دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

OBDSTAR نیسان قشقایی 2015 راه حل BCM را به قتل رساند

مسئله:

مشتری من خواسته است که یک کلید جدید به نیسان qashqai 2015 خود اضافه کند. من عملیات OBDSTAR X300 DP Plus را دنبال کردم ، همه چیز خوب است. من روی دکمه start mode آرم نیسان را لمس کردم و بلافاصله داشبورد را روشن کردم. بعداً او از من کلید دیگری خواست (3) من همین روال را انجام دادم اما این بار هیچ کلید اضافه نمی کنید. بوق می زند و کاری نمی کند. با کلید جدید دکمه ها هنوز درها را باز و بسته می کنند اما وقتی سعی می کنم ماشین را کار کنم می گویم چرخ را چرخانده و استارت را فشار دهید و کاری نکنید. اما من یک سر و صدا مانند یک کلیک از فیوزها می شنوم. در زمان های دیگر خطای کلید شناسایی می شود. هر ایده؟

 

نوع BCM

nissan-qashqai-2015-bcm-type

در اینجا تعدادی عکس از عملیات پیوست شده است

obdstar-nissan-qashqai-2015-1

obdstar-nissan-qashqai-2015-2

obdstar-nissan-qashqai-2015-3

obdstar-nissan-qashqai-2015-4

obdstar-nissan-qashqai-2015-5

obdstar-nissan-qashqai-2015-6

obdstar-nissan-qashqai-2015-7

obdstar-nissan-qashqai-2015-8

obdstar-nissan-qashqai-2015-9

پیشنهادات و راه حل ها:

BCM شما در لیست سیاه قرار دارد.

شما نباید پیام هشدار OBDSTAR را نادیده بگیرید.

"برنامه نویسی کلیدی را بر روی BCM با شماره قسمت انجام ندهید: 284B1-4CB1A یا 284B1-4CB0A یا 28B4B1-4BY1A"

این BCM ها در لیست سیاه قرار دارند. OBDSTAR قادر به برنامه ریزی کلیدهای این BCM ها نیست.

لیست از لیست آخرین لیست ها افزایش یافته است ، bcms هایی که خطر را شامل می شوند عبارتند از:

4B0A 
3ZP0A 
4CB1A 
4CB2A 
4CB3A 
4CB4A 
4CB5A 
4CE1A

 

نکاتی درباره برنامه نویسی کلید Nissan BCM:

1) برای حفظ ولتاژ در حدود 13.8 ولت ، همیشه از پشتیبانی باتری استفاده کنید ، پشتیبانی از باتری را تقویت نمی کند و یا پرش می کند.

2) همیشه سریال bcm را قبل از انجام هر کاری بخوانید ، اگر در این لیست تصمیم گرفتید که بدانید آیا خطر دارد بدانید چه هزینه ای دارد اگر بزرگسالان افزایش پیدا کند ، در واقع حتی اگر در لیست نیستید تصمیم می گیرید ارزش خطر را داشته باشید.

3) اگر روی آن ضربه ای دارید ، ابتدا کلید اصلی را در ابتدا وارد کنید ، اگر بدون هیچ مشکلی به آن برگردد ، شما دوباره تصمیم می گیرید که آیا ارزش ریسک را دارد ، اگر وارد نشود ، آن را کشته اید.

 

 

اگر قبلاً BCM را آجر زده اید ، چند راه حل وجود دارد:

1) چند ماه پیش مثل الان گذشتم اما 550 دلار برای برنامه نویسی کلید AVDI Nissan پرداخت کردم و مشکلم را برای برنامه نویسی آنلاین حل کردم 
به نظر من BCM در حال یادگیری حالت درسی است برای کسی که در منطقه شماست با AVDI با ماژول nissan فعال یا هر مورد دیگری برای کمک به شما اولین.

 

2) فروشنده کلیدهای BCM ، ECU و ELV + را تغییر داد. از چند تجربه در حدود 2500euro از جیب شما.

 

 

FYI:

OBDSTAR X300DP به علاوه از لیست نیسان قشقایی پشتیبانی می کند

اگر BCM در لیست سیاه قرار نگرفته است ، منبع تغذیه کافی را نگه دارید و تا پایان کار ، از دستورات x300dp پیروی کنید.

حوزهمدلنوع کلیدسالنمایش تعداد کلیدپین کد را بخوانیدافزودن کلیدهاهمه کلید گم شده استبرنامه از راه دور
 
آفریقاقشقاییتیغ2009-2014 
آسیاقشقاییقدرت2008- 
استرالیاقشقاییتیغ2013-2017  
استرالیاقشقاییقدرت2013-  
اروپاقشقاییتیغ2014-2018  
اروپاقشقاییتیغ2009-2013 
اروپاقشقاییتیغ2007-2009 
اروپاقشقاییقدرت2008-2013 
اروپاقشقاییقدرت2014-  
خاورمیانهقشقاییتیغ2009-2014 
آمریکای جنوبیقشقاییقدرت2014-  

 

 http://www.key-programmer.org/2020/08/07/obdstar-x300-dp-plus-kills-nissan-qashqai-2015-bcm/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.