دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

بررسی کاربر OBDSTAR X300 DP Plus در مقابل Lonsdor K518ISE

بسیاری از شما در مورد این دو مورد مدام از من می پرسید:  OBDSTAR X300 DP PLUS  و  Lonsdor K518ISE . اکنون بررسی می آید.

برچسب قیمت

بیایید با مهمترین چیز شروع کنیم. اصولاً همه در ابتدا به برچسب قیمت علاقه مند هستند. قیمت Lonsdor 1100 دلار و قیمت OBDSTAR در بسته C 1550 دلار است. Lonsdor ارزان تر است و همه تولید کنندگان برای هر برنامه نویس وجود دارد ، نه تنها چینی ها.

خوب ، همه در حال مراجعه به یک مشترک هستند و برنامه نویسان با پرداخت هزینه ماهانه منتقل می شوند. بنابراین هزینه مشترک OBDSTAR 400 دلار و 400 دلار هزینه اشتراک در سال برای یک ارتقا است. در اشتراک Lonsdor ، هزینه 480 $ است. بنابراین اگر بلافاصله OBDSTAR را خریداری کنید ، مطابق با به روزرسانی ها کمی گران تر اما ارزان تر می شود. در اصل ، به نظر من برچسب قیمت خیلی مهم نیست ، تفاوت خیلی زیاد نیست ، و بیایید ببینیم که مجموعه کامل چیست.

تجهیزات جانبی

بیایید آنچه را که در کیف دستی دارد به Lonsdor کوچکتر داشته باشیم ، البته راحت است. معلوم می شود یک مورد است. ما پلاگین ، یک برنامه نویس برای خواندن میکرو مدارها را با یک حلقه دریافت می کنیم ، و باید به چنین صفحه هایی متصل شود. ما آن را با سوزن به صفحه متصل می کنیم تا اطلاعات را بخوانیم. در یک جیب ما آداپتورها ، هوندا و هیوندای قدیمی و یک کمربند برای کیف دستی داریم.

Obdstar X300 Dp Plus Vs Lonsdor K518ise 1 را مرور کنید

بهترین بررسی برنامه نویس Obdstar X300 Dp Plus Vs Lonsdor K518ise 1

بنابراین بیایید جعبه OBDSTAR را باز کنیم. ما سیم پیچ را دریافت می کنیم ، بنابراین این برای بررسی قفل احتراق است. این چه چیز دیگری است ، ما یک تست کننده فرکانس داریم.در اینجا 868،434 و از 300-320 بدست می آوریم و این بیانگر وجود 315 و 302 فرکانس است ، اما می توانم بگویم که این کافی نیست زیرا اکنون فورد دارای فرکانس 902 است.

نقد و بررسی Obdstar X300 Dp Plus Vs Lonsdor K518ise 3

بهترین بررسی برنامه نویس Obdstar X300 Dp Plus Vs Lonsdor K518ise 2

در اینجا بسته به دست می آید ، که به معنای دستگاهی برای باز کردن قفل کلید است. یک اتصال برای خواندن در مدار وجود دارد ، و به هر حال یک گیره ، احتمالاً همه برای این کار یکسان است. اینها شبیه سازهای از دست دادن کامل هستند و کلیدهای هوشمند تویوتا از قبل در مجموعه قرار گرفته اند زیرا لونسدور نیاز به خرید جداگانه شبیه سازها دارد. این در حال حاضر یک پول جداگانه است ، بنابراین ، برای این کیت به خوبی پذیرفته شده است. و ما هنوز یک دسته کامل کابل داریم. در اینجا دوباره آداپتورهایی برای خواندن و آداپتورهای هیوندای ، KIA و هوندا دریافت می کنیم.

بهترین بررسی برنامه نویس Obdstar X300 Dp Plus Vs Lonsdor K518ise 3

به طور خلاصه ، همه این موارد را در نظر بگیرید ، پس جالبتر از Lonsdor خواهد بود.

کارکرد

بنابراین بیایید به تفاوت 500 دلار برگردیم. اگر در آنجا KIA ، Hyundai ، ford یا چیز دیگری را انجام دهیم ، لونسدور ارتباط با سرور را نمی پرسد. این یک امتیاز بزرگ در شرایط خاص است. اگر اتصال تلفن همراه یا اتصال تلفن همراه با 3g وجود نداشته باشد ، این اجازه نمی دهد سرور به طور عادی کار کند. بنابراین ، من بسیار توسط Lonsdor نجات یافتم زیرا برای اتومبیل هایی مانند Ford OBDSTAR به اتصال نیاز دارد.

علاوه بر این ، Lonsdor دارای یک آنتن داخلی است. و بگذارید بگوییم OBDSTAR ، یک آنتن خارجی وجود دارد. من می دانم که همیشه به آن نیاز نیست ، اما اگر ناگهان فراموش کنید و به جایی بروید که VW نیاز به ساخت یک کلید فروشنده دارد ، بدون این کار نمی توانید کاری انجام دهید. اما در اینجا بر روی یک ساخته شده است ، بنابراین برای راحتی.

بیایید مزایای این دو را ببینیم. X300 DP Plus می تواند با Immobilizer ، کیلومتر شمار ، سرویس و غیره کار کند. من می توانم به شما بگویم که یک تشخیص موتور عملکردی وجود دارد ، این امر تشخیص را به طور خاص برای موتور انجام می دهد. بنابراین "سرویس" تشخیص نیست ، کارهای خاصی وجود دارد که او مستقیماً با آنها کار می کند ، اما در آنجا خطایی به شما نشان نخواهد داد. و "Programming" ، می توانید "SRS Reset" را ببینید ، که در صورت ترکیدن خطاهای بالش از بین می رود. ECU Flasher ، به طور جداگانه نمایش داده می شود ، 4 مارک در کل لیست. برای "سایر" ، برخی از عملکردهای تعمیر وجود دارد. در اصل چوب داخلی به خوبی ساخته شده است ، اما این دوباره مانند یک برنامه شخص ثالث است.

درباره Lonsdor در اینجا همان چیز (IMMO و کیلومترشمار) است. اما در اینجا جالب است ، Lonsdor مستقیماً "تولید از راه دور / هوشمند" دارد. به طور مستقیم تراشه ها را از راه دور تولید کرده و آماده کنید. بنابراین ما آن را با آداپتور دریافت می کنیم ، یعنی برخی از تخلیه ها را ویرایش می کنیم. بیایید توابع ویژه را ببینیم. در اینجا تولید تراشه و شناسایی و باز کردن قفل کلید وجود دارد. فرکانس را برای شبیه سازی تراشه ، رمزگشایی تراشه تعیین می کند. قسمت پایین کاملاً آموزنده است ، بنابراین 5 زبانه دریافت می کنیم که به طور بالقوه کار می کنند.

خلاصه

این دستگاه ها مکمل یکدیگر هستند و بسیار نیز به روز می شوند. به نظرم می رسد که یک قدم جلوتر از لونسدور ، زیرا فوردهای خاصی وجود دارد که من انجام دادم ، و وقتی واقعاً اینترنت نداشتم و نیاز به انجام آن داشتم ، همیشه با من هستم. اگر فرصتی دارید ، این دستگاه ها یا دستگاه های دیگری مانند Autel را بخرید ... هر دستگاهی دارای نوعی ویژگی است و باید متفاوت باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.