-6


obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-7


obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-8


obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-9
بازنشانی موفقیت
obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-10


obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-11


obdstar-x200-pro-maserati-oil-reset-12
FYI:
OBDSTAR X200 Pro از مدلهای تنظیم مجدد سرویس Maserati پشتیبانی می کند:
ماسراتی
غیبلی
M157 (بنزین)
GranTurismo
M145 (بنزین)
کواتروپورته
M156 (بنزین)
M139 (بنزین)
Quattr oporte من
M139 MY (بنزین)

* از سال 2018 تاکنون نمی تواند روی MASERATI Ghibli کار کند.
مدل های Maserati بیشتری را به روز کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.