دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

دلیل أدوات السیارات الرئیسیة

البرمجة الرئیسیة للسیارات والأقفال الدعم الفنی للأداة

VW Crafter افزودن کلید چه برنامه نویسی کلیدی برای استفاده؟

یک دهانه شاسی بلند داشته باشید و باید کلید جدیدی اضافه کنید. از چه چیزی می توانم کلید فروشنده و کلید یادگیری استفاده کنم؟

همچنین ، "می خواهم" این امکان را داشته باشم که از اوایل سال 2000 تا حدود سال 2015 برخی از کلیدها را انجام دهم.

بیشتر کلیدها اتومبیل های اروپایی خواهند بود.

 

می توانید هر یک از برنامه نویس های کلیدی زیر را امتحان کنید و دستورالعمل را دنبال کنید:

 

  1. با FVDI

اگر ماشین "قدیمی تر" باشد می توانید با FVDI فروشنده خود را معرفی کنید اما برای سهولت کار شما به تراشه TP23 نیاز دارید.

 

برای بسیاری از انواع ترانسپوندر ارزان تر (id46) من از FVDI2018 استفاده می کنم (شاید حتی من یک پاره پاره از آن را داشته باشم) ، اما برای اوپل ، رنو و فورد قطعاً خوب کار کرده است. (از آن برای بنز یا آئودی استفاده نکنید).

 

مارک / مدل ماشین: VW CRAFTER

- سال خودرو: 2010

- ویژگی در رابطه: اضافه کردن کلید

- نسخه FVDI: 2015 v18

- نتیجه:

من ecu را خواندم - خوب

CS و PIN را می بینم

Fvdi CS را روی کلید جدید می نویسد

سپس 2 کلید برای اضافه کردن انتخاب می کنم

کلید اصلی و جدید _ دیگر کار نکرد

 

CS را در یک کلید جدید برای دستگاه دیگر می نویسد

FVDI روشی را تکرار می کنم که می گوید 5 دقیقه صبر کنید

موفقیت

کلید اضافه شد

 

  1. Xhorse VVDI2

Xhorse keytool max به تنهایی کار را انجام نمی دهد. اگر می خواهید وارد این تجارت شوید به بیش از یک دستگاه نیاز دارید. 
برای گروه VW (VW ، Skoda ، Seat ، Audi) ، BMW و Peugeot از Xhorse VVDI2 استفاده می کنم. برای بنز ابزار مورد علاقه من نیز از Xhorse ، ابزار MB است.

 

  1. با زدبول

این اتفاق برای من اتفاق افتاد ، به طور تصادفی ، من eis را از crapter با xprog خواندم ، سپس من یک تراشه id48 گرفتم و از zedbull برای اضافه کردن کلید استفاده کردم ، فقط در یک ماشین حیاط ناخواسته بازی می کردم با تمام کلیدهای گمشده که منتظر یک قفل بود ، تیغه کلید crafter فقط برای قفل درب است ، بنابراین هر میله تخت باعث می شود من از تیغه کلید crafter دیگری استفاده کنم ، WTF چیزی که شروع شده است ، حتی اگر شما می توانید پین را از EIS بگیرید و یک شناسه پیش فرض داشته باشید 48 باید باشد قادر به اضافه کردن کلید با vaspc قدیمی است

 

من از یک تراشه id48 قفل نشده از یک کلید گلف استفاده کردم و فقط بازی کردم ، من پین را در نرم افزار zedbull یا effi می بینم که کلید اضافه می کنم ، آن می نویسد ترانسپوندر من پرونده را می نویسم و ​​شروع شد.

 

  1. FVDI 2014 (18 نرم)

اگر 7 بایت CS دارید می توانید آن را با FVDI 2014 (18 نرم) آماده کنید. برای تهیه ترانسپوندر برای ID48 CAN ، از نوشتن 7 بایت CS (بعد از نوشتن CS برای ترانسپوندر قفل شدن) ، استفاده از ابزار Tag برای استفاده از پین برای آموزش آن به ماشین. 
شما می توانید 6 بایت توسط obd با fvdi پیدا کنید ، گاهی اوقات 7 بایت نیز. گاهی اوقات برای پیدا کردن آن از کلید موجود نیاز به استفاده از fvdi دارید.

 

اگر با منوی Tag tool نمی تواند ، از روش یادگیری مستقیم کلید از منوی VW استفاده کنید. با نسخه های مختلف امتحان کنید فکر می کنم فقط یکی از آنها برای CS مناسب است. FVDI SVCI 2020 را با نسخه کامل باز کردن نسخه 22 نرم افزار امتحان کنید.

 

  1. با VCDS

با VCDS به زبانه سمت راست نشان داد LT3 
Selected Immo 
Security Login -> پین کد وارد شده را پذیرفت 
و به کانال 01 پیوست ، 
حدود 10 تا 15 دقیقه منتظر ماند تا فعال شود 
تعداد کلیدهای وارد شده به عنوان 2 کلید 
تست فشار می دهد و صرفه جویی. 
هر کلید را وارد جرقه کنید و آن را ثبت کرد.

 

لذت بردن!

 

https://www.obdii365.com/producttags/hot-key-programmer.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.