دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

Xhorse VVDI Key Tool Plus و Zed-full کدام یک بهتر است؟

 Xhorse VVDI Key Tool Plus VS Zed-full ، کدام یک بهتر است زیرا فقط برای یک پول دارم. من قصد دارم از اتومبیل های BMW Toyota Toyota و فرانسوی استفاده کنم. من همچنین VVDI Prog و obdstar X300 DP PLUS دارم .  

vvdi-key-tool-plus-vs-zed-full

 

بررسی ها:

  1. بهترین Autel IM508 با توجه به بودجه شما. اما اگر می خواهید یکی از اینهایی را که می پرسید بردارید ،  padhorse pad قطعاً بهتر است .

 

  1. هر دو برنامه نویس VVDI Key Tool Plus و Zed-full کلید  خوب و عالی هستند.

 

  1. این همان چیزی است که من  Autel MaxiIM Im508 + xp400pro را دریافت کردم و آن را دوست دارم.

 

  1. zedfull برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت. اگر از ریموت ها و تراشه های xhorse استفاده می کنید یا قصد استفاده از  آنها را دارید ، VVDI KEY TOOL PLUS را تهیه کنید .

 

  1. من فکر می کنم که zedfull به مراتب بهتر از ابزار اصلی به علاوه است. اما ، این بسیار گران تر است و بر اساس توکن کار می کند. بنابراین به مشاغلی که انجام می دهید بستگی دارد. اگر بیشتر مشاغل شما این کارها eeprom و مشاغل پیچیده است ، تصمیم خوب شما خواهد بود. اما اگر شما در مورد آن پرسید و به شما گفت باشگاه تی شما می توانید تنها یکی از آنها به احتمال زیاد علاوه بر دریافت Xhorse VVDI ابزار کلیدی خواهد بود انتخاب شما ...

 

  1. بررسی های بعدی نیمی از ابزار zedful ، نیمی از  کلید xhorse به علاوه .

 

بنابراین VVDI Key Tool Plus و Zed-full مزایا و معایب خاص خود را دارند. VVDI Key Tool Plus بسیار مقرون به صرفه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.